قیمت نور مخفی کناف با توجه به پهنا و ابعاد آن و همچنین ضخامت در نظر گرفته شده برای تولید این محصول و دیگر عوامل تعیین می گردد. اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به جزئیات محصول نور خطی بیندازیم لازم است اطلاعات اولیه در رابطه با آن را به دست بیاوریم. 

نور مخفی کناف در واقع محصولی است که برای نورپردازی یک ساختمان به کار گرفته می شود. اما این نورپردازی با نورپردازی های معمولی تفاوت دارد. نورپردازی های مخفی به صورت پنهانی انجام می شوند و فرد بیننده متوجه حضور منبع نور نخواهد شد. منبع نور که همان ال ای دی های نصب شده در داخل محفظه نور مخفی هستند با متساعد کردن نور به جهات مختلف می توانند محیط را روشن کنند. 

اما هنگامی که پروفیل نور خطی را در قسمت پنهان و مخفی قرار می دهید این ال ای دی ها دیده نشده و تنها نور متساعد شده از آنها در فضا پخش می گردد. در چنین شرایطی افراد حاضر با نگاه کردن به نور دچار ضعف در چشم ها نگشته و آرامش مطلوبی را تجربه خواهند کرد. 

شما می توانید نورهای لاینی مخفی را در قسمت های مختلف مانند سقف کاذب یا کناف و همچنین در زیبایی های معماری به کار ببندید و جلوه آنها را تا چندین برابر افزایش دهید. قیمت نور مخفی کناف نیز با توجه به وسایل گران قیمت نورپردازی امروزی یا قدیمی بسیار مناسب تر است و هنگامی که نتیجه اجرای نورپردازی با استفاده از این وسیله را ببینید و هزینه مربوط به تهیه آن را در نظر بگیرید شگفت زده خواهید شد. چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول داشته باشید تا انتهای مطلب را دنبال کنید. 

کاربرد نور مخفی در سالن های انتظار

نور مخفی در سالن انتظار

قیمت نور مخفی کناف در مدل های مختلف آن تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و از آنجا که ساختار همه آنها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب شکل گرفته است می توان گفت یک محصول اقتصادی و مرغوب به شمار می آید. 

اما کاربرد نور مخفی بسیار متنوع است و مدل های گوناگونی از آن توسط شرکت های تولیدی معتبر به بازار روانه شده اند. از جمله مهمترین و رایج ترین کاربردهای این محصول می توان به استفاده از آن در سالن های انتظار اشاره کرد. اگر دقت کرده باشید در سالن انتظار مربوط به درمانگاه یا بیمارستان و همچنین دانشگاه یا سایر مکان های عمومی نورهای مخفی وجود دارد که باعث ایجاد حس آرامش برای افراد حاضر می گردد. 

از آنجا که پروفیل های نور خطی به صورت خطی و در یک راستا نصب می شوند گزینه مطلوبی برای سالن انتظار به شما رفته و شما می توانید از طریق نصب این محصول به صورت خلاقانه نمای زیبایی را برای محیط به وجود بیاورید. 

چنانچه در سالن انتظار از معماری های جذاب یا المان های زیبا استفاده می کنید می توانید از طریق به کارگیری نورهای لاینی مخفی جذابیت آنها را افزایش داده و باعث بهتر دیده شدن آنها شوید. بدین ترتیب فرد حاضر در سالن مشغول تماشای فضای جذاب اطرافش خواهد شد و تایم انتظار را با سهولت بیشتر طی خواهد کرد. 

افزایش فروش با جدیدترین تجهیزات نوری

قیمت نور مخفی کناف در برابر سودآوری که دارد قابل مقایسه نبوده و این موضوع برای دارندگان فروشگاه یا صاحبان مشاغل مختلف که نیاز به نمایاندان اجناس خود دارند حائز اهمیت فراوانی است. 

یک فروشگاه لباس یا جواهر را در نظر بگیرید که برای جلب نظر مشتریان نیاز به داشتن نور کافی و متمرکز دارد تا بتواند اجناسی را که در نظر گرفته است را بیشتر بنمایاند. مسلماً به کارگیری تجهیزات نورپردازی قدیمی نمی تواند انتظارات این فروشنده را از داشتن فضای مطلوب برآورده سازد. بنابراین بهتر است از نوری استفاده کند که توجه بیننده بیشتر به اجناس جلب شود تا منبع نور. 

نور مخفی کناف در رسیدن به این هدف بهترین گزینه محسوب شده و با نصب آن در ویترین یا قسمت های مخصوص قرارگیری لباس ها می توان توجه مشتریان را به خوبی جلب نموده و بدین ترتیب مسیر حرکت آنها را به سمت محصولات مذکور تغییر داد. 

به کارگیری این روش موجب می شود در مدت زمانی کوتاه افزایش فروش را شاهد باشید و در ادامه مشتریان ثابت و دائمی نیز به دست بیاورید. قیمت نور مخفی کناف چندان زیاد نیست و حتی فروشندگانی که یک مغازه کوچک دارند نیز می توانند به راحتی نسبت به خریداری آن اقدام نموده و فروشگاه کوچک خود را به یک محیط لاکچری و جذاب تبدیل کند. 

نصب نورهای لاینی در هر نوع سقف

نور مخفی کناف

قیمت نور مخفی کناف در فروشگاه های مختلف متفاوت است و از آنجا که تولید کنندگان گوناگون با استفاده از مواد اولیه مختلف اقدام به تولید این محصول نموده اند قیمت های آنها نیز با یکدیگر فرق می کند. اما این تنوع در مدل نباید باعث شود کیفیت را فدای قیمت کنید. 

استفاده از انواع نورهای لاینی برای تمام سقف ها میسر است و می توان آنها را در ساختمان های گوناگون و قسمت های مختلف آنها نصب نمود. از جمله رایج ترین مدل های نورپردازی در سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • سقف آشپزخانه: نورپردازی آشپزخانه به صورت مخفی باعث می شود آرامش بیشتری برای کار کردن داشته باشید و از طریق نور مطلوب ایجاد شده بدون وجود سایه به فعالیت های روزانه خود بپردازید. 
  • سقف فروشگاه: فروشگاه هایی که با استفاده از نور مخفی کناف مزین شده اند جلوه و شکوه بیشتری نسبت به مراکز تجاری دیگر دارند و توجه افراد را به وجود محصولات با کیفیت خود جلب می کنند. 
  • سقف پذیرایی: مهمترین و رایج ترین کاربرد این محصول نصب آن در سقف پذیرایی منزل یا محل کار است که باعث می شود اتاق نشیمن زیبا و جذابی داشته باشید و از طی کردن اوقات استراحت در آن لذت ببرید. شما می توانید از طریق ترکیب نورهای مختلف جذابیت بصری موجود در فضا را نیز افزایش دهید. 
  • سقفسالنهمایش: سالن های همایش مکان هایی هستند که وجود نور کافی و یکنواخت در آنها ضروری است تا بدین ترتیب عملیات فیلمبرداری با کیفیت بالاتری انجام شود و پرستیژ فضا به خوبی حفظ گردد. 

مزیت گفتگو آنلاین با فروشنده اصلی

قیمت نور مخفی کناف مقوله ای است که پرداختن به آن باعث می شود برنامه ریزی و بودجه بندی مناسبی داشته باشید و با توجه به هزینه ای که قرار است صرف کنید حداکثر خرید را انجام دهید. بدین ترتیب پایین توانست با پرداخت هزینه مناسب بیشتری بازدهی را به دست بیاورید. 

یک راه مناسب و بدون ریسک برای رسیدن به این هدف تماس کارشناسان حرفه ای و با تجربه فروش است که از طریق داشتن مهارت بالا و همچنین تجربه زیاد می توانند کمک ها و راهنمایی های ارزنده ای را برای مشتریان خود داشته باشند. 

از طریق گفتگوی آنلاین یا تلفنی ارتباط با این عزیزان صورت پذیرفته و شما می توانید هرگونه سوال در مورد ساختار محصول یا کیفیت آن داشته باشید بپرسید و پاسخ های مفید و جامع دریافت کنید. همچنین به دست آوردن قیمت های جدید و به روز نیز از همین طریق میسر است و با داشتن جدیدترین قیمت ها قادر خواهید بود در میان تنوع محصولات گشت بزنید و با توجه به مبلغ در نظر گرفته شده انتخاب خود را انجام دهید. 

ذکر این نکته ضروری است که جهت انجام گفتگوی آنلاین و دریافت مشاوره با فروشندگان اصلی و نمایندگان معتبر آنها تماس بگیرید تا در دام افراد سودجو نیفتید بعد خرید اجناس بی کیفیت و نامرغوب پیشگیری نمایید. 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت نور مخفی کناف ارائه شده توسط شرکت تولیدی پاخور بسیار مقرون به صرفه و منصفانه است و به همین دلیل است که این شرکت توانسته است در مدت زمانی نه چندان طولانی شهرت بسیاری کسب نموده و مشتریان زیادی در سرتاسر کشور داشته باشد. 

کیفیت محصولات تولید شده توسط این مجموعه به حدی است که می تواند به راحتی با محصولات مشابه خارجی رقابت کند و زمینه برای صادرات محصولات شرکت تولیدی نیز فراهم است. خریداران زیادی هر ساله برای خرید جزئی یا کلی محصولات شرکت تولیدی پاخور اقدام می کنند و از این طریق سودآوری قابل ملاحظه ای را خواهند داشت. 

این شرکت تولیدی همواره تلاش نموده است تا محصولاتی را تولید کند که حداکثر ظرافت را داشته باشند و بدین ترتیب نظر مشتریان سخت پسند را نیز جلب نموده است. خرید آنلاین از شرکت تولیدی پاخور نیز یکی دیگر از تسهیلاتی است که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی کند. 

کارشناسان با تجربه و حرفه ای فعال در این شرکت نیز همیشه آماده هستند تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند و تمام تجربیات خود را خالصانه در اختیار قرار دهند.  منتظر تماس شما هستیم.