طریقه نصب لاین نوری روش پیچیده و طاقت فرسایی نبوده و انجام آن از عهده افراد غیر متخصص نیز برخواهد آمد.  اگر قصد انجام پروژه نورپردازی با استفاده از پروفیل نور خطی را دارید تنها کافی است کمی دقت به خرج داده و با در نظر گرفتن مکان مناسب جهت نصب این تجهیزات کارآمد بهترین نورپردازی را انجام دهید.

وجود خلاقیت در انجام کار یکی از ارکان اساسی آن محسوب شده و می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند بنابراین پیشنهاد می شود برای به وجود آوردن یک نورپردازی همه چیز تمام و بدون نقص ابتدا نسبت به دیدن مدل های نورپردازی گوناگون اقدام نموده و سپس کار را شروع کنید.

امروزه روش های گوناگونی برای نصب لاین نوری روکار وجود دارد که انتخاب بهترین طریقه نصب لاین نوری بستگی به شرایط موجود و مساحت ساختمان و از همه مهمتر مدل ساخت بنا دارد که با در نظر گرفتن این موارد می توان به نتیجه مطلوبی رسید و روش درستی را برای اجرای نورپردازی در نظر گرفت.

ناگفته نماند که سابقه انجام کار نیز در هرچه بهتر انجام شدن این فعالیت تاثیر بسیاری دارد و می تواند در سرعت تصمیم گیری و پیشرفت هرچه بهتره کار نقش داشته باشد. پیشنهاد می شود برای اینکه بتوانید محیط های معمولی و بی روح را به مکانی جذاب و اکتیو تبدیل کنید نظر کارشناسان با تجربه شرکت تولیدی پاخور را جویا شوید و با استفاده از مشاوره های رایگان آنها سریعتر به نتیجه برسید.

 

جدیدترین طریقه نصب لاین نوری

میدونستی نور خطی مگنتی رو باید با این روش نصب کرد؟

همانطور که گفته شد انواع طریقه نصب لاین نوری توسط اشخاص قابل انجام است و برخی از راه های قدیمی و بعضی ها از روش های جدید برای نصب پروفیل های نور خطی استفاده می کنند. اما جدیدترین و مدرن ترین روش که می توان گفت ساده ترین آنها به شمار می رود، نصب نورخطی با استفاده از پیچ و رولپلاک است.

شما می توانید با استفاده از پروفیل های نور خطی توکار و قرار دادن آنها در کناف سقف یا شکاف دیوارها پرتوهای نور را به صورت غیر مستقیم به اطراف متساعد سازید. بدین ترتیب نوری آرامش بخش و زیبا را به وجود خواهید آورد که باعث می شود زیبایی های معماری و گچبری موجود در فضا به صورت چندین برابر جلوه نموده و توجه افراد را به خود جلب کند.

اگر قصد استفاده از پروفیل نور خطی روکار را دارید باید بدانید این پروفیل ها در قسمت های به کار گرفته می شوند که نیاز به روشنایی بیشتری احساس می گردد. به عنوان مثال به کارگیری نورهای لاینی روکار در محیط های مطالعه مانند کتابخانه یا اتاق  درس خواندن امری منطقی به شمار می رود و می تواند از ایجاد خستگی در چشم افراد جلوگیری کند.

طریقه نصب لاین نوری با استفاده از پیچ و رولپلاک نیز به این صورت است که در ابتدا با مشخص نمودن مکان قرارگیری نور خطی و ایجاد سوراخ  با استفاده از دریل در واقع بیشتر کار را انجام داده اید. تنها کافیست رولپلاک ها را درون سوراخ ها قرار داده و پیچ ها را از پروفیل رد نموده و در داخل رولپلاک ها بپیچانید. بدین ترتیب پروفیل ها به صورت محکم و با دوام به محل مورد نظر فیکس می شوند.

 

تعیین زاویه چراغ مگنتی استوانه ای

چراغ مگنتی استوانه ای وسیله ای است که در ایجاد پروژه های نورپردازی مدرن و لاکچری کاربرد دارد و استفاده از آن در رستوران ها و کافی شاپ ها بسیار متداول است. این محصول زیبا و شیک در مدل های متنوع عرضه گشته است که از آن جمله می توان به چراغ های پایه دار و استوانه ای اشاره کرد.

طریقه نصب لاین نوری مگنتی نیز مانند دیگر پروفیل های نور خطی تعریف شده است و تنها تفاوتی که با پروفیل های معمولی دارند این است که جریان برق در داخل پروفیل های مگنتی جاری بوده و برای روشن نمودن لامپ ها نیازی به ایجاد سیم کشی های اضافه نخواهید داشت. اما چراغ های استوانه ای مگنتی مزیت دیگری دارند که زاویه دار شدن آنهاست.

این چراغ ها از یک پایه تشکیل شده اند که در داخل پروفیل جای می گیرد و شما می توانید این چراغ ها را در زوایای مورد نظر قرار داده و در صورت عدم رضایت زاویه آنها را تغییر دهید. تعیین زاویه بندی چراغ مگنتی امری بسیار کلیدی است که می تواند در به نمایش گذاشتن جزئیات تاثیر زیادی داشته باشد.

یک کافی شاپ را در نظر بگیرید که برای بهتر دیده شدن محصولات خاص خود نیاز به استفاده از نور بیشتر در آن قسمت ها دارد. به کارگیری چراغ مگنتی استوانه ای باعث می شود بتوانید زاویه بندی نور را تنظیم نموده و پرتوهای لامپ را بر روی جزئیات مورد نظر قرار دهید. بدین ترتیب محصولات کافی شاپ یا فروشگاه شما بهتر دیده می شوند و دکوراسیون جذابی را برای خریداران یا مراجعه کنندگان به ارمغان خواهند آورد.

 

اهمیت تست لاین نوری بعد از نصب

میدونستی نور خطی مگنتی رو باید با این روش نصب کرد؟

طریقه نصب لاین نوری بسیار راحت است و عملیاتی که برای اجرای این محصول انجام می گردد پیچیده نبوده و در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن انجام می شود. پس از اینکه پروفیل ها را با استفاده از پیچ و رولپلای به محل های مورد نظر نصب کردید کار شما به اتمام نرسیده است و مهمترین مرحله پس از انجام نصب این است که پروفیل ها را تست کنید و از صحت عملکرد آنها اطمینان پیدا نمایید.

اهمیت تست لاین نوری بعد از نصب از آن جهت است که موجب دوباره کاری نخواهد شد و در صورت بروز مشکل می توانید در همان زمان نصب اقدام به رفع آن کنید. از آنجایی که ساختار پروفیل های نور خطی پیچیده نبوده و عملیات سختی را تقاضا نمی کند رفع مشکل های احتمالی در جریان نصب نیز کار طاقت فرسا و دردسرسازی نیست و بنابراین بهتر است که در همان زمانی که پروفیل ها را در جای مخصوص خود قرار دادید تست برق رسانی و عملکرد صحیح آنها را نیز انجام دهید.

 

نصب نور خطی چقدر هزینه بر است؟

مقایسه مقدار هزینه نصب لاین نوری در مقابل تجهیزات نورپردازی قدیمی ما را به این نتیجه می رساند که برای نور بیشتر و نورپردازی جذاب تر بهتر است به سراغ وسایل مدرن تر و پیشرفته تر برویم. زیرا پروفیل های نور خطی امروزی به صورتی طراحی شده اند که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته و ساختار آنها به گونه ای است که به راحتی هرچه تمامتر نصب می گردند.

طریقه نصب لاین نوری به عنوان یک محصول مدرن نیز بسیار ساده است و از آنجا که نیازی به کمک گرفتن از افراد متخصص و تکنیسین ندارید می توان گفت نصب نور خطی نیاز به صرف هزینه های بالایی ندارد. معمولا افرادی که برای انجام نورپردازی از این وسیله ها استفاده می کنند خودشان می توانند از عهده انجام صفر تا صد عملیات بر بیایند.

بنابراین می توان کاهش هزینه ها را به صورت چشمگیر در انجام مراحل نصب نور خطی شاهد بود. اما گاهی مواقع اشخاص فرصت کافی برای انجام عملیات نورپردازی ندارند و در چنین مواردی از تکنسین ها و متخصصین نورپردازی کمک گرفته و کار را به آنها می سپارند. برای دریافت قیمت های انجام نصب نورپردازی با استفاده از پروفیل نور خطی لازم است با شرکت تولیدی پاخور تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کنید.

 

شرکت تولیدی پاخور

میدونستی نور خطی مگنتی رو باید با این روش نصب کرد؟

یکی از برترین و به روزترین شرکت های سازنده پروفیل نور خطی شرکت تولیدی پاخور است که با ارائه جدیدترینطریقه نصب لاین نوری توانسته است راهکارهای مبتکرانه و خلاقانه ای را در پیش روی خریداران قرار دهد. کارشناسان مجرب و فنی حاضر در این مجموعه تولیدی بهترین راهنمایی ها را برای مشتریان عزیز پیشنهاد داده و آنها را در خرید مناسب ترین محصول یاری می دهند.

این شرکت تولیدی علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک ارسال رایگان برای خریدهای عمده را نیز جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است و بدین ترتیب پروفیل های نور خطی تولید شده را به سرتاسر کشور ارسال می کند. جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.