چراغ خطی توکار کناف در جهت مدرن سازی ساختمان و طراحی داخلی یا خارجی آن کاربرد دارد و به عنوان یک روش موثر شناخته می شود تا بتوان از طریق آن فضای دلنشینی را به وجود آورد. این محصول پرکاربرد نوری مرموز و غیر محسوس را پدید می آورد که گزینه ایده آل برای به وجود آمدن مکان های آرامش بخش محسوب می شود. 

قرار دادن این چراغ ها در نزدیک مبلمان و همچنین پر کردن سقف اتاق نشیمن با استفاده از آنها باعث می شود محیط جذاب برای پذیرایی از مهمان ها داشته باشید و همه نگاه ها را به اطراف جلب کنید. استفاده بهینه از تمام نور ایجاد شده در فضا از دیگر مزایای چراغ خطی توکار کناف محسوب می شود که در مقابل تجهیزات قدیمی راندمان چندین برابری دارد. 

گاهی اوقات روش های خلاقانه چنان تغییراتی در ظاهر ساختمان به وجود می آورند که شاید باور نداشته باشید که با انجام هزینه ای نه چندان زیاد ساختمان شما تا این حد تغییر کرده باشد. یکی از روش های جدید نصب این چراغ های مخفی توکار قرار دادن آنها در شکاف دیوار است که از طریق آن می توان نواقص و معایب موجود در معماری ساختمان را پوشاند و آنها را به فرصت تبدیل کرد. 

نوردهی یکنواخت و مطلوب این چراغ ها میزان استفاده از آنها را پررنگ تر نموده و امروزه شاهد افزایش فروش انواع نورهای لاینی در سطح بازار هستیم و فروشندگان معتبر که خود به عنوان تولید کننده نیز فعالیت می کنند سهم قابل توجهی از این بازار را در دست گرفته اند. 

نورپردازی مخفی را در چه مکان هایی انجام دهیم؟ 

نورهای لاینی اجرا شده

چراغ خطی توکار کناف گزینه ایده آل برای ایجاد نورهای غیرمتمرکز محسوب شده و با استفاده از آن فضا طوری روشن می شود که بیننده حضور منبع نور را احساس نخواهد کرد. این فناوری کاربردهای فراوانی دارد و نصب نورهای لاینی کناف با توجه به این تنوع کاربری در مکان های مختلفی از ساختمان صورت می پذیرد. از جمله مهمترین و محبوب ترین روش های نصب چراغ های خطی توکار می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • داخل قفسه ها: قفسه ها از جمله کتابخانه یا دکوراسیون آشپزخانه مکان هایی هستند که می توان با استفاده ازچراغ خطی توکار کناف  آنها را مزین و روشن نمود. نور مخفی و یکنواختی که از این طریق پراکنده می شود جذابیت چندین برابری به قفسه ها داده و چهره آنها را به کلی دگرگون خواهد کرد. 
  • زیر کابینت: نصب نور مخفی در زیر کابینت یک روش متداول است که امروزه بدون وجود آن نقص بزرگی در آشپزخانه احساس می گردد. چراغ های توکار به راحتی در قسمت زیر کابینت ها نصب می شوند و علاوه بر اینکه روشنایی به وجود می آورند باعث می شوند فرد کاربر بتواند با دقت و سهولت بیشتر به کارهای خود بپردازد. 
  • قسمت های مخفی راه پله: راه پله ها دارای قسمت های مخفی هستند که پتانسیل لازم برای نصب چراغ های خطی توکار را دارند. شما می توانید ظاهر راه پله ها را از طریق نصب این پروفیل های نور خطی بسیار زیباتر کنید. 
  • لبه ها: قسمت های داخلی آیا بیرونی ساختمان که دارای لبه هستند مکان های مناسبی جهت نصب پروفیل نور خطی توکار به شمار آمده و از این طریق می توانید جلوه های نورانی جذابی را به وجود آورید. 
  • نمای ساختمان: نصب نور خطی توکار در قسمت نمای ساختمان در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است و ساختمان هایی که از این طریق تزیین می شوند بسیار چشمگیرتر هستند و این امر در جهت فروش بهتر آنها نیز بسیار کمک کننده است. 

میزان نوردهی نورهای لاینی توکار

چراغ خطی توکار کناف نوردهی فوق العاده ای دارد و از آنجا که قطعه ای به نام دیفیوزر برای آن نصب گردیده است می تواند حداکثر بازدهی را از انرژی الکتریکی دریافت شده داشته باشد. میزان نورردهی هر کدام از پروفیل های نور خطی بستگی به نوع ال ای دی به کار گرفته شده در آن دارد. هر چقدر ال ای دی ها پهن تر وپرقدرت تر باشند میزان نورردهی نیز بیشتر خواهد بود. 

همچنین ال ای دی های متراکم تر نور بیشتری را متساعد می کنند و برای استفاده در مکان هایی که نیاز به نور بیشتری احساس می شود مناسب هستند. گاهی اوقات کاربران برای اینکه بتوانند از نور بیشتری برخوردار شوند چند ردیف ال ای دی را در داخل پروفیل نور خطی می چسبانند و از این طریق روشنایی را چندین برابر افزایش می دهند. 

میزان طول پروفیل نور خطی نیز در میزان نوردهی موثر بوده و به همان میزان که از این پروفیل ها برای انجام پروژه نورپردازی استفاده می کنید نور خواهید داشت. هر چقدر نورهای لاینی طویل تر باشند منطقه وسیع تری را تحت پوشش قرار داده و در نتیجه نور متساعد شده قدرت بیشتری خواهد داشت. 

با توجه به توضیحات داده شده می توان نتیجه گرفت که در هنگام خرید کاربرد نور مخفی را نیز در نظر بگیرید و بر اساس آن اقدام به تهیه ال ای دی نمایید. برای اینکه بدانید برای هر پروفیل نور خطی چقدر ال ای دی جهت کاربرد مد نظرتان نیاز دارید با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید. بدین ترتیب احتمال خطا و ریسک بسیار پایین آمده و شما می توانید یک خرید کامل و جامع را انجام دهید. 

پیشرفت در حوزه روشنایی با پروفیل نور خطی

چراغ خطی توکار کناف

چراغ خطی توکار کناف  یک وسیله جدید و فناوری به روز است که پیشرفت فراوانی را در حوزه روشنایی به وجود آورده است. تجهیزات نورپردازی قدیمی با داشتن نوری متمرکز و بی کیفیت تنها در جهت برآورده کردن نیازهای اولیه روشنایی موثر بودند. با به روی کار آمدن پروفیل های نور خطی که در دسته بندی های روکار، توکار و آویز تولید می شوند صنعت نورپردازی با شدت بیشتری به سمت جلو پیش می رود. 

امروزه پروفیل های نور خطی با کیفیت که با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ساخته می شوند به عنوان پرطرفدارترین محصولات و با کیفیت ترین آنها شناخته شده و بازار خرید و فروش پررونقی دارند. تولید کنندگان اصلی این محصول همواره درصدد هستند تا با تکمیل اطلاعات خود و به روز کردن خط تولید، کیفیت محصولات را بالاتر برده و همزمان با سرعت و روند جهانی پیش بروند. 

مطمئناً محصولاتی که به روزتر باشند و خلاقیت در ساختار آنها موج بزند طرفداران بیشتری داشته و می توانند در بازار رقابت محصولات روشنایی پیروز شوند. با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که خرید پروفیل نور خطی از منابع معتبر و نمایندگان فروش پرسابقه باعث می شود بتوانید محصولاتی را تهیه کنید که از همه نظر آزمایش شده اند و می تواند انتظارات شما را از داشتن محصولی با دوام و نوری با کیفیت برآورده سازند. 

آیا می توان در نور خطی از لامپ های قدیمی استفاده کرد؟

چراغ خطی توکار کناف طوری طراحی شده است که امکان نصب ال ای دی های خطی و نواری در آن موجود باشد. معمولا از چراغ های قدیمی نمی توان در این پروفیل ها استفاده کرد زیرا ساختار طویل آنها نیازمند به کارگیری نوارهای نوری است که بتوانند سرتاسر پروفیل را روشن کنند. 

از آنجا که لامپ های قدیمی دمای بالایی را تولید می کنند به کارگیری آنها در پروفیل نور خطی ممکن است به تجهیزات داخلی آن آسیب برساند. همچنین دیفیوزر قرار گرفته شده بر روی این پروفیل که از نوعی پلیمر ساخته شده است احتمال دارد در اثر این دمای بالا دچار تغییر شکل شود. 

این تغییر شکل به شکل امواجی بر روی سطح دیفیوزر پدید می آیند که تاثیرات منفی بر پخش یکنواخت نور گذاشته و کیفیت نوردهی نور خطی را به شدت پایین می آورند. بنابراین بهتر است از ال ای دی های نواری برای نوردهی چراغ خطی توکار کناف استفاده کنید تا بدین ترتیب بتوانید از نوری لذت بخش استفاده کنید. 

شرکت تولیدی پاخور

چراغ خطی توکار کناف تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور در شرایطی ساخته شده است که تمام استانداردهای لازم رعایت گردیده و بدین ترتیب می تواند تا سالیان سال بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. 

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یک مجموعه مستقل تولیدی توانسته است سوابق درخشان و تجارب کاری مفیدی از خود بر جای بگذارد. این شرکت تولیدی انواع تجهیزات نور خطی را در بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه داشته است و امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده است. 

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه تولیدی پاخور پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه انتخاب مناسب ترین پروفیل نور خطی دریافت کنید و از مشاوره ها و راهنمایی های رایگان آنها بهره ببرید.