پروفیل لاین نوری برای نورپردازی در داخل و خارج ساختمان استفاده می‌شود و تنوع شکل و اندازه بالایی دارد. در لاین نوری و نورپردازی خطی  پروفیل آلومینیوم یا اکستروژن آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پروفیل‌ها عرضی بین ۴ الی ۲۵۰ میلی متر دارند و اغلب از آلیاژ ۶۰۶۳ ساخته می‌شوند. این پروفیل کاربردهای زیادی در فضای داخل و بیرون ساختمان دارد. به طور مثال از این پروفیل برای نورپردازی راهرو، پنجره، سایبان و نورپردازی دیوار و سقف به کار می‌رود.

با پیشرفت تکنولوژی در تولید و ساخت پروفیل لاین نوری، تنوع این محصول روز به روز گسترش پیدا می‌کند و معماران و طراحان نورپردازی با استفاده از این تنوع می‌توانند طرح‌های خلاقی ابداع کنند و راه‌ حل‌های مختلفی برای روشنایی محیط‌های گوناگون به وجود آورند‌.

فواید پروفیل لاین نوری در نورپردازی خطی

پروفیل لاین نوری مقاوم و متنوع در نورپردازی

طراحان نورپردازی برای رسیدن به خواسته‌ها واهداف خود از فواید آلومینیوم سبک و قابلیت طراحی متنوع و گسترده فرآیند اکستروژن بهره می‌برند. پروفیلی که برای لاین نوری توکار مورد استفاده قرار می‌گیرد مصرف انرژی کم، وزن پایین و ظاهری زیبا دارد. همچنین به خوبی گرما را منتقل می‌کند. عملیاتی که روی پروفیل آلومینیومی انجام می‌شود مقاومت آن را در مقابل ساییدگی و خوردگی افزایش می‌دهد و ظاهری درخشان و زیبا  به آن می‌بخشد.

 پروفیل لاین نوری به دلیل انعطاف پذیری بالا در طراحی و خصوصیات حرارتی خاص یک انتخاب مناسب برای محفظه ال ای دی است.

پروفیل لاین نوری قابلیت شکل پذیری دارد.

پروفیل لاین نوری یک ماده منعطف است که به شکل‌های مختلف برش می‌خورد. این محصول را از آلیاژ ۶۰۶۳ می‌سازند و برای رنگ آمیزی آن از رنگ‌های اندازینگ و پودری مانند شامپاینی، سفید، نقره‌ای و طلایی استفاده می‌کنند. از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی مخفی کابینت اشاره کرد. لامپ‌های خطی که در درون پروفیل آلومینیومی قرار می‌گیرند نمای جذاب تری در محیط ایجاد می‌کنند.

نورپردازی کمد لباس با پروفیل لاین نوری

اگر برای نورپردازی کمد لباس از پروفیل لاین نوری استفاده کنید علاوه بر تامین روشنایی داخل کمد، لوازم محتلف مانند پوشاک و جواهرات را به راحتی پیدا می‌کنید. پروفیل آلومینیوم که در نورپردازی خطی یا لاین نوری استفاده می‌شود جلوه‌های بصری جذابی به وجود می‌آورد.

روشنایی سقف و دیوارها با پروفیل لاین نوری

پروفیل لاین نوری که پروفیل ال ای دی نیز گفته می‌شود در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. این پروفیل‌ها از نظر ظاهری مانند کانال‌هایی هستند که ال ای دی های نواری در داخل آن‌ها قرار می‌گیرند و از ال ای دی ها محافظت می‌کنند و از جنس اکسترود آلومینیوم هستند. پروفیل لاین نوری یک انتخاب عالی برای تامین روشنایی منزل تاریک شما است و می‌تواند سقف و دیوارهای منزل شما را به سبکی شیک و جذاب نورانی کند.

ابعاد و ویژگی‌های پروفیل لاین نوری

نوارهای ال ای دی که بیشترین عرض آن‌ها ۱۰ میلی متر است را می‌توان در داخل پروفیل آلومینیومی قرار داد. این محصول که از آلومینیوم مرغوب ساخته شده است از نظر سایز و اندازه انتخابی ایده‌آل برای محافظت از نوارهای ال ای دی است. پروفیل لاین نوری در اندازه‌های متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شود.

شکل و وزن پروفیل نقش تعیین کننده در از بین بردن گرمای ال ای دی‌ها دارد. پروفیل لاین نوری یک محفظه ایمن برای نگهداری ال ای دی‌ها می‌باشد و خطری برای این منابع نور ایجاد نمی‌کند. پروفیلی که در داخل سقف و دیوار برای نورپردازی توکار مورد استفاده قرار می‌گیرد گرمای تولید شده در لامپ‌های ال ای دی را دفع می‌کند و به همین علت دوام منبع ال ای دی و طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند.

پروفیل لاین نوری انتخابی ایده‌ال در نورپردازی ساختمان

پروفیل لاین نوری مقاوم و متنوع در نورپردازی

استفاده از پروفیل لاین نوری   یک راه‌ حل ایده‌ال در تامین روشنایی محیط‌های مختلف است. فواید بی شماری که پروفیل آلومینیومی دارد آن را به گزینه‌ای مناسب برای حفاظت از نوارهای ال ای دی تبدیل می‌کند. این فواید شامل موارد زیر می‌باشند:

نظافت آسان

پروفیل لاین به راحتی تمیز می‌شود و تنها با استفاده از یک پارچه مرطوب می‌توانید آن را تمیز و درخشان کنید و گرد و خاک و آلودگی آن را از بین ببرید.

نصب و تغییر آسان

نوارهای ال ای دی را می‌توان به آسانی از پروفیل جدا کنید و به راحتی آن را تعویض کنید. بنابراین قرار دادن نوار ال ای دی جدید در پروفیل کار آسانی است و به راحتی می‌توانید نوار جدید را جایگزین ال ای دی قدیمی کنید.

قابلیت تنطیم اندازه پروفیل

اندازه پروفیل را به راحتی می‌توانید کوتاه یا بلند کنید. برای بلند کردن طول پروفیل نیز می‌توانید چند پروفیل را در کنار هم قرار دهید تا به اندازه دلخواه برسید.

در چه مکان‌هایی می‌توانید از پروفیل لاین نوری استفاده کنید؟

برای این که نمای اتاق و سالن جلوه بیشتری پیدا کند استفاده از پروفیل لاین نوری می‌تواند کمک کننده باشد. این محصول به شکل روکار، توکار و معلق به کار می‌رود. در مکان‌هایی مانند مراکز خرید و سالن‌های طولانی که نیاز به روشنایی بیشتری دارند این عنصر دکوراتیو نقش موثری دارد. همچنین برای روشن کردن راه پله‌ها و راهروها نیز از این محصول می‌توانید استفاده کنید.

پروفیل لاین نوری یک منبع خنک کننده ال ای دی

پروفیل لاین نوری مقاوم و متنوع در نورپردازی

پروفیل لاین نوری که از  آلومینیوم ساخته شده است در تبادل حرارت نقش موثری دارد. نوار ال ای دی در زمان روشن بودن حرارت تولید می‌کند که پروفیل این گرما را دفع می‌کند در نتیجه باعث دوام و طول عمر بیشتر خط تغدیه ال ای دی می‌شود. این محصول را به شکل L وT برش می‌دهند سپس منبع تغذیه ال ای دی را به آن می‌چسبانند و به این ترتیب اشکال مختلفی از نورپردازی خطی ایجاد می‌شود.

سخن آخر

استفاده از آلومینیوم برای ساخت پروفیل لاین نوری به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آلومینیوم در حال گسترش است. همچنین تقاضا برای اجرای این سیستم نورپردازی در مکان‌های مختلف در حال افزایش است.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و سایر محصولات و تجهیزات ساختمانی تولید شرکت به دست آورید کافی است به بخش فروشگاه اینترنتی آنلاین  مراجعه کنید.

همچنین برای استعلام قیمت به روز همه محصولات و آگاهی از نحوه خرید می‌توانید با ما تماس بگیرید. درضمن متخصصان این مجموعه تولیدی مشاوره رایگان به همه مشتریان ارائه می‌دهند.

درباره ما 

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  .