یک میز کار جذاب و پرنور همیشه می تواند فرد استفاده کننده را تحت تاثیر قرار داده و از به وجود آمدن خستگی روزانه کاری جلوگیری نماید. میز کار آشپزخانه محیطی است که برای انجام عملیات گوناگون مانند آشپزی یا دیگر فعالیت های مربوطه مورد استفاده قرار گرفته و افراد ساعت های زیادی را در طول روز در این قسمت مشغول به کار هستند. به کارگیری لاین نوری زیر کابینت در نقاط مناسب میز کار آشپزخانه باعث می شود بتوانی تمرکز بیشتری بر روی فعالیت ها داشته و برای انجام بهتر و سریع تر آنها ترغیب شوید.

نور زیر کابینتی در قسمت هایی نصب می شود که منبع نور تماس مستقیم با چشم نداشته باشد و بدین ترتیب یک نور غیر مستقیم و آرامش بخش را به میز کار پخش خواهد کرد. در چنین شرایطی نه تنها نور کافی خواهید داشت بلکه از بودن آن خسته نخواهید شد و وجود یک نور اضافه و خسته کننده را در محیط آشپزخانه خود احساس نمی کنید.

پروفیل های نور خطی زیر کابینتی که با نام لاین نوری زیر کابینت نیز شناخته شده هستند در مدل های گوناگون لاین نوری روکار و رنگ های مختلف عرضه شده اند که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه یا دیگر نقاط منزلتان بیافرینید. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل تری در مورد این محصول بپردازیم و بتوانید اطلاعات لازم در مورد ثبت سفارش و خرید آن را به دست بیاورید.

 

لاین نوری زیر کابینت را دقیقا کجا قرار بدیم؟

با این راهکار ساده میزکار پر نور داشته باشید

محل قرارگیری لاین نوری زیر کابینت بسیار مهم است زیرا نقاط مختلف باعث به وجود آمدن زوایای گوناگونی برای نوردهی خواهند شد و اینکه نور خطی را در چه زاویه ای قرار دهید تاثیر مستقیم بر ایجاد نور مطلوب یا غیر مطلوب می گذارد.

بسیاری از افراد نور خطی زیر کابینتی را در قسمت پشت لبه جلویی کابینت نصب می کنند که باعث می شود پرتوهای نور به تمام اطراف پراکنده شوند و بدین ترتیب روشنایی مناسب برای انجام کار فراهم گردد. اما گاهی اوقات نصب پروفیل نور خطی در دیوار بین کابینتی فضایی را به وجود می آورد که همانند فروشگاه های سوپرمارکتی شده و دکوراسیون موجود در هایپر مارکت ها را شبیه سازی می کند.

به طور کلی تصمیم گیری در مورد انتخاب مکان نصب لاین نوریزیر کابینتبستگی به سلیقه افراد و از همه مهمتر نوع کاربری آنها دارد. اگر مکان مورد نظر در معرض دید عموم قرار داشته و زیبایی آن اهمیت بسیار زیادی دارد بهتر است لاین نوری را در دیوار نصب کنید تا محیط خیره کننده و جذاب برای بازدیدکنندگان به وجود بیاورید. اما اگر روشنایی و جلوگیری از خستگی چشم برای شما اولویت بیشتری دارد می تواند نور خطی را در قسمت زیرین لبه کابینت ها بچسبانید.

 

استحکام نور خطی زیر کابینتی در برابر رطوبت

پروفیل لاین نوری زیر کابینت از یک محفظه فلزی آلومینیومی تشکیل شده است که در برابر رطوبت و زنگ زدگی استقامت بالایی دارد و به راحتی اکسید نمی شود. وجود یک دیفیوزر لبه دار و با کیفیت که با استفاده از مواد پلی اتیلنی تولید شده است نیز خاصیت ضد آب دارد که باعث می شود بتوانید به راحتی این محصول را در قسمت زیر کابینت ها به کار گرفته و نگرانی از بابت آسیب دیدن آن نداشته باشید.

توصیه می شود برای به کارگیری پروفیل لاین نوری زیر کابینت در قسمت های مرطوب، نسبت به عایق بندی پروفیل با استفاده از چسب های مخصوص اقدام کنید تا از نفوذ احتمالی رطوبت به داخل ال ای دی ها پیشگیری شود. محفظه فلزی از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده است که در برابر ضربات و خط و خش مقاوم بوده و تجهیزات داخل پروفیل نور خطی را از صدمه دیدن حفظ می کند.

نورهای لاینی زیر کابینتی با داشتن ساختار و طراحی استاندارد می توانند به خوبی دما را تنظیم نموده و از تجمع حرارت زیاد در اطراف ال ای دی ها پیشگیری کنند. بدین ترتیب می توان این محصول را در قسمت های زیر کابینت که دارای حرارت بیشتری هستند نیز استفاده نمود و نگرانی از بابت ایجاد مشکل در چراغ های ال ای دی نداشت. 

 

 

مزیت بکارگیری نور ترکیبی در زیر کابینت

با این راهکار ساده میزکار پر نور داشته باشید

ال ای دیهایی که امروزه درلاین نوری زیر کابینت مورد استفاده قرار می گیرند دارای رنگ های گوناگونی بوده و افراد با هر سلیقه ای که دارند می توانند نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنند. اما علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه توجه به شرایط موجود در مکان مورد نظر یا میزان فاصله لاین نوری از میز کار و همچنین شرایط افراد استفاده کننده می تواند در تصمیم گیری برای داشتن یک نور مطلوب تاثیر زیادی داشته باشد.

معمولا استفاده از یک نور تک رنگ خستگی چشم را به همراه داشته و زیاد جذاب به نظر نمی رسد. بنابراین بسیاری از دیزاینرها در قسمت های زیر کابینت از نورهای ترکیبی استفاده می کنند و با تلفیق دو یا چند نور مختلف باعث به وجود آمدن نوری آرامش بخش و مطلوب در آن بخش ها خواهند شد.

ایجاد هماهنگی میان رنگ نورهای ال ای دی و رنگ دکوراسیون آشپزخانه یا کابینت ها می تواند جلوه چندین برابری به فضای آشپزخانه داده و محیطی لاکچری و خیره کننده را رقم بزند.

 

میزان شدت نور مورد استفاده در لبه کابینت

  استفاده از لاین نوری زیرکابینت در مکان های مختلف و آشپزخانه های گوناگون به صورت های متفاوتی انجام می گردد. بعضی آشپزخانه ها دارای مکان وسیع تری هستند و فعالیت هایی که در میز کار آنها انجام می شود مستلزم وجود روشنایی بالایی است. در چنین آشپزخانه هایی به کارگیری ال ای دی های قوی در پروفیل نور خطی ضروری بوده و باعث بالا رفتن دقت در عملکرد خواهد شد.

اما نصب نور خطی در میز بار کافی شاپ ها یا محیط های رمانتیک و سنتی باید با ارائه نور کمتری همراه باشد تا بتواند جوی دلنشین در فضا ایجاد نموده و رضایت خاطر مشتریان را سبب شود. امروزه انواعلاین نوری زیر کابینت در اندازه های گوناگون تولید می شود که برای کاربری های مختلف استفاده می شوند. اگر نیاز به تامین نور زیادی دارید لازم است پروفیل انتخابی را در ابعاد بزرگتری برگزینید تا بتوانید از ال ای دی های پرنورتر یا حتی دو ردیف نور ال ای دی استفاده کنید.

بدین ترتیب میزان روشنایی و نوردهی بسیار بالاتر رفته و محیطی مطلوب جهت انجام کار فراهم خواهد گشت. پیشنهاد می شود برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و از نورهای لاینی بیشترین بازدهی را دریافت نموده و راندمان کار را افزایش دهید با مشاوران و متخصصان با تجربه مشغول در شرکت تولیدی پاخور تماس بگیرید و از آنان در مورد انتخاب بهترین پروفیل نور خطی راهنمایی بخواهید.

آنها با استفاده از تجربه ای که دارند می توانند شرایط شما را به خوبی مورد سنجش قرار داده و بهترین محصول موجود را که بیشترین هماهنگی با ساختمان شما دارد پیشنهاد دهند.

 

شرکت تولیدی پاخور

با این راهکار ساده میزکار پر نور داشته باشید

شرکت تولیدی پاخور یکی از مجهزترین و به روزترین تولید کنندگان نور مخفی زیر کابینتی است که تجربه فراوانی در زمینه تولید و عرضه این محصول به دست آورده است. این مجموعه تولیدی علاوه بر ساخت لاین نوری زیر کابینت، انواع پروفیل های نور خطی را در مدل های گوناگون و ابعاد متفاوت تولید می کند و آنها را مستقیماً و بدون واسطه به دست مشتری می رساند.

روش فروش محصولات توسط شرکت تولیدی پاخور که بدون وجود واسطه ها انجام می گردد باعث می شود هزینه های خریداران به شدت کاهش پیدا کرده و اجناس اصل و با کیفیت را دریافت کنند. این روند در طی سالیان فعالیت این مجموعه تولیدی ادامه داشته و بدین ترتیب رضایت خاطر مشتریان و خریداران تا حداکثر ممکن جلب گردیده است. نحوه انجام سفارش و خرید از سایت شرکت تولیدی پاخور بسیار راحت است و شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان نیز این کار را انجام دهید.