نور خطی سقفبرای داشتن دکوراسیون نورانی کم خرج و در عین حال لاکچری گزینه مناسبی محسوب شده و از این محصول برای ایجاد خلاقانه ترین دکوراسیون ها و پروژه های نورپردازی بهره گیری می شود. مزایای فراوانی که در این محصول وجود دارند محبوبیت آن را چندین برابر نموده و باعث شده اند این کالا در سالیان اخیر شهرت بسیاری پیدا کند.

شرکت سازنده پروفیل های نور خطی که با عنوان شرکت تولیدی پاخور شناخته می شود سوابق درخشانی در زمینه تولید انواع تجهیزات نورپردازی داشته و در جهت رفع معایب المان های نوری قدیمی حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است. وجود محفظه فلزی آلومینیومی آنادایز شده خیال مصرف کننده را از بابت نصب راحت و همچنین دوام بالای نور خطی راحت نموده است.

این نورهای لاینی تا مدتی طولانی قابل استفاده بوده و بر اثر عوامل مختلف آسیب نمی بینند و می توانند بدون زنگ زدن و خوردگی به کار خود ادامه دهند. قیمت انواع پروفیل های نور خطی با توجه به کیفیت آنها و همچنین نوع ساخت و ابعاد یا مواد اولیه موجود در ساختار قطعات هر یک از این لاین های نوری متفاوت است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت محصولاتی که توسط تولید کنندگان معتبر و پرسابقه ارائه می شوند نه تنها کیفیت بالایی دارند بلکه از قیمت مقرون به صرفه و منصفانه ای نیز برخوردار هستند. 

چگونه نور خطی را به سقف بچسبانیم؟

نور خطی سقف بدون هیچ مشکل یا دردسری نصب می شود و همین موضوع سبب شده است مورد توجه نصابان قرار بگیرد. همانطور که می دانید افراد نصاب به دنبال تهیه محصولاتی هستند که سریع ترین و ساده ترین روش نصب را داشته باشد و در عین حال بتواند انتظارات آنها را از ظرافت و نوردهی مطلوب برآورده سازد.

نور خطی سقف  تمام این ویژگی ها را دارا بوده و افرادی که دارای تخصص یا مهارت خاصی نیستند نیز می توانند این وسیله را در محل مورد نظر مانند سقف نصب کنند. اتصال لاین نوری به دیوار یا سطح مورد نظر با استفاده از پیچ و رولپلاک انجام می شود.

افرادی که تصور می کنند برای نصب این محصول نیاز به چسب دارند در واقع باید بدانند که وزن پروفیل های نور خطی هرچند سبک است اما در حدی نیست که به وسیله چسب بتوان آنها را به مکان مورد نظر متصل نمود. طریقه نصب این کالا به این ترتیب است که در ابتدا با در نظر گرفتن سوراخ های موجود در محفظه آلومینیومی حفره هایی را در دیوار یا سقف به وجود می آورید.

سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک پروفیل نور خطی را در محل مورد نظر پیچ می کنید. این نحوه نصب سبب می شود اطمینان کامل از محکم بودن پروفیل نور خطی حاصل گشته و امنیت لازم برقرار شود. پس از نصب محفظه فلزی می توانید هر نوع ال ای دی که خواسته باشید در داخل آن بچسبانید و با استفاده از یک منبع تغذیه مناسب جریان نورانی را فراهم سازید. 

با نور خطی سقف فضای ورودی را روشن کنید

نورخطی فضای ورودی

نور خطی سقف کاربردهای گوناگونی دارد که از آن جمله می توان به روشن کردن قسمت ورودی ساختمان اشاره نمود. استفاده از این نورهای خطی در قسمت ورودی نه تنها زیبایی خارق العاده ای به ظاهر ساختمان می بخشد بلکه مانند یک خوش آمد گویی دلچسب برای میهمانان نیز به شمار می رود. از جمله ایده هایی که برای نصب پروفیل مرور خطی در قسمت ورودی ساختمان وجود دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ادارات: نصب نور خطی سقف در قسمت ورودی اداره و مکان های دولتی پرستیژ آن محیط را تا حد زیادی افزایش داده و باعث می شود مراجعه کنندگان حس بهتری داشته باشند. 
  • آپارتمان: امروزه آپارتمان ها با استفاده از مدل های مختلف پروفیل نور خطی مزین گشته اند و نصب این محصول در قسمت ورودی آپارتمان علاوه بر اینکه باعث تامین زیبایی بنا می شود امنیت آن را نیز حفظ کرده و باعث می شود دوربین های مداربسته بتوانند به خوبی ورود و خروج افراد را کنترل کنند. 
  • فروشگاه: اکثر فروشگاه ها برای اینکه بتوانند جذب مشتری بیشتری را تجربه کنند با استفاده از پروفیل های نور خطی در قسمت ورودی مجهز گشته اند تا بدین ترتیب بتوانند احساس بهتری به مشتری منتقل نموده و باعث بهتر دیده شدن محصولات موجود در آن قسمت شوند. 
  • کافی شاپ: کافی شاپ های لاکچری و سنتی که از طریق نصب لاین نوری در قسمت ورودی به مهمانان خود خوش آمد می گویند محیط جذاب تر داشته و رغبت مراجعه کنندگان را برای حضور افزایش می دهند. 

با هزینه کم آشپزخانه ای لاکچری بسازید

نور خطی سقف آشپزخانه

نور خطی سقف شامل قطعاتی می شود که برای خرید آنها نیاز به صرف هزینه ها و مبالغ گزاف ندارید. شما می توانید با صرف هزینه منصفانه و منطقی آشپزخانه قدیمی و بی روح خود را به مکانی مجلل و مدرن تبدیل کنید. نصب نور خطی در قسمت دیوارها یا زیر کابینت و همچنین سقف آشپزخانه یا قسمت بالای کابینت ها تغییرات اساسی و چشمگیری را به وجود خواهد آورد.

سقف آشپزخانه ای را در نظر بگیرید که با استفاده از اشکال هندسی تشکیل شده از انواع نور خطی سقف مزین گشته و نوردهی مطلوبی برای فرد استفاده کننده فراهم آورده است. انجام فعالیت های روزانه در این آشپزخانه نه تنها موجب خستگی افراد نمی شود بلکه از ایجاد آسیب برای چشم نیز جلوگیری می کند. همانطور که می دانید وجود نورهای غیر یکدست و متمرکز باعث ایجاد مشکلات بینایی شده و در موارد خاص سکته چشمی را به دنبال خواهد داشت.

بهتر است با استفاده از پروفیل های نور خطی نور یکنواخت و قوی داشته باشید و بدین وسیله سلامت چشم خود را حفظ نمایید. با استفاده از نور خطی سقف مجبور به پرداخت هزینه های زیاد جهت خرید لوسترهای گران قیمت نیز نخواهید بود و بدین ترتیب صرفه جویی قابل توجهی در بودجه خواهید داشت.

خرید نورهای لاینی اصلی از فروشنده دارای اعتبار

نور خطی سقف  را از منابع فروش معتبر تهیه کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید. فروشندگان پرسابقه که مشتریان ثابت چندین ساله دارند حداکثر تلاش خود را برای حفظ کیفیت و ارتقا آن در محصولات به کار گرفته اند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه داشته و معاملات آتی را با آنها انجام دهند.

بنابراین اگر قصد دارید از محصولی با کیفیت و با دوام بهره ببرید بهتر است به دنبال این فروشندگان باشید و از خرید اجناس بی نام و نشان و تقلبی پیشگیری نمایید. فروشندگان معتبر معمولا خود تولید کننده نیز فعالیت می کنند و با دریافت نظرات خریداران قبلی معایب احتمالی موجود در محصول را برطرف می کنند. این ویژگی به عنوان یکی از مهم ترین مزایای خرید پروفیل های نور خطی از فروشندگان معتبر است. 

شرکت تولیدی پاخور

خرید نور خطی سقف از هر نقطه جغرافیایی صورت می پذیرد و از آنجا که وب سایت اینترنتی شرکت پاخور مانند یک فروشگاه واقعی در دسترس است می توان سفارش خود را از جای جای کشور عزیزمان ایران به ثبت رسانید.

انجام خرید اینترنتی نور خطی سقف روکار مزایای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به عدم صرف وقت بیش از حد برای خرید حضوری اشاره کرد. وب سایت قدرتمند مجموعه تولیدی پاخور همواره و در ۲۴ ساعت شبانه روز خدمت رسانی به مشتریان را انجام داده و در صورتی که سفارش خود را از این طریق ثبت کنید می توانید محصول را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

استفاده از شبکه توزیع گسترده و سریع توسط این مجموعه تولیدی باعث شده است مشتریان رضایت حداکثری را از خرید خود داشته باشند و با توجه به این تجربه لذت بخش برای خریدهای بعدی نیز به پاخور مراجعه کنند. مشاهده انواع نور خطی سقف موجود در فروشگاه اینترنتی شرکت تولیدی پاخور و رویت عکس های با کیفیت قرار داده شده در این سایت شرایط لازم را برای اخذ تصمیمی درست به وجود می آورد.

بدین ترتیب متقاضی خرید می تواند با داشتن وقت کافی یک بررسی همه جانبه برای محصول مورد نظر انجام داده و تصمیم منطقی اتخاذ کند. چنانچه برای خرید یا ثبت سفارش و انتخاب محصول نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.