امروزه یکی از مهم ترین مصادیق یک خانه نوساز و زیبا از نتظر جلوه های بصری، نورپردازی است و اشخاصی که در حوزه ساختمان و دیزاین وابسته به آن فعالیت دارند، به میزان دو چندان باید به این مسئله دقت کنند.

لاین نوری سقف یکی از تکنولوژی های جدیدی است که امروزه در حوزه نورپردازی سقف کاربرد دارد و در این نوشتار وب سایت پاخور که افتخار حضور شما را داریم ، قصد داریم تا این نور خطی زیبا را به صورت کامل برای شما شرح دهیم، تا انتهای این پست از وبلاگ با ما همراه باشید .

معرفی اجمالی لاین نوری سقف

معرفی لاین نوری سقف و کاربرد های آن

امکان دارد هنگامی که به یک هتل یا منزل زیبای آشنایان خود رجوع کرده‌اید، با یک سلسله لامپ های زیبا و متوالی با طرح های خطی مواجه شده و حسن سلیقه و دکوراسیون صاحب آن کاشانه را تحسین کرده باشید.

این روشنایی و نورپردازی زیبا به صورت خطی ، چیزی جز لاین نوری سقف نیست و خرسندیم که مجموعه پاخور در این حوزه جزو برند های مطرح بازار در فروش و ارائه این محصول است.

جامعه هدف ارائه خدمات در وبسایت پاخور شما سروران گرامی هستید و طیف گسترده‌ای از تنوع محصولات ویژه، در وب سایت فروشگاهی ما برای شما محفوظ است.

این مجموعه ادوات روشنایی متشکل از یکسری پروفیل نور خطی مخصوص برای پایه و همچنین لامپ خطی است که بر روی پروفیل آن نصب می‌شود تا این جلوه بی نظیر را خلق کند.

تنوع بسیار این حوزه به خریدار امکان اخذ انتخاب های بسیار زیادی را اعطاء می‌کند، از لاین های خطی گرفته تا لاین هایی به شکل شش ضلعی ، همگی برای تهیه در دسترس هستند.

انواع مختلف لاین نوری سقف

معرفی لاین نوری سقف و کاربرد های آن

با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصول و امکان تزئین دکوراسیون سقف خود به این شیوه نورپردازی نوین، بهتر است تا با انواع لاین نوری سقف و پروفیل های مورد استفاده نیز به شرح زیر آشنا شویم:

  • لاین نوری توکار: این نوع از لاین نوری سقف که به صورت خطی شکل است و همچنان که از نامش پیداست، دفیوزر رویه‌ای دارد و می‌توان بر حسب سلیقه و نظر متخصصین از آن استفاده کرد و وجود پروفیل مرغوب در تهیه آن ، محبوبیت آنرا دوچندان کرده است.

شایان ذکر است که بدانید این مدل در فروشگاه ما دارای دو نسخه بدون لبه و دارای لبه است.

  • لاین نوری لوستری: یکی از کالا های محبوبی که مناسب سخت پسندان است، نور خطی لوستری مجموعه پاخور است که در ابعاد و اندازه های مختلف برای تهیه در دسترس قرار دارد، این کالا در حوزه لاین نوری سقف یکی از لوکس ترین و مرغوب ترین ها به شمار می‌آید، این نوع نیز دارای انواع خطی و شش ضلعی شکل است.
  • لاین نوری قوس‌دار: یکی دیگر از ادوات نوری زیبای لیست ما لاین نوری قوس‌دار است که در عبارات عامیانه از آن با عنوان قرنیز نیز یاد می‌گردد، این کالا به دلیل قوس ویژه و همچنین چراغ های ال‌ای‌دی زیبا، در محیط های بسته و کاذب بسیار کاربرد دارد.

همچنین به دلیل وجود قوس های بسیار زیبا و مهندسی شده، امکان شخصی سازی نوردپردازی محیط به میزان دوچندانی برای شما فراهم است و پاخور شما را در این قسمت به میزان زیادی می‌تواند یاری کند.

راهکار های مهم در نورپردازی سقف

معرفی لاین نوری سقف و کاربرد های آن

پس از معرفی و ذکر نکات مختلفی درباره این کالا های محبوب که امروزه به وفور نیز در بازار یافت می‌شود، ممکن است سوالاتی را در ذهن خود مبنی بر شرایط نگهداری و نحوه تجهیز منزل خود به همراه داشته باشید و ما در وبسایت پاخور مفتخر به پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

شایان ذکر است که بدانید در صورت هرگونه نیاز به طرح سوال و مشاوره در باره اجرا یا تهیه لاین های نوری، می‌توانید به صورت کاملا رایگان با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را مطرح کنید.

  • نکته شماره یک : بهترین و ابتدایی ترین توصیه ما به شما برای جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی، مشورت به نحو احسن با اشخاص متخصصی است که شما در تحقق امر دکوراسیون منازل خود آنها را به همراه دارید، اگر در مراحل ابتدایی بتوانید سلیقه خود را شناسایی کنید، طبیعتا زمان بیشتری نیز در اختیار خود خواهید داشت.
  • نکته شماره دو: امروزه به دلیل نیاز بسیار زیاد بازار، ممکن است چراغ هایی را مشاهده کنید که قیمت بسیار کمتری به نسبت فروشگاه های رسمی و تولیدی ها دارند، اما متاسفانه این لامپ ها از نوع گونه های غیر استاندارد هستند که مداومت عمر بسیار کمتری نسبت به همتایان اصلی خود دارند.

در مواردی نیز حتی عدم رعایت این مسائل و تهیه لامپ های غیر استانداردسبب ایجاد آتش‌سوزی در منازل شده و توصیه ما به شما سروران گرامی، تهیه موارد مورد نیاز خود از فروشگاه های رسمی و دارای تجربه بالای کاری است.

  •  نکته شماره سه: در ابتدای تهیه لامپ به جنس آن دقت کنید و حتما از فروشنده لامپ بپرسید که به چه میزانی از آمپراژ برقی نیاز دارید، رعایت این نکته در افزایش طول عمر لامپ های شما بسیار سودمند خواهد بود.

برخی از لامپ های موجود در بازار، رابطه تنگاتنگی با میزان مصرف برق منزل شما دارند باید به آن بسیار توجه کرد.

  • نکته شماره چهار: به جنس سقف و دیوار های خود توجه شایان ذکری داشته باشید، بعضی از پروفیل های پایه که چراغ بر روی آنها تعبیه شده است مخصوص استفاده درسقف های کناف هستند و رعایت این موضوع، به میزان ظرافت دکوراسیون شما می‌افزاید.

معرفی لاین نوری سقف و کاربرد های آن

سخن آخر

از اینکه تا انتهای این مقاله از سایت پاخور با ما همراه بودید بسیار مفتخریم، در این همراهی ما به معرفی لاین نوری سقف و انواع مختلف آن اقدام کردیم و با ذکر جزئیاتی مهم، تجارب کاری خودمان را با شما به اشتراک قرار دادیم.

در صورتی که به این قبیل کالاهای منحصر بفرد علاقه دارید، می‌توانید از سایر قسمت های مختلف سایت پاخور نیز دیدن کرده و با ذکر نظرات خود، مارا در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به خودتان یاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایذ محصولات نیز می توانید به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه نماید .