چراغ خطی توکار استفاده فراوانی در صنعت نورپردازی دارد و از این وسیله برای تزیین سقف های ساختمان و همچنین نمای بیرونی آن بهره گیری زیادی می شود. این چراغ ها بسیار کم مصرف هستند و نور متساعد شده از ال ای دی ها را با حداکثر بازدهی منتشر می کنند. این انتشار به صورت یکدست و منظم صورت می پذیرد تا بیننده نتواند متوجه حضور منبع نور گردد.

امروزه لیست متنوعی از انواع پروفیل های نور خطی و چراغ خطی روکار توسط فروشندگان معتبر و پرسابقه ارائه شده است که دست خریداران را از بابت انجام انتخاب باز گذاشته است. عزیزانی که تمایل دارند ساختمان خود را به محیطی لاکچری تبدیل نمایند تنها با انجام چند کلیک در میان وسعت گسترده ای از گوناگونی نورهای لاینی قرار خواهند گرفت.

انجام انتخاب از میان این محصولات به راحتی صورت می پذیرد و چنانچه با مشورت افراد با تجربه همراه گردد نتیجه ای دقیق تر به همراه خواهد داشت. چراغ خطی توکار در ابعاد مستطیل شکل تولید می شوند که می توانند به خوبی در محفظه سقف کاذب یا مکان های مخصوص نور مخفی جای بگیرند. این طراحی که مستطیلی به دلیل استحکام بیشتر پروفیل در نظر گرفته شده است و موجب می شود از ایجاد لغزش نور خطی پیشگیری می کند. یکی از ویژگی های جالب این پروفیل ها امکان تنظیم نور آنهاست که در بسیاری از موارد کاربرد دارد.

به عنوان مثال کافی شاپ هایی که اقدام به ایجاد فضاهای سنتی و رویایی نموده اند می توانند با کم کردن نور پروفیل ها در واقعیت بخشی به این نواحی کمک کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های مختلف پروفیل نور خطی آشنا نموده و راهنمایی های لازم را در جهت خرید این محصول از فروشنده اصلی ارائه دهیم. 

بهترین انتخاب برای نورپردازی

نورخطی اجرا شده در اتاق خواب

چراغ خطی توکار و سایر تجهیزات نورپردازی خطی بهترین گزینه برای انجام نورپردازی های مختلف در هر مکانی محسوب می شوند. علت این انتخاب توسط افراد مختلف وجود ویژگی هایی است که در ادامه به بیان هر یک از آنها خواهیم پرداخت: 

  1. مصرف کم: همانطور که می دانید منبع نوری قابل استفاده در پروفیل های نور خطی معمولاً ال ای دی است. ال ای دی ها با استفاده از ولتاژ کمی تولید نور می کنند و بدین ترتیب و کاهش هزینه های برق موثر هستند. به این ترتیب می توان گفت نورهای لاینی تجهیزات کم مصرفی هستند که علاوه بر زیبایی وظیفه تامین روشنایی محیط را نیز بر عهده دارند.
  2. نصب آسان: همانطور که گفته شد پروفیل های نور خطی دارای ابعاد مستطیل شکلی هستند که باعث می شود نصب این وسیله در هر مکانی به سادگی صورت بپذیرد. محفظه مکعب مستطیلی این پروفیل ها شرایط مطلوبی را برای پیچاندن پیچ ها در داخل رولپلاک فراهم آورده و باعث می شود بتوانید این محصول را به صورت محکم و قابل اعتماد در مکان مورد نظر پیچ کنید. 
  3. طول عمر زیاد: طول عمر پروفیل ها به شدت زیاد است و این ویژگی به دلیل وجود آلومینیوم آنادایز شده در ساختار آن است. 
  4. عدم افت نور: لاینرهای نوری با ساختار استانداردی که دارند می توانند از حداقل نور بهترین بازدهی را رقم زده و از افت نور جلوگیری کنند. 

روش نصب مخصوص هر لاین نوری

چراغ خطی توکار و دیگر پروفیل های نور خطی روش نصب پیچیده ای ندارند و حتی افرادی که تخصص زیادی در زمینه نصب حرفه ای ندارند نیز می توانند این محصول را در مناطق گوناگون ساختمان قرار بدهند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که برای داشتن یک دکوراسیون متشکل از نورهای لاینی نیازی به استفاده از ابزار آلات پیچیده و به کارگیری مهارت آنچنانی نیست.

روش نصب مخصوصی برای تکمیل دکوراسیون نورپردازی با استفاده از این تجهیزات نیز تعریف نشده است و همه افراد می توانند به راحتی آن را با استفاده از یک دریل و چند پیچ رولپلاک در محل مورد نظر قرار دهند و به خوبی فیکس کنند.

به همین دلیل است که چراغ خطی توکار رواج بسیاری پیدا کرده است و در مکان های کوچک و بزرگ به کار گرفته می شود. نکته قابل توجه در نصب این محصول پرکاربرد این است که قبل از انجام عملیات شرایط مختلف را مورد بررسی قرار داده و با توجه به نیاز ساکنین نسبت به نصب چراغ ها اقدام کنید. 

تعمیر نور خطی بدون تعویض تجهیزات

نورخطی

برخی از پروفیل های چراغ خطی توکار و روکار به گونه ای ساخته شده اند که در هنگام خراب شدن نیاز به تعویض کل پروفیل های موجود در پروژه نورپردازی را ندارید. به عنوان مثال پروفیل نور خطی مگنتی از جمله محصولاتی است که با حذف سیم کشی در امتداد پروفیل چنین امکانی را فراهم نموده است.

هنگامی که یکی از چراغ ها دچار مشکل می شوند می توانید با تعویض تنها همان چراغ ادامه روند نوردهی و روشنایی را میسرسازید. همچنین لاین های نوری به گونه ای ساخته شده اند که شما می توانید به راحتی و تنها با برداشتن قسمت دیفیوزر نسبت به تعویض یا تعمیر ال ای دی اقدام نموده و پس از قرار دادن ال ای دی های جدید مجدداً از نورپردازی لذت ببرید.

پیشنهاد می شود عملیات نصب را به صورت دقیق انجام دهید و از ایجاد اتصال های کوتاه در مسیر منبع تغذیه پیشگیری کنید تا بتوانید برای مدت زمانی طولانی از پروفیل های نور خطی بیشترین راندمان را دریافت کنید. 

در این مکان ها از نور خطی استفاده نکنید

چراغ خطی توکار و دیگر محصولات نورهای لاینی دارای ساختاری هستند که می توان آنها را در هر مکانی که نیاز به نور داشته باشد استفاده نمود. اما محدودیت های نیز برای استفاده از این محصول وجود دارد. این محدودیت ها در صورتی به وجود می آیند که نصب پروفیل ها را به صورت صحیح انجام نداده باشید. به عنوان مثال نصب لاین های نوری در محیط های مرطوب مانند استخر سرپوشیده یا سرویس بهداشتی و حمام بدون اینکه عایق بندی مناسبی را برای آن انجام داده باشید صحیح نیست.

انجام این عمل بدون به وجود آوردن شرایط لازم ممکن است آسیب های متعددی را به ساختار محصول وارد آورده و موجب کاهش عملکرد آن شود. در واقع می توان گفت استفاده از چراغ های خطی محدودیتی ندارد و شما می توانید هر جایی که خواسته باشید این محصول را به راحتی نصب کنید و از نور تولید شده توسط آن بهره ببرید. 

شرکت تولیدی پاخور

اگر دارنده رستوران یا فروشگاهی بزرگ هستید و قصد دارید برای مکان تجاری خود چراغ خطی توکار سفارش دهید و از به وجود آمدن دکوراسیون نوری لاکچری لذت ببرید انتخاب محصولات شرکت تولیدی پاخور را به شما پیشنهاد می دهیم. این شرکت تولیدی انواع پروفیل های نور خطی با کیفیت و درجه یک را در اختیار شما قرار می دهد و روش نصب آنها را ارائه خواهد داد.

کیفیت پروفیل های ساخته شده توسط این مجموعه تولیدی به اندازه است که می توانید به راحتی آنها را در محیط بیرون از ساختمان نیز به کار ببندید و نگرانی از بابت زنگ زدن یا پوسیدگی محفظه فلزی شان را نداشته باشید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در محصولات شرکت تولیدی پاخور باعث شده است جلوه آنها چندین برابر شده و استایل شیکی داشته باشند. بنابراین می توانید از انواع چراغ خطی توکار ساخت این شرکت در نورپردازی های روکار نیز استفاده کنید و زیبایی فضا را چندین برابر کنید.

اگر برای اولین بار است که جهت نصب پروفیل های نور خطی و اجرای پروژه نورپردازی اقدام می کنید خبر خوشی برای شما داریم و آن این است که می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان با تجربه و خبره ما همیشه آماده اند تا راهنمایی های لازم را جهت نصب پروفیل نور خطی ارائه دهند و کوتاه ترین وسریع ترین راه ها را در پیش چشم شما قرار دهند.