لاین نوری چیست؟ با دیدن این سوال به این فکر فرو می رویم که محصولات نورپردازی جدید که به تازگی روانه بازار شده اند دارای چه خصوصیاتی هستند و چه تفاوتی با تجهیزات قدیمی دارند. وسایل نورپردازی امروزی که با نام پروفیل های نور خطی نیز شناخته می شوند دارای ساختار استانداردی هستند که پتانسیل ایجاد هر نوع نورپردازی که مدنظر داشته باشید را دارند و بدین ترتیب دست دکوراسیون کاران را باز گذاشته اند تا بتوانند طرح های خلاقانه خود را پیاده سازی کنند.

مسئله دیگری که در تولید قطعات مورد نیاز جهت ساخت پروفیل نور خطی مطرح و قابل تامل است، فرایند آنادایزاسیون در آلومینیوم مصرفی جهت تولید آن است. آلومینیوم آنادیز شده فلزی است که بر اثر فرایندهای گوناگون و با استفاده از تجهیزات پیشرفته به میزان چندین برابر مقاوم شده و دچار آسیب های فیزیکی یا تغییرات شیمیایی نمی گردد.

این آلومینیوم با کیفیت و بدون نقص بهترین گزینه جهت استفاده در انواع لاین نوری به شمار رفته و استفاده از آن در تولید این محصول باعث می شود بتوانید بدون داشتن نگرانی از آسیب دیدن تجهیزات داخلی پروفیل نورپردازی خود را انجام دهید.

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های اصلی در نورپردازی با تجهیزات قدیمی این است که به قسمت های داخلی یا بیرونی این وسایل صدمه ای وارد شده و خسارات مالی یا جانی به همراه داشته باشد. لاین های نوری با استفاده از یک محفظه آلومینیومی آنادایز شده که در ابعاد مشخصی تولید می شود علاوه بر تامین امنیت برای دیگر اجزای پروفیل نور خطی محیط نورپردازی را بسیار زیبا نموده و با رنگ دلپذیر خود با اجزای محیط هماهنگ می شوند. 

 

مزایای استفاده از لاین نوری

تفاوت اصلی پروفیل نور خطی آنادایز شده با مدل های دیگر

هنگامی که یک محصول جدید به روی کار می آید در واقع نواقص محصولات قدیمی تر را پوشش داده و به صورت تکمیل تر ارائه می گردد. اما پروفیل لاین نوری چیست؟ و آیا این محصول توانسته است به اندازه کافی رضایت استفاده کنندگان را جلب نماید؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است به مزایای لاین نوری که در ادامه بیان می شود دقت کنید تا به پاسخ درست دست پیدا نمایید: 

  • محصولی کامل تر: نورهای لاینی با استفاده از فناوری های جدید تولید می شوند و نواقصی که در تجهیزات قدیمی وجود داشته است را تکرار نکرده اند. این محصولات علاوه بر اینکه عملکرد کامل تری را ارائه می دهند بسیار شیک تر و مدرن تر از لامپ های قدیمی هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. 
  • رنگ بندی: با استفاده از لاین نوری می توان رنگ بندی نوری مورد علاقه خود را در نورپردازی به کار گرفته و بدین ترتیب فضاهای مختلف را با رنگ های مختلف نور خطی تزیین نمود. 
  • نور یکدست: اگر به دنبال داشتن نور یک دست و آرامش بخش در محیط هستید پروفیل های نور خطی را انتخاب کنید زیرا این محصول قادر است نور را به تمام نقاط پخش نموده و باعث روشن شدن تمام فضا به صورت یک دست شود. 
  • بدون سایه: پرتوهای متساعد شده از لاین نوری برد زیادی دارند و برای آنها فرقی نمی کند که در چه مسافتی از اجسام قرار دارند. این محصول می تواند نور را به صورت پرقدرت تا دورترین نقطه نیز پراکنده سازد و به این ترتیب از ایجاد سایه در قسمت های مختلف جلوگیری نماید. 
  • محافظ نور: قطعه ای در لاین نوری قرار داده می شود که با نام دیفیوزر شناخته شده و وظیفه آن این است که از اجزای داخلی محافظت نموده و علاوه بر آن در پراکندگی نور به صورت صحیح موثر است. 
  • طول عمر زیاد: پروفیل های نور خطی دارای طول عمر زیادی هستند و هزینه های تعویض را به شدت کاهش می دهند. 

 

 آیا نورهای لاینی روشنایی لامپ های قدیمی را دارند؟

پروفیل های نور خطی نوردهی زیادی را برای افراد استفاده کننده رقم می زنند. دانستن پاسخ این سوال که لاین نوری چیست؟ می تواند اطلاعات کامل تری راجع به این محصول پرفایده به ما ارائه دهد. وجود این روشنایی خارق العاده و یکدست به دلایل و عوامل مختلفی میسر شده است.

به عنوان مثال استفاده از لامپ های ال ای دی در داخل پروفیل نور خطی باعث می شود بتوانید نور پرقدرت و طولانی در ساختمان فراهم آورید. همچنین با استفاده از پروفیل های نور خطی در قسمت های بیرونی ساختمان به عنوان نما قادر خواهید بود تمام قسمت بیرونی نما را نورانی کنید و جلوه ای خیره کننده به وجود بیاورید.

یکی از عوامل دیگری که در به وجود آمدن چنین قدرتی در نوردهی موثر است وجود تجهیزات پیشرفته در پروفیل نور خطی است که از آن جمله می توان به دیفیوزر و هیت سینک اشاره کرد. همانطور که قبلاً گفته شد قطعه دیفیوزر وظیفه پخش صحیح نور را بر عهده دارد که در افزایش روشنایی در تمام نقاط تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

هیت سینک نیز جزئی از پروفیل نور خطی است که باعث می شود تجهیزات گرمای زیادی را تجربه نکرده و بتوانند در کمال صحت و در دمای مناسب به فعالیت خود ادامه دهند. بدین ترتیب عملکرد نور خطی با هیچ مشکلی مواجه نشده و همچنان ادامه خواهد داشت. 

 

 

 لاین نوری همچنان پرطرفدار است

تفاوت اصلی پروفیل نور خطی آنادایز شده با مدل های دیگر

افرادی که به دنبال خرید تجهیزات مناسب برای انجام نورپردازی داخلی و خارجی ساختمان محل کار یا زندگی خود هستند معمولا به فروشگاه های مختلف سر می زنند و با انجام جستجو در اینترنت و سایت های فروش محصولات نورپردازی گزینه مورد نظر خود را سرچ می کنند. اما این اشخاص در صورتی که بدانند لاین نوری چیست؟ قطعاً آن را به عنوان اولین و بهترین گزینه خود در نظر خواهند گرفت.

این محصول پرکاربرد و کارآمد می تواند در به وجود آوردن هر نوع نورپردازی که مد نظر داشته باشید مفید واقع شده و با نصب آسانی که دارد بسیاری از مشکلات و هزینه های مربوط به نصب را کاهش داده یا از بین ببرد. علت پرطرفدار بودن این محصول نیز علاوه بر کیفیت آن، نصب راحت است. شما می توانید بدون اینکه نیاز به متخصص یا تکنسین داشته باشید به راحتی نسبت به نصب این محصول با استفاده از پیچ و رولپلاک اقدام نموده و پروفیل را در هر نقطه ای از ساختمان که خواسته باشید به راحتی نصب کنید. 

 

 

 علت نخریدن برخی از لاین های نوری

متاسفانه امروزه تولید کنندگان غیر معتبر و غیرحرفه ای اقدام به تولید پروفیل های نور خطی نموده اند که علاوه بر نداشتن کیفیت لازم نمی تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و معمولاً متقاضیان با دیدن این معایب لاین نوری نسبت به خرید آنها اقدام نخواهند کرد. از جمله این محصولات بی کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • لاین نوری بی کیفیت و پروفیل های نور خطی که از آلومینیوم آنادایز شده ساخته نشده باشند استحکام لازم را در برابر فشار و ضربه نخواهند داشت و با اندک تغییری دچار صدمه در ساختار فیزیکی خود خواهند شد. 
  • استفاده از آداپتور یا منبع تغذیه بی کیفیت باعث می شود محصول مورد توجه قرار نگرفته و اشخاص برای خرید آن رغبت نداشته باشند. 
  • یک پروفیل نور خطی که از هیت سینک مناسبی بهره نبرده باشد احتمال کاهش عملکرد بر اثر افزایش حرارت را در آینده خواهد داشت و از آنجا که شامل هزینه های تعویض می گردد توسط خریداران انتخاب نخواهد شد. 

 

 شرکت تولیدی پاخور

تفاوت اصلی پروفیل نور خطی آنادایز شده با مدل های دیگر

شرکت تولیدی پاخور تمام احتیاجات یک دکوراسیون نورپردازی را برای داشتن محیطی شیک و مدرن در نظر گرفته است و محصولات تولید شده توسط این شرکت پاسخ درستی برای سوال لاین نوری چیست؟ به مشتریان ارائه می دهند. اگر تا به حال از محصولات شرکت تولیدی پاخور خرید کرده باشید و پروفیل های نور خطی این مجموعه را مورد استفاده قرار داده باشید متوجه شده اید که تفاوت یک جنس استاندارد با کالای غیر مرغوب در چه حد می تواند فاصله داشته باشد.

محصول استانداردی که توسط شرکت تولیدی پاخور ارائه می گردد تمام نگرانی ها را از بابت وجود عملکرد غیر صحیح نور خطی برطرف نموده و شما می توانید با داشتن محصولی پرقدرت و استاندارد روشنایی محیط را کاملا بدون نقص تامین نموده و علاوه بر آن از زیبایی پروفیل های نور خطی لذت ببرید.