ترمز پله سیلیسی از جمله محصولات پرکاربرد مربوط به ایمنی پله ها است که استانداردهای ویژه ای برای تولید آن در نظر گرفته می شود. دانه های ریز سیلیس زبری منحصر به فردی دارند و با حفظ ساختار خود اصطکاک قابل ملاحظه ای را به وجود می آورند. این اصطکاک و شکل خشن دانه های سیلیس موجب می شود در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها از سر خوردن و لغزش در امان بمانید و بدین ترتیب امنیت بیشتری داشته باشید. 

این ترمز پله به دو صورت نصب می شود که در این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با هر یک از آنها ارائه خواهیم داد. نصب استپ پله سیلیسی بسیار راحت است و در کمترین زمان انجام می شود. افرادی که به دنبال تامین امنیت در ساختمان خود هستند با استفاده از این محصول می توانند به هدف خود دست پیدا کنند در حالی که کمترین هزینه را صرف کرده اند. 

این ترمز پله ارتفاعی در حد چند میلیمتر دارد و مانند یک ورق نازک یا یک لایه کم قطر بر روی سطح پله قرار می گیرد. رنگ این محصول جدید و جذاب است و با استفاده از آن می توانید ظاهر دلنشینی به محیط ببخشید. کیفیت ترمز پله سیلیسی به حدی است که می تواند پاسخگوی یک ساختمان کمتر از ۵ طبقه باشد. 

این محصول دارای مزایا و معایبی نیز هست که دانستن آنها خالی از لطف نبوده و از این طریق می توانید انتخابی مناسب تر داشته باشید و خریدی منطقی تر را تجربه کنید. 

نحوه نصب استپ پله سیلیسی پشت چسب دار

نحوه نصب استپ پله سیلیسی

ترمز پله سیلیسی پشت چسب  دار به گونه ای ساخته شده است که کمترین زحمت را برای فرد نصاب دارد. افراد زیادی علاقمند هستند که از این نوع ترمز پله برای امن کردن راه پله ها استفاده کنند. علت محبوبیت این ترمز پله نحوه نصب آسان آن است و می توان در عرض چند ساعت تمام پله ها را با استفاده از آن پوشش داد. 

محصول نام برده به شکل نواری تولید می شود و در هنگام ساخت از چسب های مخصوص در قسمت پشت آن استفاده شده است. شرکت تولید کننده با قرار دادن دانه های سیلیس بر روی چسب نواری چسبنده را به وجود می آورند که دارای عرض مشخص و ضخامت استاندارد است. به کارگیری تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات دقیق موجب شده است این محصول از ظرافت بالایی برخوردار باشد و در هنگام قرار گرفتن بر روی پله ها جلوه زیبایی را به وجود بیاورد. 

قسمت بیرونی چسب نیز از طریق لایه ای کاغذی پوشش داده می شود که این لایه در هنگام استفاده از روی ترمز پله برداشته شده و می توان عملیات چسباندن را آغاز نمود. برای نصب این استپ پله تنها کافی است نوار را به مقدار مورد نیاز برش داده و آن را برای نصب آماده کنید. 

در مرحله بعد لازم است کمی از نوار کاغذی محافظ را از لایه اصلی ترمز پله جدا نموده و آن را برای پله ها بچسبانید. سپس نسبت به جدا کردن مابقی نوار کاغذی اقدام نموده و به موازات آن عملیات چسباندن ادامه ترمز پله را انجام دهید. برای نصب این محصول نیازی به استفاده از چسب اضافه نخواهید داشت و می توانید تنها با اعمال کمی فشار آن را بر روی سطح پله فیکس و محکم کنید. 

طریقه اجرای ترمز پله سیلیسی بصورت درجاریز

ترمز پله سیلیسی در انواع مختلفی تولید می شود و به تبع آن مدل های مختلفی از نصب را نیز شامل می گردد. نصب ترمز پله به صورت درجاریز شامل مراحل گوناگونی که با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود به صورت کامل انجام خواهد شد. نحوه نصب درجا ریز ترمز پله های سیلیسی شامل پروسه پیچیده ای نیست و افرادی که مهارت خاصی در این زمینه ندارند نیز می توانند به راحتی آن را انجام دهند. 

در مرحله اول لازم است سطح پله ها را از وجود هرگونه روغن یا رطوبت پاک کنید و آن را برای چسباندن دانه های سیلیس آماده سازید. توجه داشته باشید که وجود هرگونه ناهمواری یا حفره بر روی پله ها ممکن است کیفیت عملکرد ترمز پله را کاهش دهد. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از انجام عملیات حفره ها را پر کرده یا ناهمواری ها را از بین ببرید تا سطحی صاف داشته باشید. 

لازم است برای چسباندن دانه های سیلیس از چسب های مخصوص مانند چسب آهن یا پلی اورتان استفاده کنید. با استفاده از یک کاردک یا وسیله مشابه چسب را در سرتاسر سطح پله قرار دهید. دقت داشته باشید که ضخامت چسب در تمام نقاط به صورت یکسان پخش شده باشد تا از ایجاد ناهمواری جلوگیری گردد. همچنین پهنای سطحی که چسب زده اید را به صورت یکسان در نظر بگیرید تا ظرافت پروژه اجرای ترمز پله سیلیسیبالاتر برود. 

در مرحله آخر نیز دانه های سیلیس را بر روی چسب قرار دهید و سعی کنید هیچ نقطه ای بدون دانه باقی نماند. پس از اینکه تمام قسمت روی چسب پر از سیلیس شد با اعمال کمی فشار دانه ها را به خوبی درون چسب ها محکم کنید. بدین ترتیب یک سطح زبر با اصطکاک قابل قبول خواهید داشت که برای مدت زمان زیادی قابل استفاده است. 

مزایا و معایب استپ پله های سیلیسی

ترمز پله سیلیسی

ترمز پله سیلیسی محصولی پرکاربرد است که علاوه بر قیمت مناسبی که دارد همیشه در دسترس بوده و می توان با استفاده از آن امنیت افراد را به ارمغان آورد. اما با دانستن مزایا و معایب به کارگیری این محصول می توانید تصمیم گیری درستی در هنگام خرید داشته باشید و کارایی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با نیاز شما داشته باشد. از جمله مهم ترین مزایای این ترمز پله می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • قیمت پایین: این ترمز پله ها از ارزان ترین نمونه های موجود در بازار هستند و برای تهیه آنها نیاز به صرف هزینه های زیادی نخواهید داشت. 
  • نصب سریع: نصب این محصول در حداقل زمان ممکن صورت می پذیرد و شما می توانید کل ساختمان را در عرض یک روز با استفاده از آن ایمن سازی کنید. 
  • عدم نیاز به ابزار پیچیده: برای نصب ترمز پله سیلیسی نیازی به داشتن ابزارآلات پیچیده مانند دریل یا دیگر تجهیزات حرفه ای نخواهید داشت و تنها می توانید با استفاده از یک خط  کش و قیچی عملیات نصب را به پایان برسانید. 
  • اصطکاک مناسب: اصطکاک و زبری این ترمز پله به حدی است که می توان به راحتی از پله ها پایین و بالا رفت بدون اینکه نگرانی از بابت لغزش یا سر خوردن داشته باشید. 
  • طول عمر قابل قبول: طول عمر استپ پله سیلیسی نسبت به قیمتی که دارد بسیار منصفانه بوده و می توان حداقل برای چندین ماه از آن بهره برد. 

ترمز پله سیلیسی معایبی نیز دارد که مهمترین آنها عبارتند از: 

  • سایش در برابر تردد زیاد: این ترمز پله ها برای ساختمان های کمتر از ۵ طبقه تعریف شده اند و در صورتی که آنها را در مکان هایی نصب کنید که ترددی بیشتر از این مقدار را داشته باشند ممکن است در مدت زمانی کوتاه شاهد فرسایش و سایش ترمز پله باشید. 
  • کاهش طول عمر در برابر آفتاب: پیشنهاد می شود این محصول را در محیط های خارجی نصب نکنید یا آن را در جایی قرار دهید که دارای سایبان باشد و از نور آفتاب محفوظ بماند. 

خرید آنلاین ترمزپله

خرید ترمز پله سیلیسی به صورت آنلاین رواج بسیاری پیدا کرده است و از آنجا که افراد فرصت کافی برای گشت و گذار در بازار و مراجعه حضوری به فروشگاه ندارند می توان گفت روش خرید غیرحضوری بهترین گزینه جهت سفارش این محصول به شمار می رود. شرکت تولید کننده این کالا با ارسال به موقع آن می تواند رضایت مشتری را جلب نموده و تجربه لذت بخشی از خرید را برای مشتریان به وجود بیاورد. 

پس از ثبت سفارش محصول را درب منزل تحویل گرفته و از مزایای آن بهره خواهید برد. دقت کنید که در هنگام خرید از صحت برند مطمئن شوید و نسبت به خرید این ترمز پله از واسطه های نامعتبر خودداری کنید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور مدت زمان زیادی را به تولید انواع ترمز پله های با کیفیت پرداخت است و در این زمینه تجارب کافی به دست آورده است. این مجموعه تولیدی ترمز پله سیلیسی را به گونه ای تولید می کند که تمام انتظارات خریدار را از داشتن محصولی با کیفیت برآورده سازد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در وبسایت با کارشناسان باتجربه ما در تماس باشید و قیمت های جدید را به همراه راهنمایی های مفید دریافت نمایید.