استفاده از نورهای لاینی و چراغ خطی سقفی برای نورپردازی محیط کار به عنوان ایده ای نوین مطرح می گردد که نتایج پر بازدهی را به دنبال دارد. پروفیل های نور خطی کاربرد زیادی در محیط های کاری از جمله سالن کارگاه، اتاق اداری، سالن های همایش و همچنین محیط های بیرون از ساختمان دارند.

این محصولات با در نظر گرفتن تمام جوانب مورد نیاز در محیط های کاری ساخته شده اند و بدین ترتیب می توانند انتظارات کارفرمایان را از داشتن محیطی مطلوب جهت انجام فعالیت کارکنان برآورده سازند. لامپ خطی روکار وسیله ای محبوب برای دکوراسیون کاران است تا بتوانند از طریق نصب آن به صورت روکار نور لازم را برای انجام فعالیت های گوناگون فراهم سازند. هنگامی که کارکنان یک شرکت یا کارخانه نور کافی برای انجام کار داشته باشند کمتر دچار خستگی شده و فعالیت های خود را با دقت بیشتری انجام می دهند. 

 

نورهای لاینی هزینه های شما را پایین می آورند

لامپ های خطی

همانطور که می دانید هزینه های انرژی در محیط های کاری بسیار بالا بوده و کارفرمایان معمولا به سختی از عهده آن برمی آیند و به همین دلیل دارندگان کارخانه و کارگاه و همچنین ساختمان های اداری بزرگ و کوچک به دنبال راه هایی هستند که بتوانند این هزینه ها را کاهش دهند.

لامپ خطی روکار به عنوان پرطرفدارترین وسیله جهت کاهش مصرف انرژی به شمار می رود که رقابت تنگاتنگی را میان محصولات نورپردازی به وجود آورده است. این ویژگی در نورپردازی منازل مسکونی نیز محسوس است و کسانی که از پروفیل های نور خطی در قسمت های مختلف ساختمان از جمله نمای بیرونی یا سقف های داخل بهره می برند بهای کمتری برای انرژی برق می پردازند.

یکی از ویژگی های مهم این تجهیزات امکان به کارگیری ال ای دی به اندازه مورد نیاز در داخل پروفیل ها است. چنانچه برای تامین نور مکان نیاز به روشنایی زیادی ندارید می توانید با استفاده از تعداد کمتری ال ای دی دکوراسیون خود را با استفاده از نورهای لاینی تکمیل کنید. بدین ترتیب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهی داشت و این انرژی پاک را به همان اندازه ای که نیاز دارید استفاده خواهید کرد. 

 

تنوع گسترده پروفیل های نور خطی

پروفیل های نور خطی و انواع لامپ خطی روکار در مدل های متنوعی تولید می شوند تا بدین ترتیب احتیاجات دیزاینرها را از داشتن تجهیزات کامل برطرف نمایند. از جمله مهم ترین و پر استفاده ترین مدل های پروفیل نور خطی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

نور خطی روکار

نورهای لاینی روکار به پروفیل هایی گفته می شود که محفظه آنها پس از نصب نیز قابل رویت بوده و به عبارتی در قسمت های مخفی مانند سقف کاذب قرار نمی گیرند. این پروفیل ها به اندازه کافی زیبا و مدرن هستند و استفاده از آنها به صورت روکار به سهولت انجام می شود. 

نور خطی مگنتی

ریل های مگنتی به همراه چراغ های مگنتی قرار گرفته بر روی آنها اجزای تشکیل دهنده پروفیل نور خطی مگنتی هستند. این چراغ ها جدیداً به بازار آمده اند و می توانند پس از نصب به آسانی جابجا شوند و نیاز به انجام سیم کشی های اضافه ندارند. 

نور خطی سیلیکونی

پروفیل های انعطاف پذیر و خم شونده سیلیکونی پایه و مبنای تشکیل دهنده این تجهیزات نور خطی هستند و امکان به کارگیری نورپردازی بر مناطقی که غیر صاف هستند را به کاربر ارائه می دهند. 

لاین نوری؛ پیشرفته ترین وسیله نورپردازی 

لامپ های خطی

لامپ خطی روکار و تو کار که توسط شرکت های تولید کننده بزرگ ساخته می شوند بر اساس استانداردهای به روز طراحی شده اند تا هماهنگی مناسبی با دنیای امروزی داشته باشند. در سال های اخیر استفاده از تجهیزات نورپردازی قدیمی و پرمصرف بسیار کاهش پیدا کرده و مردم به دنبال استفاده از تجهیزات جدید و زیباتر هستند.

لاین نوری به عنوان یک محصول پیشرفته و بی نظیر در میان استفاده کنندگان شناخته می شود و کارایی مطلوبی را برای کسانی که لاکچری پسند هستند ارائه می دهد. همانگونه که امروزه مشاهده می کنید رستوران های شیک و هتل های به روز و همچنین سالن های همایش معتبر با استفاده از این تجهیزات همه چیز تمام مزین گردیده و فضایی آرامبخش و بسیار زیبا را به وجود آورده اند.  

انتخاب طول پروفیل نور خطی به اندازه دلخواه

یکی از مزایای استفاده از پروفیل نور خطی و لامپ خطی روکار این است که شما می توانید آن را به هر اندازه ای که بخواهید برش بزنید. این مزیت سبب می شود نصب این محصول در هر مکانی با هر اندازه ای ممکن گردد. به عنوان مثال نصب پروفیل نور خطی در مکانی مانند سرویس بهداشتی یا نمای ساختمان نیازمند تطبیق اندازه ها با قسمت مورد نظر است.

انجام این عملیات از طریق برش زدن این محصول به راحتی صورت می پذیرد و افراد نصاب می توانند پروفیل ها را به سادگی به اندازه مورد نظر در بیاورند. چنین موقعیتی سبب می گردد بتوانید پروفیل های نور خطی را به خوبی در منطقه مورد نظر فیکس کنید و ظرافت پروژه انجام شده را بالا ببرید.

لازم به ذکر است برش این پروفیل ها با استفاده از دستگاه فرز محقق می گردد و سفارش دهندگان می توانند از طریق اعلام اندازه های مورد نظر خود محصول را با همان ابعاد مطلوب دریافت کنند. 

با لاین نوری خستگی کار را احساس نمی کنید

انجام هر فعالیتی نیازمند وجود روشنایی لازم است تا فرد بتواند دقیق تر کار خود را ادامه دهد. لامپ خطی روکار در طی کردن این مسیر تاثیر مثبت زیادی داشته و از آنجا که این محصول نوری آرامش بخش و یک دست را پراکنده می سازد سبب ایجاد تمرکز و دقت در اشخاص می گردد.

هنگامی که نور مورد نظر به وجود آمد خستگی حاصل از فعالیت بیش از حد چشم پدید نیامده و بدین ترتیب علاوه بر حفظ سلامت چشم ها، سیگنال خستگی نیز به مغز منتقل نخواهد شد. با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت استفاده از تجهیزات نوری مناسب می تواند در جهت اجازه دادن خستگی و جلوگیری از افزایش آن موثر باشد. این ویژگی برای افراد محصل ساعت های زیادی را مشغول درس خواندن هستند نیز می تواند مثمر ثمر باشد و به مرور تایم مطالعه آنها افزایش پیدا کرده و نمرات بهتری اخذ خواهند کرد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور برای ساخت محصول لامپ خطی روکار از فرمول های خاص و استانداردهای به روز تبعیت می کند تا بتواند بالاترین کیفیت را برای محصولاتش به ارمغان بیاورد. عرضه لامپ های درجه یک و پروفیل های نور خطی مستحکم و با دوام و لاینر خطی روکار توسط این شرکت تولیدی باعث شده است جایگاه مناسبی در میان رقبا پیدا کند و محبوبیت بسیاری در میان مردم به دست بیاورد.

سیستم نصب آسان و انعطاف پذیری کاربردی این محصولات نتیجه تلاش بی وقفه طراحان و متخصصین شرکت تولیدی پاخور است که بهترین و دقیق ترین عملکرد را برای این تجهیزات رقم زده اند. با انجام خرید از شرکت تولیدی پاخور می توانید به هدف خود در داشتن وسایل نورپردازی با کیفیت دست پیدا کنید و انجام پروژه های نوری در داخل ساختمان یا خارج از آن را با سرعت هرچه تمام تر و ظرافت بی نظیری به پایان برسانید.

دوام و طول عمر لامپ خطی روکار تولید شده توسط این مجموعه تولیدی به قدری است که شما مجبور به تعویض آن در مدت زمان کوتاه نخواهید بود و بدین ترتیب کاهش هزینه ها را تجربه خواهید کرد. اگر جهت ثبت سفارش یا انتخاب محصول نیازمند دریافت راهنمایی هستید می توانید از طریق پل های ارتباطی قرار داده شده در سایت با متخصصین شرکت تولیدی پاخور تماس حاصل نموده و مشاوره های رایگان دریافت کنید و سفارش خود را ثبت کنید.