قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر عوامل مختلفی است. بنابراین در زمان‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت و شما می‌توانید از طریق تماس با واحد فروش از قیمت به روز آن آگاه شوید. یکی از عواملی که بر قیمت لاین نوری کناف تاثیرزیادی دارد روش ساخت این محصول است. چراغ لاین و یا همان لاین نوری تاثیر زیادی در زیبا کردن محیط داخلی ساختمان دارد به ویژه که در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش بشر پیشرفت‌های زیادی در صنعت نور و روشنایی به وجود آمده است که تاثیر نور و روشنایی در دکوراسیون داخلی را افزایش داده است.

نورپردازی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از این روش‌ها لاین نوری کناف است. در این سبک از نورپردازی چراغ‌های ال ای دی در باکس‌‌هایی خطی قرار می‌گیرند که در زوایای مختلف نور را پخش می‌کنند و طرح‌های نورپردازی متنوعی دارند. لاین نوری کناف قابل اجرا در سقف و دیوار می‌باشد و نور یکنواختی را در فضای داخل منعکس می‌کند.

لاین نوری کناف محصولی  پرطرفدار در نورپردازی

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟

چراغ لاین که در لاین نوری کناف منبع روشنایی است یک محصول نوین در نورپردازی است که در مکان‌های مختلف قابل استفاده است. کناف دارای ساختاری است که استفاده از اقسام گوناگون محصولات روشنایی در آن امکان پذیر است همچنین این سقف کاذب در بخش‌های مختلف ساختمان قابل اجرا است. چراغ لاین در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود و طول یکسانی ندارند و با قراردادن این چراغ‌ها به صورت طولی در امتداد یکدیگر می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و از روشنایی آن‌ها استفاده کنید.

به طور مثال روشن کردن راهرو با استفاده از نور خطی یک روش موثر و مناسب است. همچنین طراحی خطی این لامپ‌ها باعث افزایش نظم در محیط می‌شود. با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییر قیمت مواد اولیه مورد استفاده در صنایع مختلف ازجمله صنعت نور و روشنایی برای استعلام قیمت لاین نوری کناف می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

انواع چراغ لاین قابل استفاده در لاین نوری کناف

برای این ‌که بتوانید لاین نوری کناف مناسب خریداری کنید باید با انواع چراغ لاین و ویژگی‌های آن آشنا شوید. انواع چراغ لاین شامل موارد زیر می‌شود:

چراغ لاین توکار

در ظاهر ساده هستند و پس از نصب نیز جلوه‌ای منظم و زیبا در سقف به وجود می‌آورد. این چراغ‌های مستطیل شکل طول زیادی دارند و خیلی ضخیم نیستند و این مشخصات کار نصب آن‌ها را آسان تر می‌کند. لبه و حاشیه این چراغ‌ها در کناف پنهان می‌شوند و جلوه بسیار زیبا و منظمی خلق می‌کند. این چراغ‌ها وزن کمی دارند و فشار زیادی را روی سقف کاذب و یا کناف وارد نمی‌کنند.

چراغ خطی معلق و روکار

در مکان‌هایی که سقف کاذب وجود ندارد و برش سقف نیز امکان پذیر نیست از چراغ‌های آویز و روکار برای نورپردازی استفاده می‌شود. اگر از چراغ‌های معلق یا آویز برای روشن کردن محیط کنید می‌توانید بر اساس نور مورد نیاز برای محیط ارتفاع لامپ را تغییر دهید.

قیمت لاین نوری کناف تحت تاثیر تنوع بالای چراغ خطی می‌باشد به دلیل تنوع زیاد چراغ خطی یا چراغ لاین قیمت این محصولات نیز تفاوت زیادی با هم دارند. برای آگاه شدن از قیمت لاین نوری کناف با شماره های موجود در وب سایت شرکت تولیدی پاخور تماس بگیرید.

فواید استفاده از لاین نوری کناف

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟

  • مصرف کم انرژی

در لاین نوری کناف به علت استفاده از فناوری ال ای دی میزان مصرف انرژی پایین است و به همین خاطر هزینه‌های برق مصرفی نیز کاهش پیدا می‌کند هرچند منبع تغدیه ال ای دی برق کمی را مصرف می‌کند اما نوری که تولید می‌کند به خوبی می‌تواند روشنایی محیط‌های مختلف را تامین کند. بنابراین استفاده از لاین نوری کناف یک انتخاب مقرون به صرفه است.

  • وزن پایین

چراغ‌های ال ای دی سبک هستند و وزن کمی دارند بنابراین برای استفاده در نور پردازی لاین به ویژه در سقف‌های کاذب مانند کناف گزینه بسیار مناسبی هستند زیرا فشار زیادی را روی سقف وارد نمی‌کنند.

 

  • قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون‌های داخلی

یکی از ویژگی‌های یک سیستم نورپردازی مدرن و به روز این است که انعطاف پذیری داشته باشد و بتوانید آن را با طراحی‌های داخلی مکان‌های مختلف منطبق کنید. لاین نوری کناف دارای این امتیاز است که بر اساس شرایط محیط مورد نظر می‌توانید طرح آن را انتخاب کنید.

  • قابلیت تنظیم

در سیستم‌های نوردهی خطی مانند لاین نوری کناف امکان تغییرشدت نور و نوع رنگ نور وجود دارد. بنابراین بدون تعویض سیستم نورپردازی، با استفاده از سیستم یکسان می‌توانید نورپردازی‌های متنوعی را ایجاد کنید.

  • سازگاری با طراحی مینیمال

یکی دیگر از سبک‌های نورپردازی که توجه معماران را به خود جلب کرده است طراحی مینیمال است که محبوبیت زیادی دارد. از آن جایی که چراغ‌های خطی و لاین نوری از نظر ایجاد زیبایی در محیط داخلی ساختمان نقش پر رنگی دارند برای پیاده سازی طراحی مینیمال نیز بسیار کمک کننده هستند.

قیمت لاین نوری کناف با توجه به ابعاد و اندازه چراغ لاین متغیر است. چراغ‌های لاین طول، عرض و ارتفاع یکسانی ندارند و همین تفاوت در ابعاد و اندازه باعث می‌شود قیمت لاین نوری کناف ثابت نباشد. همچنین افزایش نرخ تورم نیز در قیمت لاین نوری کناف تاثیر زیادی دارد.

نکات خرید لاین نوری کناف

قیمت لاین نوری کناف به چه عواملی بستگی دارد؟

برای خرید لاین نوری کناف بهتر است با افرادی که در مورد این تجهیزات اطلاعات کافی دارند مشورت کنید.

1. از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید:

برای خرید محصول مناسب به سراغ فروشگاه‌های‌هایی بروید که که خوش سابقه هستند و اجناس با کیفیت به مشتری ارائه می‌دهند. در ضمن فروشگاه‌های معتبر خدمات پس از فروش و ضمانت نامه نیز برای محصولات خود ارائه می‌دهند‌.

2. چراغ‌های ال ای دی بخرید.

در گذشته منبع تغذیه لاین نوری چراغ‌های فلورسنت بود که توان مصرفی آن‌ها بالا بود و دوام کمی داشتند. به علاوه منبع فلورسنت برای سلامت انسان و محیط زیست مضر است ولی لامپ‌های ال ای دی مصرف کمی دارند و تهدیدی برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی‌کنند.

3. توجه به میانگین عمر لاین نوری کناف

در زمان خرید اطلاعاتی که روی بسته بندی درج می‌شود با دقت بخوانید یکی از این اطلاعات متوسط عمر چراغ لاین است. این نکته سبب می‌شود که محصولی را بخرید که طول عمر بیشتری داشته باشد.

سخن آخر

اگر شما به بازار محصولات روشنایی رفته باشید متوجه می‌شوید که مخصوصا در مورد قیمت لاین نوری کناف بازه گسترده‌ای از قیمت‌ها وجود دارد که به دلیل سفارشی بودن این محصول است که باعث می‌شود که هر محصولی روند تولید متفاوتی داشته باشد که همین موضوع سبب تفاوت‌های زیاد در قیمت لاین نوری کناف می‌شود. در یک روش ساخت چراغ لاین، ال ای دی در داخل پروفیل آلومینیومی قرار می‌گیرد و در شیوه دیگر به روش ماژولار تولید می‌شود که درهر کدام از این روش‌ها قیمت لاین نوری کناف متفاوت است .

برای آشنایی بیشتر با این محصول و دیگر محصولات نورپردازی به بخش فروشگاه آنلاین سایت مجموعه تولیدی پاخور مراجعه کنید . برای آگاهی از نحوه خرید و استعلام قیمت لاین نوری کناف می‌توانید به طور رایگان از راهنمایی متخصصان ما استفاده کنید .

درباره ما

چراغ خطی رااز کجا سفارش دهیم

شرکت تولیدی پاخور با بیش از ده سال سابقه ی درخشان در راستای تولید انواع پادری آلومینیومی ،انواع پروفیل های نور خطی ،  انواع ترمز پله ، پروفیل های دکوراتیو و  محصولات ایمنی پارکینگ همواره در همراهی شما عزیزان پیشگام بوده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات شرکت تولیدی پاخور می توانید به بخش محصولات و یا خرید از فروشگاه اینترنتی آنلاین مراجعه فرماید