نور خطی توکار به صورت مخفی یا آشکار نصب می شود و می توان این محصول را در قسمت های مختلف ساختمان به کار گرفت و از نور یکنواخت و زیبای آن بهره گیری نمود. پراکندگی نور توسط این محصول به صورتی انجام می پذیرد که هیچ نقطه ای بدون سایه باقی نماند و افراد حاضر بتوانند با خیال راحت به انجام فعالیت های خود بپردازند.

پروفیل های نور خطی با استفاده از منبع نور ال ای دی نورافشانی می کنند و از طریق به کارگیری دیفیوزر پراکندگی نور را به حداکثر می رسانند. نصب این نور خطی در کمترین زمان صورت می پذیرد و بسیار راحت است و به همین دلیل است که بیشتر افراد نصاب و دکوراسیون کار انتخاب نور خطی توکار یا روکار را در اولویت خود قرار داده اند. 

با استفاده از این نورهای لاینی می توان پنهان سازی ظریفی را در پروژه نورپردازی به ارمغان آورد تا جلوه های بصری جذابی برای داخل یا بیرون از ساختمان به وجود بیاید. بسیاری از ساختمان های امروزی که با استفاده از این محصول در قسمت نما مزین گشته اند دید بهتری داشته و توجه افراد را به خود جلب می کنند. 

چنانچه به دنبال محصولی پرکاربرد و همه کاره هستید و قصد دارید روشنایی لازم را برای منزل یا محل کار خود پدید بیاورید به شما محصولات پروفیل نور خطی را پیشنهاد می دهیم تا با پرداخت هزینه نه چندان زیاد دکوراسیون مجلل و لاکچری داشته باشید. در این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول به شما ارائه می دهیم تا بتوانید خرید مناسب تری رو تجربه کنید پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی تخصصی نورهای لاینی

نورهای لاینی

دانستن مشخصات نورهای لاینی کمک بزرگی به خرید شما خواهد داشت و با استفاده از این اطلاعات می توانید بهترین محصول را که بیشترین هماهنگی را با شرایط ساختمان و کاربردی که مد نظر دارید انتخاب نموده و بدین ترتیب بازده حداکثر را به دست بیاورید. پروفیل های نور خطی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از: 

  • توکار: این پروفیل های نور خطی در داخل قسمت های معین شده ای قرار می گیرند که در معرض دید قرار نداشته و تنها نور متصاعد شده را مشاهده خواهد کرد. چنین محصولی برای مکان های کاربرد دارد که نیاز به تزیینات ظریف داشته و در معرض دید عموم قرار دارند و بایستی از زیبایی ظاهری مناسبی برخوردار باشند. 
  • روکار: نورهای روکار خود به اندازه کافی زیبایی و ظرافت دارند و اگر آنها را به صورت روکار نیز استفاده کنید می توانند جلوه دلپذیری به فضا بخشیده و بدین ترتیب توجه بینندگان را به خود جلب نمایند. 
  • آویز: پروفیل های نور خطی آویز تفاوت چندانی با نورهای لاینی دیگر ندارند و تنها از لحاظ شکل ظاهری کمی متفاوت هستند. این مدل پروفیل های نور خطی برای ساختمان های بلند و چند طبقه کاربرد دارد و جایگزین مناسبی برای لوسترهای قدیمی محسوب می شود و از آنجا که مصرف برق کمی دارد به عنوان انتخاب اول برای نورپردازی هر ساختمانی در نظر گرفته می شود. 

استفاده از نور خطی توکار در نورپردازی فیلم برداری

نورخطی توکار

نور خطی توکار کاربردهای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به استفاده در نورپردازی مربوط به پروژه های فیلمبرداری اشاره کرد. انجام فیلمبرداری بایستی با تجهیزات کامل انجام بپذیرد و وجود نور مناسب در محیط فیلمبرداری از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که بتوانید نور پراکنده و یکدست برقرار سازید نتیجه کار نورپردازی نیز با کیفیت بالاتری همراه خواهد بود. 

نورهای لاینی به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید این نور را به وجود آورده و به تبع آن کیفیت مطلوبی در نتیجه نورپردازی و فیلمبرداری به دست بیاورید. فیلمبرداران حرفه ای با قرار دادن پروفیل های نور خطی در زوایای مناسب می توانند بهینه ترین حالت ممکن را برای ساخت شرایط لازم جهت فیلمبرداری پدید بیاورند و تجربه کاری فوق العاده ای داشته باشند و بر سوابق درخشان خود بیفزایند. 

قرار دادن این محصول در قسمت شکاف دیوارها یا سقف ها و همچنین نصب آنها درون سقف کاذب یا کناف محوطه فیلمبرداری می تواند نیاز به تجهیزات اضافی و گران قیمت را تا حداکثر کاهش داده و بدین ترتیب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها پدید بیاورد. 

علت استفاده از آلومینیوم آنادایز شده در نورهای لاینی 

قسمت محفظه نور خطی توکار از نوعی فلز تشکیل شده است که با نام آلومینیوم آنادایز شده مشخص می شود. این آلومینیوم تحت عملیات مختلف فرآوری شده و بسیار مستحکم می گردد تا در برابر فشار و ضربه و همچنین زنگ زدن مقاومت پیدا کند. میزان استحکام این پروفیل به حدی است که به راحتی می تواند در قسمت کناف قرار گرفته و بدون هیچ مشکلی تا سالیان سال قابل استفاده باشد. 

این ویژگی سبب می شود بدون داشتن نگرانی از این پروفیل ها برای نورپردازی استفاده کنید و بتوانید به راحتی آنها در هر نقطه نصب کنید بدون اینکه نگران ترک خوردن آنها باشید. همچنین امکان ایجاد حفره های متعدد بر روی این پروفیل های فلزی میسر است تا در صورت لزوم امکان پیچ کردن آنها در نقاط مختلف وجود داشته باشد. 

این محفظه فلزی به شکل مستطیل شکل ساخته می شود تا بدون ایجاد فضای اضافی تماس مناسبی با دیوار یا سقف برقرار نماید و بدین ترتیب مستحکم تر نصب شده و زاویه بندی مناسبی نیز انجام گردد.  

به طور کلی استفاده از این محفظه فلزی طول عمر محصول را تا حد قابل ملاحظه افزایش داده و محصولات پروفیل نور خطی با محفظه فلزی و دیفیوزر قدرتمند در مقایسه با محصولات پلاستیکی و بی کیفیت همیشه اولین انتخاب مشتریان محسوب می شوند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور از طریق ارائه نور خطی توکار با کیفیت و مرغوب که تمام استانداردهای لازم را در مراحل تولید سپری نموده اند توانسته است اعتماد مشتریان و خریداران را به خود جلب نموده و شهرت زیادی در بازار به دست بیاورد. 

امروزه مدل های متنوعی از پروفیل های نور خطی در بازارهای آنلاین و حضوری موجود هستند که هر کدام از آنها کیفیت های گوناگونی دارند. در همین بازارها فروشندگان مشغول به فعالیت هستند که اجناس نامرغوب خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. 

شرکت تولیدی پاخور محصولات خود را با افتخار روانه بازار نموده است و از بابت کیفیت محصولات تولید شده اطمینان کامل دارد و به همین دلیل است که خریداران زیادی برای تهیه محصولات این شرکت اقدام به ثبت سفارش می نمایند. 

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در جهت خرید مناسب ترین محصول دریافت کنید. همچنین امکان ثبت سفارش به صورت جزئی یا عمده نیز از همین طریق امکان پذیر است.