تصمیم گیری در مورد استفاده از لامپ های خطی می تواند تعیین کننده میزان جذابیت دکوراسیون نورپردازی گردد و در به وجود آمدن مکانی زیبا و آرامش بخش تاثیر زیادی داشته باشد. لامپ های خطی و چراغ خطی توکار کناف امروزه به صورت متداول تر از گذشته در اختیار دکوراسیون کاران قرار گرفته اند و برای نورپردازی ساختمان بهره گیری می شوند جزو مدرن ترین تجهیزات نورپردازی هستند. 
این پروفیل های نور خطی مصرف انرژی پایینی دارند و به همین دلیل می توان از آنها برای قسمت های بیرونی ساختمان نیز استفاده کرد. به کارگیری نور خطی در قسمت نمای ساختمان و روشن ماندن آنها در تمام طول شب باعث مصرف انرژی زیادی نشده و علاوه بر اینکه ساختمان را زیبا می کند امنیت بیشتری را نیز فراهم خواهد آورد. 
امروزه نورهای خطی به عنوان اولین گزینه و پر اولویت ترین انتخاب جهت انجام دکوراسیون های نورپردازی به شمار می روند و نصب آسانی دارند. اما خرید این محصول بایستی با در نظر گرفتن دقت کافی انجام شود تا از داشتن محصولاتی با کیفیت برخوردار شوید. 

بهترین لامپ های خطی در کشور ایران

بهترین لامپ های خطی در کشور

لامپ های خطی که توسط کارخانجات مختلف در کشور ایران تولید می شوند کیفیت های گوناگونی هستند. این محصولات محبوبیت زیادی در میان مردم ایران و کشورهای مخالف پیدا کرده اند و به همین دلیل است که بر تعداد مشتریان آنها به سرعت افزوده می گردد. اما خریداران پروفیل های نور خطی معمولا کیفیت را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند تا بتوانند بیشترین بازدهی را از محصول خریداری شده دریافت نمایند. 
بهترین پروفیل های نور خطی آن هایی هستند که بر اساس استانداردهای جدید ساخته شده باشند. استانداردهای به روز تمام انتظارات افراد را از داشتن یک نور طبیعی و پرقدرت لحاظ نموده اند و کارخانجاتی که بر اساس آنها اقدام به تولید این پروفیل ها می نمایند در واقع قدم در مسیر جو اعتماد مشتری گذاشته اند. 
بدین ترتیب راه برای مراجعات مجدد خریداران فراهم آمده و سودآوری برای هر دو طرف به ارمغان خواهد آمد. لامپ های خطی مرغوب با استفاده از فلزات با کیفیت مانند آلومینیوم آنادایز شده تولید می شوند که در مقابل حرارت و رطوبت مقاومند. همچنین این پروفیل ها می توانند در هر جایی نصب شوند و مدرن ترین نورپردازی ها با استفاده از آنها قابل انجام است. 
از طراحی های مینیمال گرفته تا تزیین نمای بیرون ساختمان از طرف بهره گیری از این محصولات پرکاربرد و زیبا امکان پذیر است. بنابراین جای تعجبی ندارد که پروفیل های نور خطی به سرعت جای محصولات نورپردازی قدیمی را گرفته باشند. 

جنس بدنه پروفیل نور خطی

همانطور که گفته شد در قسمت بدنه لامپ های خطی از نوعی فلز آلومینیوم استفاده می شود که تحت فرآوری های خاص مقاومت تر شده و به هیچ عنوان در برابر رطوبت آسیب پذیر نمی باشد. از جمله مزایای به کارگیری این فلز در قسمت محفظه پروفیل های نور خطی می توان به موارد زیر اشاره نمود: 
استحکام بالاتر: استحکام آلومینیوم آنادایز شده بسیار بالا است و در اثر فشار یا ضربه نمی شکند و تغییر حالت نمی دهد. بدین ترتیب می توان به راحتی آن را در شیار موجود در سقف یا دیوار قرار داده و با اعمال فشاری مناسب فیکس نمود. 
نصب راحت تر: پروفیل های فلزی دارای سوراخ های متعددی هستند که در فواصل منظمی از یکدیگر قرار داده شده اند و بدین ترتیب شخص نصب کننده می تواند تنها با چند عدد پیچ و رولپلاک عملیات نصب را به پایان برساند. 
رنگ نقره ای زیبا: رنگ لامپ های خطی آلومینیومی بسیار زیبا است و از آنجا که فرایند آنادایزاسیون برای آنها انجام گرفته است جلای چشم نوازی دارند و می توانند توجه افراد را به خود جلب کنند. 
انعطاف در کاربرد: این پروفیل ها می توانند در نورپردازی های مدرن یا کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به اینکه فلز آلومینیوم هیچگاه از مد نمی رود می توان برای مدت زمان زیادی روی این محصول حساب کرد. 

برای نور خطی از چه نوع ال ای دی استفاده کنیم؟ 

نور خطی

لامپ های خطی معمولاً به صورت پروفیل های فلزی فروخته می شوند که با استفاده از تجهیزات مختلف تکمیل گشته اند. این محفظه های فلزی محل مناسبی برای قرارگیری رشته های ال ای دی محسوب می شوند و شما می توانید با استفاده از ال ای دی های رشته ای داخل آنها را پر کنید. البته انتخاب نوع منبع نور بر عهده خریدار است و مشتریان می توانند از طریق دریافت راهنمایی افراد با تجربه و پرسابقه که در زمینه نصب پروفیل های نور خطی تجربه دارند استفاده نموده و بهترین گزینه را انتخاب نمایند. 
انتخاب ال ای دی مناسب بایستی بر اساس شرایط موجود انجام گردد به عنوان مثال اگر این محصول را برای تامین روشنایی نمای ساختمان استفاده می کنید نیاز به تهیه ال ای دی های بیش از حد نورانی ندارید. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف ال ای دی های نورانی رشته ای عملیات نورپردازی را انجام دهید و به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید. 
اما عدم نورپردازی در مکان هایی که نیاز نور بیشتری دارند بهتر است با بهره گیری از تعداد بیشتری ال ای دی همراه گردد. محفظه پروفیل نور خطی امکان نصب چندین ردیف ال ای دی را به نصابان می دهد و این افراد می توانند با قرار دادن رشته های ال ای دی در فواصل منظم و مناسب نور مورد نیاز را برقرار سازند. 

پروفیل نور خطی چگونه روشنایی را چند برابر می کند؟ 

تجهیزات به کار گرفته شده در پروفیل های نور خطی دارای ساختاری هستند که در کنار یکدیگر باعث می شوند انرژی الکتریکی با حداکثر بازدهی به نور تبدیل شود. لامپ های خطی با وسیله ای به نام دیفیوزر مجهز شده اند که وظیفه چندین برابر کردن نور را بر عهده دارد. این وسیله کارآمد جهت بازتاب نور را به تمام نقاط تعیین می کند و بدین ترتیب هیچ نقطه ای را بدون روشنایی باقی نخواهد گذاشت. 
اگر تا به حال از لامپ های ال ای دی بدون دیفیوزر استفاده کرده باشید متوجه نور نقطه ای و منظم آن خواهید شد. چنین نوری تنها بخش مشخصی را روشن نموده و با ایجاد نور قوی باعث ایجاد خستگی و ناراحتی در چشم ها می گردد. 
دیفیوزر چنین معایبی را برطرف کرده و با ایجاد نوری آرامش بخش باعث می شود متوجه حضور منبع نور نشوید. همچنین محفظه های پروفیل نور خطی یا همان لامپ های خطی دارای قسمتی به نام هیت سینک هستند که از به وجود آمدن گرمای بیش از حد در پروفیل جلوگیری کرده و بدین ترتیب کیفیت نورردهی را بالا می برد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان یک مجموعه پیشرو در صنعت تولید لامپ های خطی و چراغ خطی دیواری شناخته می شود که با داشتن تجربه و سابقه چندین ساله توانسته است ابزار آلات لازم جهت ایجاد پروژه های نورپردازی گسترده و پیچیده را برای دیزاینرها فراهم بیاورد. این مجموعه تولیدی هر آنچه را که برای نورپردازی ساختمان ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده است. 
از یک ساختمان کوچک یا حتی یک اتاق با مساحت کم گرفته تا بزرگترین سالن های همایش و بلندترین نماهای ساختمان های طویل با استفاده از تولیدات این مجموعه مزین می گردند. شرکت تولیدی پاخور قادر است به راحتی سفارشات عمده را آماده نموده و آنها را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود برساند که این موضوع شهرت و محبوبیت زیادی را برای آن رقم زده است. 
نورهای لاینی تولیدی توسط مجموعه تولیدی پاخور توانایی پخش یک دست نور را دارند که علت آن استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قطعات مرغوب و استاندارد است. کیفیت قطعات مورد استفاده در محصولات شرکت تولیدی پاخور اولویت و اهمیت زیادی برای مدیران این مجموعه دارد و همین موضوع باعث شده است پروفیل های نور خطی این شرکت دارای طول عمر زیادی باشند. 
پل های ارتباطی قرار داده شده در سایت روش های تماس با کارشناسان ما هستند که در نتیجه آن مشتریان می توانند از خدمات مشاوره رایگان بهره برداری نموده و مناسب ترین محصول را انتخاب کنند.