لاین نوری سقف راه حل هوشمندانه‌ای است تا نیاز به استفاده از لامپ‌های متعدد نداشته باشیم و پروژه‌های نورپردازی را به سادگی هرچه تمام‌تر انجام دهیم. پیشرفت تکنولوژی همواره راه‌های جدیدی را در پیش پای ما قرار می‌دهد تا بتوانیم به انجام عملیات ساده‌تر با کیفیت بالاتر بپردازیم. نورهای لاینی نمونه بارز ظهور تکنولوژی در صنعت نورپردازی هستند که با داشتن جزئیات دقیق توانسته‌اند در این عرصه انقلاب عظیمی ایجاد کنند.

پروفیل‌های نور خطی که امروزه وارد بازار شده‌اند توسط تجهیزات دستی تولید نمی‌شوند و برای ساخت آنها از ماشین آلات پیشرفته و دقیق بهره‌گیری شده است. این محصولات بدون داشتن ذره‌ای خطا نوری بی عیب و نقص را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورند و بدین ترتیب هر آنچه از یک محیط نورانی و آرامش بخش انتظار دارید را به شما هدیه می‌دهند. طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان همواره بر این باورند که استفاده از نورهای لاینی می تواند تا حد زیادی در وقت صرفه جویی به همراه داشته باشد.

لاین نوری سقف اثر زیادی در ایجاد تغییرات کلی برای چهره ظاهری فضا داشته و می‌تواند معایب ساختمان را پوشش دهد. بسیاری از دارندگان ساختمان که قصد صرف هزینه زیاد برای بازسازی ندارند می‌توانند از طریق به کارگیری این محصول تغییرات شگفت‌انگیزی در قسمت‌های مختلف بنا به وجود بیاورند به طوری که به حالت قبلی قابل مقایسه نباشد.

نحوه اجرای لاین نوری کناف با توجه به اینکه نیاز به ابزار آلات خاصی ندارد بسیار راحت است و با دغدغه یا دردسر همراه نخواهد بود. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی درباره انواع پروفیل‌های نور خطی به شما ارائه دهیم تا بتوانید با این محصول پرکاربرد و جدید بیشتر آشنا شوید.  

چرا نورهای لاینی روشنی بیشتری دارند؟

لاین نوری سقف دارای سیستم ساده و در عین حال دقیقی است که بدون به کارگیری تجهیزات الکترونیکی در قسمت محفظه خود ساخته شده است. این وسیله برای اینکه بتواند روشنایی مورد نظر را تامین کند نیاز به داشتن ال ای دی دارد و امروزه چراغ‌های مختلف با قدرت‌های گوناگون در بازار موجود هستند که برای استفاده در داخل نورهای لاینی خریداری می‌شوند.

تولید لاین نوری سقف  بر اساس تجربه و تکنولوژی انجام پذیرفته است و متخصصین امر با در نظر گرفتن ابعاد مناسب برای این محصول حالتی را به وجود آورده‌اند که حداکثر نورردهی را داشته باشد. علاوه بر آن به کارگیری دیفیوزرهای با کیفیت که به عنوان ابزاری نوظهور شناخته می‌شوند موجب می‌شوند نور متساعد شده از ال ای دی ها در زوایای منظمی پخش گردند.

بدین ترتیب شاهد نوردهی آرامش بخش و یکدستی خواهید بود که تا به حال از تجهیزات و لامپ‌های قدیمی دریافت نکرده‌اید. پرتاب اشعه‌های نور در جهات مختلف موجب می‌شود از محیطی غرق در نور لذت ببرید و نیازی به لامپ‌های متعدد نداشته باشید. سیستم شگفت انگیز لاین نوری به گونه‌ای طراحی شده است که نوردهی بدون افت قدرت ادامه داشته باشد و افراد استفاده کننده بتوانند از حداکثر راندمان آن سود ببرند. 

اتمام نورپردازی رستوران در یک روز

لاین نوری

استفاده از لاین نوری سقف برای نورپردازی رستوران می‌تواند به عنوان یک موضوع چالش برانگیز مطرح شود. سرعت نصب این محصول بسیار بالا است و نیاز به تخصص خاصی ندارد و به همین دلیل می‌توان حتی در مدت زمان یک روز پروژه‌های نورپردازی را به اتمام رسانید. انجام نورپردازی در رستوران نیاز به داشتن دقت زیادی دارد تا کیفیت پروژه تا حداکثر ممکن تامین گردد. اما نکته قابل توجه این است که پروفیل‌های نور خطی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشترین ظرافت را در دکوراسیون ایجاد می‌کنند.

حتی اگر تخصص خاصی در نصب پروفیل‌های نور لاینی نداشته باشید می‌توانید این محصول را تنها با پیچ کردن به قسمت مورد نظر نصب کنید و شاهد هماهنگی بی‌نظیری میان پروفیل و قسمت‌های مختلف و زوایای موجود در دیوار یا سقف باشید. افرادی که نسبت به نصب انواع نورهای لاینی اقدام کرده‌اند می‌دانند که نورپردازی یک محیط وسیع در کمترین زمان ممکن رخ می‌دهد زیرا پروفیل‌های نور خطی به صورت لاین‌های درازی از آلومینیوم آنادایز شده ۶۰۶۳ هستند که به راحتی نصب می‌شوند.

اگر بخواهیم این مدل نورپردازی را با زمان‌های گذشته مقایسه کنیم باید بگوییم دکوراسیون کاران از نصب تعداد زیادی لامپ و انجام سیم‌کشی‌های طاقت فرسا خلاص شده‌اند و به همین دلیل است که بیشتر آنها به سراغ خرید محصولات نور خطی و انواع لاین نوری سقف می‌روند. 

خرید لاین نوری سقف در کمترین زمان

خرید لاین نوری سقف  به صورت‌های مختلف امکان‌پذیر است. تهیه این محصول پرکاربرد از فروشندگان اصلی باعث می‌شود بتوانید از محصول خریداری شده لذت ببرید و با اعتماد کامل تا مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنید. یکی از روش‌های آسان برای اینکه بتوانی سفارش خود را ثبت کنید مراجعه به فروشنده معتبر است. اما از آنجا که در دنیای امروز به علت کمبود وقت امکان مراجعه حضوری فراهم نیست می‌توان از روش خرید آنلاین استفاده کرد.

بدین ترتیب عملیات خرید در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفته به محصول سفارش داده شده پس از گذشت مدت زمانی کوتاه به دست مشتری خواهد رسید. نکته حائز اهمیت این است که قبل از انجام خرید و ثبت سفارش بررسی‌های لازم را انجام دهید تا فروشنده معتبر را بیابید و از افتادن در دام افراد سودجو جلوگیری کنید. 

دکوراسیون شیک با کمترین قیمت نورهای لاینی

نور های لاینی

قیمت لاین نوری کناف نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد پایین است و در صورتی که خواسته باشید دکوراسیون‌های نورانی ارائه شده توسط این محصول را با تجهیزات قدیمی انجام دهید ممکن است نیاز به صرف هزینه‌های بالایی داشته باشید. از جمله پرطرفدارترین دکوراسیون‌هایی که با استفاده از نورهای لاینی انجام می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • نورپردازی باریک: بعضی از پروفیل‌های نور خطی دارای عرض زیادی نیستند و برای به کارگیری در مکان‌های کوچک یا زیر کابینت‌ها و همچنین قسمت‌های مختلف دکور آشپزخانه اتاق به کار گرفته می‌شوند. این نورهای لاینی می‌توانند انعطاف پذیری زیادی در استفاده داشته باشند و از طریق به کارگیری آنها طراحی‌های مختلف نورپردازی قابل اجرا خواهند بود. 
  • دکوراسیون رنگی: یکی از تدابیر خلاقانه برای نورپردازی قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده چراغ‌های ال ای دی با رنگ‌های متفاوت است. همانطور که می‌دانید بسیاری از ال ای دی های جدید با تنظیم ولتاژ قابلیت تغییر رنگ دارند و می‌توانند برای انجام نورپردازی‌های جذاب استفاده شوند. 
  • دیزاین هندسی: نصب نورهای لاینی و انواع لاین نوری سقف  بر اساس طرح های هندسی نیز امروزه رواج بسیاری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. 
  • تجهیزات هوشمند: افرادی که علاقمند به استفاده از تجهیزات هوشمند هستند می‌توانند به راحتی این ابزار آلات را در داخل پروفیل‌های نور خطی به کار ببندند و از کارایی آنها لذت ببرند. 

شرکت تولیدی پاخور

لاین نوری سقف ساخته شده توسط شرکت تولیدی پاخور به راحتی و از طریق خرید غیرحضوری در دسترس شما قرار می‌گیرد و این مجموعه متعهد است تا محصولات خود را در صحت و سلامت کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برساند. شرکت تولیدی پاخور سالیان سال است که با مشتری‌های اسم و رسم‌دار و برجسته در حال انجام معامله بوده و در جهت تامین مایحتاج پروژه‌های مهم آنها فعالیت می‌کند.

داشتن اعتبار طولانی مدت و سابقه حرفه‌ای این مجموعه تولیدی موجب شده است سازمان‌های بزرگ و دولتی یا خصوصی برای خرید ابزارآلات نورپردازی از جمله انواع لاین نوری سقف یا نمای ساختمان به این شرکت مراجعه کنند. شرکت تولیدی پاخور مفتخر است اعلام کند که همیشه و به صورت مداوم به دنبال توسعه پایدار بوده و تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی محصولات به کار گرفته است.

کیفیت نورهای لاینی تولید شده توسط این مجموعه به اندازه است که می‌توان آنها را به راحتی به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. سیستم نظارتی این شرکت تولیدی بر بخش‌های مختلف موجب شده است مشتریان بتوانند بدون داشتن نگرانی سفارش خود را ثبت کنند و از محصولاتی با دوام بهره ببرند. شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای ما راهنمایی‌های لازم را در جهت انتخاب محصول دریافت نموده و سفارش خود را ثبت کنید.