ایجاد ایمنی و امنیت برای راه رفتن افراد بر روی پله از جمله ضروری ترین عملیاتی است که بایستی در هر ساختمانی صورت پذیرد تا بدین وسیله افراد بتوانند استوارتر قدم بردارند. تجربه وحشتناک سر خوردن از روی پله هایی که مجهز به ترمز پله نیستند ممکن است انگیزه شخص را از ورود به مکان مورد نظر از بین ببرد و این موضوع برای مراکز تجاری و فروشگاه ها با پیامدهای جبران ناپذیر و ناخوشایندی همراه خواهد بود. 

امروزه استفاده از تجهیزات با کیفیت و خلاقانه سبب شده است کارفرمایان محترم با کمترین هزینه بتوانند پله ها را ایمن کنند. خرید ترمز پله به عنوان یک ایده شناخته شده و معتبر برای رسیدن به این هدف معرفی شده است و سالیانه بسیاری از مشتریان این محصول برای اینکه بتوانند راه پله های ساختمان خود را ایمن کنند نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نموده اند. 

ترمز پله وسیله ای است که در مدل های گوناگون و متنوع موجود است و اصطکاک مطلوبی را در قسمت نوک کفش یا وسط آن ایجاد می کند. هنگامی که شخص تردد کننده این اصطکاک را حس می نماید سیگنال تعادل به مغز منتقل شده و بدین ترتیب با اطمینان خاطر بیشتری از پله ها بالا و پایین خواهد رفت. 

این موضوع برای کسانی که در هنگام تردد بر روی پله ها وسیله هایی را حمل می کنند نیز حائز اهمیت فراوانی است زیرا می توانند با اطمینان خاطر مسیر راهپله را طی نموده و بدون ایجاد مشکل برای خود یا وسیله ها به مقصد برسند. 

چگونه یک ترمز پله استاندارد بخریم؟

ترمزپله لاستیکی

فرایند تولید ترمز پله بر اساس استاندارد تنها توسط تولید کنندگان معتبر انجام می پذیرد و این تولید کنندگان که خود به عنوان فروشنده فعالیت می کنند محصولاتی را تولید کرده اند که از هر لحاظ می تواند انتظارات خریدار را برآورده سازد. 

وجود چنین کیفیتی سبب شده است تولید کننده از سپردن محصولات و اجناس خود به دست واسطه ها خودداری کرده و برای اینکه بتواند اعتماد مشتری را جلب کند نسبت به فروش مستقیم آنها اقدام نماید. 

شرکت هایی که از مراجع مربوطه موفق به کسب تاییدیه های استاندارد شده اند به عنوان گزینه های مطلوب جهت خرید ترمز پله پیشنهاد می شوند و شما می توانید با مراجعه به این فروشندگان و برقراری تماس با آنها هر کدام از محصولات ترمز پله جدید را که خواسته باشید سفارش بدهید. 

استفاده از این روش سبب می شود در دام افراد سودجو قرار نگیرید و از خرید ترمز پله های بی کیفیت که طول عمر پایینی دارند پیشگیری به عمل بیاید. استانداردهایی که برای ساخت ترمز پله تعریف شده اند در واقع تمام جوانب را لحاظ نموده و با توجه به آناتومی بدن انسان و نحوه راه رفتن افراد شکل گرفتند. 

بنابراین می توانید با اعتماد کامل به محصولات تولید شده توسط کارخانجات پرسابقه و حرفه ای که دائماً تحت نظارت و بازرسی مراجع قرار دارند کالای مورد نظر را از این فروشندگان خریداری کنید. 

این موارد را در هنگام خرید استپ پله رعایت کنید

استپ پله

هنگامی که برای خرید محصول به بازار می روید یا از طریق اینترنت اقدام می کنید بایستی نکاتی را مدنظر داشته باشید تا در دام افراد سودجو قرار نگیرید و همچنین با توجه به شرایط موجود انتخاب خود را انجام دهید. بدین ترتیب خواهید توانست از حداکثر بازدهی محصول خریداری شده استفاده کنید و لذت خرید ترمز پله را تا آخرین روز استفاده از آن داشته باشید. 

برخی از نکاتی که در هنگام خرید استپ پله لازم است در نظر بگیرید عبارتند از: 

  • مشورت با فروشنده: انجام مشورت با فروشنده یا کارشناسان فروش سبب می شود بتوانید اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و بر اساس آنها بودجه خود را صرف محصول مناسب کنید. 
  • بررسی نظرات مشتریان: انتخاب این روش برای اطمینان از کیفیت محصول بسیار کارآمد و قطعی است و شما می توانید با خواندن مشتریانی که قبلاً از محصول ترمز پله استفاده کردند متوجه مزایا و معایب احتمالی آنها شوید. 
  • انتخاب نوع ترمز پله: چنانچه برای انتخاب ترمز پله مناسب دچار تردید شده اید می توانید از متخصصان فروش کمک بگیرید و بهترین ترمز پله را که بیشترین سازگاری با شرایط ساختمان شما دارد را انتخاب کنید. به عنوان مثال انتخاب ترمز پله های نواری برای ساختمان های کوتاه راه پله های زیادی ندارند و تردد کمتری را تجربه می نمایند مناسب است اما برای ساختمان های بلند لازم است از ترمز پله های استفاده کنید تا طول عمر آنها را تضمین نمایید. 
  • خرید به اندازه مورد نیاز: شما می توانید از طریق ارائه مشخصات پله و همچنین بیان تعداد آنها به کارشناسان این محصول را به همان اندازه ای که نیاز دارید خریداری کنید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. کارشناسان متخصص و حرفه ای می توانند بر اساس ابعاد و اطلاعات دریافت شده تخمین دقیقی در مورد میزان ترمز پله مورد نیاز به شما ارائه دهند و پیشنهادات مفید برای خرید داشته باشند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یکی از صنعتگران پیشرفته در زمینه تولید انواع ترمز پله در ایران مشغول فعالیت است. کارکنان و مدیران این مجموعه تولیدی همواره در تلاش هستند تا بتوانند انتظارات خریداران را از داشتن محصولات با کیفیت برآورده سازند. 

این شرکت تولیدی قیمت های منصفانه ای را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است تا مشتریان عزیز بتوانند با سهولت بیشتری مورد نظر خود را سفارش دهند و نگرانی از بابت قیمت های بالا نداشته باشند. 

شرکت تولیدی پاخور با احداث وب سایت قدرتمند و پرسرعت توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده و از آنجا که قدمت این مجموعه تولیدی بسیار طولانی است اعتمادسازی قابل توجهی را در میان این افراد به وجود آورده است. 

خرید ترمز پله از شرکت تولیدی پاخور با انجام چند کلیک میسر می گردد و افراد می توانند از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرند. انجام این عملیات سبب می شود بتوانید از تجربه این کارشناسان بهره ببرید و پاسخ هرگونه سوال در رابطه با جنس محصولات و کاربرد آنها را دریافت کنید. همچنین دریافت قیمت های جدید و به روز نیز از همین طریق میسر است.