ترمز پله سمباده ای نوعی سرعت گیر است که بر روی پله ها نصب می شود و از آن برای ایجاد امنیت بیشتر تردد دانش آموزان بهره گیری می گردد. این محصول به صورت نواری تولید می شود و در قسمت پشت آن یک لایه چسب دار قرار داده شده است. 

لایه چسب دار انجام عملیات نصب ترمز پله را تا حد زیادی آسان نموده است و شما می توانید این سرعت گیر پلهرا به راحتی و با برداشتن لایه محافظ از قسمت پشت بر روی سطح پله ها بچسبانید. 

مدرسه ها و اکثر محیط های آموزشی برای اینکه بتوانند هزینه ها را کاهش دهند و همچنین امنیت تردد کنندگان را برای راه پله ها تامین نمایند نسبت به انتخاب و خرید این ترمز پله اقدام می کنند. این محصول دارای قیمت مقرون به صرفه و مناسبی است و خرید آن برای مدارس دولتی که منبع درآمدی ندارند بهترین گزینه محسوب می شود. 

این ترمز پله ها با استفاده از ذرات سنباده ای که بر روی لایه بیرونی آنها قرار داده شده است مجهز گشته اند. ذرات سمباده ای به خوبی به کف کفش افراد گیر می کنند و تا حد زیادی تعادل را در هنگام حرکت برقرار می سازند. 

بدین ترتیب دانش آموزان یا معلمان می توانند با اطمینان بیشتری به حرکت خود ادامه دهند و علاوه بر اینکه نگرانی از سر خوردن افراد وجود ندارد، تردد کنندگان می توانند با سرعت بیشتری بالا یا پایین بروند. 

میزان استحکام ترمز پله سمباده ای

ترمز پله سمباده ای

استپ پله سمباده ای مانند ترمز پله آلومینیومی دارای طول عمر زیادی نیستند. اما این محصول می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران در محیط های آموزشی باشد زیرا در این مکان ها تعدد افراد به سنگینی ساختمان های مرتفع و بالاتر از ۵ طبقه نیست. 

بنابراین صرف هزینه ای بالا برای تهیه ترمز پله فلزی نیز ضروری محسوب نمی شود. این ترمز پله نواری امنیت کامل را برای افراد به ارمغان می آورد و نسبت به قیمتی که دارد طول عمر قابل قبولی نیز ارائه می دهد. 

اما با رعایت چند نکته ای که در ادامه گفته می شود می توانید بیشترین بهره وری را از این محصول داشته باشید و از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کنید: 

  • نصب در سایه: چنانچه امکان نصب ترمز پله در سایه را داشته باشید تا حد زیادی می توانید در افزایش طول عمر سرعت گیر پله تاثیرگذار شوید. اگر این محصول را در فضای باز نصب می کنید پیشنهاد می شود مکان هایی را انتخاب کنید که دارای سایبان هستند و از تابش اشعه مستقیم خورشید در امان می باشند. 
  • تمیزکاری بدون رطوبت: رطوبت به عنوان یک عنصر مخرب در جهت ایجاد فرسایش برای این ترمز پله محسوب می شود. بهتر است برای تمیز کردن آن از مکنده یا جاروبرقی استفاده کنید و با استفاده از یک برس نرم لکه ها و ذرات ریز را از روی ترمز پله بزدایید. 
  • تمیزکاری سطح نصب: یکی از مهمترین نکاتی که باعث می شود عمر پادری بالا برود این است که در قبل از نصب به خوبی سطح مورد نظر را پاکسازی کنید و از عدم وجود هرگونه شی اضافی در این سطح اطمینان به دست بیاورید. 

آیا می توان استپ پله سمباده ای را با آب تمیز کرد؟

ترمز پله سمباده ای با نوار شبرنگ

همانطور که گفته شد رطوبت برای ترمز پله سمباده ای به هیچ وجه توصیه نمی شود و شما می توانید با استفاده از راهکارهای دیگر نسبت به تمیزکاری این محصول اقدام کنید. نفوذ رطوبت به داخل لایه های زیرین سرعت گیر پله سمباده ای سبب می شود این محصول تحت تاثیر قرار گرفته و حالت فیزیکی اولیه خود را از دست بدهد. 

این تاثیر پذیری تا حدی توسط لایه چسب دار نیز به وقوع می پیوندد و ادامه این روند به غیر قابل استفاده شدن استپ پله خواهد انجامید. بنابراین پیشنهاد می شود با استفاده از یک پارچه تمیز و راهکارهای مشابه به صورت روزانه و مداوم پادری را تمیز کنید تا نیاز به استفاده از آب یا شوینده ها جهت رفع آلودگی یا گرد و غبار از روی آن نداشته باشید. 

ویژگی های منحصر به فرد سرعت گیر پله

ترمز پله سمباده ای

استپ پله سمباده ای یک محصول کارآمد و کامل است که به نوبه خود توانسته است نظر بسیاری از افراد را جلب کند. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فرد و جذابی است که بیان آنها سبب می شود بتوانید تصمیم گیری دقیقی در هنگام خرید داشته باشید. 

اول از همه اینکه این محصول بسیار ارزان قیمت است و نسبت به مدل های دیگر ترمز پله از جمله ترمز پله های فلزی مقرون به صرفه تر به شمار می آید. بنابراین خریداری این محصول برای ساختمان های کم ارتفاع منطقی تر به شمار آمده و باعث می شود نیاز به صرف هزینه های زیاد نداشته باشید. 

نصب آسان سرعت گیر پله سنباده ای از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول به شمار می آید. فرد نصاب می تواند در عرض چند ساعت این محصول را بر روی سطح مورد نظر قرار داده و پله ها را از حالت ناامن خارج کند. میزان زبری که در سطح این ترمز پله موجود است اصطکاک لازم را در هنگام حرکت به افراد ارائه می دهد و سر خوردن آنها جلوگیری به عمل می آورد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور در عرصه تولید انواع ترمز پله و مدل های گوناگون سرعت گیر پله  بسیار موفق پیش رفته است و محصولاتی را تولید کرده است که با نمونه های مشابه موجود در بازارهای بین المللی رقابت می کنند. 

این مجموعه تولیدی موفق به کسب تاییدیه های استاندارد از مراجع مربوطه نیز شده است که یکی از افتخارات این شرکت محسوب می شود. از میان محصولات گوناگونی که در بازار مشاهده می کنید نام شرکت تولیدی پاخور خوش می درخشد و محبوبیت فراوانی در میان مردم دارد. 

پرطرفدار بودن تولیدات این مجموعه به علت وجود کیفیت و دوام چشمگیر محصولات است. خریدارانی که قبلاً از محصولات تولید شده توسط این شرکت تولید استفاده کرده اند نظرات خود را بیان و ثبت نموده و بدین ترتیب اعتمادسازی گسترده و شبکه ای را در میان مخاطبین خود شکل داده اند.

بدین ترتیب می توان گفت شرکت تولیدی پاخور تنها با ارائه کیفیت در محصولات خود توانسته است شهرت بسیاری کسب کند و سودآوری رضایتمندانه ای را برای خود و مشتریانش به ارمغان بیاورد. یکی از ویژگی های مثبت این مجموعه تولیدی این است که از متخصصین و کارشناسان با تجربه بهره می برد. 

مشتریان عزیز می توانند در صورت نیاز به داشتن راهنمایی های حرفه ای در خصوص انتخاب مناسب ترین محصول از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرند و با متخصصین مربوطه صحبت کنند.