ساخت لاین نوری کابینت باعث به وجود آمدن انقلابی بزرگ در صنعت نورپردازی آشپزخانه محسوب می شود و به کارگیری این محصول در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا نموده است. لاینر نوری زیر کابینت که در قسمت های مختلف آن نصب می شود موجب شده است تا دکوراسیون کاران و نورپردازان بتوانند به راحتی هرچه تمام تر روشنایی لازم برای میز کار آشپزخانه را فراهم نموده و زیبایی خارق العاده ای را در پروژه های نورپردازی خود رقم بزنند.

این پروفیل نور خطی که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود در صورتی که به خوبی عایق بندی گردد می تواند در برابر آب و رطوبت نیز مقاومت داشته و بدین ترتیب برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه مدل های مختلفی از لاین نوری کابینت تولید می شوند که جدیدترین آنها در سایت شرکت تولیدی پاخور موجود بوده و علاقمندان می توانند با توجه به شرایط آشپزخانه و سلیقه شخصی خودشان نسبت به انتخاب بهترین محصول اقدام نمایند.

انتخاب یک لاین نوری مناسب برای زیر کابینت ها باعث می شود بتوانید نورپردازی تمیز و ظریفی را در آشپزخانه به وجود بیاورید.

از آنجایی که آشپزخانه یکی از نقاط مورد توجه در هر ساختمانی محسوب می شود و به شدت در معرض دید است بایستی در انتخاب لاین نوری مناسب جهت انجام پروژه نورپردازی و به کارگیری جزئیات نوری در قسمت های مختلف آن حداکثر دقت را به خرج دهید تا بتوانید بیشترین بازدهی را دریافت نموده و زیباترین دکوراسیون نوری را پدید آورید. 

 

لاین نوری کابینت ضد آب بسازید

با جدیدترین ابزار نورپردازی کابینت آشنا شوید

آشپزخانه محیط مرطوبی است و بیشتر عملیاتی که در این قسمت انجام می شود با حضور آب و رطوبت همراه است. انجام عملیات شستشوی ظروف و پختن غذا همیشه با پراکنده شدن رطوبت به اطراف همراه بوده و این رطوبت ممکن است به تجهیزات موجود در آشپزخانه صدمه وارد کند.

بنابراین امروزه تمام تجهیزاتی که برای تکمیل آشپزخانه به کار گرفته می شوند ضد آب هستند تا دوام طولانی تری داشته و حالت اولیه خود را از دست ندهند. لاین نوری کابینت نیز یکی از تجهیزاتی است که در آشپزخانه و قسمت زیر کابینت ها نصب می شود و بدین ترتیب بایستی استقامت لازم را در برابر رطوبت داشته باشد.

پروفیل های نور خطی زیر کابینتی به خودی خود استقامت قابل قبولی در برابر رطوبت منطقی و معقول دارند. اما برای اینکه بتوانید اطمینان بیشتری از ضد آب بودن آنها به دست بیاورید و یا این پروفیل ها را در قسمت های پر رطوبت تر به کار بگیرید می توانید عایق بندی تکمیل تر و محکم تری را انجام دهید.

شما می توانید با استفاده از نوعی چسب آکواریوم تمام قسمت های درزدار این پروفیل ها را پوشش داده و بدین ترتیب از نفوذ رطوبت به داخل پروفیل جلوگیری کنید. بدین ترتیب رطوبتی به ال ای دی های داخلی و سیم کشی های موجود در پروفیل نور خطی وارد نشده و این تجهیزات از اتصال یا صدمه دیدن محفوظ خواهند گردید. نصب پروفیل نور خطی زیر کابینتی بسیار راحت است و تنها با استفاده از پیچ می توانید آنها را در قسمت های مختلف از جمله ام دی اف نصب کنید.

 

اشتباهات نصب نورهای لاینی کابینت

افرادی که اقدام به نصب لاین نوری کابینت می نمایند دقت لازم را در انجام این کار داشته باشند تا بتوانند علاوه بر دریافت نتیجه مطلوب و تامین روشنایی، زیبایی دلچسبی را در چنین محیط هایی به وجود بیاورند. اما در این میان تعدادی از دیزاینرها مرتکب اشتباهاتی می شوند که رواج بسیاری دارد. از جمله این اشتباهات می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • چسب ضعیف: گاهی اوقات استفاده از چسب های ارزان قیمت و نامرغوب باعث می شود پس از مدت زمان کوتاهی پروفیل کنده شده و باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی گردد. بنابراین پیشنهاد می شود از چسب آهن یا پلی اورتان استفاده کنید تا بتوانید پروفیل با حداکثر اطمینان به محل مورد نظر بچسبانید. 
  • پیدا بودن لاین: انتخاب نامناسب لاین نوری در ابعاد بزرگتر از حد مورد نظر باعث می شود پروفیل نور خطی از محدوده خارج شده و منبع نور دیده شود. این موضوع یکی از اشتباهات بزرگ نورپردازی است که توجه افراد را نیز به خود جلب می کند. 
  • زاویه نامناسب: قرارگیری نورهای لاینی در زاویه مناسب مهمترین بخش نورپردازی را تشکیل می دهند که بایستی حتماً با دقت لازم انجام شود. اگر بتوانید در این زمینه راهنمایی های لازم را از افراد متخصص و با تجربه دریافت کنید قطعاً بهترین نتیجه را خواهید داشت. 
  • به دیوار بچسبانید: چسباندن لاین نوری کابینت به دیوار باعث به وجود آمدن جلوه خاص می شود و محیط آشپزخانه را مانند سوپر مارکت روشن می کند و بدین ترتیب زیبایی بیشتری را به مکان می بخشد. 
  • نور یک رنگ: استفاده از نور یک رنگ در محیط آشپزخانه باعث می شود خستگی چشم به وجود آمده و محیط بی رو به وجود بیاید. بهتر است از نورهای ترکیبی مانند زرد و سفید به همراه یکدیگر استفاده کنید. 

 

خرید مستقیم نور خطی کابینتی از فروشنده

با جدیدترین ابزار نورپردازی کابینت آشنا شوید

خرید محصول لاین نوری کابینت از واسطه ها باعث می شود قیمت افزایش پیدا کرده و بدین ترتیب مجبوری پرداخت هزینه بیشتری برای خرید محصول شوید. علاوه بر این موضوع باید بگوییم بعضی از واسطه ها برای رسیدن به سود بیشتر اقدام به ارائه محصولات بی کیفیت و نامرغوب می نمایند که نمی تواند عملکرد لازم را جهت انجام نورپردازی ارائه دهد.

همچنین گاهی اوقات برای خرید پروفیل نور خطی از واسطه ها لازم است به صورت حضوری اقدام نموده و وقت زیادی را برای انجام این کار صرف کنید. اما بهترین و کوتاه ترین راه که اطمینان خاطر را در خرید برای شما به دنبال خواهد داشت استفاده از سایت اینترنتی معتبر است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت قابل اعتماد محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

در این سایت انواع محصولات پروفیل نور خطی از جمله لاین نوری کابینت در سایزهای مختلف موجود است که شما می توانید با در نظر گرفتن شرایطی که آشپزخانه تان دارد بهترین و مناسب ترین محصولی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با کابینت ها دارد.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی این است که شما می توانید مستقیماً به فروشنده متصل شده و از طریق حذف عوامل واسطه قیمت واقعی آن را پرداخت کنید و مجبور به صرف مبالغ اضافه نباشید. اتلاف وقت کمتر و دریافت سریع تر کالا نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی از سایت مطمئن محسوب می شود.

کارشناسان خبره و با تجربه ای که در این مجموعه مشغول به کار هستند می توانند به شما در رابطه با خرید محصول مناسب مشاوره بدهند که این موضوع نیز در فهرست مزایای خرید مستقیم لاین نوری کابینت از فروشنده محسوب می شود. 

 

شرکت تولیدی پاخور

با جدیدترین ابزار نورپردازی کابینت آشنا شوید

لاین نوری کابینتو لاین نوری روکار محصولی است که تخصص تولید آن در اختیار شرکت تولیدی پاخور بوده و این مجموعه سابقه طولانی مدت در زمینه تولید این قطعه دارد.  همچنین انواع پروفیل های نور خطی در مدل های گوناگون و ابعاد متفاوت توسط این مجموعه تولیدی ساخته می شوند که دارای سطوح بالایی از کیفیت هستند.

شرکت تولیدی پاخور همواره در پی ارتقاء کیفیت محصولات خود بوده و تمام تولیداتش را طی مراحل گوناگون تحت بررسی و نظارت قرار می دهد تا از وجود هرگونه خطا یا خدشه در آنها جلوگیری گردد. بدین ترتیب محصول در کمال صحت و سلامت و با داشتن بهترین عملکرد به دست خریدار خواهد رسید. برای انجام ثبت سفارش و دریافت مشاوره جهت انتخاب محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.