خرید ترمز پله   ای که با انواع پله ها سازگار باشد فرایندی حساس است که بایستی با بررسی و دقت لازم انجام گردد. از آنجا که افراد بسیاری تخصص خاصی در زمینه انتخاب مناسب ترین ترمز پله ندارند می توانند با دریافت راهنمایی از مشاوران متخصص و پرسابقه بهترین انتخاب را انجام داده و مناسب ترین محصول را برای کاربرد مد نظر خود برگزینند.

به عنوان مثال ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند نیاز به تجهیز با استفاده از ترمز پله های گران قیمت نخواهند داشت و فرد متقاضی خرید ترمز پله نیاز به صرف مبالغ زیاد جهت تجهیز و تامین امنیت پله ها ندارد و می تواند با محصولات معمولی تر نیز به هدف خود برسد. همچنین به کارگیری ترمز پله های پهن برای پله های باریک توصیه نمی شود و در مقابل پله هایی که عریض هستند نیاز به استفاده از ترمز پله های پهن تر دارند.

در نظر گرفتن ابعاد مشخص و دقیق پله ها در هنگام انتخاب ترمز پله نیز اهمیت فراوانی دارد و می تواند بهترین نتیجه را برای شما بیافریند. شرکت تولیدی پاخور اقدام به ساخت و تولید ترمز پله های نموده است که انعطاف پذیری زیادی در کاربرد دارند و می توانند بر روی هر سطحی از پله ها قرار بگیرند.

تنوع محصولات موجود در این مجموعه تولیدی به حدی است که می توانید به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب نموده و بیشترین راندمان را از آن دریافت کنید. مطالعه این مطلب موجب می شود بتوانی تصمیم گیری های راحت تری در هنگام خرید داشته باشید و از هدر رفت پول خود جلوگیری کنید. 

تردد بدون لغزش در پله ها

ترمز پله

خرید ترمز پله   سبب می شود ترددی امن در پله ها داشته باشید و حفاظت از افراد تردد کننده را به ارمغان بیاورید. معمولاً پله های سنگی و پله هایی که دارای سطوح صاف هستند امکان ایجاد لغزش برای تردد کنندگان را به همراه دارند و لازم است برای تامین امنیت از ترمز پله بر روی آنها استفاده کرد.

پله هایی که دچار خرابی شده اند و ناهمواری های در آنها به وجود آمده است نیز در همین دسته قرار می گیرند و بایستی برای رفع این ناهمواری ها و نواقص فکری اندیشید تا از به وجود آمدن خسارات مالی و جانی جلوگیری گردد. استفاده از ترمز پله آلومینیومی بهترین گزینه جهت رفع این معایب محسوب می شود و نصب این ترمز پله سبب می شود پله های کهنه دوباره قابل استفاده شوند.

محافظت از لبه پله ها نیز یکی دیگر از مزایای به کارگیری ترمز پله آلومینیومی محسوب می شود که در پله های زینتی و قیمتی کاربرد فراوانی دارد و باعث می شود پله ها طول عمر بیشتری داشته باشند و دچار صدمه نگردند. انواع ترمز پله آلومینیومی یا ترمز پله های نواری که بر روی پله ها می چسبند می توانند امنیت مناسب برای افراد تردد کننده به ارمغان آورده و محافظت از جان آنها را فراهم آورند. 

شاخص ترین ویژگی های ترمز پله آلومینیومی

خرید ترمز پله بر اساس ویژگی های ترمز پله صورت می پذیرد و هر چقدر این محصول دارای کیفیت بالاتر و آپشن های جذاب تری باشد زودتر مورد پسند خریدار واقع شده و فروش بالاتری خواهد داشت. ایجاد اعتماد برای مشتری با ارائه محصول با کیفیت موجب می گردد معرفی ترمز پله با گسترش شبکه ای همراه شود و خریداران قبلی آن را به مشتریان جدید پیشنهاد می دهند. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که یک ترمز پله با کیفیت می تواند داشته باشد به موارد زیر اشاره خواهیم کرد: 

  • ابعاد استاندارد: ابعاد ترمز پله استاندارد به گونه ای در نظر گرفته می شود که بتواند بیشترین هماهنگی را با سطوح مختلف داشته باشد و به راحتی بر روی سطح پله فیکس شود. ترمز پله هایی که دارای چنین ویژگی  باشند هیچ مشکلی در هنگام نصب به وجود نیاورده و مورد پسند دکوراسیون کاران قرار خواهند گرفت. 
  • آلومینیوم با کیفیت: آلومینیوم به کار گرفته شده در قسمت شاسی ترمز پله مهمترین بخش آن است که در هنگام خرید ترمز پله   بایستی با دقت بررسی شود. هر چقدر این آلومینیوم از مواد با کیفیت تری تولید شده باشد طول عمر ترمز پله بالاتر خواهد رفت. 
  • نصب بی دردسر: نصب بی دردسر و راحت استپ پله از مهمترین ویژگی های آن است که امروزه توجه خریداران بسیاری را به خود جلب نموده است. 
  • ظرافت: وجود ظرافت در ساختار ترمز پله موجب می شود بتوانید علاوه بر ایجاد امنیت از داشتن پله های زیبا لذت ببرید. 
  • مواد پی وی سی مرغوب: همانطور که می دانید در قسمت رویه ترمز پله های آلومینیومی از مواد مختلفی مانند پی وی سی استفاده شده است که ترکیب این ماده با لبه های شاسی موجب می شود علاوه بر ایجاد طول عمر بالاتر برای ترمز پله بازدارندگی بیشتری برای افراد به وجود بیاید. به کارگیری پی وی سی مرغوب در این قسمت سبب می شود اصطکاک و امنیت بیشتری فراهم بیاید. 

ابعاد ترمز پله نبشی فلزی

خرید ترمز پله  با ابعاد مناسب و استاندارد مهمترین بخش خرید است و باعث می شود بتوانید ترمز پله را به راحتی نصب نموده و تا آخرین روز استفاده بدون داشتن مشکل از آن بهره ببرید. ترمز پله های نبشی قسمتی از لبه پله را نیز تحت پوشش قرار داده و علاوه بر ایجاد امنیت برای افراد از خود پله نیز محافظت می کنند.

معمولا این ترمز پله ها تا چند سانت پایین تر از لبه پله را نیز می پوشانند تا از گیر کردن به پای افراد جلوگیری نموده و همچنین هنگامی که فرد دچار لغزش می شود با برخورد به لبه پله صدمه نبیند. چنانچه پله های عریضی دارید بهتر است ترمز پله هایی را انتخاب کنید که عرض بیشتری داشته و می توانند ناحیه سطح پله را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند.

زمانی که بتوانید ترمز پله هایی را انتخاب کنید که این ابعاد در آنها رعایت شده باشد در واقع انتخاب دقیقی انجام داده اید و می توانید امنیت لازم را در راه پله ها برای افراد به ارمغان بیاورید. به دست آوردن اطلاعات مربوط به ارتفاع و ضخامت و همچنین پهنای ترمز پله از طریق تماس با کارشناسان فروش مجرب و با سابقه امکان پذیر است و به عنوان بهترین راه حل جهت دریافت این اطلاعات به شمار می آید. 

ترمز پله تخت را از لبه فاصله دهید

خرید ترمز پله برای پله های انجام می شود که نیاز به ایجاد امنیت برای تردد افراد دارند. با این احتساب می توان گفت تمام راه پله ها با هر جنسی که دارند لازم است با استفاده از ترمز پله مجهز شوند تا مشکلی برای تردد به وجود نیاید. اما نحوه نصب صحیح ترمز پله نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است استانداردهای حداقل برای اجرای این محصول در نظر گرفته شود.

ترمز پله هایی که به صورت تخت تولید می شوند و دارای شاسی فلزی آلومینیومی هستند معمولا کمی از لبه پله فاصله داده می شوند تا به پای افراد گیر نکنند. همانطور که می دانید لبه کفش ها در هنگام بالا و پایین رفتن از پله ممکن است به لبه ترمز پله ها گیر کند.

از آنجایی که ضخامت قسمت لبه ترمز پله آلومینیومی نسبت به قسمت های دیگر آن کمتر است بهتر است این محصول را با فاصله کمی از لبه پله نصب کنید تا نگرانی از بابت گیر کردن لبه ترمز پله با کفش افراد نداشته باشید. بدین ترتیب ترددی سریع تر و مطمئن تر به وجود خواهد آمد و نگرانی از بابت ایجاد آسیب به اشخاص وجود نخواهد داشت. 

خرید ترمز پله از منبع اصلی

ترمز پله

خرید ترمز پله از فروشندگان اصلی و منابع معتبر دارای اهمیت فراوانی بوده و باعث می شود بتوانید اجناس اصیل با برند معتبر را دریافت کنید. هنگامی که به یک سایت معتبر و شناخته شده مراجعه می کنید و محصولات مورد نیاز خود را ثبت سفارش می نمایید در واقع نگرانی از بابت هدررفت هزینه نخواهید داشت و می توانید پس از مدت زمانی کوتاه محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

این روند مشتری مداری تنها از عهده فروشندگان معتبر و پرسابقه ای صورت می پذیرد که به دنبال ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتریان خود هستند. 

شرکت تولیدی پاخور

خرید ترمز پله از شرکت تولیدی پاخور سبب می شود بتوانید لذت یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت را تجربه کنید. این مجموعه تولیدی سرمایه گذاری گسترده ای در انتخاب نیروی انسانی متعهد و با تجربه را انجام داده است تا بدین ترتیب بتواند بهترین و استانداردترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد.

وجود برنامه های مشخص و تدوین نقشه های هدفمند برای توسعه مهارت کارکنان و در نتیجه ارتقاء کیفیت محصولات در راس امور مدیران این مجموعه قرار دارد. شرکت تولیدی پاخور تمام محصولات خود را در محل کارخانه پاخور تولید می کند و با تکیه بر تلاش خود توانسته است در میان رقبا جایگاه مطلوبی به دست بیاورد.

کیفیت محصولات تولید شده توسط این مجموعه به حدی است که می تواند به راحتی با محصولات مشابه خارجی به رقابت بپردازد. وجود این سطح از کیفیت به دلیل استفاده از تجهیزات قدرتمند و دقیق بوده و این شرکت تولیدی به هر ابزاری که در این زمینه کمک کننده باشد دسترسی دارد.

بدین ترتیب تولید محصولاتی با دوام توسط این قطب تولیدی دور از انتظار نبوده و شما عزیزان می توانید با خرید ترمز پله از پاخور اطمینان کامل را از سطح کیفی مطلوب آن داشته باشید. کارشناسان ما همیشه آماده هستند تا بتوانند به هرگونه سوالی در زمینه انتخاب یا سفارش محصول پاسخ دهند.  با ما تماس بگیرید.