1. چراغ لاینر خطی به عنوان یکی از سیستم های جدید روشنایی در میان مردم مطرح شده است و در سالیان اخیر استفاده از این محصول رو به افزایش است. چراغ های خطی با استفاده از نوارهای ال ای دی مجهز می شوند و برای تکمیل دکوراسیون داخل یا خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب نوع ال ای دی به کار گرفته شده در درون محفظه چراغ خطی توکار کناف با توجه به شرایط ساختمان و کاربرد مد نظر افراد استفاده کننده انجام می پذیرد. لاینرهای خطی نور پر عمقی دارند و به دلیل داشتن ساختار منحصر به فرد و استاندارد می توانند در پخش نور به صورت یکنواخت تاثیر زیادی داشته باشند.

خطوط نور متساعد شده از ال ای دی ها با گذشتن از دیفیوزر تعبیه شده در این محصول پخش می شود و در تمام نقاط موجود در ساختمان قرار می گیرد. اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی میان محصولات روشنایی جدید و قدیمی انجام دهیم باید بگوییم چراغ لاینر خطی کاربرد وسیع تر و راحت تری داشته و به همین دلیل از محبوبیت بیشتری در میان خریداران برخوردار است. ما در این مطلب قصد داریم توضیحات کاملی در رابطه با این محصول ارائه داده و راهنمایی های لازم را در رابطه با دریافت قیمت های جدید لاینر خطی بیان کنیم. 

قطعات تشکیل دهنده نورهای لاینی

چراغ لاینر خطی  دارای قطعات مختلفی است که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر سیستم کامل و پیچیده ای را تشکیل می دهند که می تواند در قسمت های مختلف ساختمان نصب گردد و باعث مزین شدن نقاط مختلف و تامین نور گردد. این قطعات عبارتند از: 

  1. محفظه فلزی: محفظه فلزی به کار گرفته شده در چراغ های خطی از نوعی آلومینیوم با کیفیت که با نام آلومینیوم آنادایز شده شناخته می شود تولید گشته است. این آلومینیوم می تواند به خوبی از اجزای داخلی محافظت نموده و آنها را در برابر رطوبت و ضربه حفظ کند. 
  2. دیفیوزر: در بیرونی ترین قسمت چراغ نور خطی قطعه ای نیمه شفاف به نام دیفیوزر قرار داده شده است که وظیفه پخش نور را بر عهده دارد و پرتوهای پراکنده شده را به صورت منظم به تمام نقاط می رساند تا نوری نرم و آرامش بخش را برقرار سازد. 
  3. هیت سینک: از آنجا که ال ای دی ها حرارت بالایی تولید می کنند نیاز به وسیله ای به نام هیت سینک احساس می شود تا این گرما را دفع نموده و از ایجاد آسیب برای چراغ ها جلوگیری کند. 
  4. درپوش ها: در دو طرف پروفیل نور خطی درپوش هایی قرار داده شده است تا از تجهیزات داخلی در برابر گرد و غبار و دیگر عوامل آسیب زا محافظت به عمل بیاید. 
  5. ال ای دی ها: انواع مختلفی از چراغ های ال ای دی در بازار وجود دارند که جهت روشن شدن چراغ لاینر خطی به کار گرفته می شوند. برخی از این چراغ ها پرتراکم و برخی از آنها کم تراکم هستند که بسته به نیاز مصرف کننده انتخاب می گردند. 

ایده هایی برای نصب چراغ نور خطی در اداره

چراغ نورخطی در اداره

نصب چراغ لاینر خطی در اداره بسیار مرسوم است و استفاده از این محصول جهت تامین نور اداره جات و اتاق ها و همچنین سالن های همایش موجود باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی می شود. به کارگیری این محصول باعث می شود کارمندان بتوانند در نوری آرامش بخش به کار خود ادامه دهند و خستگی ساعت ها فعالیت را احساس نکنند.

همچنین چراغ های خطی و نورهای لاینی از به وجود آمدن خستگی برای چشم ها جلوگیری می کنند. یکی از ایده های جالب برای به کارگیری این محصول نصب آن به صورت آویز است که باعث می شود نور به صورت مستقیم بر روی برگه ها بتابد و قدرت دید افراد را افزایش دهد. همچنین این روش نصب نور خطی جذابیت خلاقانه ای به فضا افزوده و محیط اداره را به صورت متفاوت جلوه می دهد.

یکی دیگر از مدل های خلاقانه نورپردازی در اداره نصب پروفیل های لاین نوری در امتداد یکدیگر و به صورت یک خط سرتاسری از ابتدا تا انتهای سالن است به طوری که در قسمت های کناری و حد فاصل سقف و دیوار نیز از دیگر تجهیزات نورپردازی خطی استفاده شده باشد. استفاده ازنورهای لاینی نیز روش جدید و مدرن برای اداره جات است که توسط آن می توان جابجایی لامپ ها را انجام داد و نور را بر روی هر نقطه ای که لازم باشد متمرکز ساخت. 

آیا می توان نور خطی را هوشمندسازی کرد؟ 

نورخطی

هوشمندسازیچراغ لاینر خطی  به راحتی صورت می پذیرد و با استفاده از تجهیزات موجود می توان این عملیات را انجام داد. سیستم هایی مانند بلوتوث و وسایل هوشمندی که به تلفن موبایل وصل می شوند ایده های جذاب و مدرن هستند که کارایی پروفیل های نور خطی را بیشتر کرده و در جهت کاهش مصرف انرژی موثرند.

جالب است بدانید که نورهای لاینی و پروفیل های فلزی این قابلیت را دارند که به عنوان محلی جهت قرارگیری سنسورهای هوشمند محسوب شوند و از دیده شدن این تجهیزات جلوگیری نموده و ظرافت کار را افزایش دهند. نصابان پروفیل نور خطی و نورپردازان می توانند به راحتی تجهیزات هوشمندسازی را برای این محصولات در داخل محفظه های آلومینیومی آنها قرار داده و این چراغ های لاینی را برای نورپردازی روکار به کار ببندند. 

چه نوع ال ای دی هایی برای لاینر نوری بکار می روند؟

چراغ لاینر خطی بدون وجود ال ای دی یا منبع نور قدرت نوردهی ندارد و بایستی برای روشن شدن این محصول از نوارهای ال ای دی استفاده کرد.  ال ای دی هایی که امروزه در بازار موجود هستند مدل های متنوعی دارند و به صورت پر تراکم و کم تراکم موجود می باشند. میزان ولتاژ مورد استفاده برای هر یک از این ال ای دی ها نیز متفاوت است و بسته به کاربردی که دارند انتخاب می شوند.

از آنجا که ال ای دی با استفاده از برق ۲۲۰ ولت کار نمی کند لازم است نسبت به تهیه یک منبع تغذیه مناسب و با کیفیت اقدام کنید تا از به وجود آمدن آسیب در سیستم نورپردازی جلوگیری نمایید. ال ای دی ها در رنگ های مختلفی فروخته می شوند که شما می توانید با تغییر درجه تنظیم کننده نسبت به تغییر رنگ آن اقدام نمایید.

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که ال ای دی ها از یک صفحه فلزی تشکیل شده اند که بهتر است برای قرارگیری آن ها در داخل محفظه فلزی پروفیل نور خطی از چسب استفاده شود تا تماس مستقیم فلز با فلز برقرار نگردد و باعث به وجود آمدن آسیب نشود. 

شرکت تولیدی پاخور

امروزه یکی از ارکان اساسی تزیین محیط های تجاری یا مسکونی دکوراسیون نورانی است که با تهیه تجهیزات مدرن و جدید انجام می گردد. اما خرید این محصول از فروشندگان پرسابقه و معتبر نیازمند به کارگیری دقت و توجه لازم است تا از تهیه اجناس بی کیفیت و غیر اصل جلوگیری شود.

شرکت تولیدی پاخور با ارائه انواعچراغ لاینر خطی  و لاین نوری روکار درجه یک توانسته است اعتمادسازی گسترده ای را در میان خریداران به وجود بیاورد و با توجه به سابقه درخشانی که از خود بر جای گذاشته است موفق به کسب تاییدیه های استاندارد از مراجع ذیربط شده است.

شرکت تولیدی پاخور جزو اولین تولید کنندگان محصولات نور خطی است که جدیدترین پروفیل های نور خطی را به بازار عرضه می دارد و شما می توانید جدیدترین محصولات به روز را از این مجموعه تولیدی خریداری نمایید. پروفیل های نور خطی که توسط این شرکت تولید می شوند معایب و نواقص تجهیزات نورپردازی قدیمی را پوشش داده اند و با داشتن ساختار استاندارد و منحصر به فرد خود اجرای پروژه های نورپردازی را به سادگی هرچه تمام تر میسر ساخته اند.

این شرکت تولیدی امنیت محصولات خود را تضمین می کند و با ارائه توصیه ها و راهنمایی های لازم جهت نصب صحیح پروفیل های نور خطی باعث می شود بتوانید از محصول خریداری شده بیشترین راندمان را دریافت کنید. اگر نیاز به دریافت راهنمایی های مشاوران متخصص و با تجربه ما دارید کافی است نسبت به پر کردن فرم دریافت مشاوره اقدام نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید.