پیشرفت فناوری و به وجود آمدن وسایل و تجهیزات مدرن باعث شده است تا وسایل نورپردازی قدیمی جای خود را به پروفیل های نور خطی جدید داده و بدین ترتیب آسایش و تسریع در روند کار را برای دیزاینرها به ارمغان بیاورند. خرید نور خطی جدید طرفداران بسیاری پیدا کرده است و امروزه استفاده از این محصول در ساختمان های اداری و تجاری و همچنین آپارتمان های مسکونی متداول گشته است.

اما چه دلیلی برای این همه محبوبیت وجود دارد؟ چرا امروزه استفاده از تجهیزات نورپردازی قدیمی دیگر مرسوم نبوده و تقریباً تمام افراد به کارگیری پروفیل های نور خطی را ترجیح می دهند؟ پاسخ به این سوال ها ساده است و می توان گفت کارایی و کیفیت موجود در نورهای لاینی باعث شده است این محصولات طرفداران بسیاری پیدا کنند.

چراغ خطی باریک با استفاده از استانداردهای به روز و در نظر گرفتن نیازهای افراد در جوامع امروزی تولید می شوند و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته اند. قیمت پروفیل نور خطی نیز در مقایسه با تجهیزات نوری قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر است و افراد می توانند در ازای هزینه ای که می پردازند کارایی بیشتر و راندمان بالاتری را دریافت کنند.

همین امر نیز موجب شده است تا بسیاری از دکوراسیون کاران برای انجام پروژه های نورپردازی و ثبت سوابق حرفه ای در شغل خود به استفاده از پروفیل های نور خطی روی بیاورند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد مزایای به کارگیری نورهای لاین و علت رواج خرید نور خطی اطلاعات کسب کنید. این اطلاعات موجب می شود بتوانید خریدی معقول و منطقی انجام داده و از تهیه اجناس بی کیفیت و تقلبی جلوگیری کنید. 

 

آلومینیوم آنادایز شده 

۵ دلیل خرید نور خطی آلومینیومی جدید

یکی از برتری های پروفیل نور خطی در مقایسه با دیگر تجهیزات نورپردازی استفاده از آلومینیوم آنادیز شده در ساختار آن است. این آلومینیوم در قسمت محفظه لاین نوری روکار به کار گرفته می شود تا از تجهیزات داخلی آن به صورت دقیق و کامل محافظت گردد.

همچنین این محفظه با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در معماری ساختمان ها در قسمت کناف ها یا دیوارها تولید می شود که موجب شده است نصب آن در بخش های مذکور به سادگی صورت بپذیرد. وجود یک محفظه آلومینیومی آنادایز شده که با استفاده از تجهیزات مخصوص و پیشرفته برش خورده است موجب می شود بتوانید نصب نورهای خطی روکار یا توکار را به سادگی و دقت بالا انجام داده و در افزایش ظرافت و زیبایی پروژه تاثیر زیادی داشته باشید.

البته در نظر گرفتن این نکته نیز اهمیت بالایی دارد که برخی از تولید کنندگان پروفیل های نور خطی را با استفاده از آلومینیوم های معمولی انجام می دهند و فلزهای بی کیفیت را در ساختار محفظه آنها به کار می گیرند. این پروفیل های نور خطی نمی توانند برای مدت زمان زیادی به کار گرفته شوند و در زمینه تنظیم دما نیز دچار مشکل خواهند شد و بدین ترتیب عملکرد ناقصی را از نورهای لاینی ارائه خواهند داد.

بنابراین مهم است که در هنگام خرید نور خطی به دقت این نکته را بررسی کرده و برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید به سراغ تولید کنندگان معتبر و پرسابقه بگردید. 

 

هیت سینک قوی و دمای مناسب 

وظیفه قطعه هیت سینک در پروفیل نور خطی این است که بتواند دمای تجهیزات را در محدوده مناسبی نگه داشته تا از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری نماید. خرید نور خطی استاندارد که با استفاده از هیت سینک قوی تجهیز شده است به کاهش هزینه های مربوطه منجر خواهد شد و در صورتی که محصول با کیفیتی که دارای هیت سینک استاندارد است تهیه کنید از بابت ایمنی آن مطمئن خواهید بود.

تجهیزات موجود در چنین پروفیل هایی تا مدت زمان زیادی به کار ادامه خواهند داد و چون در دمای مناسبی قرار دارند دچار آسیب های فیزیکی نمی گردند. همانطور که می دانید گرمای بیش از حد باعث آسیب رسیدن به تجهیزات نوری از جمله ال ای دی ها و منابع تغذیه می شود که برای رفع این مشکل از هیت سینک استفاده می شود.

بنابراین اهمیت ضرورت استفاده از هیت سینک مناسب در پروفیل نور خطی و تامین دمای مطلوب مشخص شده و شرکت تولیدی پاخور با تولید محصولات مرغوب و درجه یک این استاندارد را در پروفیل های نور خطی به مرحله ظهور رسانیده است.

 

پراکندگی یکدست نور با دیفیوزر

۵ دلیل خرید نور خطی آلومینیومی جدید 

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود افراد تمایل بیشتری برای خرید نور خطیداشته باشند استفاده از دیفیوزر در ساختار آن است. دیفیوزر قطعه ای است که در قسمت بیرونی پروفیل نصب شده و باعث می شود نور به صورت یکنواخت پراکنده گردد. اگر این قطعه وجود نداشته باشد ال ای دی ی ها نور را به صورت نقطه ای می پراکنند و بدین ترتیب خستگی چشم و عدم ایجاد نور طبیعی را رقم خواهند زد.

بنابراین متخصصین امر نسبت به استفاده از قطعه ای به نام دیفیوزر اقدام نموده اند تا بتوانند به وسیله آن پراکندگی و یکنواختی پخش نور را به وجود بیاورند و بدین ترتیب افراد متوجه منبع نور نخواهند شد و روشنایی آرامش بخشی را تجربه خواهند کرد. استفاده از دیفیوزر در پروفیل های نور خطی انقلاب عظیمی در صنعت نورپردازی به وجود آورده و محبوبیت زیادی را برای این محصولات ایجاد نموده است. 

 

تکنولوژی پیشرفته و رعایت استانداردها

همانطور که می دانید پروفیل های نور خطی در دسته تجهیزات جدید و مدرن قرار دارند و استفاده از آنها در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت این محصولات با استفاده از جدیدترین فناوری ها و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخته می شوند و بدین ترتیب استانداردهای به روز در روند تولید آنها به کار گرفته شده است.

شکل گیری استاندارد در تولید محصولات با حذف نواقص قوانین قبلی صورت می پذیرد و اعتماد بیشتری را در میان مشتریان به وجود خواهد آورد. بنابراین می توان گفت پروفیل نور خطی که یک محصول نوظهور در صنعت نورپردازی به شمار می رود می تواند به عنوان یک وسیله مدرن مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به اینکه توسط متخصصین با تجربه طراحی می گردد انعطاف پذیری بالایی در کاربرد ارائه می دهد. 

                   

قیمت مقرون به صرفه

۵ دلیل خرید نور خطی آلومینیومی جدید

پروفیل های نور خطی دارای مزایای بسیاری هستند و کاربرد گسترده و متنوع آنها باعث می شود قیمت نورهای لاینی بسیار منطقی و معقول به نظر بیاید. خرید نور خطی قیمت مناسب از تولید کنندگان با تجربه و اصیل بهترین گزینه محسوب می شود و طول عمر بالایی برای نورپردازی و دکوراسیون نوری شما رقم خواهد زد.

قیمت محصولات نور خطی در محدوده منصفانه تعیین شده است و با توجه به اینکه مواد به کار رفته در تولید آنها از نمونه های مرغوب و با کیفیت انتخاب می شوند می توان گفت خرید نور خطی صرفه جویی بیشتری در هزینه ها نسبت به تهیه محصولات و تجهیزات نورپردازی قدیمی دارد. به همین خاطر است که سازمان ها و ساختمان های وسیع نیز برای تکمیل نورپردازی تامین روشنایی مورد نیاز خود به استفاده از این محصولات روی آورده اند و به کارگیری آنها را کارآمدتر و به صرفه تر می دانند. 

 

شرکت تولیدی پاخور

یکی از پرسابقه ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان پروفیل نور خطی در سطح کشور شرکت تولیدی پاخور است که با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته اقدام به تولید انواع لاین های نوری نموده است. خرید نور خطیاز محصولات این شرکت تجربه متفاوت را برای شما رقم می زند و مشتریان عزیز می توانند از طریق تماس با کارشناسان با تجربه این مجموعه نسبت به دریافت مشاوره های مفید و راهنمایی های کاربردی اقدام نموده و سپس بهترین محصول را انتخاب کنند.

ارسال محصولات توسط شرکت تولیدی پاخور برای خریدهای عمده به سرتاسر کشور به صورت رایگان امکان پذیر بوده و باعث رفاه حال مشتریان خواهد شد. این شرکت حرفه‌ ای تمام محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و در نظر گرفتن به روزترین و جدیدترین استانداردها تولید می‌ نماید و بدین ترتیب بازدهی حداکثری را برای استفاده کنندگان رقم خواهد زد.