همان طور که می دانید در گذشته از روش های بسیار زیادی برای روشنایی و نورپردازی در محیط های مختلف استفاده می شد اما سیستم های قدیمی روشنایی معایب فراوانی داشتند که موجب می شد تا با گذشت زمان و تولید محصولات جدید این روش های به مرور زمان کمتر مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از محصولات جدیدی که در زمینه ی روشنایی تولید شده اند ریل ها و چراغ های مگنتی می باشند

ریل مگنتی و چراغ مگنتی از جمله محصولاتی هستند که با تولید این محصول تحولی عظیم در صنعت دکوراسیون و نور پردازی به پا شده است . بسیاری از معماران و طراحان داخلی نیاز مند محصولی با کیفیت و تابش  نور مناسب هستند تا علاوه بر نور پردازی بسیار عالی در محیط جلوه ی زیبایی را نیز به محیط دهد ریل و چراغ مگنتی از این دسته محصولات است که می توانید در تمامی محیط ها بدون محدودیت از این محصول استفاده نماید .

ریل مگنتی

ریل مگنتی و چراغ مگنتی یک تحول بزرگ در زمینه روشنایی  و نورپردازی ساختمان

ریل های مگنتی پایه هایی از جنس آلومینیوم با آلیاژ 6063 می باشند که دارای خاصیت مغناطیسی می باشند تا بتوان چراغ های مگنتی در آن ها فیکس نمود . ریل های مگنتی به صورت توکار ، روکار و آویز نصب می شوند . نصب ریل های مگنتی به صورت توکار و روکار یکی از پر طرفدار ترین سبک های نصب این محصول می باشد .

ریل های مگنتی را می توان در محیط های مختلفی از جمله رستوران ، فروشگاه ، کافه و ... استفاده نمود .

ویژگی های ریل مگنتی

ریل های مگنتی دارای ویژگی های فراوانی برای استفاده در محیط های مختلف هستند به دلیل این ویژگی ها ریل مگنتی و چراغ مگنتی تبدیل به یک جایگزین بسیار مناسب به جای روش های قدیمی روشنایی شده اند در ادامه این مطلب با برخی از ویژگی های ریل مگنتی آشنا می شویم .

  • ریل های مگنتی جز محصولات بسیار ایمنی برای استفاده هستند به دلیل اینکه جریان جاری در ریل های مگنتی 48 ولت می باشد که برای انسان خطری ندارد .
  • زیبایی منحصر به فرد در محیط
  • امکان نصب به صورت توکار ، روکار و آویز
  • امکان استفاده از چراغ مگنتی های مختلف با سایز استاندارد
  • قابلیت استفاده در محیط های مختلف
  • قابلیت نصب بسیار راحت و سریع
  •  و ...

این ویژگی های ریل مگنتی موجب می شود در مدت زمان کمی ریل مگنتی ها به یکی از محبوب ترین سیستم های روشنایی تبدیل شوند .

قیمت ریل مگنتی روکار و توکار

قیمت ریل های مگنتی روکار و توکار با توجه به شرایط مختلف متغیر است جهت کسب اطلاعات دقیق از قیمت ریل های مگنتی روکار و توکارمی توانید به بخش فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید .

چراغ مگنتی

ریل مگنتی و چراغ مگنتی یک تحول بزرگ در زمینه روشنایی  و نورپردازی ساختمان

چراغ مگنتی یا چراغ مغناطیسی یکی از چراغ های به روز می باشد که برای روشنایی در محیط های مختلف مورد استفاده می گیرد . چراغ های مگنتی دارای انواع مختلفی است تا بتوان از آن ها در مکان های متفاوت به راحتی استفاده نمود .

 انواع چراغ مگنتی

چراغ مگنتی ها در مدل های مختلفی ساخته می شود تا بتوان متناسب با محیط و مکان مورد نظر از این چراغ مگنتی ها استفاده نمود . از میان چندین مدل چراغ مگنتی چهار مدل از انواع آن بسیار پر طرفدار تر و کاربردی تر برای نور پردازی و دکوراسیون در محیط می باشند که شامل چهار مدل زیر است .

هر کدام از این چراغ های مگنتی را می توان با توجه به محیط مورد نظر استفاده نمود و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارند .

کاربرد های چراغ مگنتی

https://pakhor.ir/uploads/files/panelUpload/a3b2e6a3107da6a2213757905313bf6d.jpeg

از مهم ترین کاربرد های چراغ مگنتی استفاده از آن در محیط های مختلف است . چراغ مگنتی ها برای تمامی محیط ها کاربرد دارند و می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده نمود . در ادامه این مطلب با چند مورد از کاربرد های چراغ مگنتی در مکان های مختلف آشنا می شویم .

  • نور پردازی و دکوراسیون در مکان های اداری و تجاری
  • نور پردازی در سینما ها ، سالن های کنفرانس
  • نور پردازی و دکوراسیون در منازل مسکونی
  • نور پردازی و روشنایی در سالن های برگزاری مجالس
  • کاربردی برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • قابلیت استفاده برای دکوراسیون و نورپردازی در رستوران و کافه ها
  • و ...

این موارد بخشی از کاربرد های چراغ مگنتی می باشند .

ویژگی های چراغ مگنتی

همان طور که قبلا به آن اشاره شد چراغ مگنتی ها نیز مانند ریل های مگنتی دارای ویژگی های فراوانی برای استفاده می باشند که با چند مورد از ویژگی های چراغ مگنتی آشنا خواهیم شد .

  • اولین ویژگی این مولتی ترک ها همانند ریل های مگنتی ایمنی بالای این محصولات به دلیل ولتاژ کم می باشد . تمامی انواع چراغ های مگنتی ولتاژ بسیار پایینی دارند .
  • دومین ویژگی جالب درباره ی چراغ های ماژولار امکان جا به جا نمودن  این چراغ در ریل های مگنتی است و می توانید مولتی ترک ها را در ریل های مگنتی حرکت دهید و در نقطه ی دلخواه قرار دهید .
  • نور پردازی و روشنایی بسیار زیبا
  • امکان استفاده از چراغ های مگنتی برای دکوراسیون
  • امکان استفاده از چراغ های مگنتی بدون محدودیت در ریل های مگنتی یعنی با توجه به سایز ریل های استفاد شده و منبع تغذیه ی بهکار رفته هر تعداد چراغ مگنتی که بخواهید می توانید برای روشنایی استفاده کنید .

ویژگی های چراغ های مگنتی بسیار زید می باشد که در این قسمت به بخشی از ویژگی های این مولتی ترک ها اشاره کردیم .

قیمت چراغ مگنتی

ریل مگنتی و چراغ مگنتی یک تحول بزرگ در زمینه روشنایی  و نورپردازی ساختمان

چراغ های مگنتی دارای انواع و سایز های متفاوت و همچنین ولتاژ های متفاوتی می باشند به همین جهت قیمت های انواع این چراغ های ماژولار متفاوت می باشد جهت اطلاع دقیق از قیمت های چراغ های مگنتی می توانید به بخش خرید از فروشگاه آنلاین مراجعه نماید .

سخن آخر

ریل مگنتی و چراغ مگنتی جز محصولات نوینی هستند که برای دکوراسیون و نور پردازی در محیط های مختلف کاربردهای فراوانی دارند . این سیستم روشنایی نوین با توجه به ویژگی های فراوانی که برای افراد به ارمغان می آورد تحولی عظیم در حوزه ی روشنایی و نور پردزی ساختمان ایجاد می کند . به نظر شما این ریل های مگنتی و چراغ های مگنتی در کدام محیط ها بیشترین کاربرد را دارند ؟ و یا ویژگی های بارز این ریل ها و مولتی ترک ها چه چیزی است ؟

در باره ما

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت از مشاوره ی رایگان  ما برای انتخاب بهتر و مناسب با کار خود بهره مند شوید .