یکی از نکات زیبایی شناسی در رابطه با فضای داخلی و خارجی ساختمان ها روشنایی و نور پردازی ساختمان می باشد . محوطه بیرونی ، درب ورودی ، فضای سالن و حتی اتاق خواب ها نیازمند نور مناسب و نور پردازی زیبا می باشد از این جهت می توان گفت که شرکت تولیدی پاخور با ارائه پروفیل های لاین نوری به شما در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد . از پروفیل های لاین نوری در ابعاد و تنوع های زیاد برای کارهای متنوع و تخصصی به صورت توکار و روکار می توان بهره برد . پروفیل های لاین نوری برای نور پردازی در رنگ های و طرح های مختلف قابل استفاده می باشد . پروفیل های لاین نوری می توانند به شما یک محیط زیبا یا نور یکدست و پخش نور بالا ارائه دهد همانطور که می دانید لامپ های قدیمی علاوه بر انرژی زیادی که مصرف می کردند دارای تشعشات مضر فراوانی نیز بودند که سلامت انسان ها را در معرض خطر قرار می دادند اما امروزه با استفاده از پروفیل های لاین نوری یا پروفیل های نور خطی می توان از یکدستی نور ، مصرف بهینه ی انرژی و همینطور دوری از تشعشات مضر برای انسان بهره برد . 

پروفیل لاین نوری چیست ؟

نور پردازی شکیل و مدرن در منازل با استفاده از پروفیل های لاین نوری

پروفیل های لاین نوری یک محصول از جنس های آلومینیوم آنادایزشده و یا لاستیک می باشد که با استفاده از LED هایی که در آن قرار می گیرد و همچنین دیفیوزر ها که بر روی پروفیل قرار می گیرد به شما یک نور یکدست و زیبا می دهد .دیفیوزر ها ورق هایی از جنس پلی کربنات می باشد که بر روی پروفیل های لاین نوری و LED ها قرار می گیرند که موجب پخش شدن بهتر نور می شوند .  پروفیل های لاین نوری با توجه به مدل و انواع مختلفی که دارد برای کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد .

موارد استفاده از پروفیل های لاین نوری

از پرو فیل های لاین نوری یا پروفیل های نورخطی می توان در مکان های مختلف جهت طراحی استفاده نمود برای مثال می توان از پروفیل های لاین نوری به صورت توکار برای درز ها و شیار های  بین کابینتی و نور پردازی در آن ها استفاده کرد . پروفیل های لاین نوری با توجه به تنوعی که دارند میتوانند برای نور پردازی در فضای بین کابینت ، فضای داخل کمدهای دیواری ، کناف های سقفی ، نور پردازی در مکان های پر رفت و آمد مانند پاساژ ها و... استفاده شوند . از این پروفیل های لاین نوری می توانید در نمای بیرونی ساختمان و یا حتی کف محوطه بیرونی نیز استفاده نماید .

علت مورد توجه قرار گرفتن پروفیل های لاین نوری

در گذشته به دلیل استفاده از لامپ های قدیمی نورپردازی به شکل نوین وجود نداشت و از اهمیت کمتری برخوردار بود اما امروزه به دلیل پیشرفت انسان ها در عرصه های مختلف همینطور در ساختمان ها و نمای ساختمان های مورد استفاده ، پروفیل های لاین نوری بسیار مورد توجه قرار گرفتند . به دلیل اینکه پروفیل های لاین نوری یک محصول نوین و به روز محسوب می شود استفاده از آن برای بسیار مورد توجه و استقبال است . پروفیل های لاین نوری یک فضای مدرن و شیک به محیط های بیرونی و داخلی ساختمان های شما می دهند هم چنین یک نکته ی مهم در رابطه با پروفیل های لاین نوری این است این پروفیل ها از لحاظ قیمتی و از راحتی برای طراحی و دکور بسیار گزینه ی مناسبی می باشند . امروزه همگی به دنبال متریالی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند و پروفیل های لاین نوری بهشما این امکان را می دهند تا با خیالی راحت تصمیم گیری کنید . جهت مشاوره در رابطه با پروفیل های لاین نوری می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرماید. در ادامه به چند مورد از علت های مورد توجه قرار گرفتن پروفیل های لاین نوری می پردازیم .

  • قیمت مقرون به صرفه
  • آسانی نصب و زیبا سازی فضای مورد نظر
  • یکسان سازی  و یک دست سازی نور محیط
  • ماندگاری و دوام بالای پروفیل های لاین نوری
  • مدرن و به روز کردن محیط مورد استفاده
  • استفاده در تمامی مکان ها با توجه به تنوع پروفیل های لاین نوری

انواع پروفیل های لاین نوری

نور پردازی شکیل و مدرن در منازل با استفاده از پروفیل های لاین نوری

پروفیل های لاین نوری دارای مدل های مختلفی هستند که هرکدام از آن ها برای مکان ها های مختلف کاربرد دارند . پروفیل های لاین نوری شرکت پاخور به چهار دسته کلی تقسیم می شود که شامل :

  • پروفیل های لاین نوری توکار
  • پروفیل های لاین نوری روکار
  • پروفیل های لاین نوری آویز
  • پروفیل های لاین نوری دفنی

هریک از این پروفیل های لاین نوری برای مکان ها و کارایی های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند برای مثال همانطور که از نام پروفیل های لاین نوری توکار معلوم است از این پروفیل در درز ها و شیار ها به صورت داخل کار و پنهان می توان بهره برد و یا پروفیل های لاین نوری آویز که از این پروفیل ها می توانید به عنوان یک لوستر در فضاهای داخلی منازل مسکونی ، اداره ها ، پاساژ ها و... بهرمند شد .

شرکت تولیدی پاخور همیشه درتلاش برای ارائه بهترین محصولات با نازل ترین قیمت به شما عزیزان است  . به همین جهت شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات با مراجعه به بخش پروفیل های نورخطی از تنوع محصولات و قیمت های مناسب پروفیل های نور خطی آگاهی یابید . برای  خرید و اطلاعات جامع تر در مورد محصولات سایت به شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید  .

از دیگر محصولات شرکت تولیدی پاخور می توان به پادری های آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های دکوراتیو ، محصولات ایمنی پارکینگ و پروفیل های نور خطی اشاره نمود .