چراغ خطی مگنتیبرای انجام جدیدترین پروژه های نورپردازی به کار گرفته می شود و کاربرد آسانی دارد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چراغ مگنتی چیست؟ توضیح کاربردها و ساختار این محصول نیازمند صرف زمان زیادی است اما ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید اطلاعات مفیدی در رابطه با این وسیله کاربردی به دست بیاورید.

با داشتن این اطلاعات خواهید توانست انتخاب دقیق تری انجام دهید و بازدهی بالاتری از محصول خریداری شده به دست بیاورید. ارائه ایده های خلاقانه برای به کارگیری چراغ های نور خطی مگنتی و نورهای لاینی امروزی مدرن در این مطلب موجب می شود بتوانید محیط را بیشتر از پیش جذاب نموده و با خلق نورپردازی لاکچری و مدرن فضا را از حالت بیرون و کسل کننده خارج کنید.

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این محصول به آن توجه لازم را داشته باشید این است که خرید خود را از فروشنده اصلی شرکت تولیدی پاخور انجام دهید تا از دریافت محصولات بی کیفیت و تقلبی جلوگیری کنید. بدین ترتیب خواهید توانست خریدی دقیق داشته و از داشتن چراغ خطی مگنتی با کیفیت لذت ببرید. چنانچه قصد دارید ارتباط مستقیم با کارشناسان این مجموعه تولیدی داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

نورپردازی اپن آشپزخانه

نورپردازی اپن آشپزخانه

چراغ خطی مگنتی بهترین و مناسب ترین ابزار برای دکوراسیون آشپزخانه است تا بتوان توسط آن قسمت اپن را آراسته به نور نموده و علاوه بر ایجاد کردن منطقه جذاب روشنایی مطلوب را فراهم آورد. چراغ های مگنتی به راحتی جابجا می شوند و نیاز به انجام سیم کشی های گسترده ای ندارند. در واقع یک ریل مغناطیسی به عنوان نگهدارنده در قسمت های مورد نظر نصب می گردد و سپس چراغ ها با استفاده از خاصیت مغناطیسی به این ریحان متصل می گردند.

این ویژگی سبب می شود بتوانید چراغ ها را در هر زمان که خواسته باشید به نقطه مورد نظر منتقل کنید و برای این کار نیازمند دریافت کمک از متخصصین نباشید. چراغ های مگنتی انقلاب عظیمی در صنعت نورپردازی به وجود آورده اند و امروزه آشپزخانه ها با استفاده از این محصول پرکاربرد به حالت لاکچری درآمده اند. نوری که از این محصول متساعد می شود به اندازه کافی روشنایی ایجاد می کند تا افراد استفاده کننده بتوانند به راحتی به انجام فعالیت بپردازند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

شما می توانید این پروفیل های نور خطی مگنتی را به حالت افقی و در امتداد آشپزخانه به صورت معلق میان زمین و هوا قرار دهید و بدین ترتیب فاصله روشنایی تا میز کار را به حداقل ممکن برسانید تا کاربر بتواند با دقت بیشتری به انجام کار بپردازد. همچنین نصب نورهای مگنتی استوانه ای در زوایای مختلف نیز می تواند باعث به وجود آمدن دکوراسیون جذاب و امروزی شود. 

دکور نوری زیر کابینت

نصب چراغ خطی مگنتی در قسمت زیر کابینت ها کمک بزرگی به زیبایی آشپزخانه و کاربری راحت تر آن می نماید. این نورهای لاینی با اتصال در قسمت زیر کابینت ها نیاز شما را از انجام دکوراسیون های پیچیده نورپردازی با استفاده از تجهیزات قدیمی برطرف می کنند. این محصول تمام معایب موجود در وسایل نورپردازی غیر استاندارد را پوشش داده و با کاربرد راحتی که ارائه می دهد محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده است.

به کارگیری نور مگنتی در قسمت زیر کابینت یک ایده خلاقانه است و باعث می شود فرد استفاده کننده نیازی به دریافت نور وسط آشپزخانه نداشته باشد. این مدل نصب از جدیدترین کاربردهای پروفیل های نور خطی محسوب می شود که در سال های اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است. با استفاده از این روش نیاز به انجام سیم کشی های گسترده از بین خواهد رفت دکوراسیون کاران با راحتی هرچه تمام تر می توانند پروژه های نورپردازی خود را به پایان برسانند.

انجام این نورپردازی ها توسط افراد کابینت کار نیز صورت می پذیرد و از آنجا که عملیات نورپردازی تخصص این عزیزان محسوب نمی شود باز هم می توانند به بهترین نحو ممکن پروفیل ها را در جای مخصوص خود نصب کنند. این موضوع یکی از ویژگی ها و مزایای این محصول به شمار می رود زیرا نصب چراغ خطی مگنتی  تنها با استفاده از چند پیچ و رولپلاک انجام پذیر است و نیاز به دعوت متخصصین نخواهد داشت. 

نور مگنتی در دیوار تی وی

نور مگنتی وخطی در تی وی روم

شاید تا به حال دیده باشید که بسیاری از افراد نسبت به نصب چراغ خطی مگنتی در قسمت های مختلف دیوار تی وی اقدام کرده اند. این مدل نورپردازی به عنوان یکی از جذاب ترین ایده های خلق فضای لاکچری مورد استقبال قرار گرفته است. دیوار تی وی محدوده از ساختمان است که بیشتر از همه جا در معرض دید قرار داشته و هر چقدر به این ناحیه رسیدگی کنید در واقع چهره زیباتری را برای دکوراسیون داخلی منزل خود رقم زده اید.

یکی از راحت ترین راه ها برای نورپردازی این قسمت از خانه استفاده از چراغ های مگنتی است. این چراغ ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و می توان از آنها به صورت مخفی نیز بهره برد. را می توانید با استفاده از ریل های مگنتی نازک در قسمت پشت تی وی یا ناحیه های برآمده آن تزیینات نورپردازی شگفت انگیزی را رقم بزنید. همچنین به کارگیری چراغ های مگنتی استوانه ای در این دیوار نیز سبب به وجود آمدن مناظری جذاب و مدرن خواهد شد. 

راهکارهای مفید برای نصب راحت چراغ نور خطی

عملیات نصب چراغ خطی مگنتی  شامل پروسه پیچیده ای نبوده و نیازی ندارید از وسایل و ابزار کمیاب و پیچیده برای انجام نورپردازی های مختلف با استفاده از این محصول بهره گیری نمایید. در ادامه راهکارهایی را ارائه خواهیم داد که با استفاده از آنها می توانید به راحتی هرچه تمام تر این محصول را در جای مورد نظر نصب کنید و از نور آن لذت ببرید: 

  • اندازه گیری دقیق: انجام اندازه گیری های دقیق باعث می شود در طول انجام عملیات نصب نیاز به جابجا کردن پروفیل نور خطی نداشته باشید و این محصول را دقیقاً در همان جایی که لازم است نصب کنید. 
  • استفاده از دریل: برای نصب چراغ خطی مگنتی نیاز به استفاده از یک دریل مناسب دارید تا بتوانید سوراخ هایی را در دیوار یا سقف به وجود بیاورید. این سوراخ ها هماهنگ با قسمت هایی که بر روی ریل مشخص شده اند ایجاد می گردند تا قرار دادن پیچ و رولپلاک در داخل قسمت مورد نظر میسر گردد. 
  • رول پلاک با کیفیت: استفاده از رولپلاک با کیفیت و مرغوب موجب می شود قرار دادن آن در داخل سوراخ در بهترین حالت ممکن صورت بپذیرد و ایمنی کامل به ارمغان بیاید تا از افتادن پروفیل نور خطی جلوگیری گردد. 
  • پیچ ضد زنگ: استفاده از پیچ های ضد زنگ علاوه بر اینکه دوام و طول عمر نور خطی را بالا می برد موجب می شود بتوانید پیچ ها را به راحتی بپیچانید و محکم کنید. 
  • انتخاب مکان مناسب: یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام نصب بایستی مدنظر داشته باشیم انتخاب مناسب ترین مکان است. با در نظر گرفتن مکان مناسب می توانید بیشترین راندمان را برای پروفیل ها رقم بزنید و روشنایی را به نقاط هدف بتابانید. 

خرید چراغ خطی مگنتی از نماینده اصلی فروش

خرید چراغ خطی مگنتی  به صورت آنلاین یکی از تسهیلاتی است که فروشنده برای مشتریان قائل شده است و عزیزانی که متقاضی خرید این محصول هستند می توانند با مراجعه به وب سایت قدرتمند شرکت تولیدی پاخور محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند.

با استفاده از این روش نیازی به صرف وقت اضافه برای خرید حضوری نخواهید داشت و می توانید با اعتماد کامل این محصول را از نماینده اصلی فروش دریافت کنید. ارائه خدمات ارسال سریع و مطمئن از سمت این فروشنده موجب شده است خریداران بتوانند معاملات خود را برای بازه های زمانی طولانی مدت با این مجموعه تولیدی ادامه دهند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور یکی از پیشروان صنعت پروفیل های نور خطی و نورهای لاینی است که با ارائه با کیفیت ترین چراغ خطی مگنتی  توانسته است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کند. استفاده از محصولات این شرکت تولیدی شامل مزایای فراوانی برای خریداران می گردد که از آن جمله می توان به دریافت حداکثر کیفیت و نوردهی اشاره نمود.

این شرکت تولیدی سعی نموده است تا هر آنچه از تجهیزات نورپردازی نیاز دارید را فراهم آورد. یکی از اصول تولید پروفیل های نور خطی توسط شرکت تولیدی پاخور این است که محصولات خود را در حداکثر هماهنگی و تطابق با انواع ساختمان ها و طراحی های موجود در دکوراسیون های موجود در آنها تولید کند. این موضوع سبب شده است تا شرکت پاخور به عنوان یکی از شناخته شده ترین فروشندگان و تولید کنندگان چراغ خطی مگنتی به شمار برود.

امروزه بسیاری از فروشگاه های بزرگ و رستوران های شیک از طریق به کارگیری محصولات تولید شده توسط این شرکت تولیدی تزیین گشته اند و پذیرای مشتریان بسیاری هستند. اگر برای تزیین نمای بیرونی یا داخلی ساختمان خود یا محل کارتان احتیاج به تهیه محصولات با کیفیت بهترین قیمت چراغ مگنتی دارید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرموده و با ارائه مشخصات ساختمان خود بهترین محصول را انتخاب کنید. منتظر تماستان هستیم.