لاین نوری روکار برای انجام پروژه های نورپردازی روکار و توکار مورد استفاده قرار گرفته و در هر نقطه از ساختمان که مایل باشید می توانید آن را نصب کنید. این محصول باعث به وجود آمدن نوری یکنواخت می شود که قابل مقایسه با نوردهی تجهیزات قدیمی نیست و تمام معایب آنها را پوشانده است.

انعطاف پذیری در نصب مهمترین ویژگی این محصول به شمار آمده و موجب می شود نورپردازان بتوانند خلاقیت در پروژه نورپردازی را به تصویر بکشند. نورهای لاینی که به عنوان لاین نوری نیز شناخته می شوند در قسمت های مختلف دیوار،  سقف کاذب،  زیر کابینت و حتی در اطراف مبلمان نصب می گردند.

ظاهر زیبا و مدرن این تجهیزات جدید توجه افراد را به خود جلب کرده و امروزه استفاده از این محصول رواج بسیاری یافته است. لاین نوری روکار بازدهی بالایی دارد و از حداکثر انرژی دریافت شده برای نوردهی بهره می برد.

طراحی این محصول به گونه ای صورت پذیرفته است که می توان آن را در فضاهای داخلی یا خارجی نصب کرد و نگرانی از بابت بارش باران یا دیگر عوامل جوی و در نتیجه ایجاد آسیب در پروفیل نور خطی وجود نخواهد داشت. سازگاری این نورهای لاینی با سیستم های کنترلی و هوشمند باعث می شود بتوانید آنها را از طریق نصب انواع ال ای دی و سیستم های خودکار مجهز کنید و از داشتن پروفیل نور خطی تجهیز شده لذت ببرید. 

از دکوراسیون تکراری خسته شده اید؟

لاین نوری رو کار

لاین نوری روکار بهترین گزینه برای داشتن یک دکوراسیون جدید نورانی محسوب شده و با استفاده از آن می توانید فضای دلگیر و قدیمی را به محیط جدید و نورانی تبدیل کنید. بدین ترتیب حس سرزندگی و شادی در ساختمان سرازیر شده و مجبور به پرداخت مبالغ بالا جهت داشتن دکوراسیون لاکچری نخواهید بود. از جمله مزایای استفاده از نورهای لاینی جهت تغییر دکوراسیون می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تنوع: وجود دکوراسیون تکراری در منزل یا محیط کار موجب می شود انگیزه افراد برای ادامه فعالیت کاهش پیدا کرده و راندمان مورد نظر دریافت نگردد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی می توان از نورهای لاینی استفاده کرد و بدین ترتیب با صرف کمترین هزینه محیط زیبا و جذاب را پدید آورد. 
  • تامین نیازها: وجود نورهای نامطلوب و نامتمرکز که نمی توانند انتظارات افراد را از داشتن محیطی آرامش بخش برآورده سازند نیاز افراد به داشتن تجهیزات مدرن تر را به وجود خواهد آورد. لاین نوری روکار  به خوبی از عهده این وظیفه برآمده و برای رسیدن به این هدف مثمر ثمر خواهد بود.  
  • تغییر سبک زندگی: زمان استفاده از تجهیزات نورپردازی قدیمی به پایان رسیده و امروزه افراد برای تامین نور منزل یا محیط کار از تجهیزات جدیدتر مانند نورهای لاینی که آخرین مدل ابزار آلات دکوراسیون نورپردازی محسوب می شوند استفاده می کنند. 
  • جلوگیری از خستگی چشم: نور هماهنگ و یکنواخت موجود در پروفیل های نور خطی باعث می شود تمرکز نور بر روی چشم انجام نشده و بدین ترتیب سلامت چشم ها حفظ گردد و از خستگی آنها پیشگیری شود. 

برای نصب نور خطی ابزار اضافی نخرید

لاین نوری روکار  به راحتی هرچه تمام تر نصب می شود و برای نصب آن تنها نیاز به پیچ و رولپلاک دارید. این محصول برخلاف تجهیزات قدیمی که برای نصب آنها نیاز به حضور افراد متخصص بود می تواند توسط افراد معمولی که تخصص خاصی در زمینه نصب ندارند نیز انجام گردد.

تنها لازم است با استفاده از یک دریل در نقاط مشخص شده سوراخ هایی را ایجاد کنید و از طریق نصب رولپلاک و پیچاندن پیچ محفظه فلزی پروفیل نور خطی را در محل مورد نظر به دیوار یا سقف بچسبانید. استفاده از چسب برای اتصال این محصول انتخاب درستی نبوده و ممکن است در کوتاه مدت باعث افتادن پروفیل گردد.

پس از نصب پروفیل نور خطی در محل مورد نظر می توانید نسبت به قرار دادن ال ای دی های دلخواه در داخل آن اقدام نموده و نور متناسب با محیط را فراهم آورید. در نظر گرفتن زوایای مناسب برای نصب این محصول اهمیت فراوانی دارد و باعث می شود هدایت نور به همان سمتی که مد نظر شماست انجام گردد.

چیدمان صحیح نوارهای نوری نیز درجه بالایی از اهمیت دارد زیرا هر چقدر دقت بیشتری در انجام کار به خرج دهید ظرافت بیشتری به پروژه بخشیده اید و نتیجه نهایی دلچسب تر خواهد شد. توجه داشته باشید که نکات ایمنی مربوط به اصول ایمنی الکتریکی را در نظر بگیرید تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری گردد. 

هر ال ای دی مناسب یک لاین نوری

لاین نوری روکار

لاین نوری روکار با استفاده از ال ای دی های مختلف تجهیز می شود که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند. در نظر گرفتن طول موج مناسب برای هر کدام از ال ای دی و تنظیم آن با استفاده از دستگاه مخصوص موجب می شود بتوانید کاربری پروفیل نور خطی را طبق دلخواه خود تعیین کنید.

تعیین شدت نور برای کاربردهای متفاوت نیز دارای اهمیت فراوانی است به طور مثال شدت نور مورد نیاز برای مطالعه نبایستی به حد نور به کار گرفته شده در آشپزخانه یا پذیرایی باشد زیرا ممکن است به چشم آسیب برساند. تعیین فواصل منظم و یکنواخت میان پروفیل های نور خطی نیز باعث می شود زیبایی و ظرافت پروژه افزایش پیدا کرده و بدین ترتیب دورنمای جذاب تری داشته باشد.

توصیه می شود از ال ای دی های قابل تعویض در داخل محفظه آلومینیومی لاین نوری روکار استفاده کنید تا در مواقع لزوم بتوانید نسبت به تعویض آنها اقدام نموده و ال ای دی های جدید را جایگزین کنید. امروزه مدول های نورانی مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید با انتخاب هر یک از آنها جلوه های نورانی جذابی پدید بیاورید.

نکته قابل توجه این است که قبل از انجام نورپردازی نسبت به داشتن یک طراحی مشخص و دقیق اقدام کنید تا در طول روند نصب پروفیل های نور خطی و تعیین مکان نصب آنها با مشکل مواجه نشوید. 

خرید لاین نوری روکار و نکات آن

خرید لاین نوری روکار لازم است با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود انجام گردد تا از خرید اجناس بی کیفیت و نامرغوب جلوگیری شود. بررسی مواد اولیه سازنده ساختار پروفیل های نور خطی اهمیت زیادی دارد زیرا برخی از این محصولات با استفاده از فلزات نامرغوب و بی کیفیت تهیه می شوند که با اندکی رطوبت دچار زنگ زدگی می گردند.

عدم کسب اطلاعات لازم در مورد فروشنده موجب می شود محصولی کم دوام را خریداری کنید و پس از مدت کوتاهی مجبور به تعویض یا تعمیر آن گردید. فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر و پرسابقه وجود ظرافت در محصولات را اولویت اول خود قرار داده اند و تلاش زیادی برای انجام طراحی های جذاب و منحصر به فرد نموده اند تا بتوانند نورهای لاینی زیبا و لاکچری را تقدیم مشتریان کنند.

بهتر است در هنگام خرید کارایی محصول مورد نظر را بررسی کنید و بر اساس نیازتان سفارش خود را ثبت کنید. مشورت با افراد با تجربه و کارشناسان حرفه ای نیز می تواند در جهت انجام خریدی بدون نقص کمک کننده باشد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان تولید کننده برتر در سطح کشور مشغول فعالیت است و با نقش آوری در حوزه صنعتی توانسته است موفق به ثبت نوآوری در زمینه پروفیل های لاین نوری توکار گردد.لاین نوری روکار یکی از برجسته ترین و مرغوب ترین تولیدات این مجموعه است که تاثیرگذاری شگفت انگیزی بر صنعت نورپردازی به وجود آورده است.

این شرکت محصولات خود را به صورت شفاف و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. انجام حسابرسی های به موقع و دقیق در بخش های مربوطه و با انجام نظارت های گسترده انجام می گردد تا اعتمادسازی قابل توجهی در میان مشتریان شکل بگیرد. شرکت تولیدی پاخور در بخش فروش عمده محصولات آمادگی کامل داشته و با پذیرفتن ریسک شرایط را برای مشتریان آماده می کند تا بتواند همکاری طولانی مدت و ثمربخشی را با آنها آغاز نماید.

این مجموعه پرسابقه توانسته است نقاط بحرانی پیش آمده در سال های فعالیت خود را با مدیریت صحیح پشت سر بگذارد و بدین ترتیب شهرت زیادی در میان مردم کسب کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت تمام محصولات تولید شده را مشاهده کنید. همچنین از طریق برقراری تماس با کارشناسان خواهی توانست از راهنمایی های آنها بهره ببرید و انتخاب مناسب تری انجام دهید.  منتظر تماس شما هستیم.