چراغ سیلندری نامی آشنا است که با شنیدن آن به دنیای مدرن امروزی وارد می شوید. این چراغ در دسته کاربردی ترین و جدیدترین نمونه های نورهای لاینی قرار داشته و با ایجاد نوری خیره کننده و جذاب می تواند جان دوباره ای به فضاهای مختلف ببخشد. 

این محصول زیبا و با کیفیت که دارای طراحی منحصر به فرد و دقیقی است می تواند در صنعت معماری تحولات عظیمی ایجاد کرده و در تغییرات مدل ساختمان ها سهم داشته باشد. همانطور که می دانید معماران با توجه به تغییر سبک زندگی مردم روش های خود را برای ساخت بنا به روز می کنند. 

ورود چراغ های سیلندری باعث ایجاد تغییرات و تحولات در این زمینه گشته و معماران داخلی و خارجی ساختمان و همچنین دکوراسیون کاران یا نورپردازان با توجه به تجهیزات نورپردازی جدید اقدام به ایجاد زیر بناها و قسمت های مخصوص به این تجهیزات نموده اند. 

چنین شرایطی خبر از محبوبیت و ترند شدن چراغ سیلندری در میان مردم می دهد و نشان دهنده این است که این محصول با کیفیت بالایی که ارائه داده است به عنوان یک جزء جدا نشدنی از نورپردازی ساختمان به شمار می آید.

یکی از ویژگی های مهم و بارز این کالا عدم وجود محدودیت در کاربرد آن است و فرد استفاده کننده می تواند این چراغ ها را در هر مکانی که خواسته باشد چه داخل و چه خارج از ساختمان نصب نموده و با تنظیم زاویه نوری بهترین بهره وری را از آن به دست بیاورد. ما در این مطلب اطلاعات مهم و مفیدی درباره چراغ های سیلندری به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با تطبیق دادن ویژگی های آن و کاربردی که مد نظر دارید خرید خود را انجام دهید. 

دلیل محبوبیت چراغ سیلندری

چراغ سیلندری

چراغ سیلندری  جزو آن دسته از محصولاتی است که روز به روز بر تعداد مشتریانش افزوده می گردد و محبوبیت بسیاری در میان مردم یافته است. علت این محبوبیت انعطاف پذیری این چراغ است و فرد استفاده کننده می تواند به هر شکلی که خواسته باشد از آن بهره ببرد. 

این چراغ ها بسیار جذاب هستند و شکل ظاهری خیره کننده و منحصر به فردی دارند. چراغ های سیلندری معمولاً به شکل استوانه ای تولید می شوند و نور متمرکزی را بر قسمت های مختلف می تابانند. این موضوع برای فروشگاه های مختلف مانند فروشگاه لباس یا اشیا زینتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می شود فرد فروشنده یا دارنده فروشگاه بتواند برای هر کدام از اجناس خود نور خاصی را متمرکز نموده و توجه مشتریان را به آن جلب کند. 

این چراغ ها دارای پایه محکمی هستند که نگرانی از بابت افتادن را برای شخص نصاب برطرف می نمایند. این پایه ها از فلز مرغوبی ساخته شده اند و به راحتی تحت تاثیر عوامل مختلف قرار نمی گیرندو آسیب نمی بینند. 

شخص استفاده کننده می تواند تنها با حرکت دست زاویه چراغ را تغییر داده و نیازی به انجام خرابکاری یا کندن و دوباره وصل کردن چراغ نداشته باشد. تمام این عوامل در کنار یکدیگر سبب شده اند که این محصول بدون نقص بتواند تمام انتظارات افراد را از داشتن یک محصول نوری شیک و لاکچری برآورده سازند. 

کاربردهای لامپ سیلندری

چراغ سیلندری یک محصول کارشناسی شده و دقیق است که برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده و متخصصین متعددی با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده برای طراحی آن تلاش کرده اند. این تلاش ها نتایج مطلوب فراوانی به همراه داشته است که از آن جمله می توان به متنوع بودن کاربردهای این محصول اشاره کرد. از جمله مهم ترین کاربردهای این لامپ می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: 

  • فروشگاه: استفاده از این چراغ در فروشگاه مهمترین کاربرد آن محسوب شده و می توان با استفاده از آن اجناس و کالاهای موجود را برجسته تر نمود و توجه حاضرین را کالاهای مورد نظر معطوف کرد. با استفاده از این روش می توانید دید مثبتی از طرف خریدار نسبت به کالای مربوطه پدید بیاورید و افزایش فروش آن را شاهد باشید. 
  • سالن مطالعه: وجود نوری متمرکز و آرامش بخش در سالن مطالعه از طریق به کارگیری چراغ سیلندری  ممکن می گردد و بدین ترتیب شخص می تواند بدون خستگی چشم به خواندن ادامه دهد. 
  • سالن کنفرانس: در سالن های کنفرانس معمولا با این چراغ مواجه می شوید و انجام نورپردازی های جذاب و زیبا که بر روی دیوارها یا سقف و همچنین ناحیه سکو باعث می شود محیطی در شأن مراجعه کنندگان ایجاد گردد. 
  • مکان های عمومی: چراغ های سیلندری هیچ محدودیتی در استفاده ندارند و می توانند در مکان های عمومی مانند پارک ها یا پیاده روها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. به کارگیری این محصول در پیاده رو یا پارک باعث می شود تردد کنندگان بتوانند با اطمینان بیشتری قدم بردارند و امنیت بالاتری داشته باشند و همچنین از فضای پیاده روی خود لذت ببرند. 
  • آزمایشگاه: استقرار نور متمرکز برای انجام فعالیت های دقیق آزمایشگاهی یکی از ضروریات زیرساخت های آزمایشگاه محسوب شده و در بسیاری از مواقع این نور از طریق نصب چراغ های سیلندری پدیدار می گردد. 

کیفیت رنگ بدنه چراغ

چراغ سیلندری

چراغ سیلندری که معمولاً با رنگ مشکی تولید می شود جذبه زیادی داشته و از آنجا که رنگ مشکی جزو رنگ های خنثی محسوب می گردد می توان این چراغ را با المان های گوناگون موجود در فضا تطبیق داده و به عنوان یک عنصر دکوراسیونی از آن استفاده کرد. 

بسیاری از تجهیزات نورپردازی امروزی که با استفاده از رنگ های نامرغوب پوشش داده شده اند پس از مدت زمانی کوتاه دچار ریزش رنگ می شوند. رطوبت موجود در هوا و کاهش یا افزایش دما یکی از مهمترین عوامل کنده شدن رنگ چراغ به شمار می آید. 

چراغ های سیلندری که از کیفیت لازم برخوردار هستند با استفاده از رنگدانه های با کیفیت و درجه یک رنگ داده می شوند و سپس با قرار گرفتن در کوره به مرحله اثبات رنگ می رسند. این محصولات که توسط شرکت های معتبر و پرسابقه ساخته می شوند اطمینان خاطر را برای شخص سفارش دهنده از بابت ماندگاری رنگ به ارمغان می آورند. 

کیفیت رنگ بدنه چراغ سیلندری  نگرانی از بابت تعویض چراغ در بازه های زمانی کوتاه مدت را برطرف نموده و این چراغ ها معمولاً تا سالیان سال با همان رنگ اولیه باقی می مانند و قابل استفاده هستند. بنابراین در هنگام خرید بایستی به این مسئله دقت فراوان داشته باشید تا بتوانید از یک دکوراسیون شیک و ماندگار برای مدت زمانی طولانی لذت ببرید. 

نحوه تعیین زاویه نور چراغ های سیلندری

چراغ سیلندری به صورت آویز یا چسبنده به دیوار و سقف نصب می شود و بدین ترتیب نورهای گوناگون را در زوایای مختلف پراکنده می سازد. قبل از انجام عملیات نصب بایستی به این نکته دقت داشته باشید که چه کاربردی را برای این چراغ در نظر گرفته اید و با توجه به آن محصول مورد نظر را سفارش دهید. 

انجام مشورت با کارشناسان نیز می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد و سفارش دهنده می تواند بر این اساس انتخاب خود را انجام داده و بهترین نتیجه را دریافت کند. تعیین زاویه نوری در زمان نصب انجام می گردد و فرد نصاب می تواند چراغ را در همان زاویه ای که مورد پسند کارفرما است نصب نماید. 

این چراغ از طریق کنار هم قرار گرفتن نقاط نورانی تولید پرتوهای نوری را انجام می دهد و معمولا به شکل مربعی یا دایره ای تولید می گردد. رنگ نور متساعد شده از این محصول سفید است و در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد فروشنده می تواند رنگ های دیگر را نیز ارائه دهد. 

با تعیین زاویه نوری می توانید بهره وری بیشتری از چراغ به دست بیاورید و از هدر رفت نور در زوایای غیر ضروری پیشگیری کنید. این موضوع سبب می شود صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها نیز داشته باشید و با خرید تعدادی چراغ سیلندری  به دکوراسیون نورانی مورد نظر خود برسید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با در اختیار داشتن فناوری های به روز و تجهیزات پیشرفته موفق به تولید انواع چراغ سیلندری  مدرن در حجم انبوه شده است. مشتریان ثابت و عمده این شرکت تولیدی را دارندگان فروشگاه های بزرگ و رستوران های شیک و بسیاری از مراکز اداری و تجاری تشکیل می دهند. 

صاحبان ساختمان و منازل نیز برای سفارش محصولات مورد نظر خود به این شرکت تولیدی مراجعه می کنند و از طریق سفارش آنلاین و مراجعه به وب سایت قدرتمند این مجموعه تولیدی می توانند در میان محصولات موجود و تنوع گسترده آنها گشت و گذار کنند. 

کارشناسان حرفه ای و متبحر شرکت تولیدی پاخور همواره آماده هستند تا راهنمایی های مفید و پیشنهادات خود را در زمینه انتخاب مناسب ترین محصول به فرد خریدار ارائه دهند.