لامپ خطی کناف از جمله محصولات روشنایی است که نقش موثری در زیبایی محیط دارد و زمانی که لامپ خطی را در کناف روشن می‌کنید تازه متوجه می‌شوید که چقدر این محصول دکوراسیون داخلی را جذاب می‌کند. در هر بخشی از منزل یا محل کار می‌توانید از نورپردازی‌های متفاوت استفاده کنید و یکی از وسایلی که برای نورپردازی‌ها به کار می‌رود لامپ خطی کناف است. در حقیقت لامپ خطی همان لامپ ال ای دی می‌باشد که تمام ویژگی‌ها و فواید تکنولوژی ال ای دی را  دارد. لامپ خطی کناف که به صورت توکار و در داخل کناف قرار می‌گیرد روی سقف و دیوار قابل اجرا است.  

از این لامپ‌های خطی برای نورپردازی خطی استفاده می‌کنند. چراغ‌های خطی در محفظه‌هایی خطی قرار می‌گیرند و نور را به صورت خطی منتشر می‌کنند و نوردهی این محصولات در سطوح مختلف انجام می‌شود. نورپردازی خطی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ نور می‌باشد و دکوراسیون داخلی شما هر سبکی داشته باشد قادر خواهید بود نورپردازی خطی را با آن هماهنگ کنید.

لامپ خطی کناف در نوع رنگ نور و دمای رنگ نور طیف گسترده‌ای دارد و بر اساس نیاز هر محیط شما می‌توانید لامپ دلخواه را انتخاب کنید. به طور کلی در نورپردازی سقف کاذب که از لامپ خطی کناف استفاده می‌شود انعطاف پذیری بالایی وجود دارد. همین انعطاف پذیری نورپردازی خطی است که توجه طراحان داخلی را به خود جلب کرده است‌ نه تنها طراحان داخلی بلکه معماران نیز از این نورپردازی در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

لامپ خطی کناف یکی از محصولات روشنایی پر طرفدار

با لامپ خطی کناف بیشتر آشنا شوید

لامپ خطی کناف یکی از محصولات روشنایی جدید است و برای نورپردازی‌هایی مدرن و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از ساختمان سازان از لامپ خطی کناف برای نورپردازی در سقف استفاده می‌کنند؛ زیرا این‌ سیستم روشنایی دارای فواید فراوانی است. نورپردازی در کناف یکی از شیک ترین نورپردازی‌ها است که محبوبیت زیادی دارد. در این نورپردازی بسیار شیک و مدرن از لامپ خطی کناف استفاده می‌شود که علاوه بر ایجاد منظره‌ای بسیار خاص، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. لامپ خطی کناف، نوری با کیفیت تولید می‌کند که به اندازه کافی می‌تواند محیط را روشن کند. لامپ خطی کناف محصولی با دوام است که تا مدت‌ها می‌تواند روشنایی همراه با زیبایی برای شما ایجاد کند.

نورپردازی خطی کناف یکی از زیباترین نورپردازی‌ها

کناف یکی از عناصر دکوراتیو است که اغلب در سقف ساختمان به کار می‌رود و نمای زیبایی را در سقف ساختمان به وجود می‌آورد هرچند که طراحی‌های کناف در قسمت سقف ساختمان تنوع زیادی دارد اما افزودن عنصر نور به این سقف کاذب زیبایی آن را دوچندان می‌کند‌. برای نورپردازی در کناف از لامپ خطی کناف استفاده می‌شود. وقتی لامپ خطی در داخل کناف قرار می‌گیرد ما شاهد نورپردازی خطی در کناف خواهیم بود که فقط شما هاله‌ای از نور را خواهید دید؛ صحنه زیبا و شیکی را به وجود می‌آورد. نورپردازی کناف در بخش‌های مختلف ساختمان مانند آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی اجرا می‌شود‌. در این نورپردازی از لامپ خطی کناف استفاده می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید که تغییر بزرگی در دکوراسیون داخلی ساختمان خود ایجاد کنید نورپردازی کناف گزینه‌ای فوق‌العاده است. سقف یکی از بخش‌های مهم در هر ساختمانی است که می‌تواند نقش زیادی در زیبا سازی دکوراسیون داخلی ایفا کند. به کار بردن نورپردازی‌های متنوع در سقف می‌تواند نشان‌ دهنده جایگاه مهم این بخش از ساختمان در چیدمان داخلی ساختمان باشد. استفاده از لامپ خطی کناف در نورپردازی سقف این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

انواع لامپ خطی

  • لامپ خطی روکار: این لامپ خطی برای نورپردازی روکار استفاده می‌شود. این لامپ‌ها روی سقف یا دیوار نصب می‌شوند. ویژگی مهمی که در نصب روکار قابل مشاهده است، است که فریم لامپ پس از نصب دیده می‌شود.
  • لامپ خطی آویز: مخصوص سقف‌های بلند: در مکان‌هایی که ارتفاع سقف زیاد است و سقف کاذب یا کناف وجود ندارد و یا برش سقف امکان پذیر نیست از لامپ آویز استفاده می‌شود.
  • لامپ خطی توکار: غیر قابل دیدن: لامپ خطی کناف به صورت توکار در کناف قرار می‌گیرد . در این روش فقط شعاع نور دیده می‌شود و لبه و فریم چراغ دیده نمی‌شود.

ویژگی‌های لامپ خطی کناف

با لامپ خطی کناف بیشتر آشنا شوید

از نظر هندسی به صورت مستطیل با طول بلند و ضخامت پایین است. فرآیند نصب آن آسان است و پس از نصب لبه و حاشیه آن دیده نمی‌شود و نوری که از آن ساطع می‌شود مشاهده می‌شود. به گونه‌ای طراحی شده است که در امتداد یکدیگر قرار می‌گیرند.

فواید استفاده از لامپ خطی کناف

صرفه‌ جویی در مصرف انرژی

لامپ خطی کناف در اغلب موارد از تکنولوژی ال ای دی بهره می‌برد. در ازای روشنایی و نور با کیفیتی که منتشر می‌کند برق کمی مصرف می‌کند. نوردهی لامپ خطی کناف نسبت خیلی از محصولات روشنایی بیشتر است؛ اما انرژی کمی مصرف می‌کند. به همین علت استفاده از آن روبه گسترش و مقرون به صرفه است.

بسیار سبک وزن

لامپ‌های ال ای دی وزن کمی دارند و در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند؛ بنابراین اگر برای نورپردازی کناف از لامپ خطی کناف استفاده شود بار کمی به کناف وارد می‌کند؛ بنابراین افرادی که تمایل دارند این نورپردازی را در منزل خود اجرا کنند نگران سنگین شدن سقف کناف نباشند.

هماهنگی با دکوراسیون‌های مختلف

لامپ خطی کناف دارای این قابلیت است که در طرح‌‌ها و مدل‌های متنوع نورپردازی قابل نصب است؛ بنابراین محدودیتی برای هماهنگ شدن با چیدمان‌های مختلف ندارد.

گزینه‌ای مناسب برای اجرای طرح مینیمال

طراحی مینیمال از جمله سبک‌های پرطرفدار است و جنبه دکوراتیو لامپ خطی کناف برای اجرای این سبک طراحی داخلی کمک کننده است.

نکات مهم در انتخاب لامپ خطی کناف

با لامپ خطی کناف بیشتر آشنا شوید

در زمان خرید لامپ خطی کناف باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید محصولی مناسب انتخاب کنید.

به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. فروشگاهی که برندهای معتبر و با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. از مراکزی خرید کنید که برای محصولات خود ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه بدهند. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نشان‌ دهنده کیفیت بالای آن محصول است.

روی بسته بندی لامپ خطی کناف طول عمر تقریبی آن درج شده است؛ بنابراین در زمان خرید به این نکته توجه کنید و لامپی را انتخاب کنید که طول عمر بیشتری داشته باشد.

سخن آخر

لامپ خطی کناف به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های متنوع نورپردازی را در کناف اجرا کنید. نورپردازی کناف تاثیر زیادی در زیبایی چیدمان داخلی محیط مورد نظر شما دارد. به علاوه این لامپ طول عمر بالا و مصرف انرژی کمی دارد و یک انتخاب مقرون به صرفه است. عمر طولانی این محصول سبب می‌شود تا مدت‌های طولانی نیازی به خرید مجدد محصولات روشنایی نداشته باشید.

با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین شرکت پاخور و مراجعه به قسمت پروفیل های نور خطی می توانید در مورد لامپ خطی کناف و دیگر تولیدات صنعت نور و روشنایی شرکت تولیدی پاخور اطلاعات بیشتری به دست  آورید. برای داشتن یک خرید رضایت بخش می‌توانید با واحد فروش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما استفاده کنید.