یکی از نقاط خطرخیز در هر ساختمانی راه پله است و امکان سر خوردن و افتادن افراد بر روی آن بسیار بالاست. ساختمان هایی که نسبت به ایمن سازی راه پله ها اقدام نکرده اند در واقع این خطر را برای تردد افراد برطرف ننموده اند. امروزه تجهیزات مختلف با قیمت های متفاوت به بازار آمده اند که با استفاده از آنها می توانید امنیت جانی و مالی را به ارمغان بیاورید. 

ترمز پله نوری یکی از پرطرفدارترین مدل های استپ پله موجود در بازار است. این محصول علاوه بر کارآمدی که ارائه می دهد بسیار زیباست و می تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز به کار گرفته شود. این محصول دارای شاسی و پایه آلومینیومی است که به شدت در برابر ضربه و فشار و همچنین زنگ زدگی مقاوم است. 

این محصول با استفاده از چراغ های ال ای دی مجهز می شود که زیبایی و شکوه شگفت انگیزی را به راه پله ها می بخشد. استفاده از چراغ های ال ای دی در این ترمز پله موجب می شود افراد بدون نیاز به نور دیگری در شب هنگام بتوانند از راه پله ها پایین و بالا بروند. 

همچنین روشن کردن محیط با استفاده از این راه سبب می شود توجه افراد به محل مورد نظر جذب شده و این موضوع برای دارندگان فروشگاه و مراکز تجاری و همچنین مکان هایی که نیاز به جذب مشتری دارند بسیار پر اهمیت است. 

کاربرد روشنایی ترمز پله

ترمز پله نوری

ترمز پله های نوری مقداری روشنایی را توسط چراغ های تعبیه شده ارائه می دهند و بدین ترتیب موجب روشن شدن محیط اطراف خود می گردند که این موضوع مزایای فراوانی به همراه دارد و از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • استفاده در محیط های کم نور: استفاده از این ترمز پله در محیط هایی که از نور کافی برخوردار نیستند سبب می شود روشنایی لازم در راه پله ها برقرار گشته و افراد بتوانند مسیر حرکت خود را ببینند. بدین ترتیب نیازی به استفاده از لامپ های پرمصرف نیز وجود نداشته و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. 
  • راهنما: از این ترمز پله می توان به عنوان راهنما و تعیین کننده جهت حرکت نیز استفاده نمود و به عنوان مثال برای هر طبقه یا هر مسیر یک نور مخصوص را در نظر گرفت. این موضوع برای مراکز نگهداری از معلولین یا سالمندان و همچنین مهد کودک ها اهمیت فراوانی دارد. 
  • کاهش خطر: وجود نور در پله ها تردد امن تری را پدید می آورد و بدین ترتیب افراد می توانند با اطمینان کامل از پله ها پایین و بالا بروند و خطر سر خوردن و افتادن برای آنها وجود نداشته باشد. با استفاده از این تجهیزات می توان شرایط لازم را برای افرادی که کم بینا هستند نیز فراهم آورد تا بتوانند به خوبی پله ها را ببینند. 
  • زیبایی: یکی از راه های جذاب برای نصب ترمز پله نوری این است که از رنگ های گوناگون برای ال ای دی ها بهره ببرید و بدین ترتیب جلوه های زیبا و جذابی را به وجود بیاورید. این محیط جذب کننده می تواند مزایای فراوانی به همراه داشته باشد که از آن جمله می توان به جذب مشتری و همچنین ایجاد نشاط در بچه ها در محیط های آموزشی اشاره کرد. 

مزایای دکوراتیو بودن استپ پله نورانی

ترمز پله نوری

همانطور که گفته شد استپ پله ال ای دی خور مزایای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به زیبا شدن فضا اشاره کرد. بدین ترتیب می توان گفت این محصول به عنوان یک ابزار دکوراتیو نیز استفاده می شود. 

به کارگیری این محصول برای افزایش زیبایی دکوراسیون می تواند زیبایی های بصری را به دنبال داشته باشد. هنگامی که وارد فضایی می شوید با دیدن منظره نورانی و جذاب احساس بهتری پیدا می کنید و همچنین از حضور در آنجا خسته نخواهید شد. 

با استفاده از این محصول می توانید جو موجود را با توجه به کاربری محیط هماهنگ سازید و میزان اثرگذاری آن را بیشتر کنید. به عنوان مثال در صورتی که راه پله ها را در یک مهد کودک با نورهای رنگی تزیین کنید می توانید شادی و نشاط بیشتری را به ارمغان آورده و میزان یادگیری را در بچه ها افزایش دهید. 

همچنین نصب ترمز پله نوری با نور یکدست و یک رنگ باعث می شود استایل رسمی در مکان مورد نظر بیشتر حفظ شود و این مدل دکوراسیون برای مکان های اداری و رسمی بیشتر مورد پسند واقع خواهد شد و موجب می شود پرستیژ کاری تا حداکثر ممکن حفظ گردد. 

آیا ترمز پله ال ای دی خور در برابر رطوبت مقاوم است؟

ترمز پله نوری

ترمز پله ها از مواد آلومینیومی به عنوان شاسی بهره می برند و همانطور که می دانید آلومینیوم ماده مقاوم در برابر زنگ زدگی و اکسید با اکسیژن است. علاوه بر این شرکت های تولیدی معتبر از آلومینیوم آنادایز شده استفاده می کنند تا بتوانند طول عمر بیشتری از محصول را به خریدار ارائه دهند. 

قسمت رویه این ترمز پله ها با استفاده از پی وی سی یا لاستیک پوشش داده می شود تا اصطکاک بیشتر گردد. این مواد پلاستیکی که با استفاده از پروپیلن ساخته می شوند در برابر رطوبت استقامت زیادی داشته و تا سالیان سال برای آنها مشکلی به وجود نخواهد آمد. 

بدین ترتیب می توان گفت ساختار ترمز پله در اثر رطوبت به موجود در خارج از ساختمان به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی نمی گردد اما ال ای دی ها نیاز به عایق بندی دارند. شرکت های ارائه دهنده این محصول جایگاه مناسبی برای چراغ های ال ای دی در نظر گرفته اند و بدین ترتیب محافظت لازم از چراغ ها در برابر رطوبت به عمل آمده است. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور بهترین نمونه های ترمز پله نوری و انواع ترمز پله های نواری را تولید و به بازار عرضه نموده است. این مجموعه تولیدی پرسابقه کیفیت مطلوبی برای محصولات خود ارائه داده است و بدین ترتیب به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و قوی در صنعت تولید ترمز پله در سطح کشور محسوب می شود. 

خریداران تولیدات این شرکت همواره به دنبال ثبت سفارش از این برند هستند تا بتوانند از محصولات با کیفیت استفاده کنند و همچنین به قیمت های واقعی و منصفانه دست پیدا نمایند. شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت تولیدی پاخور و تماس از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده با کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت راهنمایی های مفید قیمت های جدید را نیز اخذ کنید.