به وجود آوردن نور یکنواخت و مطلوب بر روی سطح های مربوط به سقف جلوه های خیره کننده و جذابی به وجود می آورد که به عنوان طراحی نورپردازی مدرن و شیک شناخته می شوند. پروفیل های نور خطی به عنوان مهمترین و ایده آل ترین ابزار برای پروژه هایی به شمار می روند و با استفاده از آنها می توان پیچیده ترین مدل های انواع نورپردازی سقف را به انجام رساند و از به وجود آمدن بهترین نتایج لذت برد. 

پر اهمیت ترین اصل در اجرای هر پروژه ای انتخاب ابزارآلات و مصالح مناسب است که بیشترین هماهنگی را با عملیات مورد نظر داشته باشند. در مورد انجام پروژه های مربوط به نورپردازی نیز همین موضوع صادق است و چنانچه بتوانید بهترین محصولات پروفیل نور خطی را خریداری کنید قسمت زیادی از مسیر را طی کرده اید و با انجام کمترین زحمت جذاب ترین دکوراسیون نور خطی را مشاهده خواهید کرد. 

بسیاری از افراد با تجربه سوابق کاری درخشانی در زمینه انجام نورپردازی های سقف دارند و می توانند کمک موثری در جهت بهتر انجام شدن پروژه شما داشته باشد. استفاده از تجربیات افراد حرفه ای باعث می شود بتوانید به ایده های خلاقانه ترین دسترسی پیدا کنید و عملیات نصب پروفیل های نور خطی را در حداکثر ظرافت انجام دهید. 

تشخیص صحیح مکان مناسب برای نصب نورهای لاینی اهمیت فراوانی دارد زیرا از همین طریق می توانید میزان نوردهی و پراکندگی پرتوهای نوری را معین کنید و با کمترین تجهیزات بیشترین بازدهی را داشته باشید. 

نصب نور های لاینی در سقف چه مزایایی دارد؟

نور پر دازی سقف اتاق خواب

نصب نورهای لاینی در سقف ساختمان ها باعث می شود بتوانید نورها را به صورت دقیق بر روی اجزای مورد نظر بتابانید. استفاده از این روش موجب می شود هیچگونه سایه ای در هیچ نقطه ای باقی نماند و نورها در تمام زوایا پخش شوند. از جمله مهم ترین مزایای نصب نور خطی در سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • فضای بازتر: نور بیشتر همیشه باعث بازتر دیده شدن فضا می گردد و ساختمان هایی که از طریق به کارگیری تجهیزات نوری مناسب نوردهی بیشتری را تجربه می کنند در واقع با مساحت وسیع تری به نظر می رسند. بنابراین استفاده از انواع نورپردازی سقف موجب می شود ارتفاع و مساحت کلی محل مورد نظر افزایش پیدا کرده و حس بهتری را به افراد القا کند.  
  • مصرف انرژی کمتر: پروفیل های نور خطی با استفاده از منابع نوری ال ای دی فرایند نوردهی را انجام می دهند و همانطور که می دانید لامپ های جدید ال ای دی مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به تجهیزات نوری قدیمی دارند. بنابراین استفاده از پروفیل های نور خطی می تواند تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد. 
  • نصب سریع: سرعت انجام پروژه های نورپردازی با استفاده از نورهای خطی به حدی است که شما می توانید یک ساختمان یا اتاق را در عرض یک روز نورپردازی کرده و پروژه را به پایان برسانید. برای نصب این محصول تنها احتیاج به پیچ و رولپلاک دارید و از آنجا که این محصول به صورت خطی ساخته شده است می توانید با پیچاندن چند عدد پیچ قسمت زیادی از سقف را نورپردازی کنید. 
  • عدم محدودیت محل نصب: شاید برای شما سوال پیش بیاید که استفاده از این محصول در کدام قسمت از سقف ساختمان ممکن است؟ برای این پاسخ به این سوال باید بگوییم محدودیتی جهت انتخاب مکان نصب وجود نداشته و شما می توانید در هر کجایی که نیاز داشته باشید این پروفیل ها را نصب کنید. قرار دادن نورهای لاینی در داخل کناف یا سقف کاذب و همچنین استفاده از آنها به صورت روکار امکان پذیر بوده و رواج بسیاری پیدا کرده است. 

نورپردازی کناف با پروفیل نور خطی لبه دار

پروفیل نور خطی

طراحی نورپردازی های باریک و جزا با استفاده از پروفیل های نور خطی لبه دار انجام می گردد. این محصولات به خوبی می توانند در قسمت های مختلف مخفی یا آشکار در فضاهای گوناگون فیکس شوند و نگرانی از بابت جابجایی آنها وجود نخواهد داشت. 

لبه های موجود در این پروفیل ها شرایط مساعدی را برای گیر کردن آنها به اجزا و اشیای موجود فراهم می آورد و بدین ترتیب می توانند به خوبی با محیط اطراف خود غلاف شوند. طراحی ساده و شیک موجود در این تجهیزات آنها را برای استفاده در پروژه های گوناگون آماده می سازد و با استفاده از این محصول می توانید حالت مدرنیته را به محیط ببخشید. 

پنهان سازی کابل ها و تجهیزات مختلف نورپردازی که باعث برهم ریختگی فضا می شوند نیز با استفاده از پروفیل های نور خطی لبه دار امکان پذیر است و موجب می شود بتوانید حداکثر ظرافت را در عملیات مربوط به وجود بیاورید. 

نورهای لاینی دارای لبه به راحتی در قسمت کناف سقف جای می گیرند و شما می توانید از طریق فیکس کردن لبه ها و همچنین محفظه فلزی این محصول در قسمت های مورد نظر به خوبی آن را در داخل کناف ثابت کنید تا در اثر ضربه یا فشار دچار جابجایی نشده و برای مدت زمان زیادی در جای خود ثابت باقی بماند. 

ایده های جالب برای نورپردازی سقف فروشگاه

نور پردازی سقف فروشگاه

امروزه مدل های مختلفی برای نورپردازی سقف در نظر گرفته می شوند که روز به روز حالت جدیدتر و مدرن تری به خود می گیرند. انواع نورپردازی سقف که با استفاده از پروفیل های نور خطی انجام می شوند به خودی خود جذابیت کافی را دارند و می توانند توجه افراد را جلب کنند. 

بنابراین اگر دیزاین خاصی را هم در مد نظر نداشته باشید می توانید چهره ظاهری ساختمان خود را به کلی عوض کنید و به سمت مدرنیته شدن پیش بروید. اما دانستن ایده های خلاقانه و جدید باعث می شود این زیبایی را به چندین برابر افزایش دهید و لذت بیشتری از محیطی متفاوت ببرید. 

یکی از رایج ترین ایده های نصب پروفیل نور خطی بر روی سقف که در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است استفاده از نورهای مخفی است. نصب نورهای لاینی مخفی در قسمت سقف کاذب های موجود در ساختمان های جدید یا قدیمی باعث می شود فرد بیننده متوجه وجود منبع نور نشود و تنها از نور متساعد شده بهره ببرند. 

از مزایای استفاده از این روش می توان به عدم ایجاد خستگی در چشم اشاره کرد که در بسیاری از مکان های آموزشی یا ساختمان هایی که فعالیت های حساس در آنها انجام می شود حائز اهمیت فراوانی است. 

یکی دیگر از کاربردهای تجهیزات نور خطی نصب آنها در آرایشگاه ها یا مزون لباس است. با استفاده از این روش می توانید نوری مناسب برای بهتر دیده شدن لباس ها و همچنین میکاپ ها فراهم آورید و نتیجه کار خود را با درخشش بیشتری به نمایش بگذارید. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با در نظر گرفتن انتظارات مشتریان از داشتن محصولی پرکاربرد و با دوام توانسته است پروفیل های نور خطی را با حداکثر کیفیت در اختیار خریداران قرار دهد و بدین ترتیب روز به روز شاهد افزایش تعداد آنها باشد. 

برای اینکه بتوانید از جدیدترین قیمت های محصولات پروفیل نور خطی تولید شده توسط این شرکت مسابقه و حرفه ای آگاه شوید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید.