قیمت لاین نوری در مدل های مختلف پروفیل های نور خطی متفاوت است و این تغییر قیمت بستگی به فاکتورهای گوناگونی از جمله جنس و طول محصول دارد. پروفیل نور خطی که با عنوان نور لاینی نیز شناخته می شود موظف به تامین روشنایی در مکان های مختلف بوده و از این وسیله جهت نورپردازی های تزیینی نیز بهره گیری می شود. 

ایجاد خطوط نورانی در بخش های مختلف محیط جذاب را به وجود می آورد که جه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. پروفیل های نور خطی ابعاد استانداردی دارند و با توجه به معماری امروزی ساخته شده اند بنابراین می توان گفت این محصولات گزینه های مناسب و بدون نقصی برای نورپردازی مکان های مختلف در داخل ساختمان یا خارج از آن به شمار می روند. 

تولید نور در این محصولات از طریق به کارگیری لامپ های ال ای دی صورت می پذیرد که امروزه مدل های گوناگونی از آن را در بازار مشاهده می کنید. لامپ های ال ای دی تنوع گسترده ای دارند و با توجه به نیاز مشتری انتخاب می شوند. ال ای دی های پرنور و کم نور هر کدام موارد مصرف مخصوص به خود را دارند و با توجه به اینکه برای چه کاربردی مد نظر گرفته می شوند از آنها بازدهی دریافت خواهد شد. 

قیمت لاین نوری موضوعی بحث برانگیز است که برای خریداران این محصول مطرح است. دارندگان فروشگاه لوازم الکترونیکی برای اینکه بتوانند اجناس مورد نیاز خود را تامین کنند درصدد به دست آوردن جدیدترین قیمت نورهای لاینی بوده و بدین ترتیب می توانند با خرید این محصول به قیمت مناسب به کسب و کار خود رونق دهند. 

ما در این مطلب قصد داریم مطالب مفیدی در رابطه با انواع پروفیل های نور خطی به شما ارائه دهیم تا بر اساس آنها خرید بهتری را انجام دهید و با آگاهی بیشتر پروژه نورپردازی خود را شروع کنید. 

معرفی انواع نورهای لاینی

لاین نوری

 قیمت لاین نوری همانطور که گفته شد بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می شود که از آن جمله می توان به نوع نور خطی اشاره نمود. انواع نور خطی هایی که امروزه توسط شرکت های معتبر و تولیدکنندگان پرسابقه ساخته می شوند کاربردهای گوناگونی داشته و از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. از جمله شاخص ترین و پرطرفدارترین نمونه های پروفیل های نور خطی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • نور لاینی روکار: انواع پروفیل های نور خطی که برای استفاده به صورت روکار ساخته می شوند دارای ابعاد استاندارد و مشخصی هستند تا بتوان به راحتی آنها را در محدوده مورد نظر نصب نمود. شکل ظاهری این پروفیل ها بسیار زیبا و شیک است و شما می توانید بدون داشتن نگرانی از بابت ایجاد ظاهری نامناسب این محصول را در هر جایی که خواسته باشید به دیوار یا سقف پیچ کنید. 
  • لاین نوری لبه دار: ساخت پروفیل های نور خطی لبه دار به این دلیل انجام شده است که شخص نصاب بتواند به راحتی آن را در داخل کناف یا سقف کاذب فیکس کند. این نورهای لاینی با ابعاد مختلف و لبه های باریک یا پهن ساخته می شوند تا انعطاف مناسب در کاربری را به فرد استفاده کننده ارائه دهند. 
  • پروفیل نور خطی مخصوص فضای بیرون: قیمت لاین نوری با توجه به انعطاف پذیری این محصول در کاربرد و همچنین کیفیتی که ارائه می دهد بسیار منصفانه است. افرادی که نسبت به خرید این کالا اقدام می کنند می توانند آن را در قسمت های داخلی یا خارجی ساختمان به کار ببندند. چنانچه قصد دارید انواع پروفیل های نور خطی را در قسمت خارجی بنا استفاده کنید لازم است نسبت به عایق بندی آن در برابر رطوبت اقدام نمایید تا از نفوذ رطوبت باران و برف به داخل نور خطی جلوگیری کنید. در چنین شرایطی می توانید از نورپردازی چشم نوازی که در قسمت نمای ساختمان به وجود آمده است لذت ببرید. 

مراحل نصب لاین نوری

قیمت لاین نوری تاثیر مستقیم بر انتخاب مشتری دارد و افرادی که برای تهیه این محصول اقدام می کنند ابتدا با به دست آوردن جدیدترین قیمت آن و در نظر گرفتن بودجه ای که قرار است خرج کنند محصول مورد نظر را انتخاب می کنند. پس از خریداری محصول ممکن است به این فکر فرو بروید که مراحل سخت و زمانبری را در پیش رو دارید. 

اما باید بگوییم چنین نیست و نصب این محصول به سادگی هرچه تمام تر صورت می پذیرد و افرادی که دارای تخصص و مهارت خاصی نیستند نیز می توانند این پروفیل های نور خطی را در هر نقطه ای که خواسته باشند نصب کنند. در اولین مرحله که همان زمان خرید است بایستی ابعاد دقیق فضای مورد نظر را محاسبه کنید. شما می توانید از طریق ارائه این اطلاعات به کارشناسان حرفه ای و با تجربه راهنمایی های آنها را دریافت نموده و بر اساس آن خرید خود را انجام دهید. 

پس از اینکه قدم اول را پشت سر گذاشتید بهتر است پروفیل های نور خطی را که در ابعاد مشخص و مورد نیاز برش داده شده اند را دسته بندی نموده و هر کدام را به قسمت مورد نظر منتقل کنید. به عنوان مثال نورهای لاینی مربوط به اتاق خواب و پذیرایی را از یکدیگر جدا کرده و در مکان های مربوط به خود بگذارید تا در هنگام نصب با سردرگمی مواجه نشوید. 

در قدم بعدی تنها نیاز است با استفاده از یک دریل سوراخ هایی را در دیوار یا سقف به وجود بیاورید تا شرایط لازم جهت قرار دادن رولپلاک ها برقرار گردد. سپس شما خواهید توانست با فیکس کردن رولپلاک ها و قرار دادن پروفیل در مکان مخصوص به خود شروع به بستن پیچ ها کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که زاویه بندی پروفیل ها را طوری انجام دهید که نور به سمت دلخواه شما تابانده شود. 

چرا نور خطی هیت سینک دار بهتر است؟

لاین نوری

قیمت لاین نوری با توجه به اینکه پروفیل نور خطی هیت سینک دار باشد یا نباشد متغیر است. نورهای لاینی تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور همگی دارای محفظه فلزی به نام هیت سینک هستند. این محفظه ضروری و پرکاربرد باعث می شود گردش هوا در داخل پروفیل برقرار گشته و بدین ترتیب از ایجاد دمای بیش از حد جلوگیری شود. این شرایط از به وجود آمدن مشکلات مختلف برای تجهیزات داخلی نور خطی جلوگیری می کنند و بدین ترتیب محصول دارای طول عمر بیشتری خواهد شد. 

بنابراین می توان نتیجه گرفت خرید محصولات نور خطی از فروشندگان معتبر و تولید کنندگانی که سابقه طولانی در زمینه تولید انواع محصولات با کیفیت دارند حائز اهمیت فراوانی است. خرید نور خطی هیت سینک دار از این فروشنده ها می تواند هرگونه نگرانی را از بابت ایجاد مشکلات مختلف برای ال ای دی ها یا اتصال های الکتریکی برطرف نماید. 

نور خطی لبه دار را کجا نصب کنیم؟

قیمت لاین نوری برای پروفیل های نور خطی لبه دار نسبت به دیگر محصولات لاین نوری تفاوت چندانی ندارد و شما می توانید این محصول را به راحتی و با پرداخت بودجه منصفانه تهیه کنید. موارد کاربرد نور خطی لبه دار در قسمت هایی است که نیاز به نصب پروفیل به صورت نور  مخفی دارید. لبه های موجود در این محصول با قرار گرفتن در قسمت کناف یا سقف کاذب باعث می شوند لاین نوری به خوبی در مکان مورد نظر فیکس شود و تکان نخورد. 

این امر سبب می شود افراد بیننده تنها نور متساعد شده از پروفیل نور خطی را مشاهده نمایند یا نهایتاً قسمت دیفیوزر آن را ببینند. امروزه نصب انواع نور لاینی به صورت مخفی رواج بسیاری پیدا کرده است و همواره شاهد خلق مدل های مختلف نورپردازی مدرن و لاکچری با استفاده از این محصول در ساختمان های مختلف هستیم. شما می توانید پروفیل های نور خطی لبه دار را در رستوران ها و کافی شاپ ها و همچنین مراکز اداری و تجاری یا حتی منازل مسکونی نصب کنید و از نور زیبای به وجود آمده لذت ببرید. 

شرکت تولیدی پاخور

قیمت لاین نوری تعریف شده در شرکت تولیدی پاخور با توجه به قدرت خرید مشتریان معین گشته است. این شرکت تولیدی همواره رفاه حال مشتریان را در نظر می گیرد و اجناسی با کیفیت را با قیمت منصفانه روانه بازار می کند. سابقه درخشان و طولانی مدت این کارخانه تولیدی در زمینه تولید انواع نور خطی باعث شده است تعداد مشتریان ثابت و راضی روز به روز در حال افزایش باشند. 

شرکت تولیدی پاخور خدمات گوناگونی را برای خریداران در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به ارائه راهنمایی های مفید در زمینه خرید یا نصب پروفیل نور خطی به مشتریان اشاره کرد. افرادی که برای انجام تصمیم گیری در خصوص خرید محصولات نور خطی دچار تردید هستند می توانند از طریق تماس با کارشناسان حرفه ای این مجموعه تولیدی راهنمایی های لازم را دریافت کند.