خرید لاین نوری امروزه به عنوان یکی از ضروریات مراحل تجهیز ساختمان به شمار آمده و افرادی که به دنبال تامین نور با کیفیت برای ساختمان خود هستند نسبت به تهیه این محصول پرکاربرد و با کیفیت اقدام می کنند. نورهای لاینی یکی از وسایل روزمره در منازل مسکونی و ساختمان های تجاری به شمار آمده و وجود آنها با زندگی امروزی عجین گشته است. 

این چراغ های ایمن و زیبا طول عمر زیادی دارند و به عنوان یکی از کم هزینه ترین وسایل نورپردازی محسوب می شوند و به همین دلیل است که بسیاری از کارفرماها و دکوراسیون کاران آن را به عنوان اولویت اول خود در نظر می گیرند. با استفاده از لاین نوری می توان چهره ساختمان را به کلی عوض نموده و با به وجود آمدن نور یکنواخت و زیبا حتی تغییر کاربری در محیط ایجاد کرد. 

خرید لاین نوری تنها برای ایجاد دکوراسیون های خاص در سقف یا دیوار انجام نمی گردد بلکه این محصول به گونه ای ساخته شده است که بتوان آن را در هر مکانی نصب نمود و از امکانات بی نظیر آن بهره گرفت. چنانچه در ساختمان خود قسمت هایی را قرار داده اید که برش های به خصوصی از گچ کاری موجود است این مکان ها گزینه های مطلوبی برای قرار دادن پروفیل نور خطی محسوب می شوند. 

با نصب نورهای لاینی در قسمت های فرو رفته دیوار یا سقف و هر جای دیگر در ساختمان می توان نورپردازی مخفی را به سرانجام رسانید. همانطور که می دانید نورپردازی مخفی امروزه بسیار ترند شده است و با استفاده از این روش می توان نورهای سایه روشن و چشم نوازی را پدید آورد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما باشید. 

مشخصات نورهای لاینی توکار

خرید لاین نوری  نیازمند داشتن آگاهی و اطلاعات در رابطه با مشخصات این محصول است. هنگامی که با آگاهی بیشتر به سراغ انتخاب محصول مورد نظر بروید می توانید گزینه را بپسندید که از نظر هماهنگی بیشترین تطابق را با کاربرد مد نظرتان داشته باشد. در ادامه مشخصات مربوط به نورهای لاینی توکار را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید بر اساس آنها خرید کامل تر و بدون نقصی را انجام دهید: 

  • تنظیم طول موج: پروفیل های نور خطی می توانند طول موج متساعد شده از ال ای دی های داخل محفظه را تا حد زیادی افزایش دهند و بدین ترتیب باعث یکنواخت پخش شدن پرتوهای نوری گردند. این ویژگی در مکان هایی که نیاز به نور آرامش بخش و کلاسیک نیاز است اهمیت بسیار زیادی دارد. 
  • طول عمر بالا: طول عمر پروفیل های نور خطی به دلیل داشتن محفظه فلزی بسیار بالا بوده و این محصول در برابر خط و خش و همچنین ضربه یا فشار بسیار مقاوم است و می توان آن را به راحتی در قسمت های مختلف ساختمان نصب نمود و از ایجاد آسیب نگران نبود. 
  • محفظه استاندارد: همانطور که گفته شد محفظه فلزی مستحکمی که از نوعی آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده است تحت فرآوری های مختلف مقاوم گشته و آسیب نمی بیند. همچنین ابعاد این محفظه به طوری طراحی شده است که فرد مصرف کننده بتواند ال ای دی های مورد نظر را به صورت تک لاین یا چند لاین داخل محفظه قرار دهد و بدین ترتیب میزان نور را تنظیم نماید. 
  • تنوع در طرح: خرید لاین نوری از میان تنوع های موجود کمی مشکل به نظر می رسد اما تنوعی که در طرح های مختلف پروفیل های نور خطی موجود است باعث می شود افراد با سلایق گوناگون و کاربردهای مختلف که مد نظر دارند بتوانند محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند. 
  • خنک کاری: در پروفیل های نور خطی قسمتی به نام هیت سینک وجود دارد که وظیفه خنک نگه داشتن ال ای دی ها را بر عهده داشته و بدین ترتیب از رسیدن آسیب به قسمت های دیگر و تجهیزات داخلی جلوگیری خواهد شد. 

روش نصب لاین نوری در ویترین مغازه

لاین نوری در ویترین مغازه

خرید لاین نوری برای تزیین دکور یا ویترین مغازه ایده جذابی به شمار آمده و باعث می شود تمام نگاه ها به سمت فروشگاه شما جذب شود. کسانی که با استفاده از این روش ویترین مغازه خود را تزیین می کنند قطعاً افزایش فروش را تجربه خواهند کرد و با صرف هزینه نه چندان زیاد به درآمدی بالا خواهند رسید. 

اما نصب پروفیل های نور خطی در ویترین مغازه کار سختی نبوده و کسانی که تخصص خاصی در زمینه انجام پروژه های نورپردازی ندارند نیز می توانند از عهده آن بر بیایند. قبل از انجام عملیات نصب نور خطی در قسمت مورد نظر بایستی تصمیم درستی در رابطه با انتخاب پروفیل نور خطی داشته باشید. انواع لاین نوری روکار و توکار و همچنین آویز که در بازار موجود هستند هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند و لازم است در مکانی استفاده شوند که بیشترین کارایی را داشته باشند. 

برای قسمت ویترین مغازه بهتر است از پروفیل نور خطی قرنیز برای پر کردن قسمت های گوشه دار استفاده کنید. بدین ترتیب نوردهی مناسبی برای اجناس موجود در ویترین پدید خواهد آمد. خرید لاین نوری  آویز برای تزیین قسمت فضای وسط ویترین نیز ایده مطلوبی حسوب می شود و از این طریق می توانید تمام زوایای اشیا را به خوبی در معرض دید قرار بدهید. 

برای نصب این پروفیل ها نیز تنها کافی است با استفاده از یک دریل سوراخ های مورد نظر را در سطوح ایجاد نمایید و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک پروفیل را به محل مورد نظر بچسبانید. پس از این مرحله نوبت به چسباندن ال ای دی ها می رسد که بعد از انجام آن لازم است دیفیوزر را بر روی پروفیل قرار دهید و سپس منبع تغذیه را که به ال ای دی متصل کرده اید به برق وصل کنید. 

مدل شلوغ؛ پرطرفدارترین دکوراسیون نور خطی

نور خطی در دکوراسیون

خرید لاین نوری توسط افراد دکوراسیون کار و نورپرداز و اشخاصی که تخصصی در زمینه نصب نورپردازی و اجرای پروژه های نورانی دارند انجام می شود. اما تصمیم نهایی در رابطه با اینکه چه محصولی تهیه گردد با کارفرما است و کارفرما تعیین می کند که بر اساس بودجه در نظر گرفته شده چه نوع محصولی خریداری شود. 

امروزه طرح های خلاقانه ای برای اجرای این پروژه ها ارائه گشته اند و با به پایان رسیدن پروژه نتیجه نهایی بسیار شگفت انگیز بوده است. یکی از پرطرفدارترین این مدل ها دکوراسیون شلوغ است. امروزه نامنظم بودن طرح های نورپردازی بسیار محبوب گشته و باعث می شود حسی صمیمی و شاد در فضا برقرار گردد. 

چیدمان متراکم و پر در این مدل نورپردازی موجب می شود پراکندگی نور به راحتی صورت پذیرفته و هیچ نقطه ای در سایه فرو نماند. بسیاری از نورپردازان از طریق نصب پروفیل های نور خطی به صورت عمودی و افقی و همچنین با زوایای کمتر از ۹۰ درجه یا بیشتر از آن اقدام به نصب نورهای لاینی می کنند و بدین ترتیب جلوه های نامنظمی از نور را پدید می آورند. 

گاهی اوقات نیز می توان اشکال هندسی منظم را در فواصل نامنظم بر روی سقف یا دیوار چید که این مدل نیز به عنوان طرح خلاقانه و جذاب مورد توجه قرار می گیرد. 

نکات خرید لاین نوری

خرید لاین نوری پروسه حساس است که بایستی با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود انجام گردد تا پس از خرید احساس رضایت داشته باشید. این نکات عبارت از: 

  • نوع پروفیل: انتخاب مناسب نوع پروفیل باعث می شود بتوانید بیشترین بازدهی را دریافت کنید. پروفیل های نور خطی که در انواع مختلف تولید می شوند نورردهی را به صورت های مختلف انجام داده و برای کاربردهای گوناگون تعریف شده اند. بنابراین در هنگام خرید توجه لازم را به نوع پروفیل داشته باشید تا محصولی که انتخاب می کنید بتواند با فضای مورد نظر مچ بشود. 
  • مقدار طول مورد نیاز: مقدار لاین نوری مورد نیاز بستگی به مساحت ساختمان و اتاق یا پذیرایی دارد. پیشنهاد می شود با انجام یک اندازه گیری دقیق محصول مورد نظر را به همان میزان که نیاز دارید خریداری کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری گردد. 
  • ضخامت محفظه: میزان ضخامت آلومینیوم محفظه پروفیل نور خطی نیز مسئله مهم دیگری است که باعث در هنگام خرید مد نظر گرفت. شرکت های معتبر از ضخامت استاندارد برای نورهای لاینی خود استفاده می کنند تا دوام آنها را به حداکثر رسانیده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنند. 
  • نصب راحت: در هنگام خرید لاین نوری  با فروشنده مشورت کنید و نحوه نصب محصول را بپرسید و تجهیزاتی را انتخاب کنید که نصب راحت تری داشته و انعطاف پذیرتر باشند تا بتوانید آنها را در هر نقطه ای که خواسته باشید نصب کنید. 
  • مشخصات فنی: مشخصات فنی همیشه اولین سوالی است که بایستی از متخصصین امر پرسیده شود و فروشندگان حرفه ای و معتبر قاعدتاً در این زمینه تلاش فراوانی نموده و تمام تجربیات خود را در اختیار خریداران قرار می دهند. 

شرکت تولیدی پاخور

خرید لاین نوری  از شرکت تولیدی پاخور افتخار بزرگی برای این مجموعه تولیدی محسوب می شود و این شرکت تولیدی همیشه تکریم مراجعه کنندگان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است. 

با ثبت سفارش در وب سایت قدرتمند شرکت تولیدی پاخور می توانید محصولات منتخب را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همچنین کارشناسان خبره و با تجربه ما همیشه آماده هستند تا به هرگونه سوال مشتریان در رابطه با محصول و ثبت سفارش پاسخ دهند.