قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر عوامل مختلفی است. نه تنها عوامل داخلی بلکه تغییر و تحولات در بازارهای جهانی و تغییر نرخ ارز نیز می‌تواند قیمت لاین نوری کناف را تغییر دهد. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در وب سایت شرکت با واحد فروش تماس بگیرید. ال ای دی یک منبع نور با کارآیی بالا است که برای زمان طولانی نور مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

قرار دادن چند ال ای دی در داخل یک محفظه باعث تولید نور خطی می‌شود که به آن لاین نوری نیز گفته می‌شود. چراغ لاین مفهومی است که در طراحی داخلی و نورپردازی دکوراتیو بیشتر شنیده می‌شود. در منبع تغدیه ال ای دی تبدیل الکتریسته به نور به وسیله یک نیمه هادی انجام می‌شود. زمانی که ولتاژ به اندازه مناسبی رسید از ترکیب الکترون‌ها با حفره‌های الکترونی، انرژی به صورت نور آزاد می‌شود. نوار نیمه هادی رنگ نور را تعیین می‌کند. لاین نوری کناف دارای تنوع بالایی است همین موضوع سبب شده است که قیمت لاین نوری کناف طیف گسترده‌ای داشته باشد.

لاین نوری کناف چیست؟

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟(قسمت سوم)

اگر قصد دارید در محیط زندگی خود یک فضای جذاب و منحصر به فرد را تجربه کنید نورپردازی لاین نوری کناف شما را به این هدف می‌رساند. در دنیای امروز نورپردازی تاثیر زیادی در زیبا سازی نمای داخلی ساختمان ایفا می کند. همچنین نورپردازی‌ها مانند گذشته محدود به چند مدل و طرح نیست و تنوع بسیاری پیدا کرده است. لاین نوری کناف که در سقف و دیوار قابل اجرا طراحان و معماران را مجذوب خود کرده است.

استفاده درست از المان‌های روشنایی در نورپردازی‌ها اهمیت زیادی دارد. اجرای درست و اصولی نورپردازی در لاین نوری کناف سبب می‌شود که حس خوبی در ساکنان محیط مورد نظر ایجاد شود و به نوعی انرژی مثبت در ساکنان به وجود می‌آورد. نوع چیپ ال ای دی و نوع درایو از جمله عوامل مهمی هستند که در قیمت لاین نوری کناف تاثیر گذار هستند.

ویژگی‌های نورپردازی در لاین نوری

در حقیقت لاین نوری یا نور خطی، روشنایی خطی ایجاد می کند که با نورپردازی‌های دایره مانند و به شکل مربع تفاوت دارد. نوری که چراغ خطی تولید می‌کند در یک مسیر طولانی و باریک منتشر می‌شود. چراغ‌های لاین به صورت توکار در سقف کاذب و کناف نصب می‌شود. لاین نوری روکار در روی سقف و دیوار قرار می‌گیرد و لاین نوری آویز نیز به وسیله سیم یا زنجیر از سقف آویزان می‌شود. یکی از عواملی که باعث تفاوت در قیمت لاین نوری کناف می‌شود روش ساخت این محصول است. در یک روش ریسه‌های ال ای دی درون پروفیل آلومینیومی قرار می‌گیرند و در روشی دیگر چراغ لاین به صورت ماژولار تولید می‌شود. هر کدام از این روش‌ها سبب می‌شود که قیمت لاین نوری کناف متفاوت از روش دیگر باشد.

نورپردازی لاین نوری یکی از روش‌های نوین در نوردهی به محیط‌های مختلف است. این سیستم روشنایی علاوه بر این که یک عنصر خلق کننده زیبایی در طراحی داخلی است در تامین نور نیز کارآیی بالایی دارد. نورپردازی لاین فواید زیادی دارد که به مصرف بهینه انرژی، راندمان بالا و دوام زیاد می‌توان اشاره کرد. همچنین چراغ‌های لاین ابزاری ایمن در صنعت نور و روشنایی هستند.

خصوصیات چراغ لاین توکار

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟(قسمت سوم)

چراغ لاین توکار یکی از محصولات پرکاربرد است که در بیشتر اوقات در سقف به کار می‌رود. این لاین به صورت لبه دار و بدن لبه تولید می‌شود. این لاین نوری بعد از آماده شدن سقف و دیوار و پس از برش آن نصب می‌شود. برای نصب این چراغ باید استانداردهای لازم رعایت شود و نصب نیز به وسیله بست‌های پروانه‌ای و به سهولت انجام می‌شود.

 این سیستم روشنایی که اغلب مستطیل شکل می‌باشد در سقف‌های کاذب نصب می‌شود. لاین نوری کناف در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. هرچه لاین نوری بزرگتر باشد قیمت لاین نوری کناف نیز بیشتر می‌شود همچنین جنس بدنه این چراغ‌های لاین نیز در قیمت گذاری محصول تاثیر زیادی دارد. اگر بدنه چراغ لاین از آلومینیوم باشد قیمت لاین نوری کناف نسبت به دیگر لاین‌های نوری بیشتر است.

ویژگی‌های چراغ لاین روکار

چراغ لاین روکار به صورت آویز نیز در محیط نصب می‌شود. در محل‌هایی که سقف کاذب یا کناف وجود ندارد و تمایل دارید از سیستم نورپردازی لاین نوری استفاده کنند می‌توانید از چراغ‌های روکار یا آویز استفاده کنید. در این روش برشی در سقف یا دیوار انجام نمی‌شود زیرا تجهیزات نورپردازی در روی سقف و دیوار تعبیه می‌شوند. لاین نوری معلق نیز در مکان‌هایی که سقف بلندی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتفاع لاین نوری آویز را خود کاربر می‌تواند متناسب با شرایط محیط و نوری که مورد نیاز است تنظیم کند.

اگر در قسمت‌های مختلف ساختمان قصد دارید نوپردازی لاین نوری را اجرا کنید باید توجه داشته باشید که میزان نوردهی در هر مکانی نسبت به مکان دیگر متفاوت است. اگر نحوه تولید و ساخت چراغ خطی در لاین نوری به صورت ماژولار باشد قیمت لاین نوری کناف بیشتر است. به هر حال هرچه در ساخت لاین نوری کناف از ابزار با کیفیت بیشتری استفاده شود مسلما قیمت این محصول افزایش می‌یابد. البته ناگفته نماند که هر گونه تغییر در نرخ تورم و قیمت مواد اولیه سبب تغییر در قیمت نهایی لاین نوری کناف می‌شود.

نورپردازی لاین آویز

لاین آویز بدون هیچ برشی در سقف به راحتی نصب می‌شود. مهم ترین تفاوت بین لاین روکار و آویز تنوع در نورپردازی است. لاین نوری روکار را در قالب طرح‌های متنوع می‌توانید در مکان‌های مختلف نصب کنید ولی  درلاین آویز این تنوع وجود ندارد. نکته مهمی که در خرید لاین نوری معلق باید در نظر بگیرید توجه به ارتفاع سقف است. بر اساس استاندارد‌های نورپردازی چراغ آویز در سقف‌های بلند قابل اجرا است.

سخن آخر

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟(قسمت سوم)

فاکتورهای مختلفی بر قیمت لاین نوری کناف تاثیر گذار می‌باشند. مدل و طرح لاین نوری، متراژ لاین نوری، و توان چراغ لاین از دیگر موضوعاتی هستند که بر قیمت لاین نوری کناف تاثیر زیادی دارند.

همکاران ما در واحد فروش آماده هستند که در مورد لاین نوری کناف و دیگر محصولات مختلف ساخت شرکت پاخور و نحوه خرید به شما مشاوره رایگان ارائه بدهند. همچنین با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه اینترنتی نیزمی‌توانید اطلاعات کامل‌ تری در مورد سایر محصولاتی که توسط  مجموعه پاخور تولید می‌شوند به دست آورید.