نصابان این چراغ ها و دکوراسیون کاران برای نصب این محصول در مکان مورد نظر متحمل سختی نخواهند شد و تنها با استفاده از پیچ و رولپلاک تکمیل دکوراسیون را به انجام می رسانند. قیمت مولتی ترک نیز نسبت به بسیاری از تجهیزات نورپردازی قدیمی و گران قیمت پایین تر است و به همین دلیل تهیه این محصول برای تمام اقشار جامعه ممکن خواهد بود.

چراغ های مگنتی از طریق به کارگیری تکنولوژی های جدید تولید می شوند و به همین علت با بسیاری از سیستم های هوشمند امروزی مطابقت دارند و می توان این محصول را با استفاده از تجهیزات مختلف هوشمندسازی نمود.

نکته قابل توجه این است که در کشور ما تولید کنندگان پرسابقه و حرفه ای مانند شرکت تولیدی پاخور وجود دارند که این محصول را با کیفیتی در سطح جهانی تولید می کنند و آن را در اختیار مشتریان سرتاسر کشور قرار می دهند. خرید چراغ مولتی ترک از فروشنده اصلی باعث می شود از پرداخت هزینه به واسطه ها بی نیاز شوید و این محصول پرکاربرد را با بهای واقعی دریافت نمایید. 

بهترین ترکیب مولتی ترک برای آشپزخانه

مولتی ترک

همانطور که می دانید انواع چراغ مولتی ترک در بازار موجود هستند که با اشکال متفاوتی تولید شده اند. چراغ مگنتی استوانه ای،  چراغ مگنتی خطی،  نورهای لاینی مگنتی توکار و روکار و همچنین چراغ های مگنتی لنزدار و کتابی از آن جمله هستند که هر کدام دارای کارایی منحصر به فرد و جذابی می باشند.

اما برای اینکه بتوانیم آشپزخانه پرنور و زیبا داشته باشید و همچنین در مواقع لازم نور را به نقاطی خاص منتقل نموده و در آنجا متمرکز نمایید لازم است پیش بینی هایی را در هنگام نصب این چراغ ها در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر بخواهیم یک ترکیب جذاب و پرکاربرد را در آشپزخانه پیاده سازی کنیم می توانیم از ترکیب چراغ های مگنتی خطی و استوانه ای استفاده کنیم.

بدین ترتیب علاوه بر داشتن یک نور ثابت خطی و سرتاسری در تمام آشپزخانه امکان استفاده از نورهای متمرکز متساعد شده از چراغ های مگنتی استوانه ای را نیز خواهیم داشت. بدین ترتیب شما می توانید با جابجا نمودن استوانه ها نور را در قسمت هایی که مد نظر دارید بیشتر کنید و بر روی اجسامی خاص متمرکز نمایید.

این ویژگی در کافی شاپ ها و رستوران ها و همچنین کافه های سنتی و مدرن نیز بسیار پرکاربرد بوده و به همین دلیل است که امروزه بیشتر مراکز تجاری و تفریحی از چراغ های مگنتی برای نورپردازی و زیباتر کردن کردن دکوراسیون خود بهره می گیرند. 

 

کاربرد مولتی ترک در کافی شاپ و رستوران

مولتی ترک

همانطور که گفته شد چراغ مولتی ترک در کافی شاپ و رستوران کاربرد زیادی دارد و می تواند پاسخگوی یک دکوراسیون شیک و لاکچری همه چیز تمام باشد. از جمله کاربردهای این چراغ ها در کافی شاپ ها و رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

وضوح بیشتر کالا

کالاها و غذاهای چیده شده در داخل یخچال یا میز بار قرار داده شده در کافی شاپ یا رستوران نیازمند به کارگیری نوری مستقیم هستند تا بهتر دیده شوند و اشتهای فرد مراجعه کننده را برانگیزند. نورهای مگنتی و چراغ های خطی به خوبی از عهده این عملیات برمی آیند و می توانیم با استفاده از چراغ های لنزدار مگنتی به این هدف دست پیدا کنیم. 

برجسته شدن منوها

گاهی اوقات مراکز تفریحی برای اینکه بتوانند منوهای جذاب خود را به نمایش بگذارند از فناوری نورپردازی استفاده می کنند تا بتوانند توجه مشتریان را جلب نمایند. انجام این عملیات نیز با استفاده از مولتی ترک به راحتی صورت می پذیرد. 

عدم ایجاد نور مستقیم در چشم

مشتریان کافی شاپ و رستوران از وجود نور شدید و قوی احساس ناراحتی نموده و در واقع به دنبال نوعی آرامش در چنین مکان هایی هستند. بنابراین بهتر است از نورهای لاینی استفاده کنید تا بتوانید نوری آرامش بخش و غیرمستقیم داشته باشید. 

پوشش معایب

یکی از مهمترین ویژگی های چراغ های مگنتی این است که با تمرکز نور بر روی نقاط مثبت از نمایش داده شدن معایب و نواقص جلوگیری می کنند. 

ظاهر جذاب از بیرون

فروشگاه ها و کافی شاپ هایی که توسط چراغ های مگنتی تزیین شده اند نمای بسیار جذاب و فوق العاده از بیرون دارند که موجب می شود عابرین جذب شده و رغبت زیادی برای حضور در آن مکان داشته باشند. 

میزان قدرت مغناطیسی چراغ مگنتی

چراغ های مولتی ترک در داخل ریل مگنتی قرار گرفته و با استفاده از نیروی مغناطیسی به آن می چسبند. اما گاهی این سوال پیش می آید که مغناطیسی موجود میان لامپ و ریل تا چه حدی است؟ آیا می شود به این قدرت مغناطیسی اعتماد نمود و نگرانی از بابت کنده شدن چراغ نداشت؟ در پاسخ به این پرسش ها می توانیم بگوییم بله.

این قدرت مغناطیسی به حدی است که می تواند به راحتی وزن چراغ را تحمل نموده و از افتادن آن جلوگیری کند. همچنین پروفیل های نور خطی مگنتی دارای ساختاری هستند که از افتادن چراغ ها جلوگیری می کنند. بدین ترتیب می توانید به راحتی این نورهای لاینی را در هر جایی که مایل باشید نصب کنید و اطمینان کامل از بابت عدم ایجاد آسیب برای لامپ ها و افراد حاضر در مکان داشته باشید. 

جنس ریل مگنتی

چراغ های مولتی ترک از نوعی ریل آلومینیومی تشکیل شده اند که در داخل آنها نوارهای مغناطیسی به کار گرفته شده است. جنس این آلومینیوم از نوع آنادایز شده است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت،  فشار و ضربه دارد. فرایند آنادایزاسیون انجام گرفته شده بر روی این پروفیل ها باعث شده است به محصولی با دوام و زیبا تبدیل شوند.

این آلومینیوم بسیار سبک است و به همین دلیل می توان آن را به راحتی و در هر جایی نصب کرد. نوارهای مغناطیسی که در داخل این محفظه های فلزی قرار گرفته شده اند نیز قدرت مغناطیسی لازم را برای نگهداری چراغ ها در مدت زمان طولانی دارند. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت با محصولی مدرن و لاکچری طرف هستید که می تواند تمام انتظارات شما را از داشتن یک پروفیل نور خطی زیبا و با دوام برآورده سازد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید انواع چراغ مولتی ترک نموده است و بدین ترتیب تجهیزات مورد نیاز برای پروژه های نورپردازی مدرن و جدید را در اختیار قرار می دهد. این چراغ ها کاربرد زیادی در تزیین نورانی محیط های مختلف دارند.

با وجود اینکه این محصول جدیداً به بازار آمده است شرکت تولیدی پاخور توانسته است آن را با کیفیت بالایی ارائه دهد. بهره گیری از استانداردهای جهانی و به روز در روند تولید چراغ های مولتی ترک ساخت شرکت تولیدی پاخور باعث شده است این محصول بتواند حداکثر بازدهی را برای افراد استفاده کننده داشته باشد.

چراغ های مگنتی این شرکت بسیار زیبا هستند و می توانند در محیط های لاکچری و رستوران های رویایی یا سالن های همایش رسمی مورد استفاده قرار بگیرند. این محصول طرفداران زیادی دارد و اکثر کسانی که به تازگی قصد تغییر دکوراسیون داشته اند یا برای تزیین نمای ساختمان اقدام نموده اند این محصولات سفارش داده اند.

نصب این چراغ ها بسیار راحت است زیرا شرکت تولیدی پاخور تمام جوانب را برای تولید محصولی با کیفیت در نظر گرفته است و طراحی این محصول را به گونه ای انجام داده است که بتوانید به به گونه ای انجام داده است که بتوانید به راحتی آن را در هر نقطه ای که خواسته باشید نصب کنید و از اصول عمر طولانی مدت آن لذت ببرید.

اگر مایلید در مورد این وسیله اطلاعات بیشتری کسب نمایید و سفارش خود را بدون هیچ زحمتی ثبت کنید از طریق شماره های قرارداد شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.