یکی از موارد زیبا سازی محیط های داخلی ساختمان استفاده از کناف می باشد در واقع کناف برای استفاده از طرح های مختلف بر روی سقف ، دیوار و ... استفاده می شود . امروزه به جهت زیبا سازی محیط داخلی نور پردازی در کنار کناف کاری بسیار مورد توجه است . پروفیل های نور خطی کناف یک گزینه بسیار مناسب و به صرفه جهت استفاده در کناف های ساختمان می باشد . به طور معمول نور پردازی در منازل بسیار مهم است و حال با استفاده از کناف می توان نورپردازی را به صورت مخفی و زیبا در منازل اجرا نمود پروفیل نور خطی کناف با توجه به تنوع در طرح و رنگ های که برای LED آن استفاده می شود می تواند یک نورپردازی یک دست و متناسب با محیط مورد استفاده به شما ارائه دهد . در گذشته در کنار طراحی هایی که برای سقف اجرا می کردند یا از لوستر و یا از لامپ های قدیمی استفاده می شدند که علاوه بر اینکه نور زیبایی به محیط نمی بخشیدند دارای تشعشعات مضر برای انسان نیز بودند . با پیشرفت هر روزه در صنعت مد و طراحی ساختمان استفاده روز افزون از روشنایی هایی که هم با دوام و هم بسیار مقرون به صرفه باشد حائز اهمیت است به همین دلیل استفاده از نور خطی های کناف در صنعت دکوراسیون منزل و ساختمان بسیار مورد توجه است .

پروفیل نور خطی کناف چیست ؟

استفاده از پروفیل نور خطی کناف د طراحی نور بر روی کناف

پروفیل های نور خطی یا لاینر های نوری یک محصول بسیار کاربردی جهت نور پردازی در محیط بیرونی و داخلی ساختمان ها می باشد که از برخی از این پروفیل های نور خطی به عنوان پروفیل نور خطی کناف استفاده می شود . در پروفیل نور خطی کناف نور خطی ها را با توجه به نیاز محیط به نور انتخاب می کنند در محیط هایی که نیاز به نور کمتری دارند از پروفیل های نور خطی کناف با اندازه کوچک تر استفاده می شود و در بخش هایی از منزل که نیاز به نور بیشتری است از پروفیل های نورخطی کناف متوسط و یا بزرگ تر استفاده می شود . در این پروفیل های نور خطی کناف می توان از LED های رنگی جهت زیبا سازی و یا با نور ملایم برای شب خواب استفاده نمود .

پروفیل های نور خطی کناف به چه صورت هایی مورد استفاده قرار می گیرند ؟

پروفیل های نور خطی کناف به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند اما متداول ترین شکل استفاده به صورت پروفیل های نور خطی کناف توکار و روکار است . استفاده از پروفیل های نور خطی کناف بسته به نوع کناف کاری در محیط داخلی و همچنین نظر کارفرما به صورت توکار و روکار اجرا می شود .

پروفیل نورخطی کناف توکار

همان طور که از نام این محصول پیداست ازیان پروفیل نور خطی های کناف ب صورت تو کار استفاده می شود که با توجه به جای تعبیه شده در کناف در جای خود قرار می گیرد و می تون از زیبایی که محیط می دهد بهره مند شد .

پروفیل نور خطی کناف روکار

از این مدل پروفیل نور خطی کناف به صورت روکار استفاده می شود که در جای مورد نظر قابل مشاهده می باشد و با توجه نیاز محیط به نور می توان از پروفیل نورخطی های کناف بزرگ و یا متوسط بهره برد .

به طور کلی می توان از پروفیل های نور خطی جهت استفاده در کناف بهره برد ، حتئ نوعی از پروفیل های نور خطی هستند که به پروفیل های نور خطی لوستری معروف است و می توان از آن ها به عنوان یک لوستر بسیار شکیل در کناف استفاده نمود . نور خطی های کناف دارای سایز ها و انواع مختلفی است که انتخاب برای سطح نور پردازی در ساختمان و طراحی داخلی بسیار کاربردی می باشد .

مزیت های استفاده از پروفیل های نور خطی کناف

استفاده از پروفیل نور خطی کناف در طراحی نور بر روی کناف

طراحان ساختمان ها و مالکان آن ها همیشه به دنبال زیبا سازی محیط داخلی و نور پردازی یک دست در فضا ساختمان هستند حال با کمی خلاقیت و استفاده از پروفیل های نور خطی کناف می توان از مدرن بودن فضای داخلی و هم چنین زیبایی آن بهره برد . نور خطی های کناف یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی نور در ساختمان های شما می باشند . یکی از دلایل مورد استقبال قرار گرفت نور خطی های کناف مقرون به صرفه بودن این محصول می باشد .

مزیت های پروفیل نور خطی کناف

  • زیبایی و یک دست سازی نور محیط داخلی
  • فاقد تشعشات مضر
  • استفاده از نور پردازی های رنگی
  • مخفی بودن نور خطی های به کار رفته در کناف
  • مدرن سازی فضای داخلی
  • کیفیت و ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب
  • و ...

پروفیل های نور خطی کناف دارای مزیت های فروانی می باشد که به چند مورد از فواید آن اشاره نمودیم .

سخن پایانی

در پایان می توان گفت که پروفیل های نور خطی کناف یکی از بهترین گزینه ها جهت نور پردازی منازل در کنار کناف های کار شده می باشد و می تواند زیبایی بسیار بالایی به محیط شما ببخشد .

شرکت تولیدی پاخور همیشه درتلاش برای ارائه بهترین محصولات با نازل ترین قیمت به شما عزیزان است . به همین جهت شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات با مراجعه به بخش پروفیل های نورخطی از تنوع محصولات و قیمت های مناسب پروفیل های نور خطی آگاهی یابید .  از دیگر محصولات شرکت پاخور می توان به پادری آلومینیومی ، ترمز پله ها ، پروفیل های دکوراتیو ، پروفیل های نور خطی و محصولات ایمنی پارکینگ اشاره نمود . برای  خرید و اطلاعات جامع تر در مورد محصولات سایت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید .