المان‌های مختلفی را در طراحی داخلی باید مورد توجه قرار دهید تا محیطی زیبا داشته باشید. یکی از عناصر اصلی در دنیای امروز نورپردازی کناف لاین نوری  است. وقتی که وارد مکانی می‌شوید نورپردازی آن توجه شما را جلب می‌کند. لاین نوری کناف یکی از زیباترین نورپردازی‌ها است که می‌تواند با طراحی‌های متنوع انجام شود و زیبایی خارق‌العاده‌ای را خلق کند. برای انجام نورپردازی لاین در کناف باید از قیمت لاین نوری کناف اطلاع داشته باشید. مشاوران ما در بخش فروش به شما کمک می‌کنند تا در مورد قیمت لاین نوری کناف در مدل‌های مختلف اطلاعات کاملی را به دست آورید.

انواع لاین نوری

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها(قسمت دوم)

نورپردازی لاین نوری یکی از جدید ترین شیوه‌های نورپردازی است که در سه نوع مختلف تولید و اجرا می‌شود.

لاین نوری روکار

در لاین نوری روکار، چراغ لاین روی سقف یا دیوار نصب می‌شود و لبه آن از آلومینیوم اکسترود شده است که پس از اجرا لبه آن دیده می‌شود.

لاین نوری توکار

در این نوع نورپردازی لبه چراغ لاین دیده نمی‌شود و باید قبل از هر کاری محل نصب مشخص شود. نورپردازی توکار در سقف کاذب مانند کناف نیز اجرا می‌شود و باید با کسی به اندازه سایز چراغ‌های لاین در سقف کاذب ایجاد شود تا چراغ‌های لاین در داخل آن قرار گیرند. برای اجرای نورپردازی در کناف، می‌توانید قیمت لاین نوری کناف را از طریق تماس با واحد فروش به دست آورید.

لاین نوری آویز

در این نورپردازی چراغ لاین به وسیله بست آویز یا کابل فولادی از سقف آویزان می‌شود. فاکتورهای متعددی در قیمت لاین نوری کناف تاثیر گذار می‌باشد. این فاکتورها شامل عوامل داخلی و خارجی می‌باشند. تغییرات بازار جهانی و نرخ ارز و تغییر در قیمت مواد اولیه و نرخ تورم از جمله عواملی است که قیمت لاین نوری کناف را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کاربرد لاین نوری

با توجه به دکوراسیون داخلی محیط باید چراغ لاین را انتخاب کنید. برای مثال اگر چراغ لاین را در روی دیوار مراکز تجاری و مراکز خرید نصب کنید خیرگی ایجاد می‌کند و این ویژگی مثبت توجه دیگران را جلب می‌کند. در محیط‌های مسکونی نورپردازی خطی که در سقف انجام می‌شود روی دیوار نیز ادامه پیدا می‌کند و منظره‌ای زیبا ایجاد می‌کند. لاین نوری برای نورپردازی در مکان‌های مختلف قابل اجرا است.

قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر چه عواملی است؟

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها(قسمت دوم)

 لاین نوری کناف از سبک‌های جدید در نورپردازی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بین همه افراد از جمله طراحان و معماران محبوبیت فراوانی دارد. از نظر تولید تنوع زیادی دارد همچنین قیمت لاین نوری کناف نیز طیف گسترده‌ای دارد. نوع چیپ ال ای دی، جنس ماده اصلی تشکیل دهنده بدنه لاین نوری، ابعاد و اندازه چراغ لاین و نوع عملکرد از جمله عواملی هستند که در قیمت لاین نوری کناف موثر است.

چرا قیمت چراغ‌‌های خطی تفاوت زیادی باهم دارند؟

آیا شما تاکنون به بازار وسایل روشنایی رفته‌اید حتما متوجه شده‌اید که قیمت این وسایل تفاوت‌های زیادی با هم دارند. قیمت لاین نوری کناف نیز ثابت نیست و قیمت‌های متنوعی دارد. لاین نوری و چراغ خطی محصولاتی هستند که بر اساس سفارش مشتری ساخته می‌شوند؛ بنابراین فرآیند تولید آن‌ها متفاوت است. برخی از لاین‌های نوری از قرار گرفتن ریسه‌های ال ای دی در پروفیل نوری ساخته می‌شوند و بعضی دیگر به صورت ماژولار تولید می‌شوند. یعنی هر قسمتی را می‌توان به طور جداگانه تعویض کرد. هر کدام از این روش‌های ساخت بر اساس میزان نوردهی، دوام و طول عمر و زیبایی ظاهری قیمت‌های متفاوتی دارند.

عوامل موثر بر قیمت لاین نوری کناف

ابعاد لاین نوری

لاین‌های نوری در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ یعنی طول، عرض و ارتفاع یکسانی ندارند. بدنه آن‌ها نیز از آلومینیوم ساخته شده است؛ بنابراین هرچه اندازه لاین نوری بزرگتر باشد آلومینیوم مصرفی بیشتر است؛ در نتیجه قیمت لاین نوری کناف نیز افزایش می‌یابد.

نوع عملکرد لاین نوری

لاین‌های نوری یا چراغ‌های خطی به روش‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. تولید لاین نوری با قرار دادن ریسه‌های ال ای دی در پروفیل نوری ارزان ترین روش ساخت چراغ‌های خطی است. اما به طور کلی این روش مقرون به صرفا نیست زیرا اگر قسمتی از ریسه بسوزد کل ریسه دیگر قابل استفاده نخواهد بود و کل ریسه باید عوض شود. همچنین نور ساطع شده از این ال ای دی‌ها کیفیت لازم را ندارد و ثابت بودن ولتاژ سبب کم شدن نور آن‌ها می‌شود.

نوع دیگر چراغ‌های خطی به صورت ماژولار ساخته می‌شوند. قیمت لاین نوری کناف که دارای چراغ‌های ماژولار باشد بیشتر از چراغ‌های دیگر است. لامپ‌های ماژولار نیز دو نوع هستند. چراغ‌هایی که با ولتاژ ثابت کار می‌کنند و چراغ‌هایی که با جریان ثابت کار می کنند.

چراغ‌هایی که با جریان ثابت کار می‌کنند بهترین چراغ‌ها هستند. در این چراغ‌ها اتصال ماژول‌ها بدون استفاده از مقاومت الکتریکی انجام می‌شود و چیپ‌های با کیفیتی در ساخت آن‌ها به کار رفته‌است. بنابراین قیمت لاین نوری کناف که چراغ‌های آن ماژولار هستند گران‌تر می‌باشد. به دلیل این که چراغ‌های ماژولار با دوام هستند و طول عمر زیادی دارند همچنین هر قطعه از این چراغ‌ها را به طور جداگانه می‌توان تعویض کرد؛ بنابراین برای تعمیر و نگهداری از این چراغ‌ها پول کمتری باید پرداخت کرد. تمام این ویژگی‌ها نشان دهنده این است که چراغ‌های ماژولار کیفیت بالایی دارند بنابراین اگر در نورپردازی کناف از این چراغ‌ها استفاده شود قیمت لاین نوری کناف افزایش پیدا می‌کند.

 شیوه نصب لاین نوری

کناف لاین نوری یکی از زیباترین نورپردازی‌ها(قسمت دوم)

هر کدام از شیوه‌های نصب لاین نوری که مواد اولیه بیشتری لازم داشته باشد گران تر است. لاین نوری توکار، روکار و آویز که از یک نوع لاین نوری باشند از نظر قیمت تفاوت زیادی باهم دارند. بنابراین هزینه نصب انواع مختلف لاین‌ نوری که از یک مدل باشند با هم تفاوتی ندارند؛ اما نصب لاین نوری آویز به دلیل این که  به کابل‌های آویز نیاز دارد هزینه اجرای آن افزایش می‌یابد.

سخن آخر

لاین نوری یک محصول سفارشی است بنابراین قیمت لاین نوری کناف به عوامل مختلفی از جمله مدل لاین نوری  متراژ، توان مصرفی، نوع رنگ نور، عرض لاین نوری، روش نصب و جنس بدنه و رنگ آن بستگی دارد.

به بسیاری از عواملی که در قیمت لاین نوری کناف تاثیر گذار است اشاره شد ولی با توجه به تغییرات زیاد در قیمت مواد اولیه و تاثیر تغییرات بازار جهانی و نرخ تورم، قیمت لاین نوری کناف، نرخ ثابتی ندارد و بهتر است برای استعلام قیمت با واحد فروش تماس بگیرید. محصولات دیگری نیز توسط مجموعه تولیدی پاخورتولید می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه با آن‌ها آشنا شوید. در ضمن این شرکت برای اینکه خریدی مناسب و اقتصادی داشته باشید به مشتریان مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.