پروفیل نور خطی سیلیکونی برای به وجود آوردن نورپردازی های خمیده و دارای اشکال منحنی به کار گرفته می شود و بهترین عملکرد را در خلق چنین پروژه هایی ارائه می دهد. این محصول پرکاربرد و جذاب حالت انعطاف پذیری زیادی دارد و به صورت خطی خمیده و نورانی ظاهر می شود.

نور خطی های سیلیکونی با استفاده از مواد اولیه از جنس سیلیکون ساخته می شوند که توانایی زیادی برای مقابله در برابر ضربه فشار و حرارت دارند. بدین ترتیب می توان گفت نورهای لاینی سیلیکونی که به عنوان پروفیل نور خطی کناف جهت به وجود آوردن دکوراسیون های نورپردازی به کار گرفته می شوند بهترین بازدهی را به همراه دارند.

شما می توانید با نصب این پروفیل ها در قسمت های مختلف دیوار یا سقف اشکال مختلفی را ولی بیاورید که علاوه بر تامین روشنایی جلوه زیبایی به فضا داده و محیط را از حالت ساده در بیاورند و ساختمان شما را به زیباترین و لاکچری ترین شکل ممکن تبدیل کنند.

گاهی انجام نورپردازی های خاص که دارای اشکال خمیده هستند توسط تجهیزات نورپردازی خطی غیر انعطاف پذیر انجام نمی گردد اما امروزه با به وجود آمدن پروفیل نور خطی سیلیکونی می توان به تمام اهداف نورپردازی دست پیدا کرد. انجام روش های نورپردازی خلاقانه و به عرصه ظهور درآوردن پروژه های زیبای نورپردازی در داخل و خارج از ساختمان تنوع زیادی دارند و با استفاده از این محصول می توان تمام آنها را به راحتی به اتمام رسانید. 

 

ایجاد موج های نور در سقف

۵ مدل نورپردازی که فقط با نور خطی سیلیکونی انجام می شود

انجام نورپردازی با وجود نورهای موجدار و منحنی در قسمت های مختلفی از سقف بسیار متداول شده و جدیدترین نورپردازی ها با استفاده از پروفیل نور خطی سیلیکونی بدین صورت انجام می گردند. سقفی را تصور کنید که مدل نورپردازی موج دار در آن انجام شده باشد.

این نورپردازی خیره کننده باعث می شود بازدید کنندگان احساس خوشایندی را از حضور در آن مکان داشته باشند و بدین ترتیب ساعات لذت بخشی را سپری کنند. اگر نورپردازی را در فروشگاه یا مرکز تجاری انجام می دهید باید بدانید این دکوراسیون افزایش ورود مشتری ها را به دنبال داشته و در نتیجه فروش محصولات بیشتر خواهد شد.

ایده های نوری که با استفاده از پروفیل نور خطی سیلیکونی به واقعیت می پیوندند و اجرا می شوند می توانند بسیار خلاقانه و در انواع بیشماری وجود داشته باشند. شما می توانید نورپردازی مواج را در دیوارها نیز به کار گرفته و بدین ترتیب روشنایی مطلوبی را در اتاق خواب داشته باشید. 

 

نورپردازی گوشه های خمیده دیوار و سقف

بعضی از ساختمان ها دارای معماری های خاصی هستند که نورپردازی آنها با استفاده از پروفایل های نور خطی آلومینیومی غیرانطاف پذیر انجام نخواهد شد. به عنوان مثال گوشه های دیوارهایی که حالت خمیده دارند ممکن است با استفاده از پروفیل نور خطی صاف به خوبی پوشش داده نشود.

در چنین مواقعی نیاز به یک وسیله ای مانند پروفیل نور خطی سیلیکونی احساس می گردد تا بتوان پروفیل را کاملاً در قسمت خمیده فیکس نموده و تمیزی پروژه نهایی را رقم زد. گوشه های خمیده در قسمت های سقف و کناف نیز بیشتر مشاهده می شوند که استفاده از پروفیل نور خطی در این ناحیه ها بازدهی حداکثری را به همراه داشته و باعث می شود بتوانید پروژه های نورپردازی خود را در حداکثر دقت و ظرافت به انجام رسانیده و سوابق کاری مفیدی را از خود برجایی بگذارید. 

 

خلق دایره های نورانی در دیوار اتاق

یکی از پرطرفدارترین مدل های نورپردازی تزیین دکوراسیون اتاق با استفاده ازپروفیل نور خطی سیلیکونی است. اتاق نوجوان معمولا به سلیقه بچه ها تزیین می شود و از آنجا که نوجوانان علاقه زیادی به داشتن دکوراسیون های متفاوت و جذاب دارند می تواند هر آنچه در ذهن داشته باشند را با استفاده از این پروفیل نور خط به مرحله انجام برسانند.

اتاقی را تصور کنید که با استفاده از دایره های نور کوچک و بزرگ تزیین شده باشد. چنین مکانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و علاوه بر داشتن نور کافی و یکدست که در تمام جهات و نقاط اتاق پراکنده شده است زیبایی فوق العاده ای دارد.

قطعاً در نظر گرفتن چنین دکوراسیون نورانی در دیوار اتاق باعث می شود نور در لابلای اجزای موجود در اتاق نیز قرار بگیرد و بدین ترتیب هیچ نقطه سایه داری باقی نماند. بدین ترتیب می توانید نور لازم برای مطالعه،  لباس پوشیدن، عملیات آرایشی و سایر کارهای روزمره در اتاق را فراهم آورده و با به کارگیری رنگ های مختلف ال ای دی زیبایی اتاق را چندین برابر کنید.

 

نورپردازی سرویس بهداشتی۵ مدل نورپردازی که فقط با نور خطی سیلیکونی انجام می شود

یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی که محل مساعدی برای تزیینات نورانی به شمار می رود سرویس بهداشتی است. در واقع شما می توانید خلاقانه ترین نورپردازی ها و زیباترین جزئیات و افکت های نوری را در سرویس بهداشتی اجرا کنید.

استفاده از پروفیل نورخطی سیلیکونی در قسمت های مختلف سرویس بهداشتی و به کارگیری سایزهای مختلف این محصول در بخش های مناسب می تواند محیط سرویس بهداشتی را به فضای لاکچری و مدرن تبدیل کند. به عنوان مثال نصب پروفیل نور خطی در قسمت پشت آینه باعث به وجود آمدن نوری آرامش بخش و غیر مستقیم می شود که این نور باعث روشن شدن صورت فرد گشته و شخص استفاده کننده می تواند به راحتی و با داشتن نور کافی صورت خود را در آینه ببیند و جزئیات آن را بررسی کند.

چنین نوری با داشتن حالت سایه روشن که از پشت آینه متساعد می کند جلوه بصری جذابی را به نمایش گذاشته که هر بیننده ای را جذب می کند. همچنین استفاده از پروفیل نور خطی سیلیکونی به صورت منحنی و قسمت های مختلف سرویس بهداشتی که حالت خمیده دارند می تواند دکوراسیون تمیز و حرفه ای را رقم زده و بدین ترتیب افراد تجهیزات نوری را جزئی از سرویس بهداشتی بپندارند و وجود تجهیزات ناهماهنگ و خارجی را حس نکنند.

شما می توانید با توجه به رنگ جزئیات موجود در سرویس بهداشتی ال ای دی های مناسبی را با رنگ های مطلوب انتخاب کنید و بدین ترتیب هارمونی رنگی بی نظیری را به وجود بیاورید. 

 

 افکت های جذاب نوری در کف 

یکی دیگر از کاربردهای کم نظیر پروفیل نور خطی سیلیکونی در به وجود آوردن افکت های جذاب نوری برای کف ساختمان تعریف شده است. شما می توانید با نصب این پروفیل در قسمت کف پذیرایی یا راهرو باعث به وجود آمدن جلوه های جذاب نوری در این قسمت ها شده و قدم زدن را برای افراد بازدید کننده و ساکنین ساختمان لذت بخش نمایید.

امروزه بسیاری از رستوران ها و مراکز لاکچری با استفاده از این ترفند محیط تجاری خود را به فضای جذاب و مشتری پسند تبدیل کرده اند که بدین ترتیب رونق اقتصادی خود را افزایش داده اند.

نصب پروفیل نور خطی در قسمت کف ساختمان باعث می شود دید خوبی برای افراد سالمند به وجود آمده و همچنین تردد را برای افراد کم بینا راحت تر می کند. ساختمان هایی که با استفاده از نورپردازی در کف تزیین می شوند دید افراد را مثبت کرده و این موضوع در جهت فروش هرچه بهتر ملک نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. 

 

شرکت تولیدی پاخور

۵ مدل نورپردازی که فقط با نور خطی سیلیکونی انجام می شود

پروفیل نور خطی سیلیکونی و پروفیل نور خطی روکار ساخته شده توسط شرکت تولیدی پاخور از بهترین مواد اولیه تولید می شود که دوام و طول عمر بالایی دارد.  این شرکت تولیدی جدیدترین تکنولوژی های مربوط به ساخت پروفیل های نور خطی سیلیکونی را برای تولید این قطعه به کار گرفته است و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات به روز در حال تولید محصولات پروفیل نور خطی جدید و مدرن است.

مجموعه تولیدی پاخور با ارائه محصولات مرغوب و پیشرفته در ردیف برترین تولید کنندگان فعال در سطح کشور قرار گرفته است و محصولات خود را به سرتاسر ایران برای مشتریان ارسال می کند.

یکی از ویژگی های جذاب و مثبت محصولات شرکت تولیدی پاخور این است که این شرکت از آلومینیوم آنادایز شده برای تولید پروفیل های نور خطی استفاده می کند که این مسئله سبب افزایش طول عمر و محبوب شدن آنها در میان مردم گشته است. برای ثبت سفارش و دریافت محصول در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.