در حوزه نورپردازی تجهیزات فراوان و متنوعی وجود دارند که از جمله به روزترین و جدیدترین آنها می توان به پروفیل های نور خطی اشاره کرد. قیمت این محصولات با توجه به گرانبها بودن تجهیزات قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر است و همچنین کارایی بیشتری را ارائه می دهند. 

قیمت قرنیز نور مخفی نیز همانند دیگر نورهای لاینی نسبتا مقرون به صرفه است و در جهت رفع احتیاجات کاربران به عنوان یک وسیله کارآمد شناخته می شود. انواع قرنیز های نوری که امروزه توسط شرکت های معتبر تولید می شوند خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند که از آنها یک ابزار مهم و ضروری ساخته اند. 

نصب قرنیز نوری معمولا در قسمت های پایین دیوار انجام می شود و بدین وسیله می توان از وارد آمدن آسیب و صدمه به دیوار جلوگیری نموده و همچنین در جهت رفع نواقص موجود گام برداشت. کارخانجات گوناگونی اقدام به تولید این محصول نموده اند که هر کدام از آنها سطوح کیفی متفاوتی را برای محصولات خود رقم زده اند. 

توجه به کیفیت محصول در هنگام خرید اهمیت بسیار زیادی دارد و برای اینکه بتوانید محصولی را خریداری کنید که دوام بالایی داشته باشد و بتواند با کیفیت مطلوب خود رضایت خریدار را جلب کند لازم است به دنبال نمایندگان فروش اصلی که خود به عنوان تولید کننده فعالیت می کنند بروید. 

پنهان کردن سیم ها با قرنیز نوری

قرنیز نوری

در میان وسایل نورپردازی که امروزه در بازار موجود هستند قرنیز نوری بهترین گزینه جهت پنهان کردن شلوغی های پروژه نورپردازی به شمار می رود. فضای مطلوبی که در محفظه این قرنیزها وجود دارد می تواند به راحتی تعداد قابل ملاحظه ای سیم را در داخل خود جای داده و از قرار گرفتن آنها در معرض دید عموم پیشگیری کند. 

با استفاده از این محصول ظرافت پروژه های انجام شده نورپردازی به شدت بالا خواهد رفت و نگرانی از بابت ایجاد آسیب برای سیم ها وجود ندارد. این محصول متشکل از یک محفظه آلومینیومی آنادایز شده است که استقامت مطلوبی در برابر ضربه و فشار و از همه مهمتر زنگ زدگی دارد. 

همانطور که می دانید قسمت های پایین دیوارها مخصوصاً در طبقات همکف به شدت در معرض رطوبت قرار دارند و وسایلی که مستعد زنگ زدن هستند پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش می گردند. 

این محصول علاوه بر اینکه در مقابل اکسید شدن استقامت نشان می دهد می تواند گرمای حاصل از فعالیت ال ای دی ها را نیز دفع کند و در جهت خنک ماندن سیم ها و دیگر تجهیزات موثر باشد. تمام این خصوصیات به دلیل طراحی تخصصی و ساختار حرفه ای این محصول به وجود آمده اند و به همین دلیل است که میزان تقاضا برای خرید قرنیزهای نوری روز به روز در حال افزایش است. 

با نصب قرنیز از ورود حشرات جلوگیری کنید

وجود طراحی دقیق و زاویه ۹۰ درجه در قرنیز نوری موجب می شود این محصول به خوبی در قسمت گوشه دیوار و ناحیه اتصال دیوار و کف زمین فیکس شود و هیچگونه درزی برای ورود حشرات باقی نگذارد. همچنین محفظه فلزی این محصول به مانند عایقی مستحکم در این قسمت ها قرار گرفته و اجازه فعالیت برای حشرات را نمی دهد. 

نصب قرنیز نوری در ساختمان های قدیمی مزایای فراوانی به همراه دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • زیباتر شدن ظاهری: استفاده از قرنیز نوری و پخش نور یکنواخت در راهروها یا اطراف پذیرایی توجه افراد را به خود جلب نموده و باعث می شود مکانی بی روح به فضای شاد و مفرح تبدیل گردد.
  • افزایش مساحت: ساختمان های قدیمی از لحاظ معماری مهندسی دارای نواقصی هستند که باعث کوچکتر دیده شدن فضا می گردند. یکی از موثرترین و بهترین راه ها برای اینکه بتوانید مساحت ساختمان را بیشتر جلوه دهید استفاده از قرنیز نوری است. از آنجا که قیمت قرنیز نور مخفی بسیار مقرون به صرفه است و برای اجرای نورپردازی توسط این وسیله نیازمند صرف هزینه های زیادی نیستید می توانید از طریق به کارگیری آن ظاهر ساختمان خود را به کلی عوض کنید و باعث وسیع تر دیده شدن محیط شوید.
  • رعایت بهداشت بیشتر: همانطور که گفته شد فیکس شدن قرنیز نوری در قسمت گوشه دیوار باعث می شود رفت و آمد حشرات انجام نگشته و بدین ترتیب رشد باکتری ها و میکروب ها متوقف گردد. بدین ترتیب رعایت بهداشت افزایش پیدا کرده و انتقال باکتری و میکروب به سایر نقاط ساختمان انجام نخواهد گشت. 

مزایای قرنیز نور مخفی

قرنیز نور مخفی

محصول قرنیز نور خطی به تازگی وارد بازار شده است و افراد زیادی علاقمند به تهیه این محصول هستند تا بتوانند زیبایی بیشتری به ساختمان خود بدهند. از جمله مزایای مربوط به این محصول می توان به متنوع بودن آن اشاره کرد. شرکت های تولیدی معتبر تلاش می کنند تا قرنیزهای نوری را در ابعاد گوناگون و ضخامت های مختلف ارائه بدهند تا بتوانند نیاز کاربران را پاسخ دهند. 

نصب آسان و بی دردسر این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب می شود و استفاده کننده می تواند تنها با استفاده از دریل و پیچ و روپلاک نسبت به نصب آن اقدام کند. مهمترین مزیت قرنیزهای نوری این است که فضای ساختمان را تا حد زیادی تغییری می دهند و شما می توانید به جای صرف هزینه های بالا برای تغییر دکوراسیون و خرید تجهیزات گران قیمت از این محصول استفاده کنید. 

همانطور که می دانید قیمت قرنیز نور مخفی نسبت به بسیاری از لوازم دکوراتیو پایین تر است و نتیجه ای که از اجرای نورپردازی با استفاده از این محصول دریافت می کنید بسیار جذاب تر و شگفت انگیزتر نیز خواهد بود. 

شرکت تولیدی پاخور

مجموعه تولیدی پاخور طی سال ها تلاش و کوشش به یک شرکت تولیدی حرفه ای و معتبر تبدیل شده است که انواع پروفیل های نور خطی را با بهترین کیفیت تولید می کند و آنها را در اختیار خریداران قرار می دهد. 

آسودگی خاطر مشتریان به عنوان اصلی ترین اولویت این مجموعه محسوب شده و به همین دلیل است که این شرکت تولیدی وب سایت قدرتمند خود را در اختیار این عزیزان قرار داده است.