طراحی دکوراسیون ساختمان و مکان های مختلف تنها از لحاظ زیبایی مورد اهمیت نبوده و این موضوع به استفاده از ابزار آلات ایمن ساز نیز مرتبط است. این وسایل در جهت جلوگیری از ایجاد آسیب به بدنی برای افراد تردد کننده ساخته شده اند و در مدل های مختلف موجود هستند. ترمز پله هایی که دارای شاسی آلومینیومی بوده و در قسمت رویه آنها از موادی مانند لاستیک یا پی وی سی بهره گرفته شده است به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین نمونه های استپ پله شناخته می شوند. 

مسئله مهمی که در هنگام خرید این محصول مطرح می شود تفاوت ترمز پله لاستیکی و ترمز پلهpvc است که بایستی از جنبه های مختلف بررسی گردد. ترمز پله لاستیکی در قسمت رویه از مواد کشسان بهره می برد که اصطکاک مناسبی را برای کفش به وجود می آورد و استفاده از این محصول جهت از بین بردن صدای ایجاد شده میان کفش سطح بسیار رایج است. 

ترمز پله های دارای رویه پی وی سی نیز برای قرارگیری در شرایط مرطوب ساخته شده اند و می توانند بدون ایجاد مشکل یا تغییر حالت زنگ زدگی به کار خود ادامه دهند و مانند روز اول باقی بمانند. میزان طول عمر هر دو نوع ترمز پله بسیار بالا است و از آنجا که شاسی آنها آلومینیوم آنادایز شده می باشد نیازی به تعمیر یا تعویض آن در کوتاه مدت نخواهید داشت. 

ما در این مطلب بررسی دقیقی میان مزایا و ویژگی های موجود در ترمز پله های لاستیکی و پی وی سی انجام داده ایم تا از این طریق بتوانید اطلاعات کامل تری را داشته باشید و بر همین اساس انتخاب خود را در هنگام خرید انجام دهید تا رضایت کامل را از مسئول خریداری شده داشته باشید.

نکات کلیدی در انتخاب ترمز پله لاستیکی

ترمزپله لاستیکی

بررسی و در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود بسیار مهم است زیرا باعث می شود بتوانید علاوه بر درک تفاوت ترمز پله لاستیکی و ترمز پله pvc، بهترین محصول را انتخاب نموده و از کیفیت آن لذت ببرید و همچنین اجناس نامرغوب را با قیمت های بالا تهیه نکنید. این نکات عبارتند از: 

  • بررسی مقاومت سایشی: عدم ایجاد ساییدگی بر اثر تردد زیاد از جمله ویژگی های یک ترمز پله با کیفیت است. در هنگام خرید شما می توانید با طرح پرسش های مختلف اطلاعات کافی در مورد جنس محصول و همچنین میزان طول عمر آن و مقاومت استپ پله در برابر ساییدگی به دست بیاورید. 
  • ترک نخوردن درسرما: رویه لاستیک یا پی وی سی استفاده شده در ترمز پله بایستی در برابر دمای پایین استقامت داشته باشد و ترک نخورد. به کارگیری مواد لاستیکی با کیفیت و دست اول باعث می شود محصول تولید شده در زمستان و تابستان حالت ارتجاعی و فیزیکی اولیه خود را حفظ نموده و طول عمر بالایی را شامل شود. 
  • زنگ نزدن: ترمز پله های فلزی بایستی در برابر رطوبت و اکسید شدن مقاوم باشند و این موضوع در هنگام خرید بایستی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. مراجعه به فروشندگان اصلی و صاحب برند می تواند خیال شما را از بابت دریافت اجناس با کیفیت راحت کند. 
  • تحمل وزن: قطعاً استپ پله های آلومینیومی که توسط شرکت های بزرگ و معتبر تولید می شوند تحمل وزن بالایی دارند اما برخی از تولید کنندگان با استفاده از مواد نامرغوب مانند حلب و آلومینیوم های نازک و فرآوری نشده محصولاتی را تولید می کنند که در برابر تردد زیاد و وزن های بالا دچار تغییر شکل و انحراف زاویه می شوند و در مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. 
  • رنگ پی وی سی: همانطور که می دانید ترمز پله های ساخته شده از آلومینیوم و رویه پی وی سی در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند که هر کدام از این رنگ ها می توانند با دکوراسیون های مختلف هماهنگ و ست شوند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به رنگ ترمز پله توجه کنید و در مورد خرید سفارشی با کارشناسان مشورت نمایید تا بتوانید بهترین رنگ ترمز پله را برای کاربرد مد نظر خود تهیه کنید و بیشترین بازدهی را دریافت نمایید. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

مزایا و معایب ترمز پله پی وی سی

ترمزپله پی وی سی

ترمز پله پی وی سی در واقع همان ترمز پله آلومینیومی است که با روکش پی وی سی تجهیز شده است. مواد پی وی سی در لابلای شیارهای آلومینیوم قرار می گیرند و بدین ترتیب محصولی اصطکاک زا با نام ترمز پله آلومینیومی با رویه پی وی سی تولید می شود. 

از جمله مزایای این ترمز پله می توان به سبک بودن آن و همچنین راحتی در نصب اشاره کرد. در واقع تفاوت ترمز پله لاستیکی و ترمز پله pvc نیز از یک جهت به همین موضوع ختم می شود و معمولا ترمز پله هایی که از رویه پی وی سی بهره می برند دارای وزن کمتری نسبت به ترمز پله لاستیکی هستند. 

قیمت مناسب ترمز پله پی وی سی نیز یکی دیگر از مزایای خرید این محصول است و افرادی که به دنبال تهیه یک ترمز پله همه چیز تمام و قیمت مناسب هستند می توانند این محصول را انتخاب کنند. 

از معایب استفاده از ترمز پله های پی وی سی نیز می توان به استفاده نادرست از این محصول اشاره کرد. از آنجا که پی وی سی خاصیت ارتجاعی ندارد بهتر است این ترمز پله را در مکان های استفاده کنید که لغزش زیادی وجود نداشته باشد.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور انواع ترمز پله را مدل های گوناگون تولید می کند که از آن جمله می توان به ترمز پله های نواری و ترمز پله های آلومینیومی اشاره کرد. مواد اولیه ای که برای تولید هر کدام از این ترمز پله ها به کار گرفته می شوند با یکدیگر متفاوتند و کارایی و خواص گوناگونی دارند. 

اما همین تنوع در مواد اولیه به کار گرفته شده در ساختار محصولات سبب می شود سوال های زیادی در ذهن مشتریان به وجود بیاید که از آن جمله می توان به این سوال که تفاوت ترمز پله لاستیکی و ترمز پله pvc در چیست؟ اشاره نمود. 

شرکت تولیدی پاخور از دانش و مهارت متخصصین و مشاوران حرفه ای و با تجربه بهره گرفته است و همواره آمادگی لازم را دارد تا بتواند به تماس های خریداران پاسخ دهد. افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جنس محصولات دارند می توانند به راحتی و از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرند. 

برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگو به راحتی از همین طریق میسر می گردد و این عزیزان کامل ترین و دقیق ترین پاسخ ها و راهنمایی ها را در اختیار خریداران قرار می دهند. همچنین در صورتی که نیاز به دریافت قیمت های جدید هر کدام از محصولات داشته باشید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی به این قیمت ها دسترسی پیدا کنید.