ایجاد اصطکاک بر روی پله ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به روش های مختلف انجام می گردد که از آن جمله می توان به استفاده از ترمز پله اشاره نمود. با استفاده از مواد اولیه گوناگون ساخته می شوند که یکی از پرکاربردترین آنها ترمز پله سیلیسی است. 

قیمت ترمز پله سیلیسی نسبت به ترمز پله های فلزی ارزان تر است و به همین علت توسط دارندگان ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند خریداری می شود. بهبودهایی که در طراحی این محصول نسبت به ترمز پله های قدیمی انجام گشته است کیفیت آن را بالا برده و به عنوان محصولی بدون نقص در میان تولیدات دیگر شناخته می شود. 

این محصول برای استفاده در ساختمان هایی که تردد متوسطی از افراد را تجربه می کنند مناسب است و باعث می شود از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری گردد. این ترمز پله از دانه های سیلیس تشکیل شده است که روش نصب آن به دو مدل تقسیم می شود. 

ترمز پله های سیلیسی به صورت نواری تولید می شوند و این نوار توسط چسب های مخصوص که در پشت آن قرار داده شده است خاصیت چسبندگی پیدا کرده و می توان به راحتی و با برداشتن لایه محافظ آن را بر روی پله ها چسباند. 

همچنین شرکت سازنده امکان ارائه این محصول به صورت دانه ای را نیز فراهم نموده است و خریداران می توانند با دریافت دانه های سیلیس و قرار دادن آنها بر روی چسب مالیده شده بر روی سطح پله پروژه نصب را به پایان برسانند. 

با استفاده از این محصول می توانید احتمال لیز خوردن اشخاص بر روی پله های بیمارستان یا مدرسه را به حداقل برسانید. کاربردهای ترمز پله سیلیسی بسیار متنوع است و شما می توانید از این محصول در هر جایی که نیاز به اصطکاک باشد استفاده کنید. 

اصطکاک بالا در پله ها با ترمز پله

ترمز پله

ترمز پله از موادی ساخته می شود که بیشترین اصطکاک را ارائه می دهند و می توانند با گیر کردن به کفش ترددی امن را برای افراد به ارمغان بیاورند. همچنین این محصول سطح صیقلی و صاف پله های مختلف را به سطحی زبر تبدیل می کند تا با قدم گذاشتن بر روی آن بتوانید تعادل خود را حفظ نموده و از سر خوردن خوردن در امان باشید. 

میزان درگیری این ترمز پله با سطح زیرین کفش ها به حدی است که افراد می توانند سرعت متعادل را در حرکت خود داشته باشند و در هنگام تردد بر روی پله ها سر نخورند. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر وزن افراد است و با گذشت مدت زمان زیاد نیز از اصطکاک آن کاسته نمی شود زیرا ذره های سیلیس به کار گرفته شده در ساختار این استپ پله طول عمر بالایی دارند و از سنگ سیلیس ساخته شده اند. 

نوع چسب به کار گرفته شده در سطح پله ها که عامل چسبندگی دانه های سیلیس به پله نیز محسوب می شود در میزان اصطکاک به وجود آمده تاثیر فراوانی دارد. چسب های آهن و پلی اورتان جهت این استفاده به کار گرفته می شوند و استحکام مطلوبی را برای این محصول به ارمغان می آورند. 

قیمت ترمز پله سیلیسی نسبت به سایر ترمز پله ها بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است و کارایی که ارائه می دهد متناسب با نیاز ساختمان های کمتر از ۵ طبقه می باشد. 

در بیمارستان ها از ترمز پله سیلیسی استفاده می شود؟ 

ترمزپله

استفاده از ترمز پله در بیمارستان ها بسیار ضروری است زیرا افرادی که در این مکان رفت و آمد دارند معمولا با عجله از راه پله ها بالا و پایین می روند و ایجاد امنیت برای این افراد بسیار مهم است. 

با توجه به اینکه ترمز پله سیلیسی ویژگی های مثبت فراوانی دارند و بهترین گزینه برای تامین ایمنی راه پله های بیمارستان و اکثر ساختمان ها به شمار می آیند محبوبیت فراوانی پیدا کردند. همچنین قیمت ترمز پله سیلیسی نیز بسیار اقتصادی بوده و می توان تمام راه پله های موجود در ساختمان بیمارستان را با استفاده از آن تجهیز کرد. 

از جمله مزایای استفاده از این محصول در محیط بیمارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

• کاهش شدت تردد: بالا و پایین رفتن از پله های بیمارستان با سرعت زیاد ممکن است مشکلات متعددی را به همراه داشته باشد و استفاده از ترمز پله از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

• افزایش اطمینان برای بیماران: همانطور که می دانید بیماران و افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته اند و دوران نقاهت را سپری می کنند نمی توانند مانند افراد دیگر ر روی پله ها قدم بگذارند و وجود ترمز پله و اصطکاکی که ایجاد می کند باعث می شود این افراد بتوانند مسیر را با اطمینان بیشتری طی کنند. 

• حفظ تعادل برای توان یابان: افرادی که دچار آسیب در ناحیه پا یا کمر و دیگر بخش های بدن خود شدند و نمی توانند به خوبی تعادل بدن را در هنگام راه رفتن حفظ کنند برای تردد در پله ها نیاز به چنین وسیله ای دارند تا بتوانند ایستایی بهتری داشته باشند. 

• ارتفاع کم و گیر نکردن به پا: این محصول ضخامت کمی دارد و در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها به کفش افراد گیر نخواهد کرد و باعث افتادن آنها نمی شود. 

• سطوح شیب دار: قسمت های در بیمارستان یا دیگر ساختمان ها وجود دارند که به صورت شیب دار ساخته می شوند و مخصوص عبور و مرور افرادی هستند که با ویلچر تردد می کنند یا توانایی عبور از پله ها را ندارند. شما می توانید با نصب ترمز پله سیلیسی نواری یا درجاریز در این مکان ها تردد پایدار و کم خطر را برای این عزیزان به وجود بیاورید.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور سیستم خرید راحت و آسان را برای مشتریان خود فراهم نموده است و تمام سفارشات ثبت شده را در اسرع وقت و در صحت و سلامت کامل ارسال می کند. این مجموعه تولیدی از طریق وب سایت قدرتمندی که ایجاد کرده است رقابت تنگاتنگ و دشواری با تولید کنندگان معتبر در سطح کشور را تجربه می کند. 

کیفیت محصولات شرکت تولیدی پاخور باعث شده اند که در میان رقبا پیشرفت های زیادی داشته باشد و نام این شرکت تولیدی در میان محصولات موجود در بازار بدرخشد. این مجموعه به عنوان یک منبع قابل اعتماد و امن برای مشتریان به شمار آمده و خریداران می توانند بدون داشتن نگرانی از بابت دریافت اجناس بی کیفیت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. 

بررسی نظرات خریداران گذشته نیز موجب می شود بتوانید در تصمیم گیری خود دقیق تر و سریعتر عمل کنید. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با ما به بخش کارشناسان حرفه ای و با تجربه متصل شوید و راهنمای لازم را دریافت کنید. همچنین به دست آوردن قیمت های جدید و به روز نیز از همین طریق میسر گشته است.