نورپردازی سقف بدون کناف نیز با استفاده از نورهای لاینی صورت می‌پذیرد. به کارگیری صحیح نورهای خطی به همراه کمی خلاقیت باعث می‌شود سقف اتاق‌ها و پذیرایی به طرز شگفت‌انگیزی تغییر کند و زیباتر شود. هر کدام از پروفیل‌های نور خطی مدل خاصی دارند و با توجه به ساختار منحصر به فرد خود برای کاربردهای مختلف طراحی شده‌اند. این وسایل مدرن نورپردازی نصب راحتی دارند و با توجه به اینکه راندمان بالایی را ارائه می‌دهند زمان زیادی برای نصب از کاربران نمی‌گیرند.

ایجاد محیط زیبا و روشنایی دلپذیر در ساختمان‌های کوچک و بزرگ توسط این تجهیزات فراهم آمده است و افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف نورپردازی این پروفیل‌های نور خطی را در انواع نورپردازی سقف برای کوچکترین فضاها نیز به کار ببندند. ما در این مطلب شما را با این محصول بیشتر آشنا می‌کنیم و اطلاعات لازم را در زمینه خرید و دریافت قیمت جدید آن ارائه خواهیم داد. 

تمرکز نور بر اجزای خاص

انواع نورپردازی سقف

انواع نورپردازی سقف امروزه شکل مدرنی به خود گرفته‌اند و بیشتر افراد به دنبال پیاده‌سازی طرح‌های ترند و خلاقانه بر روی سقف ساختمان خود می‌گردند. یکی از ویژگی‌هایی که سبب ایجاد تنوع در طرح‌های نورپردازی سقف شده است امکان تمرکز نور توسط پروفیل‌های نور خطی بر روی اجزای خاص است.

پیروی از توابع استاندارد در پخش نور توسط این تجهیزات پیشرفته باعث می‌شود بتوانید روشنایی را به صورت منظم و کنترل شده بر روی عناصر مد نظرتان پراکنده سازید. این قابلیت در تجهیزات نورپردازی قدیمی وجود نداشته و به همین دلیل است که امروزه تمام افرادی که قصد انجام دکوراسیون نورپردازی دارند برای خرید نورهای لاینی خطی اقدام می‌کنند.

در نظر گرفتن زوایای مناسب برای رسیدن به این هدف در هنگام نصب از اهمیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد می‌شود پس از انجام آزمون و خطا و بررسی تمام زوایا عملیات نصب را انجام دهید. بدین ترتیب خواهید توانست نور را در مسیر درستی هدایت کرده و در زیباتر شدن محیط و برجسته تر گردیدن عوامل مختلف موثر باشید. 

به کارگیری المان‌های نوری دکوراتیو

انجام انواع نورپردازی سقف به همراه بهره‌گیری از المان‌های نوری مختلف و ترکیب آنها با هم موجب رقم خوردن پروژه‌های پیچیده و چشمگیر می‌شوند. پروفیل‌های نور خطی در انواع مختلفی از جمله روکار،  وکار و آویز تولید می‌شوند که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر و پیروی از ایده‌های خلاقانه تغییرات عمیقی در شکل ظاهری فضا به وجود می‌آورند.

تجهیزات نورپردازی امروزی دارای ظاهری زیبا و لاکچری هستند و می‌توانند به صورت روکار نصب شده و علاوه بر تامین روشنایی محیط به عنوان یک المان دکوراتیو نیز به نظر بیایند. بنابراین می‌توان گفت داشتن یک دکوراسیون شیک و جدید شامل صرف هزینه‌های بالا نمی‌گردد و شما می‌توانید تنها با خرید تجهیزات نور خطی هم روشنایی داشته باشید و هم فضایی جذاب جهت جذب مخاطب یا مشتری. 

نورهای لاینی لوستری برای ساختمان‌های بلند

نورپردازی سقف

گاهی اوقات برای انجام انواع نورپردازی سقف ساختمان‌های بلند به چالش‌هایی برمی‌خوریم که یک نمونه از آنها فاصله زیاد منبع نور و کف زمین است. در چنین مکان‌هایی ممکن است نور به حد کافی به قسمت پایین کشیده نشود و با ایجاد سایه‌های ناخوشایند خستگی را برای چشم‌ها به همراه داشته باشد. پروفیل های نور خطی لوستری که با نام نورهای لاینی آویز نیز شناخته می‌شوند این معایب را برطرف نموده‌اند.

در واقع شما می‌توانید با بهره‌گیری از این تجهیزات فاصله میان منبع نور و قسمت‌های پایین‌تر و نزدیک به کف را کم کنید. بدین ترتیب افراد حضور نور و روشنایی را بیشتر حس می‌کنند و برای انجام فعالیت‌های خود آرامش بیشتری دارند. نصب نورهای خطی آویز با استفاده از سیم بکسل انجام می‌شود که مقاومت بسیاری در برابر کشش و فشار دارد. پروفیل‌های نور خطی با استفاده از این سیم بکسل‌ها به سقف نصب می‌شوند و پروژه انواع نورپردازی سقف به صورت کامل اجرا خواهد شد.

یکی از مزیت‌های به کارگیری این نورهای آویز این است که می‌توانید ارتفاع ساختمان را کمتر جلوه دهید و بدین ترتیب در ایجاد تعادل و تناسب میان اجزای موجود نقش موثری داشته باشید. 

تاثیر نور مخفی سقف در آرامش محیط

انواع نورپردازی سقف امروزه با استفاده از روش‌های متنوع و خلاقانه انجام می‌شود در جهت به وجود آوردن فضایی آرام و ایجاد نوری غیر مستقیم انجام می‌گردد. نورپردازانی که بتوانند به این هدف دست پیدا کنند در واقع سوابق کاری ارزشمندی از خود بر جای می‌گذارند که می‌تواند در جهت پیشرفت آنها موثر بوده و برای پروژه‌های بعدی آماده می شوند.

نورپردازی مخفی در سقف معمولا در قسمت کناف یا سقف کاذب انجام می‌گردد تا نور متساعد شده از پروفیل‌های نور خطی به صورت غیر مستقیم در فضا پراکنده گردد. شرکت پاخور محصولاتی را تحت عنوان نورهای لاینی توکار تولید می‌کند که بهترین گزینه برای انجام چنین نورپردازی محسوب می‌شوند.

این پروفیل‌های نور خطی مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند می‌توان آنها را به راحتی درون سقف کاذب جای داد. همچنین اندازه محفظه فلزی این پروفیل‌ها به صورت استاندارد طراحی شده تا با اندازه سقف کاذب‌ها هماهنگی لازم را داشته باشند. نورهای مخفی موجود در سقف علاوه بر اینکه نوری چشم نواز و آرامبخش را تولید می‌کنند دختر زیبایی ساختمان تاثیر زیادی دارند و توجه افراد را به خود جلب می‌نمایند. 

سقف آشپزخانه را غرق نور کنید

انواع نورپردازی سقف در آشپزخانه موجب می‌شود کاربران بتوانند فعالیت‌های خود را با دقت بیشتری به سرانجام برسانند. از جمله مزایای نورپردازی سقف آشپزخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • دقت در انجام کار: هنگامی که نور از قسمت سقف بر روی میز کار بتابد در واقع سایه‌ای ایجاد نشده و فردی که مشغول فعالیت است می‌تواند کارهای خود را با دقت بیشتری انجام داده و از آنجا که کارهای مربوط به آشپزخانه با وسایلی مانند چاقو ارتباط دارد می‌توان با ایجاد نور مناسب از به وجود آمدن آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمود. 

  • سلامت چشم: نور یکدست و آرامش بخش سلامت چشم‌ها را به همراه داشته و افرادی که در چنین شرایطی هستند حتی پس از چندین ساعت فعالیت نیز دچار خستگی چشم نخواهند شد و می‌توانند به نحو احسنت به تمام کارهای خود برسند. 

  • نظافت بهتر: انواع نورپردازی سقف در آشپزخانه موجب می‌شود بتوانید تمام لکه‌های موجود را ببینید و در جهت انجام نظافت بهتر و رعایت بیشتر بهداشت موثرتر عمل کنید. در واقع پروفیل‌های نور خطی با پخش نور به تمام نقاط موجود تمام لکه‌ها را نمایان ساخته و افراد می‌توانند به راحتی و با یافتن لکه‌ها آنها را از بین ببرند. 

  • زیبایی چشم نواز: قطعاً محیط‌هایی مانند آشپزخانه که با نورهای لاینی مزین شده‌اند زیبایی بیشتری نسبت به مکان‌هایی دارد که تنها از یک لامپ به عنوان منبع روشنایی در آنجا استفاده شده است. 

شرکت تولیدی پاخور

خرید تجهیزات مورد نیاز برای انجام انواع نورپردازی سقف از شرکت تولیدی پاخور تجربه ای لذت بخش از انجام پروژه نورپردازی در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه تولیدی محصولات خود را در قالب وب سایت اینترنتی قدرتمند خود به نمایش درآورده است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی آنلاین تنوع پروفیل‌های نور خطی را مشاهده نمایید و با توجه به جزئیاتی که در ذهن دارید محصول مناسب را برگزینید.

شرکت تولیدی پاخور بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا اقدام به تولید پروفیل‌های نور خطی و دیگر تجهیزات نورپردازی نموده است و بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیه محصولات مدرن جهت انجام نورپردازی هستند به وب سایت این شرکت مراجعه می‌کنند. بسیاری از ساختمان‌های امروزی و لاکچری جزو مشتریان این شرکت بوده و با انجام خریدهای عمده از ارسال رایگان بهره‌مند می‌گردند.

نحوه ثبت سفارش محصولات شرکت تولیدی پاخور بسیار آسان بوده و تنها با انجام چند کلیک میسر می‌گردد. شما می‌توانید با پر کردن فرم مخصوص دریافت مشاوره نورپردازی سقف ساده از راهنمایی‌های کارشناسان و متخصص ما به صورت رایگان بهره‌گیری نمایید.