انجام پروژه های نورپردازی در سقف ساختمان ها از طریق به کارگیری محصولات مدرن و پیشرفته امروزی نتایج دلچسب و خارق العاده ای را به همراه خواهد داشت. امروزه زمان استفاده از لوسترها و لامپ های قدیمی به پایان رسیده است و تقریبا دیگر هیچ ساختمانی از این وسایل برای تامین نور استفاده نمی کند.  

هزینه نگهداری از تجهیزات قدیمی و تامین انرژی الکتریکی مصرفی این وسایل به حدی زیاد است که گاهی اوقات امکان پرداخت آن برای ساختمان های بزرگ و مجتمع های وسیع وجود ندارد. از زمانی که محصولات پروفیل نور خطی یا همان نورهای لاینی به بازار آمده اند روز به روز بر تعداد مشتریان این تجهیزات افزوده شده است و محبوبیت بسیاری در میان مردم به دست آورده اند. 

نورپردازی سقف عملیاتی است که برای چندین برابر کردن زیبایی فضا انجام می شود و همیشه نتایج حاصله فراتر از حد تصور کارفرما به دست می آید. تغییری که این نورپردازی در محیط به سرانجام می رساند به حدی فضا را دگرگون می کند که ممکن است پس از وارد شدن به آن محیط جدید را نشناسید. 

امروز تجهیزات متنوعی برای انجام انواع نورپردازی ها در سقف یا دیوار ساختمان ها تولید شده اند که از طریق بهره گیری از هر کدام آنها می توانید جلوه ای منحصر به فرد و خلاقانه ایجاد کنید. چنانچه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید اطلاعات مفیدی در مورد رایج ترین محصولات نور خطی دریافت خواهید کرد که کمک موثری در جهت انتخاب مناسب در هنگام خرید نورهای لاینی محسوب خواهد شد. 

معرفی نور خطی توکار سقفی

نور مخفی توکار سقف

تجهیزات مربوط به نورپردازی های مخفی یا توکار همان پروفیل های نور خطی فلزی هستند که به صورت لبه دار یا بدون لبه تولید می شوند. معمولاً جهت انجام نورپردازی در قسمت سقف کاذب یا کناف از پروفیل های لبه دار استفاده می شود تا فیکس شدن و قرارگیری مستحکم پروفیل در قسمت مربوطه به صورت کامل انجام گردد. 

نورهای لاینی توکار برای به وجود آوردن نوری معتدل و غیر محسوس بهترین گزینه محسوب می شوند و زاویه تابش نور توسط این محصولات به گونه ای تنظیم می شود که بیشترین بازدهی را از انرژی الکتریکی دریافت شده ارائه بدهند. 

سقف هایی که به این روش تجهیز و مزین می گردند حداکثر زیبایی را به خود اختصاص داده و باعث ایجاد نمای جذاب تر برای کل ساختمان می گردند. ظرافت موجود در پروژه های انجام شده با پروفیل نور خطی قابل مشاهده بوده و حس شلوغ بودن را به افراد حاضر منتقل نمی کند. 

در چنین مکان هایی حفظ تمرکز بسیار راحت تر انجام شده و از طریق بهره گیری از نور یکدست و مطلوب می توان فعالیت های روزانه را با دقت بیشتری انجام داد. نورپردازی سقف مخفی نه تنها جنبه دکوراتیو دارد بلکه باعث می شود بتوانید از قسمت های بلاصرف ساختمان نیز بهره گیری مفیدی به عمل بیاورید و با ایجاد نورهای زیبا در آن قسمت ها چهره فضا را به کلی عوض کنید. 

امروزه افراد زیادی چراغ های سقفی توکار را در داخل کناف سقف یا سقف کاذب های موجود قرار می دهند و بنا به سلیقه کارفرما از نورهای رنگی نیز در این پروژه ها استفاده می کنند. اما باید بدانید که به کارگیری نورهای مخفی تنها در قسمت سقف انجام نشده و می توان این نورهای لاینی را در دیوار یا زیر کابینت و همچنین فضاهای خالی مابین دیوارها یا کمدها نیز نصب نمود و حداکثر استفاده را از فضای موجود به عمل آورد. 

چراغ لاینی مگنتی برای سقف آشپزخانه

چراغ لاینی مگنتی مناسب برای سقف آشپزخانه

وجود نور مناسب و زیبا در آشپزخانه های امروزی و مدرن یکی از ضروریات هر ساختمانی تلقی می شود و برای این منظور نیز محصولاتی تولید شده اند که کارایی و تنوع بسیار زیادی دارند. اگر در تجهیزات پیشرفته جدید به دنبال یافتن بهترین منبع نور برای آشپزخانه خود می گردید به شما استفاده از چراغ های مگنتی را پیشنهاد می دهیم. 

لامپ های مگنتی نیاز به سیم کشی های گسترده نداشته و تنها از طریق خاصیت مغناطیسی به ریل برقدار متصل می شوند. بنابراین چنانچه از ریل مگنتی برای نورپردازی سقف آشپزخانه استفاده می کنید می توانید منابع نور را به دلخواه و در زمان های مختلف جابجا نموده و از نور آنها در بخش مورد نظر بهره ببرید. 

مدل های مختلفی از این چراغ ها در بازار موجود هستند که به صورت ثابت یا متحرک نصب می شوند. استفاده از چراغ های مگنتی در آشپزخانه سبب می شود کاربری راحت تری داشته باشید و بدون ایجاد خستگی در چشم به فعالیت های روزانه خود بپردازید. 

نور خطی آویز لوستری

نور خطی آویز لوستری

سقف ساختمان بخشی است که به شدت در معرض دید قرار داشته و هر چقدر در این قسمت سلیقه به خرج بدهید بر زیبایی ظاهری محیط تاثیر بیشتری خواهید گذاشت. پروفیل نور خطی آویز که با نام لاین نوری لوستری نیز شناخته می شود جای لوسترهای قدیمی را گرفته است و از آنجا که محصولات قدیمی معایب فراوانی داشته اند امروزه افراد دکوراسیون کار به دنبال تهیه این لاین نوری هستند. 

نورخطی های آویز همانطور که از اسمشان مشخص است به صورت معلق در فضا قرار می گیرند و با استفاده از یک سیم بکسل مخصوص به سقف یا سطح مورد نظر چسبانده می شوند. به کارگیری این محصول سبب می شود فاصله منبع نور و اجسام کم شده و پرتوهای نور با قدرت بیشتری در دسترس باشند. 

خریداران عزیز می توانند این محصول را به اندازه دلخواه سفارش داده و در مکان مورد نظر به کار بگیرند. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور پاسخگوی نیاز مشتریان در جهت تامین تجهیزات نورپردازی سقف است و از آنجا که سابقه طولانی مدت و چندین ساله در این زمینه دارد به خوبی با چالش های پیش روی دکوراسیون کاران و نورپردازان آشنا است. 

این مجموعه تولیدی تمام تلاش خود را در جهت رفع معایب و نواقص محصولات قدیمی به کار گرفته است تا بتواند پروفیل های نور خطی را در حداکثر کیفیت ارائه دهد. قیمت محصولات با توجه به قدرت خرید مردم در نظر گرفته شده و اقشار مختلف جامعه امکان ثبت سفارش از این برند را خواهند داشت.