ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه یا محل کار یکی از هوشمندانه ترین راهکارها برای افزایش انرژی و انگیزه ادامه کار و زندگی بهتر محسوب می شود. یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین محصولاتی که می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند لاینر نوری است. استفاده از این محصول و ایجاد یک نورپردازی دلچسب و چشم نواز می تواند روح دوباره ای به محیط داده و فضا را آنطوری که شایسته است زینت دهد.

ایجاد تغییرات دکوراسیون نوری معمولا بیشترین بازدهی را در افزایش روحیه افراد به دنبال خواهد داشت و یکی از مزیت های به کارگیری پروفیل های نور خطی این است که می توانید آنها را هر طور که خواسته باشید نصب کنید. بدین وسیله شما طرح های نوری که در ذهنتان می پرورانید را با آسانی هرچه تمام تر بر روی دیوار یا سقف و حتی کف ساختمان اجرا خواهید کرد.

انجام این عملیات توسط تجهیزات نورپردازی قدیمی امکان پذیر نبوده و افراد نمی توانستند آنطور که باب میلشان بود پروژه های نورپردازی مختلف را به عرصه وجود در بیاورند. محصول لاینر خطی یک وسیله نوظهور است که در مدل های گوناگون و ابعاد مختلف تولید می شود و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

شرکت تولیدی پاخور که جزو اولین شرکت های تولید کننده پروفیل های نور خطی در سطح کشور محسوب می شود توانسته است با کیفیت ترین مدل های لاینر نوری را تولید نموده و بدین ترتیب طرفداران فراوانی داشته باشد.

 

 

پروفیل نور خطی روکار را با توکار ترکیب کنید

یک تغییر جذاب در دکوراسیون نوری خانه و محل کار

به وجود آوردن الگوهای نوری مختلف و خلاقانه بستگی به سلیقه شخصی افراد و سوابق فعالیت افراد دیزاینر دارد که امروزه تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. دکوراسیون کاران با استفاده از لاینر نوری روکار یا توکار می توانند محیط های ساده را به فضای لاکچری و شیک تبدیل نموده و بدین ترتیب باعث به وجود آمدن تغییرات اساسی شوند.

یکی از بهترین و جدیدترین روش ها برای رسیدن به این اهداف ترکیب نمودن پروفیل های نور خطی روکار و توکار است که می توانید از طریق آن علاوه بر تامین روشنایی از ایجاد شلوغی در پروژه نورپردازی جلوگیری کنید. هنگامی که نور خطی را به صورت توکار استفاده می کنید افراد حاضر تنها نور متساعد شده از آنها را مشاهده خواهند نمود و در واقع تجهیزات نورپردازی در قسمت مخفی پنهان شده و بدین ترتیب حس شلوغی به بینندگان دست نخواهد داد.

همچنین برای اینکه بتوانید نور بیشتری را به وجود بیاورید استفاده از نور خطی روکار را پیشنهاد می دهیم تا بدین وسیله پرتوهای نور را به تمام نقاط موجود رسانده و روشنایی لازم را برقرار سازید. به کارگیری تلفیق لاینر نوری روکار و توکار روشی است که بسیار متداول شده و با انجام هزینه نه چندان بالا می توانید یک دکوراسیون جذاب و چشم نواز داشته باشید.

 

با لاینر نوری مگنتی دکوراسیون لاکچری بسازید

انواع لاینر نوری که امروزه توسط تولید کنندگان معتبر ساخته می شود برای استفاده های گوناگون و قرارگیری در محیط های مختلف تولید می گردند که هر کدام از آنها دارای ابعاد و ساختار متفاوتی هستند. یکی از مدرن ترین و کارآمدترین نمونه های پروفیل نور خطی، نور لاینی مگنتی است که نصب بسیار راحتی دارد و می تواند در هر نقطه ای از ساختمان به کار گرفته شود. تامین نور در این پروفیل های نور خطی توسط چراغ های مگنتی انجام می شود که بدون نیاز به استفاده از سیم در داخل پروفیل های مغناطیسی قرار می گیرند.

چراغ های مگنتی با وجود نیروی مغناطیسی میان لامپ و پروفیل به طور ثابت نگه داشته می شوند و امکان افتادن آنها یا کنده شدنشان به صفر می رسد. یکی از مزیت های استفاده از لاینر نوری مگنتی این است که نیاز به سیم کشی نخواهید داشت و ولتاژ مورد نظر برای برقدار شدن لامپ های مگنتی در داخل پروفیل جاری می گردد. بدین ترتیب پروژه های نورانی که با استفاده از این محصول انجام می پذیرند بسیار تمیز و مرتب انجام شده و از وجود وسایل اضافی و تجهیزات گوناگون مانند سیم کشی خبری نیست.

علاوه بر آن شما می توانید هنگامی که احتیاج به جابجایی لامپ های مگنتی داشتید به راحتی چراغ ها را با حرکت دست برداشته و در قسمت های دیگر پروفیل قرار دهید. این چراغ ها در مکان جدید تحت تاثیر نیروی مغناطیسی قرار گرفته و ثابت می شوند.

بدین ترتیب زحمت ایجاد تغییرات در سیم کشی نورپردازی حذف شده و نورها در نقاط مورد نظر پخش می شوند. امروزه ساختمان های لاکچری و مدرن با استفاده از این پروفیل ها تجهیز شده اند با استفاده از این محصول رواج بسیاری در میان خریداران پیدا نموده است.

 

نور خطی زیر کابینتی، جزء جدانشدنی آشپز خانه

یک تغییر جذاب در دکوراسیون نوری خانه و محل کار

یک آشپزخانه را تصور کنید که تنها با استفاده از تجهیزات نورپردازی قدیمی و لامپ های معمولی تکمیل شده است. در چنین مکانی حس متفاوت و دلپذیری به افراد القا نخواهد شد زیرا پخش نور در تمام نقاط آشپزخانه صورت نگرفته است و بدین ترتیب تمام جزئیات و زینت های معماری یا وسایل لاکچری موجود در آشپزخانه مورد توجه قرار نخواهند گرفت.

استفاده از لاینر نوری زیر کابینتی و نصب آن در قسمت های مختلف آشپزخانه از جمله دیوار زیر کابینت یا گوشه های کابینت ها و همچنین درزهای موجود در قسمت های مختلف کابینت باعث می شود توجه افراد به بخش های جذاب آشپزخانه جلب شده و رضایت بخشی را در آنها به وجود بیاورد. 

پروفیل های نور خطی زیر کابینتی در ابعاد گوناگون و مدل های مختلف تولید می شوند که بسته به نوع کابینت و اندازه آشپزخانه انتخاب می گردد. در واقع می توان گفت امروزه تمام آشپزخانه های مدرن با استفاده از این محصول تجهیز شده اند و به کارگیری این لاینرنوری علاوه بر افزایش چند برابری زیبایی باعث می شود افراد بتوانند با در اختیار داشتن نور کافی به فعالیت های روزمره بپردازند و دچار خستگی چشم نگردند.

بنابراین می توان گفت نور خطی زیر کابینتی به عنوان یک جزء لاینفک از آشپزخانه تلقی شده و بهره گیری از آن امری ضروری به شمار می آید.

 

نورهای لاینی مخصوص سرویس بهداشتی

در گذشته ایجاد دکوراسیون های شیک و زیبا در ساختمان های قدیمی تنها در محیط پذیرایی یا اتاق ها و در بعضی موارد نمای بیرون ساختمان انجام می شد. در بناهای قدیمی توجه خاصی به سرویس بهداشتی نمی گشت و تامین روشنایی این مکان ها معمولاً با یک لامپ معمولی انجام می شد.

اما امروزه زیبایی سرویس بهداشتی مورد توجه زیادی قرار گرفته و افراد تاکید بیشتری برای انجام آن دارند. یکی از روش های خلاقانه و تاثیرگذار استفاده از پروفیل های نور خطی نصب آنها در سرویس بهداشتی است. دیزاینرهای پرسابقه و خلاق توجه ویژه ای به دکوراسیون سرویس بهداشتی دارند و انجام نورپردازی در این مکان ها را بسیار پر بازده می دانند زیرا تزیین نورپردازی سرویس بهداشتی با استفاده از پروفیل نور خطی علاوه بر اینکه زحمت زیادی ندارد و به سرعت انجام می شود می تواند باعث به وجود آمدن جلوه های جذاب و فوق العاده ای در ساختمان گردد.

یکی از مزیت های به کارگیری این روش این است که ساختمان هایی که برای فروش گذاشته شده اند ارزش قیمتی بیشتری پیدا کرده و بازدیدکنندگان با دیدن این دکوراسیون برای خرید مکان ترغیب خواهند شد. همچنین وجود یک سرویس بهداشتی زیبا و نورانی که با استفاده از لاینر مخفی یا روکار زینت داده شده است می تواند حس دلپذیری را در ساکنین ایجاد نموده و جذابیت کم نظیری را رقم بزند.

 

شرکت تولیدی پاخور

یک تغییر جذاب در دکوراسیون نوری خانه و محل کار

لاینر نوری وسیله پرکاربردی است که برای تکمیل پروژه های نورپردازی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. یکی از شرکت های قدرتمند و پرسابقه در زمینه تولید این محصول بی نظیر مجموعه تولیدی پاخور است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بدون نقص توانسته است محصولاتی را تولید کند که حداکثر کارایی را به ارمغان آورده و انجام پروژه های نورپردازی را به ساده ترین شکل ممکن میسر می سازند.

شرکت تولیدی پاخور ارائه مشاوره های رایگان برای مشتریان را حق مسلم آنها دانسته و بدین وسیله می تواند آنها را در انتخاب مناسب ترین و کارآمدترین محصول یاری کند. برای ثبت سفارش خود و خرید پروفیل های نور خطی با کیفیت با ما تماس بگیرید.