قیمت لاین نوری سقف تاثیر بسزایی در اجرای نورپردازی های کم هزینه خواهد داشت و در صورتی که به دنبال انجام نورپردازی های با کیفیت و مدرن هستید و بودجه زیادی نیز در اختیار ندارید پیشنهاد می شود از نورهای لاینی یا همان پروفیل های نور خطی استفاده کنید. 

امروزه نورپردازان و دکوراسیون کاران به کارفرمایان خود پیشنهاد می دهند تا از این تجهیزات نورپردازی نوظهور استفاده کنند و علاوه بر اینکه تغییرات شگفت انگیزی در فضا ایجاد می کنند مجبور به پرداخت مبالغ زیاد نباشند. 

همانطور که می دانید تجهیزات نورپردازی قدیمی بسیار گران بودند و از آنجا که اکثر لوسترهای موجود در بازار از نوع فلزی هستند جزو محصولات گرانبها به شمار می آیند. اما پرداخت مبالغ زیاد برای خرید آنها نیز درد زیادی را دوا نخواهد کرد زیرا این لامپ های قدیمی نمی توانند نور یکنواختی را به اطراف منتشر کنند و بدین ترتیب انتظارات کاربران را برآورده نخواهند کرد. 

قیمت لاین نوری سقف در مقایسه با لامپ های قدیمی بسیار پایین تر است و با استفاده از آنها می توانید نور آرامش بخش و غیر محسوسی داشته باشید. این نور یکنواخت تمام فضا را پر کرده و می توانید آن را در هر جایی از ساختمان که خواسته باشید نصب کنید. نصب نورهای لاینی نیاز به سیم کشی گسترده ای ندارد و شما می توانید تنها با استفاده از یک منبع تغذیه و یک سیم معمولی و استفاده از ال ای دی های خطی نور مناسب و دلخواه خود را داشته باشید. 

مطلبی که در پیش رو دارید حاوی اطلاعات مفیدی درباره انواع پروفیل های نور خطی است که به شما کمک می کند خرید بهتری داشته باشید و عملیات نصب را خلاقانه تر انجام دهید. 

تاثیر زیباشناسی در ظرافت پروژه نورپردازی

لاین نوری سقف

قیمت لاین نوری سقف تاثیر زیادی در تصمیم گیری کاربران برای خرید پروفایل های نور خطی دارد. افرادی که برای خرید این محصول اقدام می کنند معمولا دکوراسیون کاران و نورپردازان هستند. البته افراد معمولی نیز که تخصص خاصی در زمینه نصب نورهای لاینی ندارند نیز برای تهیه انواع پروفیل های نور خطی اقدام می نمایند و می توانند بدون داشتن مهارت نیز آنها را نصب کنند. 

اما انجام پروژه های نورپردازی زمانی با ظرافت بیشتری همراه خواهد شد که فرد نصاب بتواند زیباشناسی را در کار خود دخیل نماید. هنگامی که بتوانید به درستی تشخیص دهید که پروفیل های نور خطی را در کدام قسمت ساختمان به کار ببرید که بیشترین نور را از خود متساعد کند در حقیقت راندمان کار را افزایش داده اید. 

در نظر گرفتن زوایای صحیح  نوری برای برجسته شدن اشیای موجود در فضا نیز یکی از اصول مهم نصب پروفیل نور خطی است. در صورتی که زاویه های مربوطه را درست تشخیص داده باشید می توانید امتداد نور را بر روی المان هایی قرار دهید که قصد دارید بیشتر دیده شوند. 

بدین ترتیب افراد مراجعه کننده و حاضرین تمرکز بیشتری بر روی آن المان ها داشته و حس بهتری از حضور در آن مکان را به دست خواهند آورد. اهمیت این موضوع در فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه لباس یا لوازم خانگی نمود بیشتری پیدا می کند و باعث می شود خریداران بیشتری به داخل مغازه رجوع کرده و در میان محصولات گشت و گذار کنند. 

تفاوت نورپردازی سقف پذیرایی و راهرو

لاین نوری سقف پذیرایی

قیمت لاین نوری سقف  همانطور که گفته شد مسئله ای است که ذهن خریداران و فروشندگان و حتی تولید کنندگان را به خود درگیر کرده است. افرادی که برای نورپردازی سقف ساختمان خود قصد دارند از پروفیل های نور خطی استفاده کنند با در نظر گرفتن بودجه انتخاب خود را انجام می دهند. 

اما برای اینکه بتوانید بودجه بندی درستی انجام دهید و حداکثر بازدهی را از محصول خریداری شده دریافت کنید بهتر است تفاوت میان نورپردازی سقف پذیرایی و راهرو را بدانید تا بر اساس آن بتوانید مناسب ترین محصول را خریداری کنید. 

معمولا نورپردازی هایی که در سقف پذیرایی انجام می شوند پرتراکم تر بوده و از آنجا که پذیرایی محل نشیمن و حضور میهمانان است بهتر است از نورهای رنگی نیز در کنار نورهای سفید استفاده گردد. به کارگیری نورهای مخفی در سقف کاذب یا کناف موجود در سقف پذیرایی نیز رواج بسیاری داشته و نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت. 

اما سقف راهرو نیاز به تهیه تجهیزات زیادی ندارد و شما می توانید با استفاده از پروفیل های نور خطی روکار نیز انجام نورپردازی سخت ترین قسمت را به پایان برسانید. معمولا برای نورپردازی راهروها از نور سفید استفاده می شود. اما در مکان های خاص مانند رستوران های سنتی یا کافی شاپ های مدرن می توان قسمت راهرو را با نورهای مختلف و نورپردازی های خلاقانه تزیین نمود. 

نورهای لاینی مخفی را در اتاق به کار نبرید

اتاق خواب محل مناسبی برای انجام مطالعه یا فعالیت های روزانه بوده و به همین دلیل است که بایستی نور کافی در این قسمت از ساختمان وجود داشته باشد. پروژه های نورپردازی مخفی معمولاً در جهت تزیین مکان مورد نظر به کار گرفته می شوند و نوری که از این نورپردازی ها به دست می آید چندان متمرکز و قوی نیست. 

بنابراین پیشنهاد می شود برای تامین نور در اتاق از نورپردازی های مخفی و پروفایل های نور خطی توکار استفاده نکنید. نصب لاین های نوری روکار در اتاق خواب متداول تر است و اثربخشی بیشتری در تمرکز افراد دارد. با استفاده از این نور ایجاد خستگی در چشم ها به حداقل می رسد و افراد می توانند با دقت بیشتری به مطالعه بپردازند. 

شگفت آفرینی لاین نوری آویز در کنار نور خطی

قیمت لاین نوری سقف آویز و خطی تفاوت چندان محسوسی با یکدیگر نداشته و شما می توانید برای تزیین و تامین نور ساختمان خود تجهیزات متنوعی را خریداری کنید بدون اینکه نگران پرداخت مبالغ زیاد باشید. 

یکی از زیباترین جلوه های نورپردازی استفاده همزمان پروفیل های نور خطی و آویز در کنار یکدیگر است. بسیاری از ساختمان های تجاری مانند رستوران ها یا فروشگاه ها و همچنین ساختمان های مسکونی دوبلکس با استفاده از این روش چهره دلپذیری پیدا کرده اند و از حالت قدیمی و غیر مدرن بیرون آمدند. 

در ادامه چند مدل نورپردازی برای استفاده از پروفیل های نور خطی آویز و روکار یا توکار را برای شما عنوان می کنیم تا بتوانید با استفاده از این ایده ها عملیات اجرای نورپردازی را بهتر انجام دهید: 

نورپردازی پلکان: پلکان هایی که به صورت مارپیچ ساخته می شوند پتانسیل لازم برای به کارگیری نور خطی آویز در کنار دیگر پروفیل های نور خطی را دارند و در صورتی که بتوانید پروفیل آویز را در قسمت وسط قرار دهید و اطراف آنها را با پروفیل های نور خطی توکار بیارایید جلوه شگفت انگیزی به وجود خواهد آمد. 

سقف آشپزخانه: نصب پروفیل نور خطی در سقف آشپزخانه به صورت روکار یا توکار باعث می شود نور لازم در تمام قسمت ها و کابینت ها فراهم گردد. اما علاوه بر این می توان با استفاده از یک نور خطی آویز زیبا در قسمت جزیره یا اپن علاوه بر ایجاد نور مطلوب جهت انجام فعالیت ها زیبایی چشم نوازی را نیز دراین قسمت پدید آورد.  

مزون لباس عروس: مزون ها بایستی با استفاده از نور کافی مجهز شده باشند تا لباس عروس به خوبی به چشم بیاید و قسمت های براق آن با استفاده از نور مطلوب دیده شود. سقف مدون که با استفاده از نور خطی روکار روشن می شود اما برای اینکه تمرکز مشتریان را بر روی تک تک لباس ها بالا ببرید می توانید از نورهای خطی آویز متعدد استفاده کنید. 

جدیدترین قیمت لاین نوری سقف در شرکت تولیدی پاخور

قیمت لاین نوری سقف  با توجه به فاکتورهای گوناگون از جمله طول نور خطی و همچنین ابعاد آن سنجیده می شود. شرکت تولید کننده پاخور توان خرید مشتریان را در نظر گرفته است و با توجه به آن قیمت منصفانه ای برای تمام محصولات خود ارائه می دهد. 

مشتریان دائمی و ثابت این مجموعه تولیدی در سرتاسر کشور سفارش های خود را از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت تولیدی انجام می دهند. ارسال محصولات در اسرع وقت انجام می گردد و بدین ترتیب خریداران همیشه رضایت کامل را از دریافت به موقع و سالم محصول دارند. 

این شرکت تولیدی سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع نورهای لاینی دارد و برای تولید آنها از آلومینیوم آنادایز شده بهره برده است. همانطور که می دانید پروفیل های نور خطی موجود در بازار که با استفاده از نوعی پلاستیک تولید می شوند استقامت لازم در برابر دما و فشار یا ضربه را ندارند و پس از مدت زمانی کوتاه نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا خواهند کرد. 

شرکت تولیدی پاخور از طریق به کارگیری فلز آلومینیوم با کیفیت آنادایز شده طول عمر زیادی را برای محصولات خود فراهم آورده است و می توانید بدون داشتن نگرانی تا مدت زمانی زیاد از این محصولات استفاده کنید. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها بهره ببرید.