یکی از راه های دکوراسیون داخلی در ساختمان ها ایجاد جلوه های زیبا در سقف و یا دیوار می باشد .کناف کاری یکی از روش های طراحی در سقف و دیوار در ساختمان ها می باشد در واقع کناف کاری ساخت جلوه های زیبا و هندسی بر روی سقف و دیوار می باشد که با استفاده از گچ انجام می شود . کناف کاری یکی از راه های زیبا تر کردن محیط داخلی می باشد اما یکی از نکات مهمی که موجب زیباتر شدن کناف کاری در محیط می شود استفاده از نور پردازی مناسب است برای نور پردازی در کناف ها می توان از روش های مختلف روشنایی استفاده نمود اما وجود محصولاتی مانند لاین نوری کناف موجب سهولت کار و همچنین کیفیت بالاتر در طراحی داخلی می شود .

لاین نوری کناف محصولی از است که به طور مخصوص برای  کناف کاری روی سقف و دیوار طراحی شده است . نور پردازی متناسب با استفاده از کناف کاری موجب زیبا تر شدن و دکوراسیون بهتر محیط های داخلی در ساختمان ها می شود به همین جهت استفاده از محصولاتی مانند لاین نوری کناف برای کناف کاری در این محیط های گزینه ی بسیار مناسبی می باشد .

ممکن است سولات بسیاری به وجود بیاید که لاین نوری کناف چیست ؟ چه کاربردی برای کناف کاری دارد ؟ و شاید سوالات بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد در این مقاله سعی داریم با لاین نوری کناف  بیشتر آشنا شویم .

لاین نوری کناف

تابش نور متناسب با محیط و نورپردازی در محیط های داخلی با لاین نوری کناف

لاین نوری کناف محصولی برای روشنایی و نور پردازی می باشد که هم می توان از آن به صورت توکار و هم روکار در کناف استفاده نمود . این نور خطی ها دارای انواع مختلفی نیز هستند که موجب می شود متناسب با محیط و کناف کاری که انجام داده این مکتناسب ترین لاین نوری را انتخاب نماید .

نورخطی کناف ، لاین کناف ، لاین لایت و ... از جمله نام هایی است که می توان با آنها لاین نوری کناف را در بازار معرفی کرد .

جنس لاین نوری کناف از آلومینیوم آندایز شده می باشد که دوام و ماندگاری بسیار بالایی در برابر شرایط طبیعی دارد . آنادایز کردن آلومینیوم به معنی ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی آلومینیوم استن تا استقامت و ماندگاری آلومینیوم را افزایش دهد .

اجزا و جنس لاین نوری کناف

لاین نوری کناف از قسمت های مختلفی تشکیل شده است هر یک از اجزای سازنده ی لاین نوری کناف وظایفی را به عهده دارند که موجب کیفیت بهتر این محصول می شود اجزای سازنده لاین نوری کناف شرکت پاخور شامل بدنه ، ال ای دی و دیفیوزر می شود .

بدنه ی این لاین های نوری از جنس آلومینیوم آندایز شده می باشد . در بسیاری از پروفیل های نور خطی از محصولی به نام هیت سینک استفاده می شود که وظیفه خنک نگه داشتن اجزی به کار رفته در نور خطی ها را به عهده دارند اما در لاین نوری کناف شرکت پاخور به دلیل جنس آلومینیوم به کار رفته در آن نیازی هیت سینک به صورت جداگانه ندارند .

ال ای دی ها را می توان با طیف های رنگی متفاوت در لاین نوری کناف استفاده کردتا نور پردازی متفاوتی را در محیط داخلی تجربه کنید .

دیفیوزر یا همان طلق مات روی بدنه ی لاین نوری کناف موجب یکدست سازی نور هنگام تابش می شود .  دیفیوزر ها از جنس پلی کربنات هستند .

 کاربرد و ویژگی های لاین نوری کناف

تابش نور متناسب با محیط و نورپردازی در محیط های داخلی با لاین نوری کناف

در گذشته برای روشنایی در کناف کاری از روش های مختلفی مانند لامپ و ... استفاده می کردند که نه تنها زیبایی خاصی را به فضا نمی داند بلکه موجب برهم ریختگی ظاهری محیط نیز می شدند لاین نوری کناف با توجه به انواع و ویژگی های فراوانی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای کناف کاری است در این بخش سعی داریم با بخشی از ویژگی های لاین های نوری کناف آشنا شویم  .

  • ظاهری زیبا و مدرن
  • متناسب با انواع کناف و کناف کاری
  • نور دهی متناسب و یکدست
  • رنگ بندی نور ال ای دی ها که موجب نورپردازی به صورت خاص می شود
  • قیمت متناسب و مقرون به صرفه
  • امکان نصب آسان و راحت
  • مصرف انرژی پایین با توجه به ال ای دی های کم مصرفی که می توان در لاین نوری کناف استفاده کرد .
  • امکان استفاده در مکانهای مختلف مانند بیمارستان ، مراکز خرید ، فروشگاه ، منازل و ..
  • امکان استفاده به صورت نور مخفی در کناف کاری
  • و ...

این موارد برخی از ویژگی ها لاین نوری کناف می باشد که موجب می شود این محصول یکی از بهترین محصولات برای کناف کاری بشمار بیاید .

انواع لاین نوری کناف

تابش نور متناسب با محیط و نورپردازی در محیط های داخلی با لاین نوری کناف

همان طور که پیش تر گفته شد لاین نوری کناف دارای انواع مختلفی است تا بتنوان به راحتی از این لای های نوری متناسب با محیط و کناف استفاده کرد . لاین نوری کناف شرکت پاخور دارای تنوع بالایی می باشد که شامل دسته بندی زیر می شود .

این لاین های نوری کناف متناسب با کناف ها طراحی شده اند .

از لاین نوری کناف در چه مکان هایی می توان استفاده کرد ؟

لاین نوری کناف با توجه به ویژگی های فراوانی که دارد در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد و می توان از آن استفاده کرد به عنوان مثال :

  • امکان استفاده در منازل مسکونی
  • قابلیت استفاده در مراکز خرید و فروشگاه
  • قابلیت استفاده در بیمارستان ها
  • قابل استفاده در رستوران ها و کافه ها
  • قابلیت استفاده در سالن های برگذاری مراسم
  • امکان استفاده در سالن های کنفرانس
  • و ...

در تمامی مکان ها می توان از لاین نوری کناف استفاده کرد .

نحوه ی نصب لاین نوری کناف

تابش نور متناسب با محیط و نورپردازی در محیط های داخلی با لاین نوری کناف

سهولت نصب لاین نوری کناف یکی از مزیت های مهم این محصول بشمار می رود . برای نصب لاین های نوری از پیچ و رولپلاک استفاده می شود که با توجه به روکار ، توکار و یا مخفی بودن این محصول ابتدا باید محل مورد نظر را تعیین نماید .

نحوه ی محاسبه ی قیمت لاین نوری کناف

لاین های نوری کناف با توجه به عوامل مختلفی قیمت گذاری می شوند که ممکن است در طول زمان قیمت این محصولات دستخوش تغییراتی شود . می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت لاین نوری کناف به بخش فروشگاه اینترینتی آنلاین مراجعه فرماید تا از به روز ترین قیمت های این محصولات آگاهی یابید .

درباره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .