قیمت ترمز پله آلومینیومی امروزی نسبت به محصولات قدیمی گران قیمت کاهش پیدا کرده است که علت آن در به روز شدن و استاندارد شدن قطعات به کار رفته در ساختار آن است. ترمز پله آلومینیومی و سایر ترمز پله های مدرن امروزی که توسط تولیدکنندگان معتبر در دسترس قرار گرفته اند با طی کردن روند استاندارد تولید توانسته اند نواقص و معایب محصولات قدیمی را پوشش داده و عملکرد بهتری را ارائه دهند.

ترمز پله های جدید که در مدل های مختلف آلومینیومی و سمباده ای ارائه می شوند دارای قیمت های منصفانه ای هستند زیرا مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار گرفته شده است توسط تکنولوژی های به روز تولید می گردند و در اثر فرآوری های خاص کاهش قیمت را به همراه خواهند داشت.

تولید کنندگان این مواد اولیه موفق شده اند به فرمولاسیونی دست یابند که علاوه بر کاهش وزن محصولات کمتر شدن بهای آنها را در پی دارد و به همین ترتیب خریداران نیز می تواند با پرداخت بهای کمتری محصول ترمز پله آلومینیومی را داشته باشند و از آن برای تامین امنیت راه پله ها استفاده کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های ترمز پله فلزی آشنا کرده و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید خرید بهتر و به صرفه تری انجام دهید. 

ویژگی های استپ پله فلزی آنادایز شده

ترمز پله اجرا شده در پله های ساختمان

فلز به کار رفته در ترمز پله های آلومینیومی از نوع آلومینیوم آنادایز شده است. اما فرایند آنادایزاسیون چیست؟ فلز آلومینیوم تحت تاثیر این فرایند و تکنولوژی به محصولی مقاوم تبدیل می شود که به راحتی تحت تاثیر فشار و ضربه قرار نخواهد گرفت. چنین فلزی به راحتی وزن های زیاد را تحمل می کند و ساییده نمی گردد.

در واقع می توان گفت آلومینیوم آنادایز شده نمونه مستحکم شده فلز آلومینیوم معمولی است که برای قرار گرفتن در شرایط سخت آماده شده است. این فلز به هیچ عنوان زنگ نمی زند و می توان از آن برای تامین امنیت پله های خارج ساختمان نیز استفاده کرد. به همین دلیل است که محصول سرگیر پله آلومینیومی در ساختمان های تجاری و اداری و همچنین مراکز آموزشی و دانشگاه ها به کار گرفته می شوند و تردد سنگینی که روزانه بر روی آنها انجام می شود موجب ایجاد تغییر فیزیکی در ساختارشان نخواهد شد.

نکته قابل ذکر این است که قیمت ترمز پله آلومینیومی نسبت به سایر تجهیزات مشابه بسیار منصفانه است زیرا با خرید این ترمز پله دیگر نیازی به تعویض آن در مدت زمان کوتاه نخواهید بود و می توانید این محصول را برای سالیان سال مورد استفاده قرار دهید در حالی که مانند روز اول استایل خود را حفظ نموده و دچار تغییر نگردیده است. بنابراین اگر به طور خلاصه خصوصیات و ویژگی های استپ پله فلزی آنادایز شده را بررسی کنیم به نتایج زیر خواهیم رسید: 

  • دوام بالا
  • زیبایی منحصر به فرد
  • نصب راحت
  • استقامت در برابر خوردگی
  • ضد زنگ بودن
  • سهولت در برش خوردن
  • عدم وجود ناهمواری در سطح
  • تحمل وزن زیاد
  • ثبات رنگی
  • قیمت مناسب

میزان پهنای ترمز پله آلومینیومی

امروزه انواع ترمز پله آلومینیومی توسط شرکت های تولیدی به بازار عرضه شده اند که هر کدام دارای پهنای متفاوتی هستند.  در نظر گرفتن ابعاد مختلف برای ترمز پله بدین جهت انجام می شود که شما بتوانید آن را برای کاربردهای گوناگون استفاده نموده و نتایج پربازدهی را دریافت کنید.

استپ پله آلومینیومی که در حال حاضر شرکت های معتبر اقدام به تولید آن نموده اند در مدل های تک کانال و دو کانال و همچنین ترمز پله نبشی قابل رویت هستند و بر همین اساس پهنای آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال حداکثر عرضی که برای ترمز پله آلومینیومی تک کانال در نظر گرفته می شود حداکثر ۵ سانتی متر است.

این در حالی است که پهنای در نظر گرفته شده برای ترمز پله های دو کانال حداکثر ۸ سانتی متر بوده و این نوع ترمز پله می تواند محدوده وسیع تری از سطح پله را مورد پوشش قرار داده و غالباً برای پله های عریض به کار گرفته می شود. بهتر است انتخاب هر ترمز پله را متناسب با وسعت پله در نظر بگیرید تا از پوشش بیش از حد پله توسط سرگیر پله جلوگیری کنید. در صورتی که استپ پله دو کانال را برای پله های باریک استفاده کنید ممکن است نتیجه ای برعکس دریافت نموده و بدین ترتیب احتمال لغزش در هنگام تردد را بالا ببرید.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که ترمز پله تنها لازم است قسمت جلویی لبه پله را پوشش دهد تا فضای کافی برای قرارگیری پای دیگر و کفش نیز وجود داشته باشد و تعادل افراد در هنگام بالا و پایین رفتن حفظ گردد. 

چرا ضخامت ترمز پله نباید از 2 میلیمتر بیشتر باشد؟

ترمز پله های جنس pvc اجرا شده در پله

تولید ترمز پله توسط استانداردهای مشخصی صورت می پذیرد که این استانداردها توسط تمام تولید کنندگان کشورهای جهان مورد تایید قرار گرفته اند. ضخامتی که برای ترمز پله آلومینیومی در نظر گرفته می شود معمولا بین ۳ تا ۴ میلیمتر است که این ضخامت برای فلز آلومینیوم آنادایز شده موجود در آن تعریف می شود.

چنین ضخامتی می تواند وزن های سنگین را تحمل نموده و از آنجا که فرایند آنادایزاسیون بر روی فلز انجام شده است همین ضخامت ۳ تا ۴ میلیمتری می تواند امنیت کامل را در سرویس پله فراهم نماید. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید بایستی مد نظر داشته باشید این است که انتخاب ترمز را از میان محصولات استاندارد و معتبر انجام دهید.

همانطور که می دانید بعضی از شرکت ها که اقدام به تولید ترمز پله های بی کیفیت و غیر استاندارد می کنند و معمولا قیمت ترمز پله آلومینیومی را تولید شده را در محدوده پایین تری قرار می دهند نمی توانند انتظارات مشتریان را از داشتن محصول با کیفیت و استاندارد برآورده سازند.

ترمز پله هایی که غیر اصل هستند معمولا ضخامت های نامتناسبی داشته و در صورتی که ترمز پله را با ضخامت بیش از حد انتخاب کنید ممکن است باعث گیر کردن آنها به پای افراد شده و احتمال خطر لغزش را بالا ببرید. بنابراین این نکته را در هنگام خرید به خوبی مد نظر قرار داده و محصولی با کیفیت تهیه کنید. 

ترمز پله آلومینیومی؛ جدید و مقرون به صرفه

منظور از مقرون به صرفه بودن قیمت ترمز پله آلومینیومی این است که شما می توانید با پرداخت یک بار هزینه برای تهیه این محصول آن را برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار داده و نگرانی بابت ایجاد خرابی در آن نداشته باشید.

استپ پله آلومینیومی دارای ساختار منحصر به فرد و طراحی متناسب با انواع پله است که با توجه به این ویژگی ها بهترین گزینه جهت ایجاد امنیت در راه پله محسوب می شود. اهمیت و ضرورت استفاده از ترمز پله در ساختمان ها به حدی است که در بعضی مواقع عدم به کارگیری آنها باعث می شود موفق به دریافت مجوز پایان کار نشوید.

این موضوع در ساختمان های عمومی و تجاری نمود بیشتری پیدا می کند و دارندگان چنین مکان هایی می توانند با خرید این محصول مقرون به صرفه از ایجاد پیامدهای جبران ناپذیر مالی و جانی جلوگیری کنند. 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت ترمز پله آلومینیومی  و ترمز پله لاستیکی ارائه شده توسط فروشندگان مختلف در بازار در بازه های متفاوتی قرار دارد و معمولا افراد خریدار به سراغ محصولات قیمت پایینی می روند که در عین حال دارای کیفیت قابل قبولی باشند.

اگر جزو این خریداران هستید باید بگوییم شرکت تولیدی پاخور آماده است تا شما را به هدفتان برساند و مرغوب ترین محصولات ترمز پله را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت های تعیین شده برای محصولات تولید شده توسط این شرکت بسیار منصفانه هستند و نسبت به جنس مواد اولیه ای که برای ساخت آنها به کار گرفته شده اند در محدوده ای منطقی قرار دارند. تلاش شرکت تولیدی پاخور بر این است که بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نموده و آنها را در خریدهای بعدی ملاقات کند.

رسیدن به این هدف تنها با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب میسر می گردد تا افراد بتوانند تفاوت قابل توجهی را میان محصولات شرکت تولیدی پاخور و دیگر موارد مشابه موجود در بازار احساس کنند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به هر محصول توضیحات کاملی را در رابطه با جنس و سایت آنها مشاهده کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

در صورتی که نیاز به توضیحات کامل تر در رابطه با نصب ترمز پله یا دیگر موارد داشتید نیز امکان برقراری تماس با کارشناسان متخصص ما فراهم شده است و این عزیزان همیشه در خدمت شما هستند تا سوالاتتان را پاسخ دهند.  منتظر تماستان هستیم.