قیمت لاین نوری کناف به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت مواد اولیه از مهمترین آن‌‌ها است. لاین نوری یکی از انواع نور خطی است که در محل‌های تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانند دیگر انواع نور خطی، لاین نوری نیز در معماری نوین جایگاه مهمی دارد. برای آگاهی از قیمت لاین نوری کناف می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

لاین نوری کناف چیست؟

قیمت لاین نوری کناف

لاین نوری کناف یک سیستم روشنایی دکوراتیو در معماری امروز محسوب می‌شود. در گذشته نور متمرکز روشن کننده محیط بود وسیستم نور پردازی بر اساس نور متمرکز انجام می‌شد. اما در حال حاضر نورپردازی بسیار متحول شده است. لاین نوری وطرح‌های متنوع دیگر صرفا برای تامین روشنایی محیط به کار نمی‌روند بلکه جنبه دکوراتیو بودن آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. تامین روشنایی در لاین نوری به سبکی خلاقانه انجام می‌شود و نور به عنوان ابزاری برای زیباتر کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت لاین نوری کناف به نوع لاین نوری، ابعاد و شکل آن بستگی دارد.

اجزای لاین نوری کناف

قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر قیمت اجزای تشکیل دهنده آن قرار دارد. جنس بدنه لاین نوری ال ای دی اغلب از آلیاژ آلومینیوم می‌باشد‌ و حرارت و گرمای تولید شده توسط چراغ را دفع می‌کند. تبادل حرارتی که به وسیله بدنه لاین نوری کناف انجام می‌شود دمای ال ای دی را کاهش می‌دهد در نتیجه سبب می‌شود که در زمان طولانی محیط اطراف شما را روشن کند و عمر چراغ را افزایش می‌دهد.

در لامپ‌های ال ای دی همچنین بخشی به نام هیت سینک وجود دارد که دمای ال ای دی را کاهش می‌دهد و محیط لامپ را خنک می‌کند. قسمت دیگر لاین نوری صفحه نمایشی است که روی ال ای دی قرار دارد و مانع از تابش خیره کننده می‌شود و به تابش یکدست نور کمک می کند. و یکی از خصوصیات مهم نورپردازی خطی انعکاس نور یکنواخت است.

 لاین نوری مناسب برای فروشگاه‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها، فضاهای آموزشی و مکان‌های تجاری می‌باشد. بدنه لاین نوری از رنگ های مختلفی ساخته شده است که مشتریان می‌توانند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

نحوه صحیح نورپردازی در لاین نوری کناف

یکی از بخش‌های مهم علم طراحی، به طراحی اصولی و علمی دکوراسیون داخلی ساختمان اختصاص دارد. آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها و قواعد علم طراحی منجر به پیاده سازی یک نورپردازی مناسب و زیبا می‌شود. هر فضا و محیطی نیاز به نوپردازی خاصی دارد که نوع دکوراسیون و نوع کاربری آن محیط نقش تعیین کننده در تعیین نوع نورپردازی ایفا می‌کند.

 یکی دیگر از فاکتورهایی که نوع نورپردازی را تعیین می‌کند نوع طراحی کنافی است که در آن محیط به کار رفته است. از عوامل مهم در قیمت لاین نوری کناف میزان نوردهی است در لاین نوری که میزان نوردهی آن تک لاین است قیمت لاین نوری کناف کمتر است اما در مواردی که میزان نوردهی لاین نوری کناف، دو لاین و سه لاین است قیمت لاین نوری کناف نیز افزایش پیدا می کند.

مزایای استفاده ازلاین نوری کناف

قیمت لاین نوری کناف

  • مصرف کم انرژی

منبع تغذیه در لاین نوری، ال ای دی است که مصرف انرژی بسیار کمی دارد علیرغم این که نور زیادی تولید می‌کند؛ بنابراین چراغ لاین مقرون به صرفه است.

  • وزن پایین

چراغ لاین وزن کم و سایز کوچکی دارد. سبک بودن یکی از ویژگی‌های مهم برای قرار دادن چراغ لاین در کناف به حساب می‌آید.

  • قابلیت هماهنگی با طرح‌های مختلف دکوراسیون داخلی

لاین نوری قابلیت هماهنگی با انواع چیدمان داخلی را دارد‌ و این موضوع باعث شده است که مورد توجه بسیار ی از معماران و طراحان قرار بگیرد‌.

  • قابلیت تنظیم

در لاین نوری کناف امکان تنظیم شدت نور و در بعضی موارد امکان تغییر رنگ نور نیز وجود دارد و این سبب می‌شود نورپردازی‌های متفاوتی را تجربه کنید.

  • سازگاری با طراحی مینیمال

اگر تمایل دارید از طراحی مینیمال در فضای داخلی ساختمان استفاده کنید باید بدانید که سیستم نوردهی لاین نوری کناف، در اجرای طرح مینیمال به شما کمک می‌کند.

قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر برند نیز می‌باشد. اگر برای پیاده سازی لاین نوری  تجهیزات و وسایلی بخرید که برند معتبر و شناخته شده  داشته باشند مسلما قیمت لاین نوری کناف افزایش می‌یابد.

نکات مهم در خرید لاین نوری کناف

برای داشتن لاین نوری کناف با کیفیت و بادوام باید در زمان خرید تجهیزات مورد نیاز نکاتی را در نظر بگیرید.

  • از مراکز معتبر خرید کنید.

از فروشنده‌هایی خرید کنید که اطلاعات زیادی در مورد سیستم‌های نورپردازی کناف و ابزار و تجهیزات آن دارند و محصولات با کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند.

  • لوازم ال ای دی تهیه کنید.

چراغ‌های قدیمی که دارای تکنولوژی فلورسنت بوده‌اند برای محیط زیست و انسان‌ها مضر بودند و دوام کمتر و انرژی بیشتری مصرف می‌کردند. بنابراین توصیه می‌شود که از وسایل و محصولات ال ای دی استفاده کنید که ایمن و مقرون به صرفه هستند.

  • به طول عمر محصولات توجه کنید.

عددی روی بسته بندی چراغ لاین وجود دارد که میانگین طول عمر آن را نشان می‌دهد بنابراین محصولی را بخرید که مدت زمان طولانی، روشنایی محیط شما را تامین کند.

  • از راهنمایی افراد متخصص قبل از خرید استفاده کنید.

مشورت با افراد متخصص باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شود و به شما کمک می‌کند که محصولاتی با کیفیت خریداری کنید که دوام و طول عمر زیادی داشته باشند.

یکی از عوامل مهم در قیمت لاین نوری کناف، داشتن ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می‌باشد. چراغ لاین در عرض‌های مختلف تولید می‌شود و از نظر اندازه و توان نیز طیف گسترده‌ای دارد که تمام این عوامل بر قیمت لاین نوری کناف تاثیر گذار است.

نکاتی که باید در مورد لاین نوری کناف بدانید

قیمت لاین نوری کناف

در رابطه با لاین نوری کناف باید نکاتی را رعایت کنید که عدم توجه به آن‌ها عمر محصول شما را کاهش می‌دهد.

  1. استفاده از ولتاژ مناسب و استاندارد
  2. استفاده از دیفیوزر استاندارد
  3. لاین نوری کناف باید لایه محافظ اپتیکی داشته باشد و توسط افراد حرفه‌ای نصب شود.
  4. قرار دادن چراغ‌ها در زاویه‌های مناسب

سخن آخر

با استفاده از لاین نوری کناف، می‌توانید طرح‌های متفاوتی را در چیدمان داخلی ساختمان تجربه کنید. انعکاس نور یکنواخت همراه با کناف فضای جذاب و زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین  با لاین نوری کناف و دیگر محصولات تولیدی شرکت پاخور شوید. در ضمن برای آگاهی از قیمت لاین نوری کناف  و بهره مندی از مشاوره رایگان با همکاران ما ، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید .

درباره ما 

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید  .