چراغ خطی کناف یک جزء جدا نشدنی از دکوراسیون نورپردازی سقف و دیوار است که امروزه تقریباً توسط تمام دکوراسیون کاران و نورپردازان داخلی و خارجی ساختمان انتخاب می شود.  انتخاب چراغ خطی کناف قیمت مناسب و با کیفیت از میان گزینه های بیشماری که امروزه در بازار موجود هستند کار دشواری به نظر می رسد اما داشتن اطلاعات کافی در مورد یک پروفیل نور خطی با کیفیت باعث می شود بتوانید بدون داشتن نگرانی نسبت به انتخاب مناسب ترین محصول اقدام کنید.

این محصول پرکاربرد و زیبا جهت به وجود آوردن روشنایی های فانتزی و شیک در قسمت های مختلف ساختمان و در گچبری های موجود در سقف کاربرد دارد. نور خطی سقف روکار با کیفیت که توسط برندهای با اصالت ساخته شده اند دارای قیمت چندان زیادی نبوده و خرید آن از عهده تمام اقشار جامعه برمی آید.

هرچند این محصول جدید و مدرن با استفاده از تجهیزات و فناوری های به روز تولید می شود اما قیمت آن از تجهیزات قدیمی که انعطاف پذیری و کاربرد کمتری داشتند و برای خرید آنها نیاز به هزینه های زیادی بود کمتر است. امروزه چراغ خطی کناف در ایجاد دکوراسیون های نورپردازی گسترده  مورد استفاده قرار می گیرد و می توان به وسیله آن سقف کناف سالن های بزرگ و کوچک و هر طوری قسمت نمای ساختمان های چند طبقه را روشن نمود و زیبا کرد.

بسیاری از رستوران های سنتی و مدرن و همچنین کافی شاپ های جدید و نوساز که برای تکمیل دکوراسیون خود نیاز به تجهیزات نورپردازی دارند از این وسیله استفاده نموده و جلوه های خلاقانه و جذابی را به وجود می آورند. برای اینکه بتوانید اطلاعات خود را در مورد این محصول تکمیل نموده و خرید بدون نقصی انجام دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 به برش لبه های محفظه آلومینیومی در هنگام خرید دقت کنید

راهنمای انتخاب شیک ترین چراغ خطی کناف؛ اقتصادی و باکیفیت

پروفیل های نور خطی در مدل های گوناگون و ابعاد متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از آنها کارایی و کاربرد خاص خود را دارند و جهت به وجود آوردن دکوراسیون نورپردازی در قسمت های مختلف ساختمان از جمله کناف یا دیوار یا کف به کار گرفته می شوند. با توجه به اینکه کاربردهای این محصول متفاوت است جزئیات مورد نیاز برای هر یک از پروفیل های نور خطی نیز مختص هر کدام از آنها در نظر گرفته شده است.

برخی از پروفیل های نور خطی که به عنوان چراغ خطی توکار یا روکار شناخته می شوند در نورپردازی های توکار یا روکار مورد استفاده قرار می گیرند که بر حسب نیاز مدل هایی از آنان دارای این لبه هستند. این لبه ها در قسمت کناف جای گرفته و مانع از تکان خوردن پروفیل یا افتادن آن می گردند. وجود چنین لبه هایی در پروفیل نور خطی بسیار ضروری است و باعث می شود بتوانید نصب را در راحت ترین حالت ممکن انجام دهید.

وجود لبه در سرتاسر پروفیل امنیت آن را افزایش داده و باعث می شود در تمام نقاط کناف گیر کند و تکیه گاه آن تنها قسمت های پیچ شده نباشد. اما نکته ای که قابل توجه است این است که در هنگام خرید چراغ خطی کناف لبه دار به برش لبه های آلومینیومی دقت کنید تا به صورت یک دست و بدون زاویه انجام شده باشد.

پروفیل نور خطی با کیفیت و استاندارد که توسط شرکت تولیدی پاخور تولید می شود چنین خصوصیاتی را دارا بوده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته برش می خورد بنابراین خرید این محصول بدون داشتن نگرانی از بابت برش غیر استاندارد در قسمت لبه پروفیل انجام خواهد شد. 

 

لاین نوری کناف شیک تر است یا قرنیز نوری؟

دکوراسیون هایی که امروزه برای نورپردازی ساختمان ها در نظر گرفته می شوند و انتخاب می گردند با توجه به سلیقه افراد و یا اجزای موجود در فضا شکل می گیرند. با توجه به اینکه چه مدلی را برای تزیین محیط انتخاب کرده اید محصولات متنوعی در بازار وجود دارند که می توانید از آنها برای رسیدن به هدف خود بهره ببرید.

دو نمونه از متداول ترین و شیک ترین پروفیل های نور خطی موجود، چراغ خطی کناف و قرنیز نوری هستند. این دو محصول کاربردهای متفاوتی دارند و در ساختمان های مختلف برای استفاده در بخش های گوناگون تعریف شده اند. به عنوان مثال چراغ خطی کناف معمولاً در کناف گچبری شده سقف مورد استفاده قرار می گیرد و نور را از بالا به پایین تابانده و بدین ترتیب باعث روشن شدن کل فضا می گردد.

اما پروفیل نور خطی قرنیز حالت مثلثی داشته و با داشتن زاویه ۹۰ درجه در قسمت گوشه و معمولاً بخش های پایینی نصب می شود. قرنیز نوری باعث تابیده شدن نور از قسمت پایین به بالا گردیده و وظیفه دیگری که دارد محافظت از گوشه های دیوار در برابر ضربه است.

با توجه به موارد گفته شده نمی توان به طور دقیق عنوان کرد که چراغ خطی کناف شیک تر است یا قرنیز نوری. زیرا این موضوع کاملا بستگی به نوع ساختمان و مدل معماری آن دارد که معین می کند برای هر مکانی چه نوع تجهیزات نوری نیاز است و می تواند چهره بهتری آنجا داده و کاربرد مناسب تری را رقم بزند. 

 

دلایل انتخاب چراغ خطی کناف برای سقف فروشگاه

راهنمای انتخاب شیک ترین چراغ خطی کناف؛ اقتصادی و باکیفیت

یکی از مشتریان ثابت و همیشگی پروفیل های نور خطی فروشگاه ها هستند که با استفاده از این محصول باعث بهتر دیده شدن کالای خود شده و روشنایی لازم را در محیط تجاری خود خواهند داشت. از جمله دلایل انتخاب این محصول پرکاربرد برای استفاده در نورپردازی فروشگاه می توان موارد زیر را ذکر کرد:

هدایت نور: استفاده از لاین نوری در فروشگاه باعث می شود بتوانید نور را در قسمت های مورد نظر هدایت کرده و بدین ترتیب توجه مشتریان را به نقاط مذکور جلب نمایید. 

  • پخش غیر مستقیم نور: پراکندگی نور به صورت یک دست و عدم دیده شدن منبع نور یا همان چراغ خطی کناف باعث می شود تمام محصولات فروشگاه به خوبی دیده شده و از وجود سایه یا نقاط تاریک خبری نباشد. 
  • تمرکز بیشتر افراد بر روی محصولات: اگر بتوانید نور را به صورت طبیعی در فروشگاه پراکنده سازید در واقع موفق شده اید تا تمرکز افراد را فقط بر روی محصولات جمع کرده و بدین ترتیب باعث بیشتر ماندن آنها در فروشگاه شوید. 
  • عدم ایجاد خستگی چشم: وقتی مشتری با حضور در فروشگاه احساس راحتی کند قطعاً برای خرید دوباره مراجعه خواهد کرد. 
  • نور گرم و سرد: شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف نوری نورهای سرد و گرم را در قسمت های مختلف و برای محصولات گوناگون پراکنده سازید و بدین ترتیب هارمونی رنگی جذابی را به وجود بیاورید. 
  • پوشاندن نواقص: اگر در فروشگاه خود نواقص احتمالی معماری در سقف یا دیوار و همچنین دکوراسیون دارید می توانید با استفاده از چراغ خطی کناف این نواحی را پوشش داده و از چشم مشتریان محفوظ بدارید.

 

 نورهای لاینی کناف با ابعاد گوناگون

نورهای لاینی کناف با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند در ابعاد گوناگونی تولید می شوند که هر کدام از آنها در قسمت های مختلفی نصب می شود. به عنوان مثال یک پروفیل نور خطی ۳ سانت دارای پهنای ۳ سانتی متر است که بهترین گزینه جهت قرارگیری در کناف سقف یا دیوار محسوب می شود. این وسیله می تواند محل استقرار ال ای دی های پرقدرت بوده و با داشتن هیت سینک مناسب افزایش روشنایی و عملکرد پروفیل نور خطی را سبب گردد.

تعیین ابعاد مناسب برای پروفیل نور خطی با در نظر گرفتن نیازهای ساختمان و مدل های جدید معماری امروزی انجام گرفته است که برای رسیدن به نتایج صحیح در روند تولید این محصولات پژوهش ها و آزمون خطاهای بسیاری انجام گردیده است. متخصصین شرکت تولیدی پاخور که سابقه زیادی در تولید محصولات پروفیل نور خطی دارند تمام جوانب و استانداردها را در روند تولید نورهای لاینی مورد بررسی قرار داده اند و با در نظر گرفتن آنها محصولی بدون نقص را به دست مشتریان خود می رسانند. 

 

شرکت تولیدی پاخور 

راهنمای انتخاب شیک ترین چراغ خطی کناف؛ اقتصادی و باکیفیت

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یک مجموعه متعهد و فعال در زمینه تولید پروفیل های نور خطی و بهترین نمونه های چراغ خطی کناف شناخته شده است که فعالیت خود را از سالیان قبل آغاز کرده و سابقه مفید در این زمینه کسب نموده است. این مجموعه تولیدی با استفاده از فناوری های به روز و استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید می نماید و به همین دلیل است که مشتریان بسیاری در سطح کشور دارد.

از جمله خریداران محصولات پاخور می توان به اداره جات و سازمان های دولتی اشاره نمود که با استفاده از نورهای لاینی تولید شده توسط مجموعه تولیدی پاخور روشنایی مورد نیاز خود را در تمام بخش ها و طبقات تامین نموده و علاوه بر آن دکوراسیون نورپردازی مطلوبی را فراهم می آورند. برای اینکه بتوانید ثبت سفارش خود را انجام دهید و از مشاوره های رایگان کارشناسان شرکت تولیدی پاخور بهره ببرید با ما تماس بگیرید.