مسیرهای شیبدار بیمارستان برای مواقع خاص و ضروری طراحی شده اند که لازم است امکان تردد آسان برای آنها برقرار باشد تا بیماران بتوانند به راحتی و در حداکثر سرعت به بخش های مورد نظر دسترسی پیدا کنند. نصب نوار ترمز پله مناسب بیمارستان یک راه حل کارآمد و راهگشا در رسیدن به این هدف است.

این ترمز پله ها می توانند به خوبی تردد امن و سریع را برای افراد به وجود بیاورند و عبور اشخاص، ویلچر و برانکارد را به سادگی هرچه تمام تر ممکن سازند. چنین ترمز پله هایی اصطکاک لازم را بین زمین و چرخ های ویلچر یا کفش افراد به وجود می آورند و بدین ترتیب از سر خوردن آنها یا کاهش سرعت جلوگیری می کنند.

همچنین کادر درمان شاغل در بیمارستان می توانند با این ترمز پله ها تردد سریع تری داشته و در مدت زمان کمتری بتوانند خود را به بیمار برسانند و خدمات پزشکی فوری را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهند. با توجه به این مطالب می توان نتیجه گرفت که نصب ترمز پله در قسمت های مختلف بیمارستان از جمله سطوح شیبدار بسیار حیاتی است و توجه کردن به آن می تواند راندمان کاری افراد را افزایش داده و کمک به بیماران را در سریع ترین حالت ممکن امکان پذیر سازد. 

 

 

نحوه نصب ترمز پله در راهرو ها

در مسیر شیبدار بیمارستان راحت و سریع راه بروید

نصب ترمز پله آلومینیومی در راهروها یک روش ایمنی است که به شما کمک می کند در صورت لزوم، قدم های خود را بر روی پله ها متوقف کنید و از سقوط و آسیب به خود جلوگیری نمایید. در زیر توضیحاتی درباره نحوه نصب ترمز پله در راهروها آمده است:

  1. انتخاب موقعیت مناسب: در ابتدا باید موقعیت مناسب برای نصب ترمز پله را در راهرو انتخاب کنید. این موقعیت باید در نزدیکی پله ها و در جایی باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد.
  2. تعیین اندازه و موقعیت ترمز: بر روی راهرو، اندازه و موقعیت ترمز پله مناسب بیمارستان را تعیین کنید. شما باید اندازه طولی و عرضی ترمز را مشخص کنید تا مناسب با ابعاد پله ها باشد.
  3. نصب ترمز: پس از تعیین موقعیت و اندازه ترمز، آن را در راهرو نصب کنید. از جمله روش های معمول نصب، استفاده از پیچ و مهره ها است. در صورت نیاز، ممکن است به نصب پیش الزامات خاص بستگی داشته باشد.
  4. اطمینان حاصل کنید: بعد از نصب ترمز، اطمینان حاصل کنید که به درستی و صحیح نصب شده است. آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که قادرید به راحتی پا بر روی ترمز قرار دهید و در صورت لزوم، قدم های خود را به راحتی متوقف کنید.

نکته: برای نصب صحیح ترمز پله مناسب بیمارستان و اطمینان از ایمنی آن، بهتر است از خدمات یک تکنسین مجرب یا متخصص حوزه ساختمانی استفاده کنید.

 

 

چه استپ پله های را در ترددهای بالا نصب کنیم؟

استفاده از استپ پله های آلومینیومی با رویه لاستیک یا رویه پی وی سی با ضخامت 2 میلیمتر در ترددهای بالا می تواند یک گزینه مناسب باشد. استپ پله های آلومینیومی به دلیل سبکی و مقاومت بالا، برای محیط های با تردد زیاد و مداوم مورد استفاده قرار می گیرند.

رویه لاستیک یا پی وی سی نیز می تواند از جنبه های ایمنی و راحتی بسیار مفید باشد. ضخامت 2 میلیمتر در استپ پله ها، باعث ایجاد پایه ای استوار و پشتیبان برای کاربران می شود و از لغزش و سقوط جلوگیری می کند. همچنین، رویه لاستیک یا پی وی سی باعث ایجاد یک سطح نرم و ضربه گیر برای قدم زدن می شود و از احساس راحتی و آسایش در هنگام عبور از پله ها برخوردار می شوید.

به علاوه، استفاده از استپ پله های آلومینیومی با رویه لاستیک یا پی وی سی با ضخامت 2 میلیمتر، مزیت هایی مانند مقاومت در برابر آب، ضد لغزش بودن و مقاومت در برابر سایش را نیز دارد. در نهایت، همیشه توصیه می شود قبل از نصب استپ پله ها در ترددهای بالا، با کارشناسان و متخصصان مربوطه مشورت کنید تا استپ پله های مناسبی که به نیازهای شما پاسخ می دهند و در امنیت و راحتی شما مؤثر هستند، انتخاب شوند.

 

 

مدت زمان انتظار برای نصب ترمز پله

در مسیر شیبدار بیمارستان راحت و سریع راه بروید

مدت زمان انتظار برای نصب ترمز پله مناسب بیمارستان ممکن است بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • پیش الزامات: در برخی موارد، قبل از نصب ترمز پله، نیاز به انجام پیش تیماراتی مانند تمیزکاری، شستشو یا حتی تعمیر و نگهداری پله ها وجود دارد. این مراحل ممکن است مدتی را به خود اختصاص دهند.
  • تعداد پله ها: مدت زمان نصب ترمز پله بستگی به تعداد پله های مورد نیاز دارد. نصب ترمز برای تعداد کمتری پله زمان کمتری لازم دارد در مقایسه با تعداد بیشتری پله.
  • نیاز به سفارشی سازی: اگر ترمز پله ها نیاز به سفارشی سازی دارد، ممکن است زمان بیشتری برای تولید و ارسال آن به شما نیاز باشد.
  • توانایی وقت کاری تکنسین: در صورتی که شما یک تکنسین مجرب را برای نصب ترمز پله استخدام کنید، مدت زمان انتظار ممکن است بستگی به توانایی و قدرت کاری آن تکنسین داشته باشد.

با توجه به این عوامل، مدت زمان انتظار برای نصب ترمز پله می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی، اگر نیاز به عملیات خاص یا خرابکاری در پله ها نباشد، نصب ترمز پله مناسب بیمارستان زمان زیادی نمی برد و معمولاً در عرض چند ساعت یا حتی کمتر انجام می شود.

 

 

استپ پله مقرون به صرفه

برای اینکه بتوانید یک استپ پله مقرون به صرفه تهیه کنید لازم است با سنجیدن مناسب شرایط گوناگون نسبت به خرید اقدام کنید. ترمز پله به صورت کلی شامل هزینه زیادی نشده و می توان گفت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با صرف مبلغی نه چندان زیاد نسبت به خرید و نصب آن اقدام کنید.

از آنجا که نصب ترمز پله نیاز به حضور تکنسین و افراد متخصص ندارد با کاهش هزینه های نظم نیز روبرو خواهید بود و بدین ترتیب این محصول بهترین گزینه برای ساختمان هایی به شمار می رود که به دنبال داشتن جنس با کیفیت و اقتصادی هستند. یکی از شرایطی که برای خرید ترمز پله باید در نظر داشته باشید این است که محصول را متناسب با تردد موجود انتخاب کنید.

خرید ترمز پله ضخیم برای مکان هایی با تردد نه چندان زیاد باعث می شود هزینه اضافی مصرف شده و افزایش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت. تهیه استپ پله به همان اندازه تعداد پله ها و نه بیشتر از آن باعث می شود مبالغ اضافی برای خرید مصرف نشود و بدین ترتیب هزینه ها کاهش پیدا کند.

مشورت با کارشناسان برای انتخاب بهترین محصول نیز یک گزینه مناسب جهت انجام بهترین و مناسب ترین خرید به شمار می رود زیرا این افراد تجربه بسیاری در این زمینه دارند و با توجه به آشنایی کاملی که با محصولات دارند می توانند کمک کننده ترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

 

شرکت تولیدی پاخور

در مسیر شیبدار بیمارستان راحت و سریع راه بروید

با افتخار و اعتماد به کیفیت محصولات شرکت تولیدی پاخور، این شرکت انواع ترمز پله مناسب بیمارستان با استانداردهای بالا و کیفیت برتر تولید می کند. محصولات پاخور با ارزش افزوده بالا و استفاده از مواد با کیفیت، در سطح کشور به عنوان یکی از برترین و قابل اعتمادترین گزینه ها برای شرکت های بزرگ و کوچک در زمینه ترمز پله ها شناخته شده اند.

تیم مجرب و متخصص پاخور به طراحی و تولید ترمز پله هایی با استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته می پردازد. این تلاش ها به منظور ارائه محصولاتی با کیفیت، قدرت بالا در تحمل بار و پایداری طولانی مدت است.

در شرکت تولیدی پاخور، ما به تلاش برای ارضای نیازهای مشتریانمان و ارائه خدمات حرفه ای با تمرکز بر کیفیت و قابلیت اطمینان افتخار می کنیم. ما به جلب رضایت مشتریانمان از محصولاتمان و ایجاد روابط مستدام و موثر با آنها متعهد هستیم.

با تکیه بر تجربه و تخصص در زمینه تولید ترمز پله های آلومینیومی و بهره گیری از استانداردهای بین المللی، شرکت پاخور بهترین گزینه برای شماست. اعتماد شما به ما، انگیزه ما برای ادامه بهبود و رشد است.