استفاده از انواع ترمز پله های آلومینیومی در انواع ساختمان های مختلف مسکونی و اداری و همچنین مراکز تجاری انجام می شود و با استفاده از این محصول می توان سلامت افراد را تضمین نمود. پله هایی که با استفاده از ترمز پله نبشی یا تخت مجهز نشده باشند می توانند بسیار خطرآفرین بوده و مشکلات متعددی را برای افراد تردد کننده به وجود بیاورند. 

محیط های ترافیکی و پر رفت و آمد به عنوان بازار هدف برای خرید این محصول به شمار می آیند و با استفاده از ترمز پله فلزی نبشی می توان ایمنی طولانی مدت را برای تردد کنندگان به ارمغان آورد.

افزایش فضای امن مورد استفاده از طریق به کارگیری این محصول یکی از مزایای نصب ترمز پله به شمار می آید و از این طریق افراد می توانند با احساس امنیت بیشتری در قسمت های مختلف ساختمان قدم بگذارند. 

ترمز پله های آلومینیومی که با استفاده از رویه لاستیکی تجهیز شده اند و به صورت نبشی ساخته می شوند به عنوان یک عایق صدا نیز عمل نموده و باعث می شوند صدای تولید شده توسط تماس کفش افراد با پله ها به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. 

از طریق نصب این ترمز پله های فلزی با دوام می توانید طول عمر پله ها را نیز افزایش دهید زیرا قسمت لبه پله ها حفاظت شده و از پریدگی در امان خواهد ماند. این ترمز پله ها برای استفاده در انبوه سازی نیز کاربرد فراوانی دارند و سازندگان ساختمان ها و آپارتمان های چند طبقه از طریق به کارگیری این می توانند حفاظت و ایمنی بالایی را برای افراد به ارمغان بیاورند و همچنین تاییدیه های استاندارد و مجوزهای مربوط به ساخت و ساز را کسب کنند.  

انتخابی اقتصادی برای حفاظت از سر خوردن

ترمزپله آلومینیومی

به کارگیری وسایلی که امروزه با استفاده از خلاقیت وبا استفاده از خلاقیت و فناوری تولید می شوند کمک موثری در جهت حفظ سلامت افراد به شمار آمده و از سر خوردن آنها بر روی پله ها جلوگیری می کند. ترمز پله نبشی یکی از همین ابزار آلات است که در مدل های مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می شود. این محصول از لحاظ صفحه اقتصادی توجیه دارد و در مقابل بسیاری از امکانات گران قیمت به عنوان یک اولویت به شمار می آید. از جمله مزایای استفاده از این نوع ترمز پله در انواع ساختمان های پرتردد می توان به این موارد زیر اشاره کرد: 

  • هزینه مقرون به صرفه: صرف هزینه برای تامین سلامت افراد بهتر از صرف کردن آن برای درمان است. بنابراین از طریق تهیه این محصول با قیمت مناسب می توانید از به وجود آمدن بسیاری از هزینه هایی که بر اثر ایجاد آسیب در بدن افراد صورت پذیرفته اند جلوگیری کنید. 
  • سبک بودن: این محصول وزن کمی دارد و برای جابجا کردن و برداشتن آن برای انجام نصب نیاز به کمک نخواهید داشت و می توانید یک نفره نیز این کار را انجام دهید. 
  • راحتی در نصب: ترمز پله های آلومینیومی به راحتی و با استفاده از چسب های آهن یا پلی اورتان می شوند و فرد نصاب می تواند این ترمز پله با کیفیت را در فضاهای پر تردد نصب کند و یک راهکار موثر برای افزایش ایمنی افراد ارائه دهد. 
  • استاندارد بودن: معنای استاندارد بودن برای هر محصول این است که از همه جهات آماده است تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. شرکت های تولیدی که با استفاده از روش های استاندارد اقدام به تولید ترمز پله نبشی می کنند می توانند به خوبی نیاز مشتری را برطرف نموده و انگیزه آنها را برای خریدهای بعدی بالا ببرند. 

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس تلفنی : 09120467830 تماس تلفنی : 02146859440 تماس تلفنی : 02146866329

مشکلات رایج در استفاده از ترمز پله نبشی و راه حل های آن ها

ترمزپله آلومینیومی

استفاده از ترمز پله مزایای فراوانی به همراه دارد اما در کنار این مزایا ممکن است معایبی نیز داشته باشد که مربوط به استفاده ناصحیح از ترمز پله می باشد. به عنوان مثال شستشوی بیش از حد پله ها با استفاده از مواد شوینده قوی ممکن است به چسب زیر ترمز پله صدمه بزند و باعث کم شدن چسبندگی آن شده و در نهایت به کنده شدن ترمز پله نبشی منجر گردد. 

همچنین نصب نادرست و زاویه دار ترمز پله ممکن است با گیر کردن به پای افراد همراه باشد و نه تنها امنیت آنها را تامین نمی کند بلکه باعث افتادن و لغزش نیز خواهد شد. انتخاب نادرست رنگ ترمز پله نیز باعث می شود هماهنگی لازم در دکوراسیون به وجود نیامده و از لحاظ ظاهری ناهماهنگی هایی را به وجود بیاورد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور از یک تیم با انگیزه و حرفه ای تشکیل شده است که تلاش حداکثری خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. مسئولین تامین مواد اولیه بهترین و مرغوب ترین قطعات مورد نیاز را تهیه می کنند و تلاش می نمایند تا این قطعات را با پایین ترین قیمت خریداری کنند و بدین ترتیب در کاهش قیمت نهایی ترمز پله نبشی تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند. 

کارشناسان پاسخگو که در بخش پاسخگویی به مشتریان قرار دارند با صبر و حوصله و همچنین دانش فراوان و تخصص، تجربیات خود را در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهند و به آنها کمک می کنند تا بتوانند انتخاب دقیق و پربازدهی داشته باشند. 

محیط کاری مثبت و تلاش خستگی ناپذیر شرکت تولیدی پاخور سبب شده است این مجموعه همیشه رو به پیشرفت حرکت کند و تولید محصولات در این مجموعه تولیدی روز به روز در حال افزایش باشد. 

کارکنان شرکت تولیدی پاخور دائماً در حال به روز کردن اطلاعات و دانش خود هستند تا از این طریق بتوانند در جهت طراحی محصولات جدید و مدرن که از کارآمدی بالاتری برخوردار هستند گام بردارند. به همین دلیل است که محصولات پاخور همیشه در سطح بازار به عنوان یک اولویت اساسی برای انتخاب مشتریان در نظر گرفته می شود و رقابت تنگاتنگی را میان فروشندگان به وجود آورده است. 

چنانچه شما عزیزان به دنبال دریافت راهنمایی های سودمند و کلیدی در هنگام خرید محصولات پاخور هستید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و همچنین از قیمت های جدید آگاه شوید.