لاین نوری امکان ایجاد نور با قدرت های مختلف را برای افراد میسر ساخته و بدین ترتیب می توانید روشنای کم یا زیاد با رنگ های گوناگون را به هر جایی که خواسته باشید به وجود بیاورید. همانطور که می دانید انواع نورهای لاینی که با نام پروفیل های نور خطی نیز شناخته می شوند در ابعاد گوناگون موجود هستند.

وجود سایزهای متفاوت برای این محصول موجب می گردد بتوانید از آن برای کاربردهای گوناگون بهره گیری کنید. یکی از ویژگی های جذاب لاین نوری سقف امکان به کارگیری ال ای دی های مختلف با قدرت های نورانی گوناگون است. فرض کنید قصد انجام نورپردازی مکانی را دارید که لازم است از نورهای مختلف با شدت های غیر یکسان استفاده کنید.

در این صورت مجبور نخواهید بود از تجهیزات گوناگون استفاده کنید زیرا پروفیل های نور خطی انعطاف پذیری زیادی با انواع محصولات نورانی دارند. شما می توانید نسبت به انتخاب ال ای دی با قدرت های گوناگون اقدام کنید و همچنین از طریق به کارگیری منابع تغذیه مناسب ولتاژ ورودی را تنظیم نمایید.

همچنین امکان تنظیم رنگ دلخواه برای ال ای دی ها میسر بوده و لاین نوری این اجازه را به فرد نصاب می دهد تا بتواند شرایط مناسب را برای انجام یک نورپردازی همه چیز تمام به وجود بیاورد. گاهی اوقات دکوراسیون کاران نسبت به استفاده از امکانات هوشمند در داخل این پروفیل ها اقدام می کنند و جلوه های شگفت انگیزی را به فضا اضافه می نمایند. چنانچه تمایل دارید در مورد این محصول پرکاربرد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. 

مزیت استفاده از نورهای لاینی در پذیرایی

نورهای لاینی در پذیرایی

لاین نوری تاثیر عمیقی در فضاسازی مدرن داشته و ساختمان های امروزی که در قسمت پذیرایی خود از این تجهیزات بهره برده اند زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به ساختمان هایی دارند که از وسایل نورپردازی قدیمی و غیر مدرن در آنها استفاده شده است.

نورپردازی های خاصی که در بیشتر ساختمان های لاکچری مشاهده می کنید با استفاده از وسایل گران قیمت و دور از دسترسی انجام نشده اند. شما می توانید با اندام نگاهی عمیق تر متوجه حضور رد پای پروفیل های نور خطی و انواع نورهای لاینی در این ساختمان ها بشوید. از جمله مزایای به کارگیری پروفیل های نور خطی می توان به چهره ظاهری جذاب و لاکچری آنها اشاره کرد.

این محصولات در حداکثر ظرافت تولید می شوند و برای انجام پروژه های نورپردازی روکار یا توکار به عنوان بهترین گزینه شناخته می گردند. امروزه اتاق نشیمن یا پذیرایی با استفاده از کناف یا سقف کاذب مزین می شود و این شرایط بستر مناسبی برای به کارگیری پروفیل های نور خطی و انواع لاین نوری  روکار یا توکار به وجود آورده است. نصابان خلاق و حرفه ای از طریق به کارگیری این محصولات می توانند جلوه های شگفت انگیزی را به وجود آورده و با مصرف حداقل انرژی بیشترین روشنایی و زیبایی را به محیط ببخشند. 

کاربرد محفظه فلزی پروفیل نور خطی در کناف

لاین نوری دارای محفظه فلزی است که از آلومینیوم با کیفیت آنادایز شده ساخته شده است و استقامت لازم را در برابر ضربه و فشار و همچنین زنگ زدگی دارد. این محفظه فلزی پرکاربرد برای استفاده های گوناگون بهره گیری می شود که عبارتند از: 

  • فیکس شدن در کناف سقف: یکی از کاربردهای اصلی پروفیل های نور خطی استفاده از آنها در کناف است که با وجود داشتن محفظه فلزی محکم می توانند به خوبی در این قسمت جایگیری کرده و به همان حالت باقی بمانند و در اثر ضربه یا فشار تغییر زاویه ندهند. همچنین این محفظه فلزی می تواند از تجهیزات داخلی از جمله ال ای دیی ها محافظت کند و از ورود حشرات موذی به داخل جلوگیری نماید. 
  • نصب در گوشه ها: محل تقاطع دیوار و سقف جایگاه مناسبی برای نصب نورپردازی است که انواع لاین نوری  با داشتن محفظه فلزی مستطیلی شکل می توانند به خوبی در این قسمت قرار بگیرند و ظرافت لازم را داشته باشند. 
  • اتصال دقیق به محل قرنیز: شما عزیزان می توانید از نورهای لاینی به عنوان قرنیزهای نورانی استفاده کنید و لازم است بدانید این تجهیزات با داشتن محفظه فلزی با زوایای معین و دقیق می توانند به خوبی در این قسمت ها بچسبند. 
  • عدم ایجاد شلوغی: محفظه فلزی آلومینیومی از ایجاد شلوغی در پروژه نورپردازی جلوگیری نموده و ظاهری مرتب را فراهم می آورند تا در افزایش زیبایی هرچه بیشتر محیط تاثیرگذار باشند. 

نور خطی مگنتی؛ بهترین راه حل برای فضای چند کاربره

نورهای لاینی در پذیرایی

لاین نوری مگنتی یکی از مدرن ترین تجهیزات نورپردازی پروفیل نور خطی است که برای تکمیل دکوراسیون فضاهای مختلف چند کاربره استفاده می شود. این محصول با توجه به انعطاف پذیری زیادی که در کاربرد دارد می تواند برای محیط های استفاده شود که دائماً در حال تغییر کاربری هستند.

به عنوان مثال استفاده از نور خطی مگنتی استوانه ای راحتی در استفاده را برای افراد به ارمغان می آورد و با داشتن قابلیت جابجایی آسان می توان آن را در هر تایمی به نقطه مورد نظر جابجا نمود. انجام این جابجایی ها مستلزم ایجاد تغییر در سیم کشی نبوده و افراد می توانند به راحتی و با حرکت دست این نورهای لاینی را جابجا کنند.

همچنین امکان تغییر زاویه نوری در این لامپ ها میسر بوده و بدین ترتیب می توان نور را به نقاط مورد نظر هدایت کرد و محیط را برای کاربردهای مختلف آماده نمود. این شرایط می توانند تمام آنچه افراد از داشتن یک نورپردازی فناوران انتظار دارند را برآورده سازد. 

خرید عمده تجهیزات لاین نوری بصورت آنلاین

خرید لاین نوری در بازه های زمانی مختلف صورت می پذیرد که ممکن است گاهی اوقات فرصت کافی برای گشت و گذار در میان بازار به صورت حضوری را نداشته باشید. همچنین خرید حضوری باعث می شود نتوانید تمام فروشگاه ها را مد نظر قرار بگیرید و از آنها بازدید کنید.

روش خرید آنلاین که در سالیان اخیر رواج بسیاری در میان مردم پیدا کرده است موجب می شود بدون فوت وقت اضافی بتوانید تمام فروشگاه های تجهیزات نورپردازی را بررسی کنید. یافتن فروشنده معتبر و پرسابقه یک مزیت بزرگ است که از طریق انجام معاملات با آن خواهی توانست خریدهای عمده خود را بدون داشتن نگرانی انجام دهید.

خرید لاین نوری  به صورت عمده و آنلاین یکی از مزایای شرکت تولیدی پاخور است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است. مشتریان این مجموعه تولیدی می‌ توانند با حضور در سایت قدرتمند این شرکت تمام محصولات را در تصاویری با کیفیت مشاهده نموده و پس از اخذ تصمیم مناسب سفارش خود را ثبت نمایند. 

شرکت تولیدی پاخور

لاین نوری  یک نوآوری و خلاقیت در زمینه نورپردازی محسوب شده و محصولات پروفیل نور خطی یا همان نورهای لاینی تولید شده توسط شرکت تولیدی پاخور در میان محصولات مشابه موجود در بازار حرف اول را می زنند. این شرکت تولیدی موفق شده است زنجیره تامین دائمی محصولات و تجهیزات نورپردازی را برقرار سازد و بدین وسیله تمام مایحتاج خریداران را از داشتن ابزار آلات لازم جهت انجام پروژه های نورپردازی در اختیار آنها قرار دهد.

یکی از ویژگی های شرکت تولیدی پاخور این است که انعطاف پذیری قابل توجهی با شرایط بازار دارد. این واکنش پذیری در موقعیت های مختلف اقتصادی و وجود تحریم ها نشان دهنده ثبات و پرسابقه بودن این مجموعه است.

شرکت هایی که مسابقه طولانی و درخشانی دارند اعتمادسازی قابل توجهی در میان مشتریان به وجود می آورند که شروع معاملات گسترده در ابعاد بزرگ را رقم می زند. شرکت تولیدی پاخور با تکیه بر این اصول و ارائه محصولات با کیفیت از جمله لاین نوری روکار توانسته است شهرت بسیاری کسب نموده و جایگاه مطلوبی در بازار به دست بیاورد.

سرمایه گذاری مجموعه تولیدی پاخور در جهت انجام تحقیقات برای تولید محصولاتی استاندارد یکی از مهمترین نکات کلیدی پیشرفت این شرکت است که باعث می شود مشتریان بتوانند بدون داشتن نگرانی از سطح کیفی محصولات نسبت به سفارش آنها اقدام کنند. چنانچه شما عزیزان قصد ثبت سفارش و انتخاب محصول مناسب را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.